بازدید 417890

فردا شنبه ۲ دی مدارس تعطیل است؟

با توجه به استمرار آلودگی هوا به ویژه در شهرهایی مانند تهران و اصفهان و پیش از آغاز هفته اول دی، حالا برای بسیاری این پرسش مطرح است که آیا شنبه برابر با دوم دی ماه مدارس تعطیل است؟
کد خبر: ۱۲۱۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 22 December 2023

بر اساس اطلاعیه استانداری تهران فردا شنبه 2 دی همه مدارس باز و کلاس ها حضوری است.

به گزارش «تابناک»، تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس در روز شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ نیست و قرار بر این شد که برای تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲ دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود. منابع خبری نیز مطلبی درباره تعطیلی شنبه ۲ دی اعلام نکرده اند.

توضیح بیشتر اینکه آلودگی هوای اصفهان در هفته گذشته به اوج خود رسید و براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی ادامه خواهد داشت. بر این اساس احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا ۲ دی ۱۴۰۲ می رود.

باید منتظر ماند و دید آیا تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ خواهد شد و یا خیر؟

شنبه تعطیل می شود؟

تاکنون هیچ خبر رسمی درباره تعطیلی مدارس شنبه اعلام نشده است. به محض انتشار خبری در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.هوای تهران در اولین روز زمستان برای گروه‌های حساس ناسالم شد

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۱۶ قرار گرفته بود و هوا برای گروه‌های حساس جامعه آلوده و در وضعیت نارنجی قرار داشت.

تهران از ابتدای سال ۹ روز هوای پاک، ۱۸۳ روز هوای قابل قبول، ۷۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۴۴ روز هوای قابل قبول، ۱۰۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۶ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.

اطلاعیه استانداری تهران

بر اساس اطلاعیه استانداری تهران فردا همه مدارس باز و کلاس ها حضوری است.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی