بازدید 34057

جدول تیم‌های پرتماشاگر لیگ ۲۳؛ پرسپولیس چهارم!

کد خبر: ۱۲۱۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 21 December 2023

جدول پرتماشاگرترین تیم‌های لیگ برتر بیست‌وسوم منتشر شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ استقلال با میانگین ۳۲.۲۰۰ تماشاگر در هر بازی، تا پایان هفته سیزدهم لیگ، از این حیث در لیگ برتر فصل جاری رکورددار است.

اما نکته عجیب این جدول، وضعیت استقبال هواداران سرخ از بازی های پرسپولیس است. گویا تیمی که سه گانه فصل قبل را فتح کرده، در این فصل چندان نتوانسته تماشاگران خود را راضی نگه دارد و آنها کمتر به استادیوم می‌آیند.

پرسپولیس حتی رتبه سوم را هم به سپاهان اوج گرفته، واگذار کرده است و در جایگاه چهارم بعداز استقلال ، تراکتور و سپاهان قرار گرفت.

تیم فولاد خوزستان با اختلاف نسبتا زیاد در رتبه پنجم و تیم نساجی قائمشهر هم در رتبه ششم قرار گرفته است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵
دیگه گندش دراومده ... خود تماشگران هم میدونن این سه گانه و گلات و بقیه ی جام ها هدیه ای بیش نبوده....
چرا تیم فوتبال بدون تماشاگر وجود دارد؟ تیم های پرتماشاگرتر در لیگ های دسته پایین تر هستند اما فلان تیم بی تماشاگر در دسته نخست قرار دارد!!
جالبتر زمانی میشه که بدونید استقلال تو نیم فصل اول اکثر بازیهاش رو میهمان وخارج از خانه انجام داده بازی با صنعت نفت سپاهان شمس آذر مس رفسنجان ذوب آهن فولاد دربی گل گهر وبازی های هوادار پیکان هم که تیم های تهرانی هستن ونیم فصل دوم 10بازی رو در تهران استقلال بازی خواهد کرد
تراکتور که همش محرومه از تماشاگر.ای کاش یه زره عدالت بود در حقه تراکتور . مطمئن باشید تراکتور با اختلاف نه در ایران بلکه در آسیا از همه سرتره
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
بازیای بدون تماشاگر و یا محروم شده حساب نمیشه
چرا انقدر متوهمید ؟ ?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
اون با اختلاف رو خوب اومدی
تبریک با ۸۰ میلیون هوادار خخخخخخخ ما که اینو نمیگیم ،حالا ببینیم خ. شون دوباره چی میگم
استقلال و پرسپولیس از نعمت بدون طرفدار بودن تیم های مثل هوادار و پیکان نهایت استفاده را می برن در حقیقت ۲ بار میزبان می شوند .بازیهای پیکان و هوادار با این دو تا تیم در صورت میزبان بودن باید بدون تماشاگر یا ۱۰ درصد برای مهمان باشه
نیم فصل دوم پرسپولیس از زمین و زمان و مکاتش طوفان می بارد
این آمارهای مسخره رو از کجا آوردین.پرسپولیس تو آسیا جزو پر طرفدارترین تیمهاست دیگه تو ایران که پرتماشاگر بودنش جای بحث ندارد.خیلی خندیدیم بیچاره ی سری آدمای ساده که این حرفا رو باور میکنن.
پاسخ ها
Y
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
اصکل این بازی هایی هسا ک تماشاگرا میان ورزشگاه
برا استقلال همیشه تموم بلیت ها فروخته میشه ولی برا پیروزی نه اکثر بازیا ظرفیت خالیه
ما از تیممون مطمعنیم حالا هم چون میدونیم قهرمانه گذاشتیم برا فتح جام این ورزشگاه ندیدها تازه بدوران رسیدها هستن میرن ورزشگاه عقده دارن ما ده ساله از بس رفتیم قهرمان شدیم دیگه تکراری شده اره داداش به افتخار پرسپولیس❤️❤️❤️
وقتی بری پیجتو هم طرفدار فیک بزنی هشت میلیون اینجور جاها که امار درستش در بیاد مشخص میشه،حالا هی بیان بگن لنگ پنجاه میلیون هوادار داره،???
لیگ ایران فقط تعصب الکی به رنگ هاست نه کیفیت چمن و نه کیفیت بازیکن
استقلالی‌ها باید با هم اتحاد داشته باشن،?امسال خدایا رو شکر تمام سایتها،و اخبار رو میبینم آمار استقلالی‌ها بیشتر بوده? هم نو کامنتا هم تو لایک،و دیس لایک✌️?عشق است رنگ آبی. دریا، آسمان،قلب تمام عاشقا،آبیییییییییی?????
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی