بازدید 9998
۴

جزئیات حادثه تروریستی راسک از زبان وزیر کشور

وزیر کشور گفت: دولت پاکستان نسبت به حراست و حفاظت از مرزهای خود اقدام کند و اجازه ندهد؛ گروهک های تروریستی در خاک این کشور لانه بسازند.
کد خبر: ۱۲۱۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ 17 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمد وحیدی، در جریان بازدید از مقر انتظامی راسک که مورد حمله گروهک های تروریستی قرار گرفته بود ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی اظهار کرد: اینجا محلی است که چندین تن از حافظان نظم و امنیت توسط کوردلان و بزدلان عوامل استکبار، مظلومانه به شهادت رسیدند، اما با مقاومت نیروهای جان بر کف انتظامی به اهداف شوم خود دست پیدا نکردند.

وی بیان داشت: بنابر تحقیقات انجام شده، این گروهک از مرز کشور همسایه وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده و با استفاده از موقعیت شب و شرایط جغرافیایی منطقه، خود را به این مقر رسانده و اقدام به شهادت این حافظان نظم و امنیت کرده است.

وزیر کشور گفت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی عاملان این حادثه قطعاً به سزای اعمالشان خواهند رسید و انتقام سختی در انتطار آنان خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
این چه جور گزارش جزییات دادن است
لا حول و لاقوة الا يالله . باید به پاکستان ضرب الاجل داد اگر تا۳ ماه نتواند این گروهک ها را سرکوب کند' اجازه بدهد تا عمق ۱۰۰ کیلومتری پاکستان نیروهی هوایی و زمینی ایران با ا تروریسیم بجنگد.
گزینهء دوم این است که ایران مشابه این گروه ها برای نفوذ به عمق خاک پاکستلن و سرکوب آنها ایجاد کند.
و گرنه باز همان آش و همان کاسه !
پلیس باید تجهیزات و مقرهای خود را اصلاح و به روز نماید
عجب جزئیات مفصلی !! تروریست ها از کشور همسایه وارد ...... تمام !!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی