بازدید 1647

لغو مجوز چند شرکت عمره

وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد که مجوز تعدادی از شرکت‌های عمره به دلیل سهل‌انگاری در ارائه خدمات، لغو شده است.
کد خبر: ۱۲۰۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ 12 December 2023

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، وزارت حج و عمره عربستان از لغو مجوز تعدادی از شرکت‌های عمره به دلیل سهل‌انگاری در ارائه خدمات خبر داد.
 

وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد برخی شرکت‌های عمره در تعهدات خود در قبال زائران کوتاهی کرده‌اند، بنابراین با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

این وزراتخانه همچنین تایید کرد که این شرکت‌ها برای رسیدگی به تخلفات و مجازات مناسب برای قصور در ارائه خدمات به مراجع ذی‌صلاح معرفی خواهند شد.

«توفیق الربیعه» ـ وزیر حج و عمره سعودی ـ در توضیح این اطلاعیه تاکید کرد که آسایش و خدمت به مهمانان خدا در اولویت قرار دارد.

وزیر امور خارجه نیز تاکید کرد در پاسخگویی به هیچ شخص یا شرکت متخلفی کوتاهی نخواهد کرد و هدف آن‌ها دستیابی به یک تجربه ایده‌آل برای هر زائر و عمره‌گزار است.

مقامات سعودی ویزای عمره را از ۳۰ روز به ۹۰ روز تمدید کرده‌اند و به دارندگان این ویزا جازه داده‌اند از طریق تمام مبادی زمینی، هوایی و دریایی وارد این کشور و از هر فرودگاهی خارج شوند.

عربستان همچنین اعلام کرده است مهاجران مقیم کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس بدون در نظر گرفتن حرفه‌شان واجد شرایط درخواست ویزای توریستی هستند و می‌توانند عمره را به‌جا بیاورند.

همچنین چندین کشور دیگر به سیستم ویزای الکترونیکی اضافه شده‌اند و عربستان به اتباع آن‌ها اجازه می‌دهد برای عمره و گردشگری به این کشور بیایند. تعداد کل کشور‌هایی که شهروندان آن‌ها به این سیستم دسترسی دارند به ۵۷ کشور افزایش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی