بازدید 3247
۱

رئیسی وارد استان گلستان شد

سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور صبح پنجشنبه وارد استان گلستان شد.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 21 December 2023

به گزارش «تابناک»، رییس جمهور که در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح چند کلان پروژه به گلستان سفر کرده است صبح پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه گرگان با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم دولت سیزدهم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، صبح دیروز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

سید ابراهیم رئیسی در این سفر دو روزه به استان گلستان، علاوه بر بررسی اجرای مصوبات سفر اول دولت مردمی، پروژه بزرگ فیبر نوری و پروژه‌های آب‌رسانی استان در بخش‌های مختلف از جمله گنبد کاووس را نیز افتتاح خواهد کرد.

دیدارهای عمومی با مردم شریف گرگان و مراوه‌تپه و نشست با فعالین توسعه زنجیره ارزش استان از دیگر برنامه‌های دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به استان گلستان است.

طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در میان استان‌های کشور مربوط به استان گلستان بود که در دور دوم سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
یکبار گزارشی از هزینه این سفرها را به اطلاع مردم برسانید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار