بازدید 1971
۱

کاهش شدید محبوبیت صدراعظم آلمان

تازه‌ترین نظرسجی‌ها در آلمان نشان می‌دهد که محبوبیت صدراعظم این کشور و دولت ائتلافی به شکل بی‌سابقه‌ای کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۲۰۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 10 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از راشاتودی، تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که محبوبیت اولاف شولتز، صدراعظم آلمان به‌شدت کاهش یافته است.

نظرسنجی اخیر YouGov نشان می‌دهد که اکثریت آلمانی‌ها عملکرد اولاف شولتز به عنوان صدراعظم را تایید نمی‌کنند. این نظرسنجی نشان داد که دولت ائتلافی او نیز محبوبیت چندانی بین مردم آلمان ندارد.

در روز جمعه نیز یک نظرسنجی جداگانه توسط ARD-DeutschlandTrend نشان داد که پس از دو سال صدراعظمی اولاف شولتز سطح نارضایتی عمومی نسبت به عملکرد او به بالاترین سطح رسیده است.

نظرسنجی YouGov که از ۱ تا ۶ دسامبر انجام شده و نتایج آن در روز شنبه منتشر شد، شامل ۲۱۱۹ پاسخ دهنده بود. بر اساس نتایج این نظرسنجی، حدود ۷۴ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که عملکرد شولتز ضعیف است و تنها ۲۰ درصد عملکرد او را مثبت ارزیابی کردند. درباره دولت ائتلافی هم ۷۳ درصد گفتند که از عملکرد آهن ناراضی هستند، در حالی که تنها ۲۲ درصد پاسخ دادند که راضی هستند. این بدترین رقم ماهانه از زمان به قدرت رسیدن دولت ائتلافی آلمان است.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که ۷۷ درصد پاسخ‌دهندگان اعلام کردند به روشی که شولتز بر آلمان حکومت می‌کند یا اصلاً اعتماد ندارند یا کم اعتماد دارند؛ این نارضایتی در میان حامیان حزب سوسیال دموکرات صدراعظم به ۶۰ درصد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
صبر کنید بعد زمستان سخت امسال نظر سنجی ها را ببینید!
شب دراز است و قلندر بیدار.
با طناب آمریکا توی چاه جنگ با روسیه رفتند و از سوخت ارزان گاز محروم شده اند و صنعت خود را زیان ده نموده اند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست