بازدید 11375
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

به آمریکا و اسرائیل درباره واکنش گروه‌های مقاومت هشدار داده بودیم/آمریکایی‌ها بزرگتر از دهان خود حرف می‌زنند

امروز دوشنبه، ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.
کد خبر: ۱۲۰۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 20 November 2023

به آمریکا و اسرائیل درباره واکنش گروه های مقاومت هشدار داده بودیم

بین الملل تابناک: امروز دوشنبه، ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران با اشاره به روز جهانی کودک، اظهار داشت: ادای احترام می کنم به روح بیش از ۵ هزار شهید کودک فلسطینی از سنین مختلف از نوزادان نارس در بیمارستان شفای غزه تا دیگر کودکان شهید شده توسط این رژیم و آرزوی شفای عاجل دارم برای چند ده هزار مجروح فلسطینی که تعداد زیادی از اینها هم از کودکان فلسطینی هستند.

وی گفت: این روزها برای کودکان فلسطینی بسیار تلخ است و قلب ما داغ‌دار آنهاست.

کنعانی بیان کرد: اساسا ورود کالاهای تولید شده توسط شرکت های صهیونیستی یا شرکت‌هایی که به نحوی از سهام صهیونیست‌ها را دارند بر اساس قوانین ورودش به ایران ممنوع است و مردم ایران هم اساسا تمایلی به استفاده از کالاهای رژیم صهیونیستی ندارند، اما در چارچوب این احتمال که برخی شرکت‌ها بخواهند با روش‌های غیر اصولی کالاهایی که وابسته به رژیم صهیونیستی هستند را با نام یا بی نام وارد کشور کنند، بنا بر قانون، وزارت امور خارجه در کنار دیگر دستگاه‌ها موظف است که موضوع را بررسی کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی بررسی‌های خودش را در سال‌های اخیر انجام داده و فهرست این گونه کالاها و شرکت‌هایی که مد نظر هست به وزارت صمت داده شده و این وزارتخانه در چارچوب‌ وظایف محوله این موضوع را باید بررسی کند و اقدامات لازم را انجام دهد. در هر صورت دستگاه‌های ذی ربط جمهوری اسلامی ایران به شرح وظایف خود در این خصوص واقف و در اجرای قانون در این ارتباط مصر هستند.

واکنش به اتهام دست داشتن ایران در توقیف کشتی صهیونیستی توسط یمن

کنعانی در پاسخ به این سوال، مبنی بر اینکه واکنش ایران به اتهام زنی رژیم صهیونیستی علیه کشورمان در دخالت داشتن توقیف کشتی وابسته به آن رژیم در یمن، اظهار داشت: این اتهام زنی‌ها ناشی از شرایط بغرنجی است که رژیم صهیونیستی با آن مواجه است. بارها اعلام کردیم که گروه‌های مقاومت نمایندگان ملت‌های خود هستند و بر اساس منافع ملت خود تصمیم می‌گیرند و بر اساس آن خودجوش اقدام میکنند و این اظهارات به نوعی فرافکنی و برای فرار از شرایط بغرنجی است که این رژیم در آن گرفتار آمده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: این رژیم نمی‌تواند بپذیرد که شکستی چند بُعدی را از یک گروه مقاومت فلسطینی در غزه پذیرا شده و به انحای مختلف به دنبال اتهام زنی به این و آن و از جمله جمهوری اسلامی ایران است، اما باید بدانند که این قبیل اتهام زنی‌ها باطل است و فایده‌ای برای رژیم ندارد. 

وی با بیان اینکه ادامه درگیری‌های منطقه نتیجه حمایت همه جانبه دولتمردان آمریکا از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی است، ادامه داد: به دلیل حمایت غرب و به ویژه آمریکا شاهد حملات بی وقفه زمینی، دریایی و هوایی این رژیم علیه مردم بی دفاع غزه هستیم.

هشدار داده بودیم!

کنعانی گفت: پشتیبانی نامحدود آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی با واکنش های جدی از سوی کشورهای منطقه مواجه شده و البته شاهد صدور قطعنامه‌ای از سوی شورای امنیت هم بودیم که خواهان آتش بس فوری و قطعی است و اینها از جمله اقداماتی در واکنش به وضعیت اسفبار انسانی غزه است. بنابراین اقدامات رژیم صهیونیستی باعث واکنش گروه‌های مقاومت منطقه می‌شود و این موضوع را بارها به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند که اگر این حملات استمرار داشته باشد، گروه‌های مقاومت دست بسته نخواهند بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: موج گسترده مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف جهان نسبت به استمرار حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهنده این است که ملت‌های دنیا از آنچه در غزه می گذرد ناخرسند و خواهان توقف جنگ هستند. 

وی عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید درک کنند که تنها با توقف کامل و فوری جنگ و اجازه به ارسال کمک‌های انسانی و پایان دادن به کوچاندن اجباری مردم غزه است که می‌توانند از این شرایط رهایی پیدا کنند و تا زمانیکه بخواهند این جنایات را ادامه دهند، باید بدانند که ملت‌های منطقه دست بسته نخواهند بود.

دولت آمریکا از حمایت تمام عیار از جنایات رژیم صهیونیستی دست بردارد

کنعانی در خصوص اظهارات اخیر برخی نمایندگان کنگره آمریکا در خصوص تحولات در غزه گفت: نمایندگان کنگره آمریکا در سالیان مختلف نشان داده اند که بیشتر از آنکه مدافع حقوق و منافع ملت آمریکا باشند حافظ رژیم صهیونیستی هستند و منافع مردم آمریکا را به پای منافع رژیم صهیونیستی قربانی می‌کنند. بهتر است دولت آمریکا به جای درخواست از دیگران برای انجام دادن یا ندادن کاری، به امینت و صلح جهانی توجه کند و از حمایت تمام عیار از جنایات رژیم صهیونیستی دست بردارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص سفر اخیر معاون وزیر خارجه‌ روسیه به ایران در قالب رئیس دوره‌ای بریکس، بیان داشت: با توجه به آغاز ریاست دوره‌ای روسیه در بریکس از ابتدای ۲۰۲۴ سفر آقای ریابکوف به تهران انجام شده که در چارچوب استمرار و توسعه همکاری‌های گسترده دو کشور و البته در قالب همکاری‌ها در بریکس بود. در این سفر تحولات غزه هم مورد گفتگو قرار گرفت.

کنعانی ادامه داد: موضوع مقابله با تحریم‌ها باتوجه به اینکه دو طرف مورد تحریم‌های گسترده آمریکا هستند نیز از دیگر موضوعات مورد توجه ایران و روسیه در این گفت‌وگو بود.

کشورهای اسلامی تاکنون اقدامات عملیاتی که ملت فلسطین انتظار داشتند، انجام ندادند

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص تحرکات دیپلماتیک ایران در قبال کشورهای اسلامی به منظور اقدامات عملیاتی در راستای توقف جنگ غزه، گفت: ایران در چارچوب رویکرد اصولی و حمایتی خود از ملت فلسطین و در قالب بخشی از تحرکات دیپلماتیک خود در راستای توقف جنایت جنگی علیه مردم فلسطین مشورت‌های مستمری را در سطوح مختلف با کشورهای مختلف و به ویژه کشورهای اسلامی انجام داده است. 

کنعانی افزود: قطع روابط سیاسی و اقتصادی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی، یکی از موضوعات مهمی است که همواره ما مطرح کردیم و این انتظار بحق ملت فلسطین از کشورهای اسلامی است که از تمام توان و ظرفیت‌های خود استفاده کنند. نشست هایی در این چارجوب برگزار شد که لازم بود، اما کافی نبود. 

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه متاسفانه سازمان های بین المللی از جمله شورای امنیت نتوانستند آنطور که باید به وظایف خود عمل کنند، تصریح کرد: کشورهای اسلامی می‌توانند اقدامات بسیاری را در راستای حمایت از مردم غزه انجام دهند، اما متاسفانه تا کنون نتوانستند اقدامات عملیاتی آنطور که ملت فلسطین انتظار داشتند، انجام دهند.

طرح شکایت برخی کشورها به دیوان کیفری بین المللی

وی در خصوص اقدامات حقوقی و دیپلماتیک ایران در جهت معرفی رژیم صهیونیستی به دادگاه‌های بین المللی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در چهل روز متمادی گذشته مرتکب جنایات جنگی بی شماری شده است؛ نسل کشی، نقض حقوق بشر، کوچاندن اجباری بخشی از مردم فلسطین و اقدام به جنایات دسته جمعی مردم و شهروندان بدون هیچ گونه تفکیکی بین نظامیان و غیرنظامیان، بی توجهی به تناسب در اصل واکنش، همه نشان دهنده ارتکاب جنایت جنگی توسط رژیم اسراییل در انواع مختلف است.

کنعانی بیان داشت: دیوان کیفری بین المللی هم در رسیدگی به این جنایات مشکل صلاحیتی ندارد. از چند سال قبل هم پرونده‌هایی در دیوان علیه این رژیم باز است. خوشبختانه در روزهای اخیر هم تعدادی از دولت‌ها علیه مقامات صهیونیستی در دیوان اقامه شکایت کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ایران از ایده شکایت کشورها به دیوان بین المللی کیفری حمایت می کند، افزود: ما بارها این خواسته را مطرح کردیم و انتظاری که از دیوان می رود این است که به وظیفه خود عمل کند. سوابق عملکرد دیوان تاکنون نشان دهنده عملکرد موفق و مطلوب نبوده، اما اکنون دیوان کیفری بین المللی با توجه به درخواست ها در مقابل آزمون جدی قرار دارد. امروز صحنه روشن است، از منظر همه متخصصان حقوق بین الملل و دولت‌ها، رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی شده است و ادله و شواهد کافی وجود دارد.

وی عنوان داشت: امیدواریم این دیوان اثبات کند که بی طرفانه عمل می‌کند، وزیر امور خارجه ایران در سفر به ژنو هم این موضوع را با مقامات سازمان ملل متذکر شده است.

واکنش ایران به ادعای آژانس

کنعانی در خصوص گزارش ادعایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص میزان ذخایر غنی شده ایران و تهدید اتمی رژیم صهیونیستی هم بیان کرد: فعالیت‌های صلح آمیز ایران مبتنی بر همکاری‌ها با آژانس و تحت چارچوب پادمان و ان پی تی است و این همکاری ادامه دارد. همکاری های ما با آژانس مستمر است و طرح مباحثی از این دست با انگیزه‌های دیگری صورت می گیرد و ما اینها را مواضع سازنده تلقی نمی‌کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: در عین حال مجامع بین المللی در ارتباط با توانایی‌هایی هسته‌ای غیرقانونی رژیم صهیونیستی مسئولیت دارند و به ویژه این رژیم نشان داده در ارتکاب جنایت علیه بشریت خط قرمزی را رعایت نمی‌کند. 

وی گفت: تهدید وزیر کابینه این رژیم علیه مردم غزه تردیدی را باقی نگذاشته که این رژیم دارای سلاح هسته ای است و هیچ محدودیتی برای خود قائل نیست و باید توجه کنیم که رژیم صهیونیستی در ایام اخیر از سلاح‌های ممنوعه و غیرمتعارف هم استفاده کرده و ما همچنان امیدواریم که مجامع بین المللی به این موضوعات توجه داشته باشند.

کنعانی با بیان اینکه همکاری یک مسیر دو طرفه است، ادامه داد: ما به تداوم همکاری‌ها با آژانس پایبندیم و ایران در انجام مسئولیت‌های خود هیچ گاه کوتاهی نکرده و آژانس هم مسئولیت‌هایی دارد و باید به وظایف خود عمل کند، بنابراین ارتباط ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مستمر است.

ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر عدم همکاری مصر برای ارسال کمک های انسان دوستانه تصریح کرد: ما همانند بسیاری از کشورهای دنیا کمک‌های خودمان را با هماهنگی قبلی با دولت مصر برای ملت مظلوم غزه ارسال کردیم اما در نتیجه عدم همکاری رژیم صهیونیستی با دولت مصر و سازمان های بین المللی، بسیاری از کمک ها امکان ارسال را پیدا نکردند.

وی گفت: شاید روزانه تبادل پیام‌ها بین ایران و هلال احمر مصر ادامه دارد، اما در نتیجه مصونیت سوال برانگیزی که برخی طرف ها از جمله آمریکا برای رژیم ایجاد کردند، رژیم صهیونیستی به مسئولیت‌های خود عمل نکرده و جلوی ارسال کمک‌ها را می گیرد. حجم کمک‌های عبور کرده به اندازه قطره در مقابل دریاست. فقط روزانه ۲۵ تا ۴۰ کامیون اجازه عبور پیدا می کنند که بسیار ناچیز است.

آمریکایی‌ها بزرگتر از دهان خود حرف می‌زنند

کنعانی در خصوص اظهارات آمریکایی‌ها در خصوص مناسبات میان ایران و جمهوری آذربایجان عنوان‌ کرد: آمریکایی‌ها بزرگتر از دهان خود حرف می زنند، چون آمریکا حق مداخله در مناسبات دوستانه ایران با همسایگان خود را ندارد، بهتر است آمریکا از مداخله در امور منطقه دست بردارد.

وی در خصوص انتظارات از چین در خصوص تحولات غزه نیز، گفت: چین کشور مهمی به عنوان عضو دائم شورای امنیت به‌ حساب می‌آید و تمایلی ندارم از انتظار ایران صحبت کنم، اما ملت فلسطین از چین انتظار دارد که در حمایت از آنها در مقابل تجاوز رژیم اقدام کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: متاسفانه آمریکا با استفاده از حق وتو مانع تصویب قطعنامه شده که باعث ایجاد آتش بس شود، این انتظار می رود که اعضای شورای امنیت به وظایف خود عمل کند.

کنعانی افزود: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی توان دستیابی به آنچه اعلام کرده را دارد یا خیر، همچنین نشان داده که می تواند حمام خون راه بیندازد و مردم بی گناه را قتل عام کند و اینکه می تواند به بیمارستان‌ها حمله کند. رژیم صهیونیستی نشان داده که می‌تواند مدارس را بمباران و بیمارستان‌ها را محاصره کند و مانع ارسال آب و دارو شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی نشان داده که می تواند جمعیت غزه را شانزده سال در محاصره قرار دهد، اما نتوانسته با مقاومت فلسطین پنجه در پنجه بینداز و پیروز شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی از شکست های خود درس نگرفته و اکنون بر اساس گزارش‌ها، مردم سرزمین های اشغالی می گویند نتانیاهو نه مرد جنگ و نه صلح است. آنچه رخ داده نتیجه خواست همین شخص است. می‌توان گفت در ارتکاب جنایت این رژیم بله موفق بوده، اما هیچگونه پیروزی نظامی تاکنون به ثبت نرسانده است.

گفت‌وگوی موفق وزرای خارجه ایران و فرانسه

کنعانی در خصوص دیدار وزرای خارجه ایران و فرانسه در حاشیه سفر وزیر به ژنو نیز تصریح کرد: طبیعتاً پیام مبادله‌ای را در گفت‌وگو نخواهیم داشت، گفت‌وگوی وزرای خارجه دو طرف در خصوص تحولات فلسطین و برخی موضوعات دوجانبه بود. این موضوعات در همان چارچوب مورد تبادل نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دیدگاه‌های دو کشور در برخی زمینه ها متفاوت است، اما این گفت‌وگو را موفق می‌دانیم، گفت: ما در این گفت‌وگو در خصوص فلسطین صحبت کردیم و طبیعی است که دیدگاه های ما با فرانسه منطبق نباشد، اما اینکه ما موضوعات مشترکی هم داشته باشیم، بحث توقف جنگ یک امر مورد اتفاق است. اما اینکه چه کسی مسئول است، طبیعتا در درجه اول متوجه رژیم صهیونیستی و در درجه دوم متوجه کشورهایی است که از جنایات رژیم حمایت می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: مسئولیت کشورها روشن است و ملت ها هم می دانند مسئولیت این وضعیت متوجه چه کسانی بوده و بهتر است اینها به راهپیمایی‌های گسترده ملت خود هم توجه کنند.

کنعانی در خصوص خروجی نشست سران کشورهای اسلامی در ریاض هم بیان کرد: اینکه این نشست در سطح سران برگزار شده، نشان می دهد کشورهای اسلامی به فلسطین توجه دارند و اینکه توافق کردند تلاش کنند جنگ صهیونیست ها علیه غزه را متوقف کنند و باعث بازگشایی گذرگاه برای ارسال کمک ها شوند. 

وی افزود: علاوه بر این کمیته‌ای جهت پیگیری تشکیل شد، اما خروجی این جلسه آیا ملموس بوده یا خیر طبیعتاً ملت فلسطین خروجی مورد انتظار خود را دریافت نکرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان داشت: انتظار این است که کشورهای اسلامی در چارچوب توافقات صورت گرفته نشست ریاض، همه تلاش‌های خود را در ارتباط با نیازهای فوری فلسطین یعنی پایان دادن جنایات و ارسال فوری کمک‌های انسان دوستانه انجام دهند.

کنعانی در خصوص مشورت های ایران و ترکیه در خصوص تحولات فلسطین هم افزود: این یکی از موضوعات مورد گفت‌وگو ما با ترکیه است. در ارتباط با ضرورت توقف جنایات رژیم صهیونیستی و موضوع اسرا دیدگاه‌های مشترک داریم و دو کشور ظرفیت‌های خوبی دارند.

وی در خصوص آخرین تحولات مذاکرات رفع تحریم‌ها بیان کرد: در این ارتباط تحول جدیدی نداریم، اما مسیر باز است، وقفه‌ها در تبادل پیام‌ها و گفت‌وگوهای با واسطه می تواند نتیجه شرایط باشد. مسیر بسته نیست و باز است و گفت‌وگوهای با واسطه هم می تواند انجام بشود.

هیات رئیسه مجلس استیضاحی برای امیرعبداللهیان ثبت نکرده است

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص معافیت آمریکا برای عراق در خصوص واردات برق از ایران، بیان کرد: چیزی که منابع آمریکایی اعلام کردند، تمدید معافیت‌های آمریکا در ارتباط با عراق است و تحول جدیدی نیست و قبلاً هم معافیت‌های دوره‌ای را داشتند. همکاری‌های تجاری ایران و عراق در زمینه های مختلف در حال انجام است.

کنعانی در خصوص تعامل مجلس و وزارت خارجه و بحث استیضاح وزیر خارجه در مجلس اظهار داشت: هیات رئیسه مجلس ثبت چنین استیضاحی را تایید نکرده و تعامل وزارت خارجه و مجلس شورای اسلامی به خوبی انجام می شود. اهتمام مشترک میان وزرات خارجه و مجلس در خصوص تحولات فلسطین وجود دارد.

وی بیان کرد: فراکسیون‌های مجلس، نشست‌هایی را با وزیر انجام می دهند، دیروز هم وزیر مهمان مجلس بود و مشورت های خوبی در ارتباط با تحولات جاری در منطقه صورت گرفته و البته همکاری‌ها میان مجلس شورای اسلامی و دستگاه دیپلماسی مکمل و هم افزاست.

شاهد افزایش جنگ در منطقه هستیم

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص گشایش جبهه‌های جدید در منطقه و تلاش مقاومت تصریح کرد: من از طرف کسی صحبت نمی کنم، کما اینکه عملیات حماس مستقلانه و در چارچوب حق آنان برای دفاع مشروع بود که انجام دادند. ما از طرف مقاومت صحبت نمی‌کنیم. مقاومت نشان داد آنچه نیاز است انجام می‌دهد. اینکه جنگ گسترش پیدا خواهد کرد، اکنون هم شاهد افزایش جنگ در منطقه هستیم.

وی افزود: قابل پیش بینی است که اگر تداوم جنایات ادامه پیدا کند، ابعاد جنگ هم در منطقه گسترش پیدا می کند. آنهایی که باد می کارند طوفان درو خواهند کرد. آنان باید به عواقب رفتار خود فکر کنند.

کنعانی در خصوص تحریم ورزشی ایران توسط آمریکا هم بیان داشت: ما با تحریم ورزشی مواجه نیستیم. در طول سالیان گذشته میزان افتخار آفرینی ورزشکاران ایران و حتی تیم های ورزشی پارالمپیکی ما جزو افتخارات ملت بوده است. ما چیزی به عنوان تحریم ورزشی را نمی پذیریم و تیم های ورزشی ما الحمدالله با کشورهای دنیا روابط خوبی دارند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: اما برخی متاسفانه سیاست را در ورزش مداخله می‌دهند، مانند دیر صادر کردن روادید که نشان می دهد از حضور ورزشکاران ما در میدان می‌ترسند.

وی خصوص حمایت کنسولی از شهروندان گروگان گرفته شده در سومالی گفت: ما به عنوان دستگاه دیپلماسی در ارتباط حمایت از شهروندان ایران در هیچ جای دنیا غفلت نمی کنیم. در هر جایی که میسر باشد ما این حمایت کنسولی را دریغ نخواهیم کرد. 

کنعانی در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع مورد تاکید شخص رئیس جمهور بوده و لازم است که اشاره کنم جزو یکی از بخش‌های داخلی وزارت خارجه که آقای وزیر اهتمام بر بازدید از آنان دارند، حوزه معاونت کنسولی است. این نشان دهنده اهتمام دستگاه دیپلماسی به خدمات کنسولی است. ما این موضوع را از شهروندان خود دریغ نخواهیم کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۹
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۶۹
شما دقیقا از ایران چه می خواهید؟! 44 سال تورم دو رقمی، وضعیت اقتصادی هر روز بدتر از قبل، فقر هر روز بیشتر از قبل، زیرساختها هر روز ویرانتر از قبل، تحریم ها و محدودیتها هر روز بیشتر از قبل، بورس هر روز بی ارزش تر از قبل و ...، واقعا از کشور چه می خواهید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
منافع ملی در خدمت توسعه ایدئولوژی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
مردم خودشون این زندگی رو انتخاب کردن

خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند(آیه 11 سوره رعد)
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
همه اینا هست ولی بیشترین سوزش اونجاست که از قله صحبت میکنن و میگن نزیدک قله ایم هنوز صبر کنید!
کدوم قله؟ چه امیدی به بهبود اوضاع هست؟ چی بهتر شده؟ هر روز همه چیز خرابتر و بدتر و زندگی سخت تر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
از ما که گذشت
سوختیم و ساختیم
ولی همین بچه های که به علت سوءتغذیه دچار توقف در رشد شدن
جواب خواهند داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
مملکتی که هر نقطه ی ش
بکنی
یانفت در میاد یا گاز
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
امریکا از این ملت چی مخواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
دولتی که 70 درصد ملت را به زیر خط فقر کشونده
آیا سخنگویش حرفی هم برای گفتن دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
خدایا اینها چرا اینقدر اعتماد بنفس دارند مگه میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناس|Iran (Islamic Republic of)|۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
دوست عزیز مردم این سبک زندگی را انتخاب نکرده اند. شما بعنوان یک شهروند منطقی بفرمایید مردم از چه روش مسالمت آمیزی میتوانند به وضع موجود اعتراض کنند؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
از موش های فرانسه چه خبر؟
راحتید با هاشون؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
: آینده این مملکت رو 20 سال بعد تصور کنید
هر خانواده چنتا خواهر و برادر بودیم یکی کارگر، یکی حسابدار، یکی راننده و یکی پرستار حالا هرکی یا بچه نداره یا نهایت یه دونه که اونم یا قرار دکتر مهندس بشه یا قراره مهاجرت کنه یا با ارثی که بهش میرسه اصلا شاید به کار فکر نکنه
حالا در کنار این اتفاق به مهاجران افغانی که در حال ورود به کشور هستند و در زاد‌و ولد خیلی فعال هستند
فرزندان ما در کنار فرزندان افغان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
این دولت یک کار زوری دیگه هم دارد چراغ خاموش و استان به استان انجام می ده. حساب حقوقی کارمندان را بدون رضایت آنها منتقل می کند به بانک قرض الحسنه مهر.
چرا؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
تو اول از دولت متبوعت فرانسه بپرس که از قرن 17 به اینور از جون مسلمونها چی میخواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
قانون اساسی را جوری نوشته آند که اجرا نکنند.
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
هزار موشک هایپرسوندیک باید به نیویورک بزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
سخنگویان قبلی امور خارجه پس از اتمام ماموریتشان

و بسته به شدت کلام و موضعگیری شان سفیر در یک

کشور درجه اول یا سوم شدند

و ایشان هم ، اولا دستورات را اطاعت میکند

دوما اینکه بفکر کیفیت کشور ی است که قراره سفیر
بشود
ناشناس
| Spain |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
اینکه گفته شده چندین بار ما نبودیم
کارما نیست
ما دخالتی نداریم
خودشان تصمیم گرفتند
جریان چیه؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
در تمام ابعاد رشد داشتيم زياد زور نزن و تحت القائات قرار مگير
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
گروه سایبری آلبانی ................

همه با هم دستها روی کیبرد ..............
برای نوشتن متن شروع ....کن......









برای دادن لایک ..................شروع ..............کن................


عجبا
البانی نشین کی بودی ؟؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ظاهرا شما افغاني هستي و اطلاعات افغانستان رو داري ميگي چون اين چيزيي كه گفتي حتي آمارهاي بين المللي كه صد در صد با ايران دشمنن 180 درجه مخالف نظرات شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
محمد درویش، فعال محیط زیست، در گفت و گو با سایت انتخاب:


سدسازی جدید طالبان در خاشرود نیمروز

برای ایران خطرآفرین است / این سد در یکی

از سرشاخه های حوضه آبخیز هیرمند واقع

شده که به زابل و سیستان می رسد /

اولویت طالبان این است که نگذارند یک

قطره آب به ایران برسد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
والله اگر این بابا بتونه بنویسه امریکا
بعد میگه حرف بزرگتر از دهنت نزن
پس چرا همتون برا رفتن به امریکا خودتونو حراج میکتید
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ما جامعه بهائی ها چه در داخل و چه در خارج از کشور از شما تشکر و حمایت می کنیم. سگ کشی اسرائیل با دعای خیر ما تازه شروع شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناس۱۵:۵۰؟؟؟!!نظری در مورد مصرف ساندیس در پائیز ندارید؟
شما کاری از پیش نمی برید بهتر است بیش از این خود را درگیر نکنید به هر قیمت کار حماس تمام است چرا که دچار اشتباه محاسبه شد . فشار در آینده به مردم ایران بیشتر خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
برادران ساندیسی هنوز دم از پیروزی میزنن. نمیدونم پیروزی رو واسه اینا چی معنی کردن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
حماس کارش تمام شده است،نوبت بعدی یمنی ها خواهند بود،متاسفانه در این میان فقط مردمی که اصلا دخالتی در این موضوع ندارند بیشترین آسیب را میبینند.و در نهایت این اشتباه استراتژیک دودش در چشم مردم ایران میرود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
صحبتهای دیشب منوشه امیر را گوش بدید با اینترنشنال
خود صهیونیست ها اعتراف دارند که در این جنگ تابحال جز
آبروریزی چیزی عایدشون نشده
حالا شما دلتون را خوش کنید و بگید کار حماس تمومه واقعیت چیز دیگریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناس|Iran (Islamic Republic of)|۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
اینترنشنال نگاه نکن فقط 2030 واقعیتو میگه اخوی خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
منم ساندیس میخوام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
آقای ناشناس درست می فرمایید ایران باید کاری نداشته باشد و مثل سایر کشورهای مسلمان منطقه در مجامع بین المللی از مردم فلسطین در برابر سبعیت صهیونستهای اشغالگر دفاع کند و نه مداخله نطامی و غیره ولی همه شواهد حاکیست که اسراییل از هم اکنون جنگ را باخته و آبروی غرب را نیز برده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناس 12:10 مردمی که بشینن و اجازه بدن دو سه تا گروهک براشون تصمیم بگیره حقشون همینه که قربانی شن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناس 13:33 چند روز پیش هم همینو گفتی این آدمی که گفتی هر شب همین حرف رو میزنه یا تو این حرفش رو بولد کردی همش تکرار می کنی؟
بر سر بسیاری از چهار راهها و میدان های شهرها، جوانان بیکار که بعضاً دارای تحصیلات دانشگاهی هم هستند، نشسته یا ایستاده در هوای سرد، منتظر یک نفر هستند تا از آنها برای کار یدی سخت درخواست نماید.

دل انسان از دین این صحنه ها به درد می آید. در همان لحظه در مغز سوالی به وجود می آید که چرا اوضاع و احوال ما به این صورت در آمده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد:
رئیسی گفت هر کاری می کنید، این روضه و حسینیه را از ما نگیرید. منزل ایشان همیشه به بهانه و مناسب های مختلف روضه است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
دروازه ها را باز گذاشته اند تا 11 میلیون افغانی در این مملکت سکنی گزینند.

اگر این کار را از عمد انجام داده اند، که وا مصیبتها!!!

اگر هم توان کنترل مرزها را ندارند، که وای اسفا!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناس|Iran (Islamic Republic of)|۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
جالبتر اینکه هیچ مسولی اینارو گردن نمی گیره. وزیر کشور که کلا نیست
یک شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
البته کاش فقط جوانان بودند من نو جوانانی را (حدود 10-12 سال) می بینم که هرو روز صبح خواب آلود و افسرده سر چهارراه نشسته اند که یا تکدی گری میکنند و یا دنبال کار میگردند
آدرس بدم -سه راه هلال احمر-خیابان قزوین...بسه تورو خدا حیا کنید
llll
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
سوالات متداول در مورد خرابی یخچال ! از ما بپرسید؟ پاسخ میدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
خوبه که خودت می گی دل انسان!!!!!!! انسانم آرزوست اینو به کسانی بگو که سنگ عرب رو به سینه می زنن
یک قالب کره 100 گرمی شده 32 هزار تومان. قیمت چای و قند و شکر و نان به جای خود.
یعنی صبحانه یک خانواده 4 نفره در ماه حداقل 2 میلیون تومان می شود.
کارگری که ماهی 8 میلیون تومان حقوقش است، چطور باید در این شرایط زندگی کند؟

چرا به فکر مردم خودتان نیستید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
محسن منصوری، معاون اجرایی رییسی:

در بیش از ۵۰ شاخص اقتصادی وضع دولت از قبل بهتر شده‌ است. دولت سیزدهم در هر حوزه‌ای عملکرد قابل قبولی دارد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
۱۳:۰۴
یاد کروبی افتادم. به احمی نژاد گفت من میگم وسط کره زمین همینجاست تو اگر میتونی بگو نیست. اثبات کن

حالا این دولت هم هی آمار من در آوردی و دروغ میده میگه کسی که نمیتونه اثبات کنه دروغه ما میگیم دیگه

مردم آمار رو تو سفره هاشون میبینن نه تو آمار دروغ دولتی ها
ناشناس
| France |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
جواب ۱۲۴۰: خیلی خوب باهاتون حساب کرده
من هفته پیش کره ۱۵ گرمی را ۷۵۰۰تومان خریدم یعنی کیلویی پانصد هزارتومان و اگر قیمت خرید من باهاتون حساب میخواسته بکند کره ۱۰۰ گرمی ۵۰ هزار تومان میشده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
حالا خوبه شما یک کاری داری که 8 یا 9 تومن میگیری، اونیکه بیکاره درآمدی نداره چکار کنه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
جواب جواب 1240
راه حل اش سریع تند انقلابی صبح زود صفوف در هم فشرده انتخابات
«آمریکایی‌ها بزرگتر از دهان خود حرف می‌زنند.»

حالا کاری با مصرف داخلی این ادبیات لومپنی نداریم ولی کنجکاو هستم ببینم مترجمین وزارت خارجه در ترجمه این اصطلاح به انگلیسی چه تعبیری به کار بردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ادبیات چاله میدانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
دوید دیوید او اس آ! دیوید یعنی مرگ
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
جدی نگیر دوست عزیز فقط هارت و پورت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
نه که آمریکایی ها خیلی مودبند. اونها از زشت ترین کلمات به راحتی استفاده میکنند. بهتره کمی به حرف زدن آمریکایی ها گوش بدی بعد نظر بذاری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
می دهند خانم بیکاز، در پنج ثانیه ترجمه اش می کند.
llll
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
سوالات متداول در مورد خرابی یخچال ! از ما بپرسید؟ پاسخ میدهیم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
آمریکا بزرگتر از دهانش حرف میزنه چون میتونه اما تو نه
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
صدو بیست درصد مصرف داخلی داره
اینا همش جنگ زرگریه
چرا باید حتی به فلسطین فکر کنم، در صورتیکه خودم هزار و یک مشکل دارم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
هر کسی به اندازه درک و فهم خودش
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
تو که اندازه درک و فهمت بالاست و از فلسطین حمایت میکنی حاضری ماشین یا خانه یا هر چیز با ارزشی را بفروشی و پول آنرا کمک کنی به مردم فلسطین اگر دمت گرم ولی اگر نه دهنت را ببنند و هیچ نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناس 15:51 من یه زنم سرپرست خانواده و کل زندگیم پر از محنت و رنجه مجبورم میام سر کار دو شغله هستم همین الان هم پشت میزم نشستم هر شب مجبورم اضافه کار بمونم به خاطر یه لقمه نون اضافه کارها قطع شده نمیتونم بگم تو چه سازماننی مشغولم تازه ساعت 7 به بعد شغل دومم شروع میشه اونم نمی تونم بگم لطفاً اگه از محنت دیگران رنج می بری بسم الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
نا شناس 16:57 اجازه بده باور نکنم
چون دم خروس زده بیرون

زنی با دو شغل و این همه بد بختی اینجا در سایت خبری سیاسی بین کامنتها میگردی و کامنت میذاری با این طول و تفصیل
اجازه بده شما رو هم مثل خودم یا از خودم بیکار تر فرض کنم خانم دو یا سه یا چار شغله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناس ۱۶:۵۷ شما همیشه همین طوری توی سازمانها کار می‌کنی خسته نشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
ناشناس 17:20 راستی یه توضیح دیگه اینکه دنبال قاتل بروسلی نباش بیشتر دقت کن ببین طرف چی گفته و چرا گفته! حالا مکان مهمه؟ شما الان دقیقاً از کجا کامنت می زاری؟ یعنی باور کنم محل کارت وقت سر خاروندن نداری؟؟؟
اینا با همه ور میزنن بعد میگن طرف بده
اساس سیاست خارجی ایران بر دو اصل استوار است:
1) دشمنی و نابود سازی اسراییل
2) دشمنی و نابود سازی آمریکا

مسایل و مشکلات داخلی کشور با این دو اصل گره خورده اند و سالها است که برای مملکت هزینه های بسیار بسیار سنگین درست کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
هیچ دلیل منطقی هم برای دشمنی با این دو کشور وجود نداشته و ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
۱۲:۴۸
اگر این دشمنی کنار گذاشته بشه. بدون شک اسرائیل و فلسطین صلح میکنن
دیگه لازم نیست 5 هزارتا کودک کشته بشن
دیگه لازم نیست چند هزار تن بمب منفجر بشه
اسرائیل با ثروت و دانشی ک داره فلسطین رو آباد میکنه

ولی امان از این سیاستمداران ک هرگز اجازه نخواهند داد در جهان صلح پایدار بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
چند روز پیش گوشی پسرم را از دستش قاپیدند
در حالیکه پسرم نه دزد را میشناخت نه بهش بی احترامی کرده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناس|Iran (Islamic Republic of)|۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
پسرت همچنان با دیگران با احترام برخورد بکنه ولی مراقب مال و اموالش هم باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناس 12:55
اگر واقعا هنوز انقد ر نااگاهی که از غرب توقع آبادی داری دیگه تلاشی واسه فهمیدن چیزی نکن
انرژیتو بیخود هدر نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
۱۴:۰۷
همین که تو فکر میکنی می فهمی کافیه. فقط بدون که داری اشتباه فکر میکنی شک نکن در اشتباهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناسی که فرمودی از غرب توقع آبادی و ... نه از دولتمردان با مسئولیت و باغیرتمون توقع آبادانی کشور رو داریم اشتباه کردیم
کار اسراییل تمام شد، حالا که بمن وارد جنگ شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
اول باید یک کمر بند پیدا کنند ببندن روی اون لنگ
که در زمان جنگ
لنگ نیفته
llll
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
یک تعداد لنگ به یمن صادر کنیم تو جنگ لازمشون میشه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
البته کامنت بالا به طنز گفته شده و آنهایی که به کامنت منفی دادند متوجه منظور کامنت گذار نشدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ترسیدیم!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
چرا میدونیم ولی نمی تونیم مثبت بدیم ساندیس خورها در کمینند
ناصراز کجا میدونست واکنش گروههای مقاومت! چی میشه که به امریکا واسرائیل دراینمورد هشدارداده بود؟؟
پاسخ ها
قلی
| Switzerland |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
از بزرگترش شنیده بود اونم از بزرگترش
llll
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
اینها علم غیب دارند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
دقیقاً سوال منم هست
نه اسراییل و نه امریکا هرگز نابود نخواهند شد. تامام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
تو یه دونه طرفدارشون رو که میشه از بین برد
حالا نچایی نابود نشدنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
بیچاره بیسواد! نابودی ظالم وعده خداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
یعنی واقعاً هستند آدمایی که به این قضیه اندازه سر سوزن فکر کنن؟ پس باید به حالشون گریست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناس 16:15 اولاً اگه خدا گفته باشه که اسمش وعده نیست و دستوره حتما هم این دستور رو فقط به دولت ایران داده چون تو قرآن کل کشورهای عرب این دستور یا نیومده یا اونا اجراش نکردن دوماً اصولاً خدا چرا یهود رو به دنیا آورد که از شما بخواد نابودش کنید؟ شماها یخورده خودتونو تحویل بگیرید
کمتر سروصدای الکی کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
کمتر آلودگی صوتی ایجاد کنید
چین موفق شده با استفاده از تخفیف در سال جاری در مجموع 4.2 میلیارد دلار از خرید نفت ایران در مقایسه با قیمت های بین‌المللی سود ببرد. به عبارت دیگر به همین میزان مردم ما فقیرتر و چینی ها پولدارتر شده اند. صادرات نفت ایران بطور متوسط در 10 ماه اول سال جاری به 1/5 میلیون بشکه در روز افزایش یافته که بیشترین میزان از سال 2017 بشمار می رود. حالا با شرایط غزه باید دوباره منتظر تحریم های بیشتر و راه گریزها و کلاهبردارهای داخلی و خارجی بیشتر باشیم. دستر مریزاد به سیاست های فشار اقتصادی به مردم ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
تو که برای این طور کامنتا از آلبانی شیتیل میگیری ابتکار عمل به خرج بده تکراری کپی نکن تا حقوقت حلال بشه
10جا این متن بی اساس رو کپی کردی
خلاقیت داشته باش
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
آقای ناشناس که فکر می کنی خبر از آلبانی و شینتیل بازاره. برو کمی توی همین سایت رکنای دیروز مطالعه کن. یه استاد دانشگاه داخلی که در دانشگاه هم تدریس می کنه در همین سایت مطلب کارشناسی نوشته.
گوجه 48 هزار تومان مرغ 110 هزار ..........بی خیال جنگ بشید......مرگ بر جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
من ۳۸ خریدم از بازار میوه لواسان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
جهانگردانی که در زمان قاجار از ایران دیدن میکردن مردم ایران را با وجود بسیار مشکلات مردمی بیخیال و خوشگذران می‌دیدند الانم همینجوری هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
سر کوچه احمدی نژاد گوجه ارزان تر است. همون که بهش گفتند معجزه هزاره و از زمان مشروطه دولتی به پاکی و توانمندی اون نبوده و ... بیچاره مردم ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
مرغ خوب در تره بار 75000
گوجه درجه 1 در تره بار 12000
امریکا دهنش بزرگ هست که حرفای بزرگ هم میزنه. 5 درصد ازنیروی هواییش که درخلیج فارس مستقره ارتش قدرتمند صدام را 2 هفته ای کن فیکون کرد.الان هم به صرف تجهیزات کوتاه بردی که به اوکراین میده دومین ارتش قدرتمند دنیا را 2 ساله زمینگیر کرده
پاسخ ها
llll
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
آفرین
مرحبا
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
البته روسیه را سرگرم کردند وگرنه خیلی زود میتونند ردوسیه را شکست دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه


شده محلل بین ایران و حماس و اسراعیل و لبنان بدو بدو میکنه

مثل چی توی لجن رفته چون اربابش اسراعیل توی لجن رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
پس چرا میترسه به ایران حمله کنه
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ناشناس ندانستن و تعصب درد بدیه که دارنده اش متوجه نمی شه
چین موفق شده با استفاده از تخفیف در سال جاری در مجموع 4.2 میلیارد دلار از خرید نفت ایران در مقایسه با قیمت های بین‌المللی سود ببرد. به عبارت دیگر به همین میزان مردم ما فقیرتر و چینی ها پولدارتر شده اند. صادرات نفت ایران بطور متوسط در 10 ماه اول سال جاری به 1/5 میلیون بشکه در روز افزایش یافته که بیشترین میزان از سال 2017 بشمار می رود. حالا با شرایط غزه باید دوباره منتظر تحریم های بیشتر و راه گریزها و کلاهبردارهای داخلی و خارجی بیشتر باشیم. با توافق حماس و اسراییل ما می مونیم هزار جور گرفتاری اقتصادی
آقای سخنگوی وزارت خارجه!!!!!!!! اگر آمریکا با آن قدرت نظامی و اقتصادی که داره به گفته شما گنده تر از دهانش حرف میزنه شما که یک کشور را بطور کامل از هر نظر به ویرانه تبدیل کرده چه؟
جای این مزخرفات اهواز را دریاب که در باران غرق شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
آره والا
شهری که اموات ش هم غرق شد
ناشناس
| Austria |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
معلوم میشود که بانوان اهوازی خیلی خوب حجاب اسلامی را رعایت کرده اند و خداوند متعال هم سهمیه بیشتری از نزولات آسمانی را به آنها مبذول فرموده است
تی جان قربان کنعانی جان
می بلا تی سر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
آبروی رشتیا رو بردی
منظور گروه هایی ست که تسلیحات و حقوق از شما می گیرند آخه یمن بدبخت چی داره که اسراییل و آمریکا بیاد نابودش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
غیرت و شرف ، شما میدونی اینا چیه ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
همین یمن به قول تو بدبخت رو خواهی دید که چه جوری ارباباتو ذلیل میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
در اصل یمن تجهیزات جنگی و پول نداشته بلکه ایران بهش میده - والا یک مشت گدا و گرسنه که چیزی ندارند
کدام گروه که هیچ نظارتی ندارد این تونل ها را با پول ملت آنجا ساخته ، ما راضی نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
من از پول شخصی خودم بارها کمک کردم و خواهم کرد .
"گروه‌های مقاومت نمایندگان ملت‌های خود هستند و بر اساس منافع ملت خود تصمیم می‌گیرند و بر اساس آن خودجوش اقدام میکنند"

زرنگ کی بودی تو
بچسبید به مردم ، انگار ما شدیم سخنگوی ، چین . روسیه و غزه تا کی اشتباه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
مردم مگر هنوز زنده هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
هرچیزی سر جای خود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
رییسی داره حتی جمعه ها هم برای مردم کار میکنه
تو فکر خودت باش که حقوق می گیری و روزی نیم ساعت برای مردم هم وقت نمیگذاری
سلطان واکنش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
آفرین به سخنگوی ایران

چقدر تا حالا از سخنگو های احمق امریکایی خنده مون گرفته!!!
کاش قدری هم ادبیات سخن گفتن را بیاموزیم وبا دول دیگر حتی اگر دشمن ما باشد از عبارات سخیف و زشت استفاده نکنیم چنانکه آنان چنین کاری نمی کنند.
آقای کنعانی، ملت مسلمان منطقه و کشورهای اسلامی دو دوتا چهار تا میکنند، و میفهمند که ورود به جنگ غزه چه ویرانی به بار خواهد آورد، ملت های مسلمان به فکر کشور و مردم خویش هستند، ای کاش ما هم از ملت های مسلمان منطقه یاد میگرفتیم وقتی زورمون نمیرسه سکوت کنیم، و پشت تریبون شعار ندیم. همین شعار ها کشور را به بن بست رسانده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
معلوم میشه شعار میتونه خیلی ها رو عصبانی کنه
درود بر دیپلماسی شعار
من نمیدانم چرا ما حقیقت قبول نمیکنیم. آخه روی اسبی که هم زخمی هست و هم از نفس افتاده چرا ما باید شرط بندی سنگین بکنییم. همه دنیا و همه مسلمانان جهان سکوت کردند، تنها کشوری که ول کن نیست ایران هست.به خدا سکوت کردن ایران بیشتر به حماس و غزه کمک میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
امام خمینی: ما از مظلوم دفاع می کنیم و بر ظالم می تازیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
هر چه می کشیم از همین سخنان تند وآتشین و نسنجیده می کشیم
کله پاچه دستی چند 9000000 ریال
گفته اند زیر بار زور نمی رویم مگر زور پر زور باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
صد تا کشوربه رهبررری امریکا جمع شدند زورشون یک منطقه کوچیک غزه نرسیده و فقط زورشون به چند تا نوزاد نارس رسیده و به آن افتخار می کنند


چقدرررر بعضی ها وطن فروشند
امریکا یی هابزرگتر از دهان خود حرف می‌زنند دیپلماسی با فرهنگ میدان تره باری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
نیس اربابت خیلی مودبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
درود بر این سخنگو
درمان تکبر امریکا فقط با تکبر است نه مثل ظریف که دیپلماسی التماسی و تحقیر داشت
قلب شما داغدار کودکانی که با سوء مدیریت شما ها هر روز دارند پرپر میشن نیست؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
راستی چقدر امریکای پر ادعا از کودکان خیلبانی و بدبخت خود داغدار است؟
آقا یه سوال مگه آمریکا چی گفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
امریکا چیزی نگفته و فقط تجاوز و آدم کشی کرده
مردم شرافت مند ایران قرنهاست که یار مظلوم و دشمن ظالم بوده اند بدون توجه به مذهب و رنگ و نژاد آنان ، و این چیزی نیست که با قیمت کله پاچه سنچجیده بشه .
دشمن قسم خورده ما اسراییل رو به نابودیست و دست برتر ایران در منطقه گلوی آنها را میفشارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
دوست عزیز مردم شرافتمند ایران نه دشمن قسم خورده کسیس است و نه با هیچ کشوری عهد اخوت دارد. عقل حکم میکند بر اساس منافع ملی باید عمل کرد نه احساسات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
مناف ملی یاد عردوغان افتادیم
که به خاطر منافع ملیش داره سوخت تانک و هواپیما میفرسته اسراییل
اقا مجيد خوب خريدي من جمعه خريدم يك دست كامل يك ميليون و صد هزار تومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ماشاالله ایرانیهای پولدار پول هست می‌نالید
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
نویسنده 17:23 اگه پنجاه سال به عقب بر می گشتی هر روز می تونستی کله پاجه بخوری
اساس سیاست خارجی ایران بر دو اصل استوار است:
1) دشمنی و نابود سازی اسراییل
2) دشمنی و نابود سازی آمریکا

مسایل و مشکلات داخلی کشور با این دو اصل گره خورده اند و سالها است که برای مملکت هزینه های بسیار بسیار سنگین درست کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
تکراریه 10 جا دیدمش

پول میگیری حداقل خلاقیت به خرج بده متفاوت حرف بزن شاید شانسی یکیش درست در اومد

اینطوری اشتباه گذشتت رو تکرار می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
نیس که مصر و اردن و مرکش و ... که نوکر اربابتن خیلی وضعشون خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
مسائل داخلی به دو چیز بستگی دارد
اول مسئولیت پذیری در کارهای خودت که نداری

دوم همت دولتها برای کار کردن
الان هم رییسی در حال آورار برداری از دولت تنبل روحانی است
چه خوب است اول توانایی های خود را از هر لحاظ برآورد کنیم مانند تسلحات تجهیزات توان اقتصادی و قدرت نفوذ و پذیرش ببین المللی سپس برای دیگران نسخه نابود و یا بود بنویسیم
ما تو دهن امریکا میزنیم و اسرائیل را نابود میکنیم . اسرائیل فکر کرده که قصر در رفته ولی کور خوانده و طوفانهای 2 و 3 و .. در راهند و انها را باد خواهد برد . ما ناوهای امریکا را در منطقه میترکانیم و تل آویر را به خاکستر تبدیل میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
شما ینی دقیقا کی؟ شما که نشستی پشت کامپیوتر همه دنیارو داری فتح میکنی. یه لحظه بیا پایین بدو برو کمک کن بدو
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
حالا چرا آی پی تو عوض کردی ترسو؟ یعنی حتی در رسانه خودی هم نظر می نویسی می ترسی شناساییت کنند؟؟!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
کمی رحم داشته باش , الانه است که آمریکا دارد از ترس بخودش میلرزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
غزه مثل سیاره مشتری شده طوفان زده
خواسته مردم مبارزه با گرانی ،تورم ،بیکاری،نبود مسکن ،عدم توسعه ، فقر و .. است چطور همه را ول کرده اید و 44 ساله روی مبارزه با آمریکا تمرکز نموده اید بهتر نیست اول اون چیزهایی که دارن ملت ایران رو از پادرمیارن و در بالا ذکر شد رو سیبل کنید و باهاش بجنگید همان کاری که چین برای کشورش کرد و بعد با هم برسیم به آمریکا و با شکم سیر بریم به باصطلاح جنگ با باصطلاح امپریالیسم .
سخنگو نکشیمون. مقاومت که یکبار کشته مارو تو دیگه اینکارو نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
امریکا = تجاوز + آدمکشی + جنگ و خونریزی + تکبر و خود بزرگ بینی + حامی اسراییل کودک کش + تجزیه کشورها + توهین به رسول گرامی ص
ای شیطون بلا چوب توی سوراخ لانه زنبور می کنی و آن وقت می گویی هشدار داده بودیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
آفرین به حماس که به دنبال آزادی خود از این زندان است
برایش مهم نیست دیگران چه بگویند
مشکلات ایران.همه قبول دارن.اما مگه سر برجام ایران کوتاه نیومد که روابط با غرب برقرار بشه اقتصاد از این حالت تحریم در بیاد.خودشون زدن زیرش.حالا ایران دوتا راه داره.یا همه چیز بده.کاملا تسلیم بشه.که مشخص نیست بعد تسلیم چه بلای سرش میارن.یا اینکه به این روش جلو بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
دوست عزیز ظاهرا برجام امضا شده بود اما توافقات بگونه ای تنظیم شده بود که هر دو طرف یعنی هم ایران و هم غرب منتفع شوند. انتفاع طرف غربی هم افتتاح نمایندگی های مختلف در ایران بود. امریکا برای حسن نیت حتی منابع بسیار بالایی حدود 150 میلیارد دلار آزاد کرد که البته مردم نفهمیدند بالاخره این منابع کجا صرف شد. ولی نوبت طرف غربی که رسید ایران زیر بار تعهداتش نرفت و اینگونه برجام بی خاصیت شد.
ما هیچ مشکلی با امریکا نداریم آقایون برای خودشون تلاش می کنند وقدرت خودشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
وطن فروشان کارشان پرستیدن امریکای خون خوار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
ما هم میدونیم شما امریکایی ها هیچ مشکلی با امریکا ندارید
چون جراتش رو ندارید و اگر حرفی بزنی از زندگی ساقط میشید
در جواب نا آشنا:گفتند یمنیها چی دارند که نابودشان کنند ،آنها شرف غیرت و انسانیت دارند ولی تو و همفکریهای تو ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
درود بر شرفت
کسانی که یمن رو مسخره می کنند بی وطن هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اقای نماد شرف و غیرت و انسانیت بیخود از پشت کامپیوتر شعار نده الان باید غزه باشی نماد غیرت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی