بازدید 2471

مرد بیمار همسرش را به اتهام آدم ربایی به دادسرا کشاند

کد خبر: ۱۲۰۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ 25 November 2023

مرد ثروتمند که مدعی بود همسرش برای تصاحب اموال او نقشه ربودنش را اجرا کرده وقتی در دادسرا تحت بازجویی قرار گرفت مشخص شد سابقه بیماری روانی دارد.

به گزارش ایران، چند روز قبل مرد جوانی به پلیس رفت و از همسرش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد. او در تحقیقات گفت: من ثروتمند هستم و یک شرکت خصوصی واردات و صادرات دارم، 15 روز قبل زمانی که از خانه خارج شدم تا به شرکتم بروم، خودرویی مقابلم پیچید و چهار مرد جوان چاقو به‌دست از خودرو پیاده شده و با تهدید مرا سوار خودروشان کردند. آنها مرا به باغی در اطراف تهران برده و با شکنجه مجبورم کردند چند برگه سفید را امضا کنم.

او ادامه داد: چند روزی در باغ اسیر بودم تا اینکه آنها دوباره مرا سوار خودروشان کرده و این‌بار به مرکز روانی منتقل کردند. در بیمارستان هر چه فریاد زدم که بیمار نیستم و اینها مرا ربوده‌اند، توجهی نکردند. در نهایت پس از چند روز موفق شدم خودم را به آشپزخانه مرکز روانی برسانم و از پنجره آنجا فرار کنم.

مرد جوان در ادامه گفت: مطمئنم که نقشه این آدم‌ربایی را همسرم ماندانا کشیده است، چرا که او درخواست طلاق داده و می‌خواهد از من جدا شود، اما من به این طلاق راضی نیستم. از طرفی او برای اموالم نقشه کشیده و می‌خواهد با روانی جلوه دادن من، ثروتم را به دست آورد.

با شکایت مرد جوان به اتهام آدم‌ربایی، از سوی بازپرس عظیم سهرابی تحقیقات در این رابطه آغاز شد. اما وی در هیچ‌کدام از مراحل تحقیق نتوانست نشانی درستی از باغی که در آنجا گروگان بود و همچنین بیمارستانی که بستری شده بود، ارائه دهد و مدعی بود به خاطر مصرف داروهای آرامبخش و روانی حافظه‌اش خوب کار نمی‌کند و نشانی این محل‌ها را به خاطر نمی‌آورد.

اظهارات همسر شاکی

در نخستین گام، بازپرس جنایی دستور تحقیق از همسر شاکی و همچنین بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل ربودن امیر را صادر کرد. اما زن جوان که شوکه شده بود وقتی مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت منکر ماجرای آدم‌ربایی شد و گفت: چند سالی می‌شود که با امیر ازدواج کرده‌ام اما او فردی شکاک است و بیماری روحی و روانی دارد.

او به خاطر بیماری روانی مدتی در بیمارستان تحت درمان بود. من به خاطر رفتارهای همسرم و اینکه همیشه مرا کتک می‌زند می‌خواستم طلاق بگیرم اما این موضوع باعث شد که امیر از من کینه به دل بگیرد و آزار و اذیت‌هایش بیشتر شود. مطمئنم شکایتش از من به خاطر همین موضوع است و می‌خواهد مرا گرفتار کند. چرا که در این 15 روزی که همسرم مدعی است در مرکز روانی بوده، اصلاً از خانه بیرون نرفته بود، می‌توانید دوربین‌های اطراف خانه‌مان را بازبینی کنید تا معلوم شود من دروغ نمی‌گویم.

شکایت دروغین

با اظهارات زن جوان، کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های اطراف محل زندگی و کار وی پرداختند و مشخص شد، وی در این دو هفته در خانه بوده و اصلاً از خانه‌اش بیرون نیامده است.

بنابراین تحقیقات از وی دوباره انجام شد که امیر این بار به بیماری روانی خود اعتراف کرد و گفت: سال‌هاست با بیماری روحی و روانی درگیرم اما دیگر از مصرف دارو خسته شده‌ام. نخوردن داروها باعث شده بود که دچار توهم شوم و فکر کردم همسرم می‌خواهد مرا از سر راهش بردارد و ثروتم را تصاحب کند، به همین خاطر از او شکایت کردم.

با توجه به بیماری امیر، دستور بستری وی در مرکز درمانی صادر شد و با رد موضوع آدم‌ربایی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده را مختومه اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی