بازدید 3768
۱

«بلک فرایدی» به فروش منابع آزمون ارشد و دکتری رسید!

با داع شدن تب «فلک فرایدی» در کشورمان، کسب‌و‌کارهای پرشمار شکل گرفته پیرامون کنکور هم فرصت را غنیمت شمرده و برای جا نماندن از قافله، در قیمت بسته‌های کنکوری تخفیف جمعه سیاهی اعمال کرده‌اند!
کد خبر: ۱۲۰۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴ 27 November 2023

باید از هر فرصت و مجالی برای فروش بیشتر استفاده کرد؛ این ظاهرا شعار همه کاسب‌هاست، حتی آنهایی که کاسبی‌شان کنکور است!

به گزارش «تابناک»، با داع شدن تب «فلک فرایدی» در کشورمان، کسب‌و‌کارهای پرشمار شکل گرفته پیرامون کنکور هم فرصت را غنیمت شمرده و برای جا نماندن از قافله، در قیمت بسته‌های کنکوری تخفیف جمعه سیاهی اعمال کرده و این موضوع را با ارسال پیامک‌های انبوه به مردم اعلام می‌کنند!

«بلک فرایدی» به فروش منابع آزمون ارشد و دکتری رسید!پیامک‌های مزاحمت آمیزی که به رغم وعده‌های پرتکرار مسئولان کشورمان، هنوز به وفور به خطوط مختلف تلفن‌همراه ارسال می‌شوند و در روزها و هفته‌های اخیر، در بسیاری شان اصطلاح «بلک فرایدی» مشاهده می‌شود.

البته بلک فرایدی یا جمعه سیاه عنوانی است که در خاستگاه آن یعنی کشورهای غربی معنای متفاوتی دارد و عمدتا شامل اجناس مختلف می‌شود اما در کشورمان حکم بهانه‌ای را یافته که کسب و کارهای مختلف می‌کوشند با دستاویز قرار دادنش، بر سودشان بیافزایند، حتی اگر این کاسبی، فروش منابع آزمون کنکور باشد.

آزمونی سراسری که سالهاست به معضلی بزرگ در کشورمان تبدیل شده که ظاهرا راه گریزی از آن نیست تا جایی که در دهه اخیر به شدت بر کاربردهایش افزوده شده و در مسیر تحصیلات تکمیلی و ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هم قرار گرفته است.

کنکوری که طی چند سال آنقدر شاخ و برگ یافته و در کانون توجه قرار گرفته که فروش پکیج های مختلف در ارتباط با آن، بازار داغ و پرسودی شده است و برخی برای کنار زدن رقبایشان در این تجارت، اعمال تخفیف های بلک فرایدی در بسته هایشان را امتحان می‌کنند.

اقدامی که بعضی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محتواهای آموزشی هم در دستور کار قرار داده‌اند و دور از انتظار نیست که در آینده در ابعاد وسیع تری مورد استفاده این دست کسب و کارها هم قرار گیرد و حتی به بهانه های دیگر تقویمی (مثل یلدا یا نوروز یا...) تکرار شود!

«بلک فرایدی» به فروش منابع آزمون ارشد و دکتری رسید!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کم مونده بلک فرایدی بزارن برای ازدواج و مهریه. ملت داغونی داریم که تو همه مسائل به شدت افراطی عمل می کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست