بازدید 2498

روایت ورزشکاری که از رهبر انقلاب انگشتر گرفت

دارنده مدال برنز تیراندازی بازی‌های آسیایی با اشاره به دیدار جامعه ورزش با مقام معظم رهبری گفت که پس از این مراسم انگشتر رهبر انقلاب را هدیه گرفته است.
کد خبر: ۱۲۰۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 25 November 2023

به گزارش «تابناک»، امیر جوهری‌خو در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص انگشتری‌ای که از مقام معظم رهبری گرفت، اظهار داشت: در روز دیدار جامعه ورزش با رهبر انقلاب، من و جواد فروغی کنار هم بودیم، گفتم "آخر مراسم اگر شد از ایشان هدیه‌ای به‌عنوان تبرک بگیریم"، فروغی گفت "چفیه بگیریم"، اما من گفتم "انگشتر را می‌خواهم."، از قبل در این فکر بودیم.

دارنده مدال برنز تیراندازی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو  ادامه داد: مراسم شروع شد و انگشتر را در دست آقا دیدم. بعد از پایان مراسم توانستم جلوتر بروم، ایشان را صدا و به انگشترشان اشاره کردم، ایشان هم دو بار به انگشتر دستشان اشاره کردند به این منظور که "همین را می‌خواهی؟ "، در نهایت قسمت شد و انگشتر را گرفتم.

جوهری‌خو تصریح کرد: در این دیدار ایشان به حمایت از ورزشکاران در بحث مسکن اشاره کردند اما مهم‌ترین نکته ضربه‌فنی شدن رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی بود که تشبیه جالبی بود و مصداق ورزشی داشت.

تیرانداز کشورمان گفت: گود ورزش باستانی حرکتی خوب و بسیار زیبا بود. در این دیدار ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی حضور داشتند که اتفاق خوبی به‌شمار می‌رود.

به گزارش تسنیم، انگشتری‌ای که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دست داشتند و به جوهری‌خو اهدا کردند، نوشته‌ای قابل توجه داشت؛ «شهید آل‌اللّه سلیمانی، ما ملت امام حسینیم»،

این همان انگشتری‌ای بود که رهبری در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر دست داشتند و بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی