بازدید 1899

بیادی: دعوای بین شورای ائتلاف و پایداری صوری است

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: بسیاری از دعواهای سیاسی صوری است همچنانکه دعوای فی ما بین شانا و پایداری صوری است.
کد خبر: ۱۲۰۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 26 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، انتخابات مجلس معادلاتی بس پیچیده پیدا کرده است از یک سو جبهه پایداری خود را گفتمان غالب در این انتخابات می داند و از طرف دیگر اعتدالی ها با محوریت حسن روحانی تنها پایداری را نقطه پیکان نقادی های خود قرار می دهند.

حسن بیادی در گفتگو با نامه نیوز درباره تلاش جریان حسن روحانی برای شکل دادن دوقطبی انتخاباتی با پایداری گفت: جبهه پایداری به عنوان یک حرکت سیاسی قابل احترام است و هر جبهه و یا حزبی جهت اعتلای نظام اسلامی و مشارکت عمومی مردم در جهت پرشور شدن انتخابات قدم بر دارد و بخواهد رقابت سالم داشته باشد قابل تحسین استو

وی با اشاره به دوقطبی سازی بین جبهه پایداری و جریان حسن روحانی افزود: بسیاری از دعواهای سیاسی صوری است همچنانکه دعوای فی ما بین شانا و پایداری صوری است. همانطور که در ادوار گذشته انتخابات مجلس شاهد آن بودیم در دقیقه نود اکثرا بر سر یک سفره بوده‌اند.

این فعال سیاسی تأکید کرد: متاسفانه تمامیت خواهی در جامعه سیاسی متصل به قدرت و ثروت تا کشور را به استیصال نرساند دست بردار نیست و علیرغم نتایج حاصله واین همه معضلات ناشی از خالص سازی و عدم مدیریت صحیح حداقل در بخشهای مختلف اقتصادی و عدم رضایت‌مندی مردم از مجلس و دولت نمیدانم چرا شانا و پایداری دست‌بردار این معرکه نامیمون نیستند.

وی ادامه داد: واقعا امروز چه کسی پاسخگوی نیازهای بحق جوانان اعم از دختر و پسر هست؟ پاسخگوی «ضعف تولید»، «افزایش روزافزون نرخ بیکاری، خودکشی و فرار مغزها و نیروی کار متخصص»، «کاهش ارزش پول ملی» و «حذف مردم در سپهر سیاسی برای انتخاب مسئولین تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر»، «افزایش بی رویه مالیاتها و فساد اداری خانمان‌برانداز» را کدام یک از این دو گروه محترم است؟

بیادی گفت: کمی انصاف داشته باشید، از خدا بترسید و نیایید، دعوای زرگری راه بیندازید و سر مردم بیچاره را کلاه گذارید، بعد همه تقصیرات را گردن مردم و شورای نگهبان بیندازید که آنان پاسخگوی پلشتی‌های ناجوانمردانه شما باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست