بازدید 2205
۱

حادثه رانندگی در "سلسله" چهار کشته بر جا گذاشت

رییس پلیس راه استان لرستان گفت: انحراف به چپ و برخورد ۲ دستگاه پژو ۴۰۵در محور فیروزآباد سلسله منجر به مرگ چهار نفر شد.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ 11 December 2023

 

به گزارش  تابناک از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ محمد زارعی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره تصادف منجر به فوت در محور فیروزآباد، بلافاصله عوامل انتظامی، پلیس راه و دستگاه های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور عوامل در محل مشخص شد تصادف بین ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ رخ داده است که متاسفانه بر اثر شدت تصادف سه نفر در دم جان باختند و ۲ نفر مجروح که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه انتظامی لرستان با بیان اینکه علت حادثه انحراف به چپ خودرو ۴۰۵ در مسیر خرم آباد - دلفان بوده است تصریح کرد: عدم رعایت نکایت ایمنی حین رانندگی باعث بروز حوادث ناگوار و غیر قابل جبران می شود بنابراین از همه رانندگان تقاضا می شود ضمن رعایت قوانین و مقررات، توصیه های ایمنی را بطور جد رعایت کنند.

سرهنگ زارعی ضمن هشدار به رانندگان متخلف گفت: رانندگانی که حرکات مخاطره آمیز داشته باشند، پلیس ضمن توقیف وسیله نقلیه، برابر قانون با آنان برخود خواهد داشت.

بنابر اعلام اورژانس پیش بیمارستانی لرستان، یکی از مجروحان نیز در بیمارستان امام خمینی (ره) الشتر جان باخت و تعداد کشته های این تصادف به چهار نفر رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
می خواهید آمار تصادف را کاهش دهید؟ قانون محرومیت رانندگان خاطی از داشتن گواهینامه رانندگی از یک سال (مقصر تصادف منجر به جرح) تا مادام العمر (مقصر تصادف منجر به مرگ) وضع کتید.
اما اینکار را نمی کنید چون با خود می گویید ممکن است من روزی خطا کنم و آدم بکشم!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار