بازدید 3193

مرگ دختر دانشجو براثر سقوط از ارتفاع

کد خبر: ۱۲۰۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ 22 November 2023

دختردانشجوی دانشگاه شهید باهنر کرمان براثر سقوط از ارتفاع جان باخت. دانشگاه شهید باهنر کرمان روز چهارشنبه  به دنبال  فوت یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خراسان، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، در اطلاعیه مطرح شده است: شامگاه سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ حوالی ساعت ۲۱:۳۰ یکی از دانشجویان بر اثر سقوط، دچار حادثه شدکه  باحضور فوری نیروهای اورژانس در محل حادثه  وی به بیمارستان افضلی پور، نزدیک ترین مرکز درمانی به دانشگاه انتقال داده شد ولی متاسفانه به علت شدت صدمات واردشده در نتیجه سقوط از ارتفاع و به رغم اقدامات احیایی انجام شده، وی جان خود را از دست داد.

ادامه اطلاعیه با اعلام این که جامعه دانشگاهی ضمن ابراز تاسف از این حادثه ناگوار، همدردی خود را با خانواده  وی  اعلام می کند، تصریح کرده است که علت حادثه توسط مراجع ذی صلاح بررسی و از طرف آن ها اعلام خواهد شد.

این دختر دانشجو که اهل یکی از   استان های شمال  شرقی  بوده و در ترم نهم  رشته دام پزشکی دانشگاه باهنر  مشغول تحصیل  بوده است، سه شنبه شب از طبقه سوم خود را به پایین پرتاب می کند. هنوز انگیزه این فرد از این اقدام مشخص نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی