بازدید 3315

مترو پرند با حضور رئیسی افتتاح شد

مترو پرند که ۷۰ درصد از پیشرفت فیزیکی آن در دو سال گذشته انجام شده‌است، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.
کد خبر: ۱۲۰۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 30 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، متروی پرند صبح امروز؛ پنج‌شنبه نهم آذر با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور افتتاح شد. ۷۰ درصد از پیشرفت فیزیکی این خط ریلی در دو سال گذشته انجام شده‌است.

همزمان با میزبانی شهر پرند از رئیس‌جمهور، هم‌چنین بیش از ۴هزار واحد مسکن مهر در این شهر به متقاضیان واگذار می‌شود.

عکس آرشیوی/۱۷ آذر ۱۴۰۱

رئیسی: انتظار ۱۸ ساله مردم به سر آمد

رئیس‌جمهور گفت: الحمدالله انتظار ۱۸ ساله مردم به سر آمد، سال گذشته به ایستگاه پرند سر زدم گزارش‌ها حاکی از توقف کار بوده است که می‌توانست سریع انجام شود.

سید ابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه در مسیر بهره‌برداری مترو پرند افزود: در این مدت بخش‌های مختلف دست به دست هم دادند و به این قول یکساله بهتر از آن‌چه وعده دادند عمل کردند، چون این‌جا قرار بود یک خط ۲۰ کیلومتری باشد که به صورت رفت و برگشت یعنی ۴۰ کیلومتر انجام شد.

خط ریلی متروی پرند که ۷۰ درصد از پیشرفت فیزیکی آن در دو سال گذشته انجام شده‌است، صبح امروز؛ پنج‌شنبه نهم آذر با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور افتتاح شد.

همزمان با میزبانی شهر پرند از رئیس‌جمهور، هم‌چنین بیش از ۴هزار واحد مسکن مهر در این شهر به متقاضیان واگذار می‌شود.

گفتنی است، ۱۷ آذر سال ۱۴۰۱ هم رئیسی در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران از پروژه در حال احداث متروی پرند بازدید کرد و با توضیحات مدیران این پروژه و مسئولان محلی در جریان آخرین وضعیت احداث این پروژه قرار گرفت و مسئولان را مکلف کرد تا به فوریت بخش باقیمانده این پروژه را تکمیل کنند تا مردم این شهرستان از آن بهره‌مند شوند.

روند احداث خط متروی پرند از ۱۵ سال پیش آغاز شده و سالهاست مردم این شهر چشم انتظار رسیدن قطار مترو به شهرشان هستند.

این خط مترو از ایستگاه شاهد در خط یک مترو منشعب شده و با طی مسیر ۵۰ کیلومتری با ۵ ایستگاه به شهر پرند می‌رسد. ۳۰ کیلومتر خط اول متروی پرند با ایستگاه‌های شهر آفتاب و فرودگام امام خمینی(ره) به بهره‌برداری رسیده و ۲۰ کیلومتر پایانی آن در حال احداث است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
خوب افاغنه‌پرند دیگه راحت از مالیات ما استفاده کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
اره بخدا خیلی مایرانی هابدبختیم
آفرین
ترافیک سنگین از شهرهای اقماری به تهران رو کم کنید تا هم تهران شلوغ تر بشه هم قیمت ملک تو شهرهای اقماری بالا بره و هم از شهرهای اطراف شهرهای اقماری هم واسه کار بیان تهران
یه سئوال از دوستان داشتم الان بایدن میره مترو اقتتاح میکنه کدوم رئیس جمهور کارش افنتاح گردنه بعد پروژه چند روز معطل این باشه تا رئیس جمهور وقت کنه بیاد تا افتتاح کنه بعد میگیم چرا جهان سومی هستیم
جای تاسف است رییس جمهور یک کشور بره مترو افتتاح کنه این وظیفه شهردار یا استاندار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
جالب اینه که قبلآ توسط معاون اول روحانی افتتاح شده بود منتظر باشین خونه هاتون م عن قریب افتتاح کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
جز بدبختی و فقر و فلاکت برای کردک که کاری نکرده اند حالا با این جور کارها برای خودشان دستاوردسازی میکنند . حالا میگن 70 درصد ولی باور کنید خیلی کمتر از 70 درصد کار باقیمانده داشت .
فقط مونده بود پرندب ها بریزن تهران
احیاناّ مترو پرند توسط معاون اول روحانی افتتاح نشده بود جون مادرتون خونه مارو نیائیدافتتاح کنید خونه ما ۳۵سال ساخته شده جهت یادآوری گفتم
تابناک خجالت بکش کمتر دروغ بگو ،۷۰ درصد این پروژه تو این دولت انجام شده ؟؟!! آره یادم نبود کوه دماوند هم در زمان این دولت سبز شد ،دریای خزر هم زمان رئیسی تشکیل شد !!
اگر پرندها به دستور ریسی افتتاح بشن بهتر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست