بازدید 2886

کشتی باری ترکیه در دریای سیاه غرق شد

وزیر کشور ترکیه طی اظهاراتی اعلام کرد که تیم‌های امداد و نجات این کشور روز دوشنبه به‌دنبال ۱۱ خدمه ناپدیدشده یک کشتی باری بودند که در سواحل دریای سیاه میان طوفان غرق شد، طوفانی که جان دست‌کم ۹ نفر از جمله یک نفر از همین کشتی را گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 20 November 2023


به گزارش تابناک به نقل از رویترز، علی یرلیکایا، وزیر کشور ترکیه طی اظهاراتی اعلام کرد که تیم‌های امداد و نجات این کشور روز دوشنبه به‌دنبال 11 خدمه ناپدیدشده یک کشتی باری بودند که در سواحل دریای سیاه میان طوفان غرق شد، طوفانی که جان دست‌کم 9 نفر از جمله یک نفر از همین کشتی را گرفت.

وی گفت که کشتی "کافکامتلر" با پرچم ترکیه با 12 خدمه در سواحل ارگلی در استان زونگولداغ در شمال غربی ترکیه غرق شده است و جسد یکی از خدمه آن بیرون آورده شده است.

کاپیتان کشتی صبح یکشنبه گزارش داده بود که این کشتی به‌سمت یک موج‌شکن در ارگلی در حال حرکت است، پس از آن کشتی احتمالاً به این سازه برخورد کرده است.

این منطقه روز یکشنبه به‌شدت دچار طوفان‌های سهمگین شد و آب‌وهوای بد باعث شد گشت هوایی و دریایی نتوانند تا صبح روز دوشنبه برای پیدا کردن مفقودین جست‌وجو کنند.

یرلیکایا به خبرنگاران گفت طوفان و سیل در سراسر ترکیه در آخر هفته منجر به کشته شدن چهار نفر در استان باتمان در جنوب شرقی، سه نفر در زونگولداغ و یک نفر دیگر در شهر دیاربکر در جنوب شرقی این کشور شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست