نبض خبر

روایت رسانه آمریکا از زرادخانه موشکی ایران

کد خبر: ۱۲۰۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹ 29 November 2023
تعداد بازدید : 16914
بازدید 80176
۸
یکی از رسانه‌های آمریکا با اشاره به سطح تازه توانایی موشک ایران، ضمن مرور سابقه شکل گیری این ظرفیت و پیش زمینه‌های تاریخی‌اش، با تحلیل فنی توان موشکی ایران پرداخته و ادعاهایی نیز مطرح کرده است. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸
آمریکا میداند که ایران حریف آسونی برای جنگیدن نیست وگرنه تا حالا به ایران چند بار حمله کرده بود....پایگاههای اطراف ایران در تیر رس موشکهای نقطه زن هستند و از همه مهمتر اینکه نیروهای اطلاعاتی آمریکا اطلاعات دقیق در باره تسلیحات ایران ندارند ،ممکن است ایران موشک هایی یا پهپادهایی برای زدن شهر های آمریکا در دستور کار داشته باشند....جنگ با ایران هزینه سنگینی برای آمریکا دارد،قرار نیست بزند و ایران نگاه کند!!
موشک های برد بلند جمهوری اسلامی ایران با سوخت مایع و جامد قادر به حمل کلاهک هسته ای پنج هزار تنی که می تواند قاره آمریکا و اروپا و اراضی اشغالی رژیم صهیو نیستی را با خاک یکسان نماید و چندین بار شخم بزند...این توان بالقوه اتمی را جمهوری اسلامی ایران دارد که به جهانیان الخصوص آمریکا اروپا و رژیم صهیو نیستی اثبات و ثابت نماید.....
خدا نگهدار تمامی نیروهای حافظ امنیت کشور باد ، ما امنیت و آرامشمان را مدیون تمام نیروهای نظامی کشور هستیم و از همه این سلحشوران عزیزم به سرپرستی از خانواده ام وظیفه خود می‌دانم قدردان و سپاس گذاری نمایم ، پاینده ایران اسلامی ❤️❤️❤️
الهم عجل الولیک الفرج ❤️❤️❤️❤️
مردمان وحشی صفت و جنایتکار اروپایی ، پس از کشف قاره آمریکا هجومهای وحشیانه ی زیادی به بومیان آن سرزمین و با کشتار و نسل کشی کم سابقه سرخپوستان و به بردگی گرفتن سیاهپوستان برای بردگی و بیگاری درساخت وسازها ، بنای سرزمین جنایت و ظلم و خشونت را به نام آمریکا پایه ریزی کردن. این جنایتها و کشتار درطول عمرچهارصدساله اش همچنان ادامه دارد . شک نکنین که این جنایتکاران نیر مانند سایر جنایتکاران تاریخ از صحنه روزگار محو خواهند شد.
فکری به حال سرور ها تون بکنید افتضاحه
امیدوارم که آمریکا و اروپا نابود بشن همچنین اسرائیل بیرحم ?
بله امره دیگه نداری
درود بر مقاومت ایران اسلامی