بازدید 2081
۳

شکایت شهرداری تهران از مجموعه کاخ سعد آباد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران از مجموعه کاخ سعدآباد شکایت کرده و حتی از بنده نیز درخواست شد که شکایت را امضا کنم اما در حال حاضر شکایت شهرداری منطقه برای پیگیری موضوع کفایت می‌کند.
کد خبر: ۱۲۰۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 04 December 2023

به گزارش تابناک؛ مهدی چمران در خصوص قطع درختان مجموعه سعدآباد و انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر تداوم قطع درختان این مجموعه، اظهار کرد: بنده از ادامه‌دار بودن این روند مطلع نیستم اما از شهردار منطقه یک خواهیم خواست که از محل بازدید کند.

وی با بیان اینکه اخطارهای لازم به مجموعه کاخ سعدآباد داده شده است، خاطرنشان کرد: پس از مطرح شدن موضوع، به شهرداری اعلام کردیم که به مجموعه سعدآباد اخطار دهد و از این مجموعه شکایت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: شهرداری تهران از مجموعه کاخ سعدآباد شکایت کرده و حتی از بنده نیز درخواست شد که شکایت را امضا کنم اما در حال حاضر شکایت شهرداری منطقه برای پیگیری موضوع کفایت می‌کند.

گفتنی است شهرداری منطقه یک تهران پس از انتشار گزارش مردمی قطع درخت در مجموعه کاخ سعدآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اقدام انجام شده توسط اداره فضای سبز مجموعه کاخ سعدآباد و بدون هماهنگی با شهرداری منطقه یک انجام شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
ههه
خود شهرداری تهران و خصوصا شورای شهر تهران مسبب وضعیت نابسامان شهر تهران است
آقای چمران ماشالا از هیچی خبر نداره! چجوری رییس شورای شهر تهران شده واسه 16 سال؟
آقای چمران از همین الان دارم خبر میدم تا 1 سال آینده در منطقه 8 شهرداری تهران قراره 500 اصله درخت برای احداث 1 عدد پل روی بزرگراه باقری تقاطع گلبرگ قطع بشود...فردا نیای بگی خبر نداشتما!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم