نبض خبر

سحر قریشی تتوهای صورتش را پاک کرد

کد خبر: ۱۲۱۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ 16 December 2023
تعداد بازدید : 9805
بازدید 47078
مقایسه تازه ترین ویدیوی سحر قریشی، بازیگر زن سینما و تلویزیون با ویدیوهایی که چندین ماه پیش منتشر کرده بود، نشان می‌دهد او در حال پاک کردن کامل تتوهایش است؛ اقدامی که مقدمه‌ای برای بازگشت به ایران و بازی در سینمای ایران تلقی شده است. قریشی اکنون ساکن دبی است. این دو تصویر را برای مقایسه می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
سحرجون با تتو وبی تتو در هرحال خوشگلی. تتو تتلو نیست که خرابت کنه. خداروشکر که از دست تتلو هم خلاص شدی.ا
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
وقتی که آمد ایران بسلامتی همدیگر دو تا ساندیس بزنین بالا
........
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
ازشوهر چهلم!!!!!!! چه خبر؟!!.
واقعا خجالت نمیکشید با این اخبار زرد در شب شهادت سرور بانوان عالم . آخر تتو صورت این خانم به ما چه ربطی داره ؟ جلب مشتری به چه قیمت ؟ بارها به شما برای انعکاس این خبر های بی ارزش تذکر داده ام که کار با ارزش خودتون رو بکنید و به سایت های دیگه کاری نداشته باشید . مردم روی شما طور دیگه ای حساب میکنند . بسیاری ار خوانندگان شما از زمانی که بازتاب بودید با شما بودند تا تابناک شدید . اما سیر معکوس در رویه شما کاملاً مشهوده . خدا به همه ما رحم کند . برادران به خود آئید . خود دانید .
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
احسنت،تذکرات پیاپی من که تا حالا هیچ تأثیری نداشته، خدا کنه لااقل تدکر شما کارساز باشه چون ظاهراً تا الان منفی نگرفتید.
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
حقیقت تلخه ، امروزه چیزی مثل تتو سحر قریشی برای نسل جوان خیلی جذاب تر از وقایع دینی برای نسل شماست ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
خدا وکیلی من با اینکه خیلی هم به قول معروف بچه حزب الهی و انقلابی نبودم اما از زمان بازتاب با یا سایت خبری همراه بودم و برای پیگیری اخبار روزانه کشور به این سایت مراجعه می کردم و تا همین چند وقت قبل منبع خوب بین سایتهای خبری داخلی بود اما از دو سال با تشکیل دولت جدید یواش یواش اوضاع برگشت ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
دقیقا درست میفرمایید ،مردم اینقدر گرفتارند حال فقط مانده دنبال پاک کردن تتو این ناهنرمند باشند . این شخص برای همیشه از سینما ایران حذف شود .
بازگشت او به سینما . چوری یزرگش میکنید انگار جراح مغزه این نباشه یکی دیگه میاد جای او مگه فوتبالیست رشته بازیگری درس خونده که میاد فیلم بازی میکنه
بدون اینکه این کلیپ را ببینم عرض می کنم. این موضوع چه ارزش خبری دارد؟ آیا خبر کم آوردید؟ شان و منزلت سایت اصلا براتون مهم نیست؟
بازی در سینمای ایران رو خوب اومدی . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
توقع ندارید که با منفورترین و مستهجن ترین و بی اخلاقترین و مجرمترین خواننده ی نسل جدید بریزه رو هم و بعدشم چهارتا ویدئو از خودش بسازه ابراز بدبختی و گمراهی و مظلومیت بکنه و صاف صاف راهشو بگیره بیاد توی مملکت و هیشکی هم کاریش نداشته باشه.
واقعا علاقه ایی به قضاوت افراد ندارم ولی بنظر شما آیا تتلو و سحر قریشی اینقدر برای مردم و در بین مشکلات مهمتری که عموم جامعه با آن گریبانگیر است ارزش خبری و وقت گذاشتن دارد؟
وظیفه شما این است که مشکلات اجتماعی جامعه، فساد، تورم، بیکاری و سایر مشکلاتی که اکثر خانواده ها درگیر آن هستند را پیگیری کنید و موج سوال از مسئولین مربوطه ایجاد کنید.
.هرمحتوایی عکس یا کلیپ از زنان مخصوصاباحجاب ناقص از همه بخشها پاک شود سپاس
به ما چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تتوهاش الکی بود. رنگ بود. با آب پاک می شد. هر دفعه یه طرف رو نقاشی می کرد. گاهی راست. گاهی چپ. حالا رفت توی دستشویی پاک کرد
این یعنی همه مون را سر کار گذاشت.
جالب است این سطح هماهنگی با اختلاس گران و دزدان. آقا جان مردم منتظر خبر پی گیری رد یابی دزدان و رسیدن به سر منشا و رو شدن دست همه تیم دزدی هستند. سحر رو ول کن دیگه. شما رسانه هستید. آخه این دیگه چچور کار خبر رسانی است. بعد مردم حق ندارند عصبانی باشند. دیوانه کردید مردم رو.
به سلامتی کم کم میخواد برش گردونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
خدا نکنه
این پنجاه هزار دلاری که هی میگی خانم قریشی گفته بودی این پنجاه هزار دلار اون سال میشد بیست میلیون که پول بلیطم بود و همشو هم خودم دادم.باشه همشو خودت دادی.ولی سال ۱۳۷۴ بود که دلار حدود ۴۰۰ تومن بود ۵۰ هزار دلار میشد بیست میلیون تومن
فقط یک دردداشتیم آنهم تتوی علیامخدره سحرخانم بودکه صدهاهزارشکربرطرف شدودیگرنه نگران آینده هستیم ونه ازمشکلات کوچکی مثل تورم وگرانی یااختلاس وبیکاری وامثالهم واهمه داریم !
امثال تتلو و قریشی و ساسی سمهای مهلک جامعه هستند سمهایی که روز به روز و ذره ذره هویت و اصالت جوان ایرانی علی الخصوص دختران این رمز و بوم رو هدف قرار داده اند با تمام اعتقادی که به آزادی دارم معتقدم امثال اینگونه ادمها فعلا برای جامعه ایرانی سمی مهلک هستند و بایستی از جامعه حذف شوند ما هنوز توان سنجیدن اینگونه رفتارها را نمی توانیم در جامعه در حال توسعه خودمان با کمترین تبعات داشته باشیم
به درک. اگه اینقدر بهش علاقه داری که روزی دو سه تا خبر ازش میذاری خب برو خواستگاریش هول خان
چه خبر مهمی....متاسفم برا تابناک
اینو بهت میتونم بگم. خانم خودت خراب نکن.
از تابناک تقاضا داریم اخبار کوچه بازاری نگذارد....
ارزش حرف زدن نداره این آدم خودتون و خسته نکنین
تابناک تبلیغات چی قریشی و تتلو شده وبراشون هوادار پیدا میکنه
هیف،از خاک پاک ایرانم...وچشم هموطنانم....که ب این موجودات.بی ارزش بخوره.همین فقط...میرن هر کاری بخوان میکنند...عابرو شرف ایرانیوهم میبرن،زیر سوال.بعد...