بازدید 5433
۱

جزئیات اجرای طرح گواهینامه یک روزه موتورسواران

رییس پلیس راهور فراجا از اجرایی شدن طرح گواهینامه یک روزه موتورسواران در ۱۷ استان کشور خبر داد و گفت: حدود ۵۰ هزار نفر از امتیاز گواهینامه یک روزه بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۱۲۰۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 26 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیانفر، رییس پلیس راهور فراجا در خصوص طرح یک روزه گواهینامه موتورسواران گفت: این طرح در ۱۷ استان کشور در حال اجرا است و نزدیک به ۵۰ هزار نفر از این امتیاز گواهینامه یک روزه بهره‌مند شدند.

وی افزود: هر آموزشگاهی در هر استان که اعلام آمادگی کند این طرح به آن شهر اضافه می‌شود.

سردار هادیانفر گفت: بنا داریم تا ۲ ماه آینده کل ۳۲ استان کشور را تحت پوشش قرار دهیم و ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دارنده موتورسیکلت که گواهینامه ندارند و به دلیل نداشتن گواهینامه بیمه نمی‌توانند بگیرند تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.

رییس پلیس راهور فراجا بیان داشت: هنگامی که این طرح در ۳۲ استان اجرایی شود اطلاع رسانی گسترده انجام می‌شود تا همه دارندگان موتورسیکلت سریع‌تر مراجعه و از این طرح بهره مند شوند.

وی گفت: طبق مصوبه وزارت صمت اخذ گواهینامه موتورسیکلت ۱ میلیون ۷۷۰ هزار تومان است ولی در این طرح ۶۰ درصد کاهش هزینه داشته ایم و فرایند طولانی چندماه را به یک روز کاهش دادیم و افراد با ۵۷۰ هزار تومان می‌توانند گواهینامه دریافت کنند.

سردار هادیانفر گفت: وزیر اقتصاد هم ابلاغ کرد که هزینه بیمه شخص ثالث کاهش پیدا کند و هم جرایم گذشته بخشوده شود تا افراد بعد از دریافت گواهینامه از بیمه شخص ثالث هم بهره‌مند شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اگر امکان این رو فراهم کنند که هر کس برای امتحان با موتور شخصی خودش مراجعه کنه خیلی مناسبتر هست همینطور در صورت امکان کسانی که گواهینامه ماشین داری اعتبار دارند از دادن امتحان مجدد آیین نامه معاف شوند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی