بازدید 8482
رفاقت مدیر تیم خاص با رئیس فدراسیون باعث تبعیض شده

سیدجلال: شاید خطیر و استقلال از تاج آتو دارند!

مگر می‌شود مسئول کمیته داوران در مهمترین بازی و دربی، از اعلام پنالتی به سود یک تیم خوشحال شود و یک نفر هم بپرد روی سر و کولش؟ از آن عجیب‌تر اینکه هیچ چیزی به طرف مقابل نگفت! وقتی یک نفر شادی‌اش را با شما تقسیم می‌کند، حتما از علایق شما خبر دارد و می‌داند خوشحالید
کد خبر: ۱۲۱۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲ 21 December 2023

سیدجلال: شاید خطیر از تاج آتو دارد!

سیدجلال حسینی می‌گوید: مگر می‌شود مسئول کمیته داوران در مهمترین بازی فصل و دربی، از اعلام پنالتی به سود یک تیم خوشحال شود و یک نفر هم بپرد روی سر و کولش؟ از آن عجیب‌تر اینکه هیچ چیزی به طرف مقابل نگفت!

به گزارش تابناک ورزشی؛ جنجال‌های دربی یکصدودوم ادامه دارد و حالا سیدجلال حسینی که از زمان حضور در کادرفنی پرسپولیس سکوت طولانی داشته، در گفت‌وگویی تند اظهاراتی بی‌سابقه را به زبان آورده که شاید شدیداللحن‌ترین حمله از اردوگاه پرسپولیس به تیم رقیب باشد.

البته سیدجلال در این مصاحبه تمام تلاش خود را کرده که نامی از باشگاه استقلال نیاورد اما تمام اظهارات او مشخص است که یک تیم را مورد هدف قرار می‌دهد. اما استقلال تنها هدف حملات او نیست و کاپیتان پیشین سرخپوشان در مورد مهدی تاج، خداداد افشاریان و سایر ارکان فوتبال ایران نیز اظهاراتی بسیار تند را داشته است. مصاحبه خبرورزشی را بخوانید:

 

بدشانس بودیم و نتوانستیم ببریم

حسینی در مورد بازی با استقلال خوزستان گفت: فوتبال به هر حال بالا و پایین دارد، ممکن است روز بد شما باشد. دیروز خودمان هم اشتباهاتی هم داشتیم اما با این وجود در زمین ناهموار اهواز، می‌توانستیم برنده باشیم. روی همین زمین هم خیلی موقعیت ساختیم و می‌توانستیم برنده باشیم اما هم بدشانس بودیم و هم روز بدی از داوری دیدیم. به گفته کارشناسان حداقل دو پنالتی ما را نگرفتند و قبل از گل دوم حریف هم خطا روی‌ عمری شد که داور در کمال تعجب سوت نزد.

 

داوری پشت سر هم به ضرر پرسپولیس است

او با اشاره به آنچه اشتباهات داوری در بازی‌های تیمش می‌داند، صحبتهای خود را به این شکل ادامه داد: من نمی‌دانم تا چه زمانی قرار است داوری علیه پرسپولیس باشد و روندش هم نگران‌کننده شده. پشت سر هم داوری به ضرر ماست و کمیته داوران باید پاسخگو باشد که چرا اشتباهات داوری فقط به ضرر ما تکرار می‌شود؟

 

آن فرد می‌دانست افشاریان از پنالتی خوشحال شده است

مربی سرخپوشان با اشاره به ویدوی افشاریان عنوان کرد: البته کمیته داوران و تصمیماتی که ما از ابتدای فصل دیدیم، یک چیز عجیب و غریب بوده است. مگر می‌شود مسئول کمیته داوران در مهمترین بازی فصل و دربی، از اعلام پنالتی به سود یک تیم خوشحال شود و یک نفر هم بپرد روی سر و کولش؟ از آن عجیب‌تر اینکه هیچ چیزی به طرف مقابل نگفت! وقتی یک نفر شادی‌اش را با شما تقسیم می‌کند، حتما از علایق شما خبر دارد و می‌داند خوشحالید که اینطور به سمت شما می‌آید.

 

نه افشاریان عذرخواهی کرد، نه او را اخراج کردند

وی افزود: موضوع زمانی جالب‌تر شد که ما فهمیدیم ایشان معاون مدیرعامل استقلال بوده. اصلا این خنده‌دار است. واقعا کجای دنیا مسئول کمیته داوران از اتفاقی به ضرر یک تیم انقدر خوشحالی کند. الان هم یک هفته از دربی گذشته اما هیچ تصمیمی نگرفتند و هیچ اتفاقی نیفتاده و نه ایشان آمده عذرخواهی کند و نه فدراسیون ایشان را کنار گذاشته است. برای ما این اتفاقات در راس داوری عجیب و غریب است.

 

به همه اتهام زدند اما هیچ اتفاقی نیفتاد

سیدجلال بدون اشاره به استقلال گفت: ما از ابتدای فصل دیدیم که یک تیم در تمام جنبه‌ها مصونیت دارد. کادرفنی و مدیریتی آنها علیه پرسپولیس و داوری صحبت کردند و اتهام زدند اما هیچ اتفاقی رخ نداد. آنها چند تخلف جدی و ثابت‌شده در بحث سقف بودجه داشتند و آنقدر هم در رسانه‌ها گفته‌شده که همه مردم ایران می‌دانند اما کمیته انضباطی رای نمی‌دهد. این درست است که به خاطر رفاقت سرمربی و مدیرعامل یک تیم خاص با رئیس فدراسیون این همه تبعیض بین تیم‌های لیگ برتری اتفاق بیفتد؟

 

چه دلیلی دارد یک تیم انقدر مصونیت داشته باشد؟

او ادامه داد: من نمی‌دانم چرا سایر تیم‌ها سکوت کرده‌اند؟ خیلی راحت به خاطر سقف بودجه سر دیگر تیم‌ها را بریدند اما یک تیمی این همه تخلف کرده و پرونده‌اش دو ماه در کمیته انضباطی بوده ولی هنوز وقت می‌خرند و می‌گویند باید استعلام بگیریم و مدارک به دستمان برسد و با فلان بازیکن صحبت کنیم! من یک سوالی دارم، چرا از بازیکنان پرسپولیس و سپاهان سوال نکردید و راحت امتیاز کم کردید؟ چه دلیلی دارد یک تیمی انقدر تفاوت داشته باشد نسبت به سایر تیم‌ها؟

 

همه ضرر کنند الا یک تیم خاص

مربی پرسپولیس با اشاره به شرایط موجود گفت: این موارد همه مشخص و واضح است، ما آنقدر در فوتبال بودیم که این چیزها را بدانیم. اگر قرار بود برایشان رای بدهند خیلی زودتر داده بودند. ما الان رسیدیم به نیم فصل و هیچ خبری نیست. طوری با آنها رفتار می‌کنند انگار تیم ملی هستند، مگر پرسپولیس و سپاهان در آسیا حضور نداشتند؟ چرا بلافاصله برای این دو تیم پرونده تشکیل دادند و امتیاز کم کردند و بازیکن را محروم کردند؟ حالا آنها اصلا در آسیا هم نبودند.

 

شاید آنها از فدراسیون آتو دارند

وی با طرح یک سوال و اتهام عنوان کرد: چرا اینقدر هوای این تیم را دارید و چرا میترسید که آنها ناراحت شوند؟ مسئولان فدراسیون چه چیزی دست مدیران باشگاه دارند و چه واهمه‌ و ارتباطی وجود دارد؟ آیا واقعا آتو و چیز خاصی وجود دارد که باعث شده این همه به سود این تیم تبعیض باشد؟

 

مکالمه داوران را منتشر کنید

سیدجلال در پایان با اشاره به استفاده از وی ای آر در دربی توضیح داد: من همیشه سعی کردم از حواشی دور باشم و اساسا سیاست پرسپولیس و کادرفنی ما و خود آقا یحیی این است که همیشه آرامش داشته باشیم و هیچ فشاری به جامعه داوری و تصمیم‌گیران فوتبال وارد نکنیم اما واقعا برای ما تعجب آور است که چرا به یک درخواست ساده ما توجهی نمی‌شود؟ ما می‌گوییم مکالمه داوران را منتشر کنید تا بدانیم در دربی چه اتفاقی رخ داده و شبهات از بین برود. در این بازی باوجود وی ای آر علیه پرسپولیس اشتباهات زیادی انجام داد و آنها تبدیل به اولین تیم تاریخ دنیا شدند که از وی ای آر سود می‌برد! برای من سوال است که چرا در صحنه مشکوک به اخراج داور برای بازبینی نرفت چون کارت زرد دوم کمترین چیزی بود که در این صحنه باید داده می‌شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۰
بعید نیست تمام مدیران فوتبال امنیتی های سابق هستند
آدم ناحسابی
افشاریان شدیداً طرفدار پیروزی هست
اون بنده خدا هم برای اینکه اذیتش کنه و حالش رو بگیره پرید روی شونه افشاریان

متوهم نباشیم
پاسخ ها
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
یعنی منصوریان ونکوتام دیگرمربیهای استقلال پرسپولیسی اند که غلامپورمیپره روکولشون؟بایا طرف رئیس کمیته داوران هست یعنی چی که میخواداذیتش کنه؟مگه خاله بازیه که میخوادحالش وبگیره؟یعنی یه رئیس انقدرپرستیژ وشخصیت نداره که علنی براش کری میخونن حال استقالی یاپرسپولیسی چراباید ریئس کمیته داوران باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
تو گفتی و ما هم باور کردیم ، افشاریان زمانی هم که داور بود به نفع استقلال سوت می زد
آقای حسینی این چه منطقی هست ؟ مثلا تو داخل جایگاه ویژه باشی یکی از دوستان استقلالی شما مثل مهدی رحمتی بیاد بپره رو شونه هات اون موقع میشه بگی شما استقلالی هستی؟؟؟؟؟ این چه حرفی .....
هنوز تو داغ دربی هستنداینقدر از دربی که میگن اگر این همه روز وقت خودشان را هدر میدن کارشناسی دربی میکنند کارشناسی جام باشگاههای آسیا میکردند الان صعود کرده بودند
اره آتوشون جعل قرارداد طارمی هست با باشگاه ترکیه ای برای فرار سقوط به لیگ ۲
خدایش راست میگه داورا امسال اینارو اذیت کردن اصلا نتونستن براشون امتیاز جمع کنن یعنی صد رحمت به سنگ قزوین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
هشت امتیاز توسط داورها داده شده همین امسال وگرنه باید رتبه دهم بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
همین که دقیقه شصت بازیکن استقلال را اخراج نکرد مشخص هستش ، افشاریان استقلالی هستش
طرفدارای کی‌روش الان طرفدار نکونام هستن حتما یک.... هست
آره خوب آتو دارن... چون نصف امتیازشون رو به لطف نبود VAR گرفتن ونصف دیگش هم لطف داورا و فدراسیون.... من موندم این چی میگه دیگه؟؟؟
هنوز توداغ دربی می سوزد
یعنی این دوپینگی نمیدونه پارسال پشت ۱۸ قدم پنالتی براشون گرفتن همون قهرمانشون کرد امسال مقابل آلمینیوم وذوب آهن گل آفساید زدین دو پانالتی مقابل استقلال برا استقلال گرفته نشد پنالتی مقابل استقلال خوزستان پنالتی بود توپ ده متر تو آسمون بود مقابل صنعت نفت سود بردین اینا چقدر دیگه آدمهای هوچیگری هستن
آتوش اینه چند 8سال پرسپولیس پشت سرهم قهرمان لیگ ایران کردش و استقلال رو حذف و پیروزی رو بجاش فرستاده
بازم این پیداش شد.
تو اگه مرد بودی جای کریم باقری رو‌نمیگرفتی.
رفتی زیرابشو زدی که فقط جاشو بگیری.
هیس کن
خجالت بکش سید جلال ای ین سد جلال داره تهمت و افترا به تاج ریس فدراسیون میزنه آقای تاج تزش شکایت کن
احتمالا لنگ هم از سلطانیفر آتاتو داشتن
مثل تو که ازت تست نمی گرفتند
تاج رقیق کاج
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست