بازدید 1865

نمادهای نیروگاهی در آبان چه کردند؟

در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه نیروگاه‌ها که شامل ۱۱ نماد می‌باشد را زیر ذره بین قرار دهیم. نکته حائز اهمیت در این گروه تداوم روند نزولی فروش در چند ماه اخیر بوده است.
کد خبر: ۱۲۰۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ 09 December 2023

به گزارش نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه نیروگاه‌ها  که شامل ۱۱ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. این نماد‌ها در آبان ماه چه کردند؟

بیشترین و کمترین میزان فروش در آبان ماه؟

نماد مبین با فروش ۶۱۱۷.۹ میلیارد تومان بیشترین میزان و بکهنوج با میزان فروش ۲۷.۵ میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در آبان ماه به خود اختصاص دادند.

بیشترین و کمترین رشد فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته

مبین در آبان ماه رشد فروش ۱۰۹ درصدی را در مقایسه با آبان سال گذشته تجربه کرد و بنابراین بیشترین رشد فروش به این نماد تعلق گرفت. همچنین فروش بجهرم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اُفت ۵ درصدی را تجربه کرد و بدترین عملکرد در این زمینه را به خود اختصاص داد.

بیشترین رشد و اُفت در مقایسه با میانگین ۱۲ ماهه

باز هم مبین با رشد ۷۷ درصدی فروش در مقایسه با میانگین ۱۲ ماهه بهترین نماد بدین لحاظ لقب گرفت. همچنین فروش بمپنا در آبان ماه در مقایسه با میانگین فروش ۱۲ ماهه، اُفت ۳۱ درصدی را تجربه کرد و بنابراین بدترین عملکرد را بدین لحاظ داشت.

رشد فروش پاییز نسبت به پاییز

با اینکه دو ماه از فصل پاییز گذشته است، اما فروش آبادا در دو ماهه پاییز امسال به میزان ۷۱ درصد کل پاییز سال گذشته بوده است. بدترین عملکرد بدین لحاظ متعلق به بجهرم می‌باشد که در این دو ماه تنها ۳۳ درصد از کل فروش پاییز پارسال را پوشش داده است.

چند نکته دیگر:

  • بررسی‌ها نشان می‌دهد که بهترین عملکرد فروش در آبان ماه در بین نماد‌های گروه نیروگاهی به مبین و سپس آبادا و بمولد تعلق داشته است.
  • تقریبا فروش بیشتر نماد‌های گروه نیروگاهی در چند ماه اخیر روند نزولی داشته است و تنها مبین توانست رکورد فروش از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا آبان ۱۴۰۲ را بشکند.

 

رشد فروش عجیب مبین! | تداوم فروش نزولی بمپنا  
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست