بازدید 23331
چهل و هفتمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

فوری؛ اسرائیل توافق 4 روزه آتش بس را پذیرفت/ حماس بیانیه صادر کرد

منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، کابینه رژیم صهیونیستی به صورت رسمی توافق مبادله اسرا با جنبش حماس را پذیرفته و تائید کرده است.بر اساس این توافق، صدها کامیون ویژه حامل کمک‌های بشر دوستانه، درمانی و سوخت وارد همه مناطق غزه بدون استثنا خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷ 22 November 2023

فوری؛ اسرائیل توافق 4 روزه آتش بس را پذیرفت/ حماس بیانیه صادر کرد

بین الملل تابناک: منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، کابینه رژیم صهیونیستی به صورت رسمی توافق مبادله اسرا با جنبش حماس را پذیرفته و تائید کرده است. کابینه رژیم صهیونیستی در جلسه خود که سه‌شنبه شب برگزار شد، توافق مبادله اسرای با حماس را که شامل آزادی ۵۰ اسیر صهیونیستی می‌شود را پذیرفته است.

کاخ سفید: آمریکا و اسرائیل پروازهای پهپادی بر فراز غزه را متوقف می‌کنند
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۹

 جان فاینر معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد آمریکا و اسرائیل، به عنوان بخشی از توافق برای آزادی ۵۰ زن و کودک گروگان،  پروازهای پهپادی را به مدت شش ساعت بر فراز غزه متوقف خواهند کرد.

ارتش آمریکا پهپادهای جاسوسی خود را بر فراز غزه به پرواز در آورده تا از اسرائیل در تلاش برای یافتن گروگان ها حمایت کند. مقامات آمریکایی ادعا کرده اند که اطلاعات جمع آوری شده توسط پهپادهای آمریکایی برای عملیات های مرگبار استفاده نمی شود.

در حالی که توقف پرواز پهپادهای اسرائیل قبلاً گزارش شده بود، اظهارات فاینر اولین تایید رسمی توقف این عملیات از سوی آمریکا است.

معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید همچنین گفت که احتمالا سه آمریکایی در میان ۵۰ گروگانی هستند که انتظار می‌رود به عنوان بخشی از توافق آزاد شوند.

وی با این حال هشدار داد «تا زمانی که این افراد از غزه خارج نشده اند ما نمی‌دانیم دقیقاً چه کسی قرار است آزاد شود.»

فاینر گفت که این «پایان جنگ نیست» و آمریکا «به شدت» درگیر خواهد بود و تا زمانی که سایر آمریکایی‌ها آزاد نشده اند، واشنگتن دست از تلاش نخواهد کشید.

دبیرکل سازمان ملل: توافق اسرائیل و حماس "گامی مهم در مسیر درست" است
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۸

 آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد توافق میان اسرائیل و حماس را "گامی مهم در مسیر درست" دانست و گفت که سازمان ملل «تمام توانایی های خود را برای حمایت از اجرای توافق اسرائیل و حماس بسیج خواهد کرد».

 گوترش روز چهارشنبه به وقت محلی گفت: من از توافق اسرائیل و حماس استقبال می کنم. این یک گام مهم در مسیر درست است، اما باید اقدامات بیشتری انجام شود.

گوترش‌ افزود: سازمان ملل تمام ظرفیت‌های خود را برای حمایت از اجرا و به حداکثر رساندن تأثیر مثبت این توافق بر وضعیت بشردوستانه در غزه بسیج خواهد کرد.

تور ونسلند هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل برای روند صلح خاورمیانه، نیز از اخبار مربوط به توقف چهار روزه استقبال کرد و گفت: « از این وقفه در درگیری ها باید حداکثر استفاده برای تسهیل آزادی گروگان‌ها و رفع نیازهای شدید فلسطینی‌ها در غزه انجام داد.»

وی خواستار جریان مستمر کمک‌های بشردوستانه شد و از تلاش‌های مصر، قطر و آمریکا برای تسهیل این توافق قدردانی کرد و افزود: «همه طرف‌ها باید به مسئولیت‌های خود برای حفظ این توافق مهم عمل کنند. این یک گام مهم است، اما باید اقدامات بیشتری انجام شود و من به همه تلاش‌ها برای پایان دادن به این رنج ادامه خواهم داد.»

شرایط زندگی بیش از ۸۰۰ هزار نفر در شمال نوار غزه بسیار دشوار است
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۲

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد بیش از ۸۰۰ هزار نفر در شمال نوار غزه در وضعیت بسیار دشواری به سر می برند و لازم است امکانات پزشکی، مواد غذایی و سوخت لازم برای این منطقه تأمین شود.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه بر ضرورت تأمین سوخت برای پمپ بنزین‌های نوار غزه و همچنین راه‌اندازی دوباره بیمارستان‌ها و تأمین بسته‌های معیشتی برای اهالی این منطقه تأکید کرد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه همچنین اعلام کرد: نیازمند تأمین امکانات و تجهیزات پزشکی لازم برای بیمارستان ها و مراکز درمانی تخریب شده توسط اشغالگران هستیم.

این مرکز دولتی در نوار غزه همچنین خواستار تأمین مواد غذایی اصلی و ارسال کاروان های امدادرسانی، بازگشایی نانوایی‌ها و فروشگاه‌ها شد.

مواضع نظامیان صهیونیست آماج حملات حزب‌الله
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۲

حزب‌الله امروز (چهارشنبه) محل تجمع نظامیان صهیونیست در «حرش حانیتا» را با تسلیحات مناسب مورد اصابت دقیق قرار دهد.

 رزمندگان حزب‌الله عصر امروز (چهارشنبه) محل تجمع نظامیان صهیونیست را که در «حرش حانیتا» مستقر بودند، با تسلیحات مناسب مورد اصابت دقیق قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کردند.

مقاومت لبنان امروز همچنین چند راکت از جنوب لبنان به سوی پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه المالکیه شلیک کردند.

رزمندگان مقاومت لبنان طی حمله به پادگان اسرائیلی میتات روبروی شهرک رمیش، اهداف مورد نظر را با دقت مورد اصابت قرار دادند.

حزب‌الله لبنان امروز همچنین اعلام کرد که پایگاه رامیا متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

اردوغان: فاجعه‌ رخ‌داده در غزه، فراتر از مرز تحمل بشریت است
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۶

رئیس‌جمهور ترکیه گفت، فاجعه‌ای که اکنون در سرزمین اشغالی فلسطین به ویژه غزه رخ داده، از مرز تحمل بشریت فراتر رفته است.

 رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (چهارشنبه) در ادامه اظهارات خود علیه تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تصریح کرد که هیچ‌یک از رخدادهای مربوط به غزه را نمی‌توان با حق دفاع از خود توجیه کرد.

وی افزود: ترکیه در این رابطه، آماده ایفای هرگونه مسئولیت از جمله برعهده گرفتن نقش ناظر به همراه کشورهای دیگر است.

اردوغان خطاب به رهبران گروه ۲۰ گفت: من از شما می‌خواهم در ایجاد راه حل دو دولتی ابتکار عمل داشته باشید.

وی تصریح کرد، فاجعه‌ای که اکنون در سرزمین اشغالی فلسطین به ویژه غزه رخ داده، از مرز تحمل بشریت فراتر رفته است.

رئیس‌جمهور ترکیه ادامه داد: هیچ یک از اتفاقات غزه را نمی‌توان با حق دفاع از خود توجیه کرد. در اینجا به شکل آشکار، جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت رخ می‌دهد.

عربستان از توافق ‌آتش‌بس در نوار غزه استقبال کرد
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۱

وزارت امور خارجه عربستان سعودی روز چهارشنبه از توافق آتش‌بس در نوار غزه استقبال کرد.

وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه خود اعلام کرد: «از تلاش‌های قطر، مصر و آمریکا در راستای دستیابی به توافق آتش‌بس استقبال می‌کنیم».

در بیانیه وزارت امور خارجه عربستان سعودی آمده است: «بار دیگر خواستار توقف کامل عملیات نظامی و حمایت از غیرنظامیان و کمک به آنها و آزادی اُسرا هستیم».

تل‌آویو: تبادل اسرا از فردا آغاز می‌شود
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۷

«ایلی کوهن» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز، چهارشنبه ۲۲ نوامبر در گفت‌وگو با رادیو ارتش و بدون اشاره به زمانی مشخص، گفت: «فردا (پنجشنبه) آزادی و تبادل اولین گروه از گروگان‌های اسرائیلی آغاز خواهد شد».

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، کوهن درباره توافق آتش بس بشردوستانه با جنبش حماس در نوار غزه اذعان کرد: این یک آتش‌بس [دائمی] نیست، بلکه یک آتش‌بس ۴ روزه با هدف آزادی ربوده شدگان ما است.

انگلیس: توافق آتش‌بس گامی مهم برای رسیدگی به بحران انسانی در غزه است
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۶

وزیر امور خارجه انگلیس از توافق آتش بس موقت میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) استقبال و تصریح کرد: این توافق گامی مهم در جهت امداد رسانی به خانواده‌های اسرا و رسیدگی به بحران انسانی در غزه است.

دیوید کامرون روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه آن در تارنمای وزارت امور خارجه انگلیس منتشر شد افزود: من از همه طرف‌ها می خواهم که اطمینان حاصل کنند توافق به طور کامل اجرا شود. البته، ما می‌خواهیم همه اسرا فورا آزاد شوند و خانواده‌های متاثر از حمله ۷ اکتبر دوباره متحد شوند.

وی افزود که توقف در جنگ غزه، «فرصت مهمی را فراهم خواهد کرد تا حجم بسیار بیشتری از مواد غذایی، سوخت و سایر کمک های نجات دهنده می تواند به طور مداوم به غزه برسد. ما قبلاً تعهد خود را برای کمک به فلسطینیان در سال جاری دو برابر کرده‌ایم و با سازمان ملل متحد همکاری نزدیکی خواهیم داشت تا اطمینان حاصل کنیم که این کمک‌ها به کسانی که به آن نیاز دارند برسد.»

کامرون اضافه کرد: بریتانیا به همکاری با همه شرکای خود در منطقه برای تضمین آزادی همه اسرا، بازگرداندن امنیت و دستیابی به یک راه‌حل سیاسی بلندمدت که هم اسرائیلی‌ها و هم فلسطینی‌ها را قادر می‌سازد در صلح زندگی کنند، ادامه خواهد داد.

اردن: آتش‌بس باید گامی در راستای توقف کامل جنگ باشد
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۴

 وزارت خارجه اردن در واکنش به آتش‌بس چهار روزه در غزه تاکید کرد که این توافق باید گامی در توقف کامل جنگ باشد.

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه اردن در بیانیه ای اعلام کرد که از توافق آتش بس انسانی در غزه استقبال می کنیم.

در این بیانیه آمده است که از تلاش‌های قطر با مشارکت مصر و آمریکا تقدیر می‌کنیم.

وزارت خارجه اردن همچنین بر اهمیت این مساله تاکید کرد که این آتش ‌بس باید گامی در راستای توقف کامل جنگ علیه نوار غزه و منجر به پایان هدف قرار دادن مردم فلسطین و کوچ اجباری آن‌ها باشد.

دیدار سیدحسن نصرالله با رهبران حماس
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۱

«سیدحسن نصرالله»، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان صبح امروز چهارشنبه، ۲۲ نوامبر با «خلیل الحیه»، معاون جنبش حماس در غزه و «اسامه حمدان» از رهبران این جنبش دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، این دیدار با هدف ارزیابی مواضع و امکانات موجود در جبهه‌های مقاومت، به‌ویژه در نوار غزه انجام و در آن بر اهمیت تداوم همکاری و هماهنگی دائمی با حفظ صلابت و ایستادگی در جهت رسیدن به پیروزی موعود تاکید شده است.

جنبش جهاد: اسرای نظامی دشمن را آزاد نمی‌کنیم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۷

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه، ۲۲ نوامبر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که توافق آتش‌بس در غزه، پس از تلاش‌های جدی و مذاکرات سخت از طریق میانجی‌گری و تعلل و لجاجت از سوی اشغالگران انجام شد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که همه اسرای ما از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد نشوند، اسیران نظامی دشمن ما هم به آزادی نخواهند رسید.

پس از ۴۷ روز درگیری میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی، کابینه تل‌آویو بامداد امروز با توافق آتش‌بس در غزه موافقت کرد؛ مقامات دولت آمریکایی از میانجی‌گری‌های قطر و مصر در این پرونده تشکر کردند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس هم بیانیه‌ای صادر کرد: پس از مذاکرات سخت و پیچیده و طولانی، اعلام می‌کنیم که به یاری خداوند متعال و تلاش‌های زیاد طرف قطری و مصری به توافق آتش‌بس انسان‌دوستانه [آتش‌بس موقت] به مدت ۴ روز دست پیدا کردیم.

شهادت ۴۱ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۳

منابع پزشکی در غزه امروز چهارشنبه، ۲۲ نوامبر اعلام کردند که در حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی در مرکز نوار غزه، ۴۱ فلسطینی شهید شدند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، این منابع خاطرنشان کردند که پس از این حملات و به‌ویژه با قطع ارتباطات و ادامه بمباران نوار غزه توسط اسرائیل برای چهل و هفتمین روز متوالی، ده‌ها نفر مفقود شده‌اند.

جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه را یز شدیداً بمباران کردند. خبرنگار الجزیره افزود: نظامیان صهیونیست همچنین خیابان یافا در شرق شهر غزه را هدف بمباران خود قرار دادند.

خبرگزاری فلسطین «وفا»، هم امروز گزارش داد: بر اثر حملات یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در اردوگاه «طولکرم» در کرانه باختری، ۵ فلسطینی شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

ادامه نبردهای زمینی در چهار محور در نوار غزه
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۸

منابع خبری امروز چهارشنبه از درگیری‌های نیروهای مقاومت فلسطین با ارتش صهیونیستی در چهار محور در شمال و مرکز نوار غزه و هلاکت یک افسر تیپ گولانی (نیروهای نخبه) و زخمی شدن یک نظامی دیگر این ارتش خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش صهیونیستی در شرق اردوگاه المغازی در نوار غزه رخ داده است.

در منطقه الصفطاوی و شیخ رضوان واقع در شمال غزه نیز مبارزان فلسطینی با نیروهای اشغالگر درحال نبرد هستند.

منابع خبری همچنین از درگیری‌های شدید در دیرالبلح در مرکز غزه خبر دادند.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک افسر خود و زخمی شدن یک نظامی دیگر در نبردهای غزه خبر داد.

رسانه های صهیونیستی تاکید کردند که این افسر از تیپ «گولانی» بوده است.

این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد چهارشنبه در بیانیه ای با تائید توافق اجرای آتش‌بس با رژیم صهیونیستی مفاد این توافق را منتشر کرد.

بلینکن: از اسرائیل متشکرم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۵

وزیر امور خارجه آمریکا، «آنتونی بلینکن» در این باره گفت: ما از این توافق برای آزادی ۵۰ گروگان، از جمله آمریکایی‌هایی که از زمان حمله حماس به اسرائیل در بازداشت بوده‌اند، استقبال می‌کنیم. این توافق بیانگر پیشرفت بزرگی است و تا زمانی که حماس به گروگان‌گیری در غزه ادامه دهد، ما آرام نخواهیم نشست.

بلینکن هم که از آغاز درگیری‌ها تاکنون بارها به تل‌آویو رفته، به شیوه بایدن سیاست کابینه نتانیاهو را ستود و تصریح کرد: من از مدیریت و مشارکت مستمر مصر و قطر در این توافق قدردانی می‌کنم و از دولت اسرائیل برای حمایت از آتش‌بس بشردوستانه متشکرم.

قطر: زمان آغاز آتش‌بس بین اسرائیل و حماس را اعلام خواهیم کرد
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۴

وزارت خارجه قطر بامداد چهارشنبه در واکنش به توافق تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس و برقراری آتش‌بس چهار روزه اعلام کرد که زمان آغاز این آتش‌بس را اعلام خواهد کرد.

 وزارت خارجه قطر اعلام کرد، زمان شروع آتش بس بشردوستانه ظرف ۲۴ ساعت اعلام می‌شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت که قابل تمدید است.

وزارت خارجه قطر، افزود: موفقیت میانجیگری مشترک با مصر و آمریکا بین (رژیم) اسرائیل و حماس را که منجر به توافق برای آتش بس بشردوستانه شد، اعلام می‌کنیم.

بنا بر اعلام وزارت خارجه قطر، آتش بس اجازه ورود تعداد بیشتری از کاروان‌های بشردوستانه و کمک‌های امدادی از جمله سوخت تعیین‌شده برای نیازهای بشردوستانه را می‌دهد.

بر اساس این گزارش، همه وزرای کابینه رژیم صهیونیستی به استثنای سه وزیر از حزب عوتسما یهودیت به ریاست ایتمار بن گویر به طرح مبادله اسرا و برقراری آتش بس موقت رای مثبت دادند.

پیش تر تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که مدیران سرویس‌های امنیتی جزئیات توافق مبادله اسرا با غزه را به وزرای کابینه صهیونیستی ارائه کردند.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حمایت نهادهای امنیتی از این توافق را تائید کردند.

پیش تر بنیامین نتانیاهو گفته بود که کابینه امشب با تصمیم سختی مواجه است و این تصمیم درستی است.

همچنین تارنمای آمریکایی آکسیوس و برخی رسانه‌های صهیونیستی درباره جزئیات توافق آزادی اسرا میان فلسطین و اسرائیل گزارش داده بودند که در مرحله اول این توافق دو مرحله‌ای، حماس ۵۰ زن و کودک اسرائیلی را که در غزه نگهداری می‌شوند آزاد می‌کند، در حالی که انتظار می‌رود اسرائیل حدود ۱۵۰ اسیر فلسطینی را که اکثراً زنان و خردسالان هستند، آزاد کند.

اسماعیل هنیه رهبر حماس در بیانیه‌ای پیشتر گفته بود که «توافق آتش‌بس موقت» با اسرائیل نزدیک است.

حماس: دیدگاه مقاومت و ملاحظات آن تدوین شد

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد چهارشنبه با تائید توافق اجرای آتش‌بس با رژیم صهیونیستی مفاد این توافق را منتشر کرد.

 در بیانیه حماس آمده است: پس از مذاکرات سخت و پیچیده و طولانی، اعلام می‌کنیم که به یاری خداوند متعال و تلاش‌های زیاد طرف قطری و مصری به توافق آتش بس انسان دوستانه (آتش بس موقت) به مدت ۴ روز دست پیدا کردیم.

حماس در ادامه بیانیه خود مفاد این توافق را اعلام کرد که بر اساس آن، درگیری‌ها از سوی دو طرف، فعالیت‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در همه مناطق غزه و نیز جابه جایی خودروهای زرهی این رژیم در غزه متوقف خواهد شد.

بر اساس این توافق، صدها کامیون ویژه حامل کمک‌های بشر دوستانه، درمانی و سوخت وارد همه مناطق غزه بدون استثنا خواهد شد.

حماس افزوده است: ۵۰ اسیر زن و کودک اسرائیلی زیر ۱۹ ساله در مقابل ۱۵۰ زن و کودک زیر ۱۹ ساله فلسطینی بر اساس سوابق اسارت آزاد خواهند شد.

در ادامه این توافق آمده است: حملات و پرواز جنگنده‌ها و هواپیماهای رژیم صهیونیستی طی چهار روز آتش بس در جنوب غزه و در شمال غزه نیز به مدت ۶ ساعت از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدظهر متوقف خواهد شد.

حماس تأکید کرده است که طی دوره آتش بس رژیم اشغالگر متعهد شده است که به هیچ فردی در همه مناطق نوار غزه تعرض و حمله نکند و مردم آزادی عبور از شمال غزه به سمت جنوب در امتداد خیابان صلاح الدین را خواهند داشت.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین افزوده است: مفاد این توافقنامه بر اساس دیدگاه مقاومت و ملاحظات آن تدوین شد که هدف آن خدمت به مردم و تقویت پایداری آنان در برابر تجاوزات بود و مقاومت همواره به فداکاری‌ها، رنج‌ها و دغدغه‌های آنان توجه داشته است و این مذاکرات را با وجود تلاش‌های اشغالگران برای طولانی کردن و به تعویق انداختن آن، از موضع قدرت میدانی انجام داد.

در پایان بیانیه حماس آمده است: در حالی که ما رسیدن به یک توافق آتش بس را اعلام می‌کنیم، تأکید می‌کنیم که دستان ما روی ماشه باقی خواهد ماند و گردان‌های پیروز ما آماده دفاع از ملت ما و شکست اشغالگران هستند.

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳۶
اینکه عهدنامه تسلیمه؟ پس مقاومت کجا رفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
مبادله ۵۰ اسیر برای نتانیاهو اعتبار دارد و عدم توافق برایش ریزش اعتبار داشت . امیدوارم در این ۴ روز غیرنظامی ها از مناطق جنگی خارج شوند حداقل کشته های مردمی اتفاق نیوفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
برای پذیرش آتش بس 4 روزه از سوی اسراییل، شیرینی و نقل و شربت پخش نمی کنید؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
عملاً پذیرفته شد که ارزش هر اسراییلی معادل ارزش 3 فلسطینی است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
4 روز آتش بس زمان بسیار مناسبی برای
عزیمت به غزه آن دسته از مشتاقان داخلی است که ثبت نام کرده اند تا به آرزوی دیرینه خود که همانا محور اسراییل از روی نقشه، دست یابند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
حماس در آینده نقشی در غزه نخواهد داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اسنایل هنیه از دوحه قطر با آتش بس 4 روزه مواقت کرد!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
به گزارش وبگاه «اکو ایران» سرانه مصرف گوشت در فلسطین 97 کیلوگرم، عربستان 67 کیلوگرم در سال است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
امیدوارم در این 4 روز بتوانیم نیروهای زیادی را وارد غزه کنیم
بحول الله و قوته
به امید نابودی کامل اسرائیل
به کوری چشم وطن فروشان و دین فروشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
باید تشکر ویژه از بایدن نمود
که اجازه کشتار بیشتر را به اسرائیل نداد
طوفان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
مقاومت رفته گل بچینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اون مغز کله خور
امروز پیداش نیست
نوبت دکتر داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
نوکران اسرائیل بدجوری سوختند. ارباب شما بفرمود فقط با جنگ اسیران خود را آزاد می کنیم و تسلیم خواست حماس که خواهان آزادی اسرایش هست نمی شویم.
ارباب شما گفت که حماس را در غزه نابود می کنیم و اسیران خود را هم آزاد می کنیم؛ اما تنها زن و بچه های فلسطینی را کشت و به اهدافش نرسید
ارباب تان گفت هیچ معاهده و توافقی با حماس جز جنگ نداریم؛ حالا به غلط کردن افتاد
برید یه ارباب دیگه انتخاب کنید. چون در هر حال نوکرید و توصیه نمی کنیم ارباب نداشته باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
تا آزادی آخرین گروگان جنگ ادامه خواهد یافت حماس نباید بفکر ماندن باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
ارتش چهارم جهان تسلیم حماس چند هزار نفره شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
بی عرضه ها از پس حماس برنیامدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
حالا اون یهودی ها حاضرن برگردن از نو زندگی کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
با اون همه حمایت دولت های غربی اون همه دلار و یورو اون همه تجهیزات از پس چهارتا کلاش بدست حماس برنمیامدند،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
ارتش اسراییل از پس نیروهای حماس برنیامد بهتره عروسک اونارو بسازه و اون عروسکهارو از بین ببره تا عقده نشه براشون
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
احتمالا بعد از آزادی اسرا ، اسراییل حمله شدیدتری شروع خواهد کرد. فقط میخوان اسرا آزاد شوند برای کاهش فشار داخلیشون
ناشناس
| Poland |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
فعلا که به تعویق افتاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
تقویت مقاومت یعنی امنیت ایران و حتی امنیت این عرب های نادان
اولین نتیجه توافق در دیدار شی و بایدن نتیچه داد. حماس و حامیانش مانند پوتین و پوتینی ها دیگر نمی توانند روی حرف چین حرف بزنند. وقتی تنها وارد کننده نفت روسیه و ایران چین هست یعنی بایدن شی را ببیند تمام هست و می بینید خوشبختانه اتشی که پوتین روشن کرد حالا خاموش میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
ربطی به این دیدار نداشته
غزه با خاک یکسان شده بعد تیتر میزنند اسراییل اتش بس را پذیرفت؟؟؟؟؟؟؟؟
حالتان خوب???
حماس آینده سیاسی خودش را نابود کرد
خوب اسراییلی ها تاکتیکی قبول کردند و بعد گفته اند در ازای ازادی هر ۱۰ نفر یک روز به آتش بس اضافه میشود منتهی غزه شاید ۱۰ سال به عقب برگشت با نابودی ساختمانهایش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
چنار مشنگ تو که میگفتی اقتصاد چین رو به نابودی و افوله؟؟؟
آهان چون حرف مفت کنتور نمیندازه و هر جایی میتونی با توجه به خبر نظر خودت رو هم تغییر بدی
بایدنگی ها آخر عاقبت جالبی ندارن
ناشناس
| Canada |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اگر امریکا و المان و ژاپن و اخیرا چین و ویتنام و حتی هند می خواستند با تعصب محض و بدون سبک و سنگین کردن تصمیمات خود و اینده نگری موضع بگیرند که اقتصاد و حال و روز کشورشان بیشتر شبیه کره شمالی و کوبا یا حداکثر ایران و روسیه بود که همه امید بودجه انها فروس نفت تخفیف دار و واردات دان مرغ یا فشنگداز کره شمالی هست. وقتی می گوسیم چین با مشکلات عظیم اقتصادی در بخش مسکن و بانکی روبرو شده در قیاس با چهل سال گذشته خود چین و در قیاس با المان و امریکاست نه در قیاس با پدیده های پوتینی که نماد نا کارامدی مطلق مدیریت اقتصادی ولی مدعی مطلق موفقیت در حد جهانی هستند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اصلا آینده سیاسی حماس مهم نیست. هر فر کشته شده توسط اسراییل امروز یک سرباز بالقوه ضد اسرائیل هست.. از طرفی حماس هم به عنوان یک گروه قوی آیند تضمین کرد
درود بر بایدن خواب الو. سه تا ناو هواپیما بر فرستاد همه سلحشورها شروع کردند به گفتن ما نبودیم ما نبودیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
سیاق بی بی سی فارسی بچه های اسرائیلی کودک و بچه های
فلسطینی لفظ خردسال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اینکه حضور ناو های آمریکایی و زیر دریایی اتمی آن کشور جلو گسترش جنگ را گرفت کاملا درست است و تاًثیر مثبتی نسبت حضور امریکا در منطقه داشت آنها که دوباره آمریکارا به منطقه آوردند باید خود را سرزنش کنند
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
عالی گفتی، قدرت در استفاده نکردن از قدرت
جالب است. آتش بس چهار روزه. آن هم در شرایطی که حملات و پرواز جنگنده ها روزانه فقط شش ساعت متوقف خواهد شد، بیانگر «موضع قدرت میدانی» حماس است.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اتش بس موقت برای تبادل گروگانها و اسرای دو طرف
رسانه ها جوری تیتر میزنن گویی جنگ تمام شد
جنگ جنگ تا پیروزی
راه کربلا از قدس.....
چی شد؟؟؟
حماس تباید صلح کند. تا اخرین قطره خونش حماس باید بجنگد .
پیروزی نزدیک بود. داشتیم خودمان را اماده میکردیم برای پیروزی!!
حیف شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اصلا از حماس چیزی نمانده، دیگه هیچ فلسطینی جرات اسلحه گرفتن را ندارد تا مقابل صهیونیست ها بجنگد.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
کسی که خوابه میشه بیدارش کرد اماامثال شما که خودتون رو بخواب زدید خیر !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مسخره کنید و نهایتا بنشینید و پیروزی را ببینید. حماس مهمترین گام بر ناامنی اسرائیل را برداشت و عدم موفقیت اسراییل در نابودی حماس دومین گام هم خود به خود شکل می گیرد. از این به بعد شاهد درگیریها سیاسی داخل اسراییل باشید و مهاجرت معکوس... ابن بیست پنج سال را ببینید
با این اتش بس ۸۰ کیلومتر به ۷۹.۹ کیلومتر کاهش بافت!
حماس فقط می خواست سیزده هزار فلسطینی رو به کشتن بده سر هنیه سلامت با این موشک پرونی مزخرفی که انجام داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
واقعا میشد زودتر اینکار رو کرد و این همه بیگناه کشته نمی شدند. حتما باید می رسیدند به تونل ها
به هر حال خدایا شکر. حتی یک مجروج از مردم عادی دو طرف کمتر جای شکر دارد. مخصوصا که تیر روسیه به سنگ خورد و حالا حال و روز متجاوزین در اکراین دیدنی تر خواهد بود.
پاسخ ها
یک نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
چطوری کانادایی
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
خدا لعنت کند زلنسکی را که عالی جناب پوتین و برادران روس را ناراحت می کند مگر تو نگفتم محمد علی شاه فتح علی شاه را الگوی خود قرار بده و از انها یاد بگیر و چیزی که روس دوست داره بهش بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
خاک بر سرت که از اسرائیلی ها دفاع میکنی
آتش بس چیزی است که باید آن را شکست و بعد گدایی اش کرد.
پاسخ ها
علی
| Canada |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
دقیقاً. … چرا عاقل کنید کاری که باز ارد پیشمانی و گدایی و التماس برای اتش بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
مهن اینه حماس به صورت اشباحی پیروز شد و است
کارمون دراومد . دیگه شروع میشه کمک ها. کم خودمون بدبختی داریم باید خرج اونها رو هم بدیم.
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
پچطوره برای بیشتر شدن کمک‌های بشر دوستانه مجلس ۲ سال دیگه بازنشستگی رابیشتر کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
بدبخت هر چی برای مظلوم خرج کنی برکت است فکر کردی این اینهمه نعمت که از زمین وآسمان برای تو میاد خودت زحمت می کشی؟ فکر می کنی بیماری سراغ نمیاد به خاطر خودت هستش؟

این ظالم است که هرچی براش خرج کنی برنمی گرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
|۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱

چه مظلومهای خوبی که ماشینشون تویوتا و بنز و بی ام و هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
عوام فکر کردن و حرف زدن برا مردم ایران زشته بخدا
از خودتون بپرسین که اگه کمک ما به غزه و لبنان اشتباهه پس چرا آمریکا و همه اروپایی ها دارن اسرایل و اوکراین و این همه ساپورت می کنن؟؟؟؟
خدمت به مردم
همین الان شیرینی بدهیم یا وقتی زمان شروع اجرای آن مشخص شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
لطفاً اينبار خامه اي
آدم باید منطق داشته باشه.
اینکه گفته شود چه جنگ ادامه پیدا کند چه آتش بس بشه
چه غزه با خاک یکی بشه و ضمیمه خاک اسرائیل بشه چه نشه
چه 2میلیون نفر آواره شوند و به دریا بریزند و چه نجات پیدا کنند
چه 1000 نفر کشته شوند چه 100000 نفر
در هرصورت ما پیروز شدیم.
آخه این گفته ها با عقل جور درمیاد؟؟؟
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اگر از عقل و خرد استفاده شود، بسیاری از مشکلات اصلا بوجود نمی‌آیند.
ولی کسانیکه با تکیه بر ایدئولوژی میخواهند کارها را پیش ببرند، تمام تلاش خود را میکنند تا احساسات و هیجانات آدمها را تحریک کنند و در این صورت آدمها هیجان مدار میشوند و براحتی تصمیمهای غیرعاقلانه میگیرند و رفتارهای غیرعاقلانه میکنند.
یک نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
یقینا درسته
اما باید تفکرات آدمها را باید دید
یک سری هند بزن ببین آدمها تو آزادی تو چه وضعی زندگی میکنن و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اصلا عقل چی هست ما به تکلیف عمل می کنیم هرچه شد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
آدم باید منطق داشته باشه

پول می گیره کامنت تکراری نذاره
خلاقیت به خرج بده تا پولت حلال بشه


این درس مکتب کربلاست که با ظلم بجنگ
اگر کشته شوی یا بکشی پیروی

حق بر باطل و خون بر شمشیر و فریاد بر گلوله پیروز است

فهم این مطالب برای تو سخته ولی حقبقته
به دنیای جدید و خاورمیانه جدید و نظم جدید بین الملل خوش امدید. بعد از شکست مطلق روسبه در اکراین و شکست مطلق اروپا در دفاع از اکراین و اروپا بدون امریکا در دنیا فقط امریکا و با فاصله زیاد چین باقی ماند. حالا فقط ریس جمهور امریکا و ریس جمهور چین هستند که یالتا های عصر چدید را بین خود برگزار می کنند و دنیا را با توافق با هم تقسبم و اداره می کنند. روسبه بزرک به تاریخ پیوست. همانطور که روم و انگلیس و اسپانیا و فرانسه به عنوان قدرت جهانی به تاریخ پیوسته بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
چین تاکنون خوب عمل کرده ولی زیاد به آینده آن امید وار نباشید نظامهای دیکتاتوری بالاخره روزی به آخر می رسند
حالا صدا و سیمای میلی میگه اس راییل و امریکا از حماس شکست خوردند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
از روز اول جنگ گفت امريكا و اسراييل تسليم شدند چيز جديدي نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
حیف شد به عمر ما که قد نداد محو شدن اسراییل ببینیم فقط شعار شنیدیم و راهپیمایی دیدیم انشالله قسمت آیندگان بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
حماس پیروز شد شک نکن


مگر باتلاق اسراعیل را نمی بینی
۱۴۰۰۰ نفر را کشتند و حداقل دوبرابرش را زخمی کردند و ۲۰۰۰۰۰۰ نفر را آواره کردند تا ۱۵۰ نفر را آزاد کنند . عجب فرمانروایان لایقی !!!!!
البته ادعای پیروزیشان هم گوش جهان رو کر کرده ،
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
تازه خبر نداری
قراره دو تا کاموین آذوقه هم به مردم بدهند !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اگه اسم این پیروزیه پس ما شکست رو بیشتر دوست داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
صبور باش

تجربه کربلا را که فراموشنکردی

یه روز محال می نمود
امروز پاتق بسیجیهاست
قدس امروز دست صهیون
فردا دست حزب الله و حماسه

اندکی صبر سحر نزدیک است
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
به نکته مهمی اشاره کردی.
فکر میکنید که اگر تمام سرزمین مورد مناقشه به امثال رهبران "حماس" و "حزب الله" واگذار شود، به نفع ساکنین آن سرزمین باشد؟
عملکردشان در زمان صلح چه بوده‌است؟ حال که غزه درگیر جنگ و بحران است، عملکردشان چیست؟
نه در زمان صلح کارنامه‌ای دارند و نه در زمان بحران و جنگ!
ناشناس
| Poland |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
دوستان اینجا میگفتند حتا یک نفر از حماس اسیر نشد . اون ۱۵۰ نفر ماکت هستند
پس علی الحساب یک پیروزی دیگر به عنوان پیروزی در «جنگ چهل و هفت روزه» به لیست پر شمار پیروزی هایمان اضافه کنیم تا بعد ببینیم قسمت دوم جنگ چند روز طول میکشد و آن پیروزی چند روزه خواهد بود.
الآن ایران میگه پیروز شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
ایران که از روز اول میگفت ما پیرزو شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
خود باخته ها که بدون ورود به جنگ خود را شکست خورده می دانند


بچه چشم باز کن ایران توی این جنگ نبود

ولی بنظرم دشمن ایران در این جنگ له و افتضاح شد
بنابه گفته حماس، آتش بس با تلاش بسیار قطر و مصر صورت می پذیرد و جمهوری اسلامی کجای معادله است؟ واقعا سوال رو یکی جواب بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
طرف شعارمعادله!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
تا حالا چندتا کامنت گذاشتی؟ دلار امریکا بهت ساخته
اینهمه کشته و زخمی و خرابی و آوارگی مردم فلسطین بخاطر حماقت حماس ، باز هم دم از پیروزی میزند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
مگه نمی خواستین تمام فلسطین را اشغال کنید از کشتن ناراحت هستید؟
الان باز پا میشن تو شهرها شیرینی پخش میکنن میگن حماس پیروز شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
شیرینی اول بجا بود چون شکست اطلاعاتی و عملیاتی اسراعیل اتفاق افتاد

الان هم اگر عزادار کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع شهید نبود باز هم جشن می‌گرفتیم

اینبار به خاطر تلاش بیش از یکماهه اسراعیل برای نابود کردن حماس به عنوان یک گروه کوچک از محور عظیم مقاومت و ناکامی و شکست در دست یابی به این هدف

دیروز محوحماس
امروز توافق با حماس
فردا التماس به حماس


حق پیروز است این وعده الهی است
برآندازها و غرب زده ها شوکه شدید، انتطار بیشتر از اینها را هم داشته باشید اسرائیل و آمریکای تروریست فقط حرف زور می‌فهمند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
رویی دارین بخدا
ناشناس
| Austria |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
غزه ویران شد از کدام اقتدار حرف میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
عزیزم 7:36 خوب اگر زور داشتید جلوشو میگرفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
حقیقت بسی تلخ است و گروهی. هم نمیخواهن حقیقت تلخ قبول کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
شبیه عبارت معروف «چال اسکندرون رو دزدیدند» شب های برره بود :-)
براندارها و غرب زده ها دقیقا از چی شوکه شدند؟
اسراپیل و آمریکای تروریست دقیقا کدوم حرف زور رو فهمیدند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
خیلی بامزه ای وایسا جلو آیینه تعریف کن بخند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
خوبی پسرم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اتش بست را قبول نکنید من با شما موافقم حرف زور را می فهمند پس شما زور بگید
لعنت خدا بر قوم ظالمین ..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
قوم ظالمین (صهیون) ریشه کن خواهد شد
گردانهای حماس اماده دفاع از ملتها و شکست اشغالگران است ......تنها نتیجه این عملیات حدود 10000 کشته بیگناه در مناطق شمالی غزه بود.
به نظر میرسه راه حل بزن در رو از طرف حماس جواب معکوس میده و باید یه راه حل دیگه پیدا بشه
بیچاره کودکان و زنان که قربانی خشونت های جنگی و غیر جنگی هستند متاسفانه در هیچ آیین و نژادی هم بهشون رحم نمیشه !
به لطف امریکا و قطر اتش بس برقرار شد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
قطر از ترس آینده خودش مجبور بود به هر طریقی میتونه باعث آزادی اسرا بشه چون بعد از جنگ موساد به سراغ قطر میرفت و دوتا برج رو با بمب میورد پایین کل قطر تعطیل میشد
مقاومت و صبر همیشه نتیجه میدهد.....حتی اگر دشمن مقابل گرگی هار و خونخوار باشد و به هیچ اصلی پای بند نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اللن چه نتیجه مثبتی برای شما عرازشه داشته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
7:45

الان ما 40 ساله صبر و مقاومت کردیم چی شد ؟ هر روز بدتر از دیروز...

دیگه صبردونمون پاره شده
این آتش بس بخاطر این بود که اسرائیل تلفات میدانیش در حال افزایش بود اگه فشار بین المللی توی این چند روز آتش بس به اسرائیل افزایش پیدا نکنه دوباره جنایتاشو شروع می کنه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
خدایی خودت منظور خودتو فهمیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
، این آقا خودش هم نفهمید چی گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
واقعا نفهمیدین؟
میگم این آتش بس بخاطر این بود که اسرائیل تلفات
میدانیش در حال افزایش بود که آتش بس اعلام کرده واگه کسی افسار این حیوانو نکشه دوباره شروع میکنه
به کودک کشی فهمیدی یا علاقه نداری؟
ناشناس
| Poland |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
خب اسرائیل که داشت تلفات میدانی میداد حماس میتوانست اسرائیل را شکست دهد . علت التماس برای آتش بس ۴ روزه چیست ؟ کار اسرائیل را تمام کنید
حماس با گفتن اینکه : گردان های پیروز ما !!!؟؟

نمیدانم چرا بیاد الصحاف سخنگوی ارتش عراق در زمان اشغال نظامی عراق توسط

ارتش آمریکا در سال ۲۰۲۳ افتادم !!! ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
سعید الصحاف
تانک آمریکای تو خیابون بغداد بود
می گفت آمریکا شکست خورد.
فقط پاراگراف آخر.
یکی از روزنامه ها هم امروز تیتر زده بود: تسلیم تل‌آویو به آتش‌بس زیر آتش مقاومت

تعجبی ندارد، فقط روزنامه های ما این طوری نیستند. وقتی در جنگ اول خلیج فارس، بعد از حمله عراق به کویت، تمام عراق شخم زده شد و ارتشش هم بیش از صد هزار کشته داد و از کویت بیرون رانده شد، روزنامه های عراقی ادعا کردند که عراق در این جنگ بر چهل و چهار کشور پیروز شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
الان عراق دست کیه
فقط سیاست نامدارا میتونن با جان مردم اینطوری بازی کنن... اولش میگفتن که باید ۵۰ زندانی را ازاد کنید... الان میگن فقط اتش بس ... واقعا شرم بر کسانی که خون ملتشون را با سیاست عوض میکنن
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ حماس چی به دست آورد؟!
خسته نباشید!
فقط جمله آخر را نگاه کنید
" در پایان بیانیه حماس آمده است: در حالی که ما رسیدن به یک توافق آتش بس را اعلام می‌کنیم، تأکید می‌کنیم که دستان ما روی ماشه باقی خواهد ماند و گردان‌های پیروز ما آماده دفاع از ملت ما و شکست اشغالگران هستند. "
خیلی خوب است زندگی بر اساس واقعیت ها بنا شود نه بر اساس توهمات. مسایقات کشتی هم که برگزار می شود بر اساس وزن کشی، دو به دو آنها که در وزن هستند با هم مسایقه می دهند. بی تردید، بی هیچ تردید تا الان حماس دچار شکست خفت باری شده است که هزینه آن را به همه کشورهای مسلمان (عمده اش ایران) و غیر مسلمان تحمیل خواهد کرد.
خدا را شکر
روزنامه جوان : ما میگیم حماس یرنده شده، شمام بگید شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
شيريني چي ميشود؟
چه فایده
پیروزی عزتمند حماس و الحوثی به ملت فلسطین و جبهه مقاومت در لبنان و عراق و ایران تبریگ می گویم ، اسراییل با قبول آتش بس شکست مفتضحانه خودش پذیرفت و شروط حمای به خالی کردن فلسطین و تحویل سرزمین اشغالی به رهبر حماس عمر بن الخطاب زمان حاضر دکتر حاج اسماعیل هنیه قبول کرد
شاید این اتفاق پیروزی مقاومت و حماس به نظر برسد اما در واقعیت این طور نیست.
- ۱۵۰ زن و کودک فلسطینی که آزاد می شوند، از ۴ روز دیگر (پایان آتش بس) تحت شدیدترین بمباران ها قرار می گیرند و کشتن ۱۵۰ نفر در یک روز حتی برای اسرائیل رکورد محسوب نمی شود‌.
- ۱۵۰ زن و کودک آزاد شده، در شرایطی به غزه برمیگردند که ممکن است خانه شان ویران و بستگانشان کشته شده باشند و شاید آزادی در این شرایط برایشان جای خوشحالی نداشته باشد.
- در زندان، حتی در اسرائیل، آب برای نوشیدن و غذا برای خوردن در وعده های غذایی وجود دارد و در صورت بروز بیماری، زندانیان از حداقل خدمات درمانی بهره مند می شود اما در غزه ...
- باید واقع بین بود و این تبادل، عملاً بازگشت ۵۰ زن اسرائیلی به زندگی خود است و برای ۱۵۰ زن و کودک فلسطینی، تجربه ی جهنم واقعی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
بهتره الان انها به کشور ثالث مانند قطر بروند
حماس باید کاملا تسلیم و آتش بس دائمی بشه ...
یک دیوانه مثل هنیه سنگی رو انداخته توی چاه که صد تا آدم عاقل نمی تونن دربیارن تازه ادعای پیروزی هم می‌کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
هنیه دیوانه نیست. خوب میدونه هر چقدر خون بیشتری ریخته شه آتش انتقام روشنتر میمونه. نون برخی تو جنگ هست.
حماس باید روز اول گروگان ها را آزاد می کرد. در این 47 روز اسرائیل 8000 فلسطینی دیگر را اسیر کرد.
مثل همیشه هر کدام از دو طرف خود را پیروز جنگ خواهند دانست.
مغز براندازان هم اکنون
این کامیون هایی که قراره وارد نوار غزه بشه همگی اموال ملت ایران است که اگه وارد ایران بشه دیگه فقیری نخواهیم داشت

تشخیص
درمان ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
دیگه حرف برا گفتن ندارید؟ شکست از این مفتضحانه تر؟ بدو برو شیرینی هاتو پس بگیر بدو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
متخصص مغز ( کله پز ) یک کم هم غذای سالم بخور ،
ساندیس زیاد قند خون رو می بره بالا چشم آدم رو کور می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
خب درست گفتند.
برو کرمان و سییستان و مناطق جنوب ایران ببین اونا محتاج تر از غزه ای ها هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
استاد راهنمای متخصص مغز:
متخصص مغز، تو فعلا برو برای فتح الفتوح ظفرمندانه حماس شیرینی پخش کن...
تبریک به همه، برگشتیم به قبل از ۷ اکتبر، البته با ۱۳هزار کشته!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
و یک غزه ی ویرانه
و کلی تحریم برای ایران بعد از جنگ غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
طرفدار هیچ کسی نیستم ولی هیچ دلیل منطقی برای این همه ویرانی و کشتار نمیبینم واقعا چرا
خدا را شکر و ای کاش توافق دائمی حاصل گردد....
یعنی چه هواپیماها در طول آتش بس 6 ساعت حمله نمی کنند یعنی مابقی ساعات را مجاز هستند حمله کننند؟ چه پیروزی بزرگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
منظور پهباد هایی که منطقه رو زیر نظر دارن نه هواپیمای جنگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
فكر كنم منظورش اينكه از ساعت 10 تا 16 هواپيماها بر فراز
غزه پرواز ندارند ولي در غير اين ساعات پرواز دارند لكن بدون بمباران
یا الله به حق محمد و آل محمد از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
باشه
اولاً حیف شد چونکه حماس داشت اسرائیل را نابود میکرد نگذاشتند.
دوماً تبادل اسرا معنایش این است که یک اسراییلی برابر با سه فلسطینی ارزش دارد حماس خیلی خوشحال نباشد
خدمت به مردم...
دوستان فوری ادعای پیروزی نکنند. واژه پیروزی را وقتی می توان به کار برد که تلفات مقاومت ده برابر تلفات اسرائیلی ها باشد. با توجه به این که در این جنگ این نسبت فراتر رفته است باید بررسی شود که چه مفهومی برای آن انتخاب شود.
مبارک باشه
۱۴۰۰۰فلسطینی کشته شدن
نصف غزه اشغال شد
کل غزه نابود شد
حالا شما دلخوش هستید که ۴ روز اتش بس را پذیرفته
چقدر خوار و ذلیل شدید
اسراییل غاصب کودک کش تا دید رزمندگان همیشه در تونل دارن پیروز میشن توافق آتش بس را پذیرفت ای شیطون خخخ
پاسخ ها
Mohamad
| United States of America |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
این ها واقعی میگی یا فقط برای چاپلوسی است که کاش دومی باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
Mohamad|United States of America|۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
دوست عزیز یبار دیگه کامل بخون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
خب حماس در استانه پیروزی چرا پذیرفت ؟التماس ذره ای شعور .
چی شد پس اونا که به کمتر از نابودی حماس راضی نبودند، فقط لاف بخاطر همین سینمای امریکا این همه فیلم می سازد، کارخانه لاف سازی امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
قرص سفیدارو روزی یه دونه بخور قرص زردارد شبی یه دونه. ایشالله خوب میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
کجای کاری وقتی که غزه رو به اردوگاه کار اجباری تبدیل کردن اونوقت سرت هوش میاد.
الان پیروزی و دستاورد حماس در کجا و چی بوده ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
در شعار دادن
1-س از مذاکرات سخت و پیچیده و طولانی، اعلام می‌کنیم که به یاری خداوند متعال و تلاش‌های زیاد طرف قطری و مصری به توافق آتش بس انسان دوستانه (آتش بس موقت) به مدت ۴ روز دست پیدا کردیم.... 2-تأکید می‌کنیم که دستان ما روی ماشه باقی خواهد ماند و گردان‌های پیروز ما آماده دفاع از ملت ما و شکست اشغالگران هستند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
پیروزی و دست آورد طوفان الاقصی همین بس که به برکت آن مسأله اول جهان اسلام و حتی جهانا غزه و فلسطین شد و نفرت از صهیونها هم جهانی شد
باید گریست به حال مردم بدبختی که اسیر رهبران بی‌خرد هستند ده ها هزار کشته هزار ن مجروح وتخریب یک کشور وهزاران کودکی که بی‌سرپرست ماندند و............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
بايد گريست براي مخاطب بي اطلاعي كه از حجم كشتار و اسارات و پيشروي شهرك هاي صهيونيست نشين در اين مدت 75 سال خبر ندارد و يكدفعه قسمت 54 سريال آمده وسط و در مورد نتيجه پاياني سريال داره نظر ميده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
باید گریست به مخاطب کم اطلاعی که سریال را اصلا ندیده این بازی 75 سال و 150 سال و175 سال پیش روس با ایران کرده ولی امروز شما باهش قرار ولنتاین میگزارین
دیدگاه کیلو چند ، مردم به کشتن دادید ، خودتان رفتید خوش گذرانی
حماس ارتش نیست ، یک گروه پارتی زنانی است باید جمع شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اسراییل اجازه میده ارتش رسمی بشه؟ تجهیزات بخره و بازداشت نشن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
ناشناس 10:28

توافقنامه اسلو دقیقاً چنین مسیری را مشخص کرده بود که در نهایت منجر به تشکیل کشور کامل فلسطینی با ارتش رسمی و مستقل می شد. وقتی حماس قدرت را در غزه به دست گرفت زیر این توافق زد و موشک پرانی را شروع کرد و دم از نابودی اسرائیل زد.

راستگرایان اسرائیلی هم بهانه لازم برای محاصره غزه و عمل نکردن به موافقتنامه را به دست آوردند. ظاهر حرفشان هم منطقی بود: وقتی حماس صلح را نقض کرده و با ما در حال جنگ است چرا باید اجازه بدهیم آزادانه به تسلیحات دسترسی داشته باشد؟
بابا آتش بس چیه قرار بود اسرائیل از صحنه روزگار محو شود این بهترین فرصت است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
چند روز دیگه رحیمی ازغدی، رائفی، پناهیان ، خانم بوتاکسی ، شریعتمداری و ... میگن بخدا اگه چند روز دیگه ادامه داشت ما میرفتیم جنگ. دیگه صبرمون داشت لبریز میشد یواش یواش

البته بعید میدونم درهای شهادت به این زودی بسته بشه. اسرائیل تا تصرف کامل غزه جنگو ادامه میده
طوفان تبدیل شد به نسیم پاییزی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اون ضربه خودش رو زد اسرائیل بمب اتم هم میزد اون ضربه دیگه خورده شده بود
هیچ نظری ندارم مثل روز روشنه
شکست نهائی اسرائیل نزدیک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
فعلا تو نیمه نهاییه اگه صعود کرد نهایی میشه.
حماس برای شکم خودش نون نداره مجبوره اسیر ازاد کنه
این پیروزی خیره کننده فقط متعلق به حماس نیست.

سایر نیروهای مقاومت از قبیل حزب الله لبنان و حوتی های یمن هم در آن سهیم هستند.

حتی کشور الجزایر هم، که مجلش به دولت آن کشور اجازه اعلان جنگ به اسرائیل را داد ولی بعداً به علت کاغذ بازی های رایج دولتی این اجازه نامه گم و گور شد و اعلان جنگ داده نشد، سهمی از آن دارد.
خدا وکیلی این آتش افروزی از روز اول برای چه منظوری بود؟؟؟حماس و طرفداران بی فکرش روی چه حسابی دست به این اقدام جنون آمیز زدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
تو کشورهای عربی این مد شده .اون از صدام این هم از هنیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
هیچی بابا میخواستن یه میدان مشق تیر برای اسرائیل درست بکنن ، از این به بعد اسرائیل تمام آموزشهای جنگ شهری و تست تانک و بمباران رو بقیه تجهیزاتش رو در نوار ویرانه غزه انجام میده و زمینهای خودشو تبدیل به زراعی میکنه
از اینکه آتش یبس برقرار شد خدا را شاکرم ان شالله به آتش بس دائمی منجر شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
آتش بس دائمی که تا 6 اکتبر برقرار بود ، حماس 7 اکتبر اون رو شکست و جنگ شروع شد ، ممکنه یه آتش بس دیگه باز هم شکسته بشه
ناشناس
| Austria |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
نه، من مخالفم
جنگ جنگ تا پیروزی
بر طبل شادانه بکوب!
از اول حرفم این بود
نه حماس از بین میره نه اسرائیل
دعوا سر لحاف ملاست !
این جان و مال مردم غزه و پول من و شماست که از بین میره
قصه تلخ خاور میانه این بوده ، هست و خواهد بود
دوستان صهیون ، اسیر ها که مبادله شد ، دوستان شما دوباره شروع به کشتن مردم فلسطین می کنند، پس ناراحت نباشید که آتش بس شد، اسراییل . حماس . کشورهای منطقه . همه وهمه آلت دست اروپا وامریکا وانگلیس هستند. زیاد موافقان حماس وطرفدار اسراییل خوشحال ازاین قضیه نباشید. یه تکلیف دادن اینا اجرا کردن.
حالا باید ببینیم طرف آزاد شده فلسطینی حاضر هست به غزه برگردد یا نه؟ یاد تبادل خودمان با آمریکا افتادم هیچکس برنگشت خخخ
چرا جنگ وکشتار که درآخر نیاز به آتش بس باشد. با اعتراض درسازمانهای بین المللی و فشارهای اقتصادی و سیاسی و غیره شاید در دراز مدت نتیجه بهتری میداد.عربستان هم که شرط روابطش رو بازگشت به مرزهای 1967 و توقف شهرک
سازی گفته و اسراییل هم قبول کرده بود.بعضی ها نمیخوان صلح ایجاد بشه
بالاخره فهمیدید که در روابط بین‌الملل ایران هیچ کاره هست و تمام این مراحل از طریق قطر و مصر انجام می‌شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
عقل كل ما چه رابطه اي با آمريكا و اسرائيل داريم كه بخوايم واسطه اين آتش بس باشيم يك جوري گفتي روابط بين الملل فكر كردم قبلا وزير خارجه بودي خخخ
لطفا این بار بجای شيريني گوجه فرنگی بدهید چون شذه کیلویی 35 هزارتومان
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
بخدا داشتم میمردم از خنده خخخخخخخخخخخخخخخخ فدای طنز کلامت
با توجه به این که اسرائیل در آستانه نابودی است، نیروهای حماس باید زمان آتش بس را با زمان سنج های دقیق اندازه بگیرند تا بعد از اتمام آن حتی چند ثانیه هم در شروع مجدد جنگ و از بین بردن اسرائیل تأخیر نشود.
قابل توجه سیاستمداران وطنی، پر ادعا و شلوغ کن. سیاست را از اعراب یاد بگیرید کشوری که جدای از قدمتش واقعن به اندازه یک قطره هست توانست با ارتباط مستقیم هم با اسرائیل هم با حماس حداقل یک اتش بس هر چند موقت و کوتاه را فراهم کند که شاید همین اتش بس باعث صلح بین ایندو شد و سازمان ملل بتواند کمک ها را به غزه ارسال کند. در کمترین حالت این هست که حداقل در این 4 روز مردم غزه کشته نمی شوند. m
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
با این چیزها سیاست مداران وطنی از رو نمیرن مهم سفره هاشون که الحمد الله پهن و وسیع پهنه براشون و باد نبره اونها رو
مفاد این توافقنامه بر اساس دیدگاه مقاومت و ملاحظات آن تدوین شد!

از اون جمله های آشنا ، مخصوصا برای ایرانی ها
حالا باید جبهه مقاومت از عراق و سوریه و لبنان و یمن تا حماس بازسازی شوند و اینها هزینه دارد ....... البته نه، انشاالله روی دلار و قیمتها داخل ایران تاثیر ندارد!
این پیروزی بر محور مقاومت مبارک باد . اسرائیل فکر نکند که در رفته و بعد از آتش بس تل اوبو باید با خاک یکسان شود اسرائیلیون از این مهلت 4 روزه که با رافت اسلامی به انها داده شده استفاده کنند و فرار کنند وگرنه خونشان پای خودشان است . بازسازی غزه از همین فردا باید توسط ایران آغاز شود و از نتانیاهو به عنوان عمله بنا در بازسازی غزه استفاده خواهیم کرد
لطفا آقایان رسایی شریعتمداری رائفی پور و بقیه دوستان توجه فرمایند که چهار روز فرصت دارند که در امتداد گذرگاه بازشده و برعکس جهت حرکت مردم از جنوب غزه به شمال بروند و اسراییل را نابود کنند . یک وقت جهت اشتباه نروید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
پناهیان رفته؟
ناشناس
| Austria |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
دمت گرم، خیلی باحال گفتی
امیدواریم که جاده ها امکان و ظرفیت انتقال کمک های حداکثری به مردم تمام نقاط غزه را داشته باشند و تبادل اسرا در غزه مثل برجام بی محصول نباشد.
جنگ طلبان کم آوردند.
هم در استدلال. هم در میدان.
40 روز قبل نوشتم پایان هر جنگی صلح است.
تمدن را صلح می سازد نه جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
روز دوم اگر حماس گروگان ها را آزاد کرده بود شاید روز سوم صلح می شد
کسانی که دیروز همنوا با ارباب خود خواهان ادامه جنگ و نپذیرفتن صلح و طرح توقف جنگ بودند حالا که دیدند ارباب شون ناچار به صلح شد، به جفنگیات روی آوردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
ادبیات ارباب - رعیتی اصولا توسط کسانی به کار برده میشه که چارچوب فکری شون ارباب و رعیتیه... به قول معروف از کوزه همان برون تراود که در اوست.
اخبار و کامنت ها رو چک کن ببین کدوم فرقه بیشترین استفاده از این ادبیات چرک رو دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
ناچار به صلح شد؟ جوک میگی ?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
فقط منفی ومثبت ها رو ببین خجالت بکش
نقش ایران در این آتش بس این بود که امیر عبداله روزی ۳ بار صبح و ظهر و شب اعلام میکرد ایران هیچ نقشی در حمله حماس نداشته و ما هیچ نیروی نیابتی نداریم.
سلام بنده معتقدم شاید بهتر بود ما مستقیم وارد عمل میشدیم اما پذیرش آتش بس در کل حکم شکست رژیم اسراییل است چرا که به لحاظ نظامی شکست خوردند و با کشتن زنان و کودکان در عرصه جهانی رو سیاه شدند(هر چند بنده خون دل هستم بخاطر کودکان وزنان بیگناه) اما واقعیت این است اسراییل شکست رو پذیرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
حالت خوبه اخوی؟ حماس درخواست اتش بس داده اونوقت اسراییل شکست خورده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
.کسی حلو شما را نگرفته که وارد عمل شوید بفرما برو غزه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
با اف ۱۴؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
مسلم خان این 4 یا 5 یا حتی ده روز هم تموم میشه و اونوقت اسرائیل میمونه و نوار غزه و مبارزان تونل نورد حماس
بلاخره برای 4 روز هم که شده حماس پیروز شد!؟؟؟ البته بعد از اینکه در این پیروزی نصف خانه های مردم بدبخت ویران و چندین هزار نفر زن و بچه کشته شدند....بایستی به حضرات و حماس برای این پیروزی 4 روزه که ممکن است بیشتر هم شود تبریک گفت...
لطفا شیرنی پخش نکنید آتش بس ۴ روز هستش بعدش درگیری ها شروع می شه قراره تا نابودی اسرائیل این جنگ ادامه دار باشه

آمریکا هم بهتره این آفتابه (اسرائیل) رو دور بندازه چون براش آفتابه خرج لحیم شده و همش باید پول تو حلقومش بریزه ولی چیزی از توش در نمیاد چون سوراخ هاش زیاد شده
فکر کنم تهدید امیر عبدلی نتیجه داد، چه آتش بسی، ۴ تا ۱۰ روز، گفتند جنگ تا نابودی حماس ادامه دارد
آخه هنیه،چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشيماني
فک کنم این اتش بس ۴ روزه باعث میشه حماس از تونل ها بیرون بیان و فرار کنن.چون میدونن بعداز ۴ روز اسرائیل شدیدتر به جنوب غزه حمله میکنه
من شیرینی میخام !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
شیرینی با ساندیسه .ساندیس نخوای شیرینی خبری نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
شیرینی اول بجا بود چون شکست اطلاعاتی و عملیاتی اسراعیل اتفاق افتاد

الان هم اگر عزادار کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع شهید نبود باز هم جشن می‌گرفتیم

اینبار به خاطر تلاش بیش از یکماهه اسراعیل برای نابود کردن حماس به عنوان یک گروه کوچک از محور عظیم مقاومت و ناکامی و شکست در دست یابی به این هدف

دیروز محوحماس
امروز توافق با حماس
فردا التماس به حماس


حق پیروز است این وعده الهی است
از اول مگر آتش بس نبود ، با این کارتان 15000 نفر رابه کشتن دادید و غزه را ویران
عجیبه بعد از 14000 کشته و 2میلیون اواره و ویرانی مطلق زیرساخت ها " حماس برای 300زن و بچه در مقابل 50 زن و بچه اتش بس کرده . خوب یا بد جنگ 7 اکتبر رو حماس شروع کرد . چه نتیجه ای داشت . خوب که چی؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
پنجاه گروگان اسرائیلی در مقابل ۱۵۰ اسیر فلسطینی .اسرائیل واسه گروگانهاش اهمیت قائل میشه لابد باارزش و توانمند هستن که هرکدومشون رو با سه فلسطینی مبادله میکنه.ولی اون جناب هنیه بخاطر خودخواهیش ۱۴۰۰۰ نفراز مردم غزه رو به کشتن داد اصلا به فکر مردم نبوده
هنوز اول راه است، آتش بس کافی نیست، آزادی اسرای فلسطینی کافی نیست، فردای آینده فرماندهان ارتش رژیم کودک کش اسرائیل به خاطر کشتن بیش از ۶ هزار کودک بی گناه باید در دادگاه های بین المللی ذی صلاح پاسخگو باشند، حق پیروز و باطل رفتنی است.
# بدون تعارف.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
باید اسباب محاکمه سران ارتش صهیونیستی به ویژه نتانیاهو آماده شود تا دنیا ثابت کند انسانیت زنده است نباید اسرائیل فکر کند می تواند خون ۱۱ هزار زن و کودک بی دفاع را بریزد و قسر در برود.
بعد از 4 روز دیگه اسراییل وجود نداره حیف شد تازه به جاهای خوبش رسیده بود سربازهای اسراییلی میرفتن توی تونلها حماسی ها هم مثل زامبی های تاریک زی میپریدن روی گردن سربازها. خون و خونریزی چه عالی
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
کشورهای مختلف چقدر به اسرائیل التماس و خواهش کردن تا اتش بس رو قبول. کرد حتی دست به دامن کشورهای دیگه شذن تا اسرائیل رو راضی کنن عجب آتش بس آبرومندی چه پیروزی تلخی واسه حماس رقم خورد
تابناک جان نظرات جدید باید بالا قرار بگیره نه پایین
منافقین تا یه مطلب می ذارید کلی اراجیف می نویسند
لطفاً اصلاح کنید
سلام بر محور مقاومت، درود بر نصر ا...، زنده باد انصار ا... که در دفاع از زن و کودک بی دفاع فلسطین که زیر آتش رژیم کودک کش اسرائیل و حامی اصلی اش آمریکا قرار داشتند، کوتاهی نکردند در برابر باطل و استکبار ایستادند و نتیجه چه بود و تاریخ چه قضاوتی خواهد کرد.
تاریخ از مردانی که در برابر ناحق ایستادند به نیکی یاد می کند و اما کسانی که در کنار باطل ایستادند و باعث شدند که این رژیم مرتکب جنایت جنگی علیه بشریت شود (رژیم اسرائیل) لکه ننگی بر تاریخ خود ثبت کردند.
سلام بر مقاومت مردمی عراق، دست مریزاد.
راهتان تا پیروزی قدس شریف ادامه خواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
چه خبرته حاجی؟ چرا شلوغش میکنی؟ بابا جون، چند روز آتش بس است و بعدش همون آش و همون کاسه، و احتمالا روغن آش هم بیشتر خواهد شد
اسرائیل باید دست از محاصره غزه بردارد آتش بس چهار روزه بی معنی است گروگان های غاصب تا زمانی که ارتش کودک کش اسرائیل به طور کامل غزه را ترک نکرده نباید آزاد شوند.
رژیم نامشروع اسرائیل ثابت کرده که به هیچ توافقی پایبند نیست چطور اعلام آتش بس می کنند بعد ۴۱ فلسطینی بی گناه دیگر را به شهادت می رسانند؟
نباید فریب بلینکن را خورد آمریکا حامی اسرائیل است و هیچ گاه از مردم مظلوم غزه دفاع نمی کند و نخواهد کرد اگر حرفی هم می زنند در راستای تامین منافع رژیم اسرائیل است تنها حامی فلسطین مقاومت مردمی فلسطین است و بس.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
تقصیر هنیه شد که دائما تقاضای آتش بس میداد و عملا بازی برده را به تساوی کشاند چون جنگجویان حماس تا قلب تل آویو پیش رفته بودند و به چند قدمی منزل نتایانیاهو هم رسیده بودند
نصرمن الله وفتح قریب فتح قلوب عالمیان وشکست امپراطوری رسانه ای آمریکا واسرائیل تحمیل پذیرش حماس بعنوان نمایند بخش اعظم فلسطینیان بر قدرتهای استکباروفرو افتادن از برج نخوت ابر بی قدرت یانکی انفجار نفرت از صهیونیستها از سوی افکار جهانی آغاز شکست افسانه دروغ شکست ناپذیری اسرائیل طلیعه مبارکی است که شمارش نابودی این رژیم کودک کش رانویدمیدهد البانی نشین هاهم بهوش باشند جهنم را برای خود تدارک ببینن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
یه نفس بگیر بعد چی میگی واسه خودت؟ تو مغز شماها چی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
کجا می خوای استخدام بشی.
بگو تا سفارش کنم
بهتره نیروهای حماس از این فرصت استفاده کنن و به خاطر حفظ جون غیر نظامیها با تضمین امنیت از غزه خارج بشن به کشور ثالث
خبري از گزينه نظامي آمريكا براي ايران و وراجي اسرائيل براي تهديد ايران نيست اين بازدارندگي طي 43 سال ايستادگي و البته خون دادن اتفاق افتاده نه مذاكره براي قبول شرايط آمريكا . مقاومت و خون دادن در راه حفظ زمين و وطن هميشه جواب ميده حالا يه كمي ديرتر يا زودتر
ما چون اسراِئیل را به رسمیت نمیشناسیم پس آتش بس هم نمیپذیریم
معنای پیروزی را هم فهمیدیم
البیانیه و البیانات
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی