بازدید 2914
۲

فروش بلیت کنسرت «خوانندگان لس‌آنجلسی‌» ممنوع

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به شرکت‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی که کنسرت‌های خوانندگان در اصطلاح «لس‌آنجلسی» را تبلیغ می‌کنند و خدمات مرتبط با آن را می‌فروشند، اخطار داد.
کد خبر: ۱۲۰۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ 17 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در نامه‌ای که اخیرا از سوی پرهام جانفشان ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران ـ در اختیار دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس‌های گردشگری استان تهران ابلاغ شده، آمده است: «گزارش‌های واصله و بررسی‌های صورت‌گرفته مؤید آن است که برخی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری، خارج از چارچوب ضوابط و مقررات و وظایف ابلاغی خود، اقدام به تبلیغ و فروش بلیت کنسرت خوانندگان معلوم‌الحال و من‌جمله لس‌آنجلسی می‌کنند.

ضمن تأکید بر رعایت شئونات اسلامی، اعمال فوق‌الذکر تخلف تلقی شده و درصورت احراز، پرونده دفاتر خاطی برای اتخاد تصمیم به کمیسیون فنی ارجاع می‌شود.»

با وجود این اخطار، اما حرمت‌الله رفیعی ـ رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ـ به ایسنا گفت که تا کنون درباره فروش بلیت و یا تبلیغ این کنسرت‌ها از سوی دفاتر خدمات مسافرتی، گزارشی به این انجمن نرسیده است. حوزه فعالیت این دفاتر و حدود قانون مشخص است و خروج از آن، تخلف محسوب می‌شود و دفاتر خدمات مسافرتی به این موضوع آگاه هستند.

رفیعی همچنین اظهار کرد:‌ آن‌هایی که چنین تبلیغات و تورهایی دارند، مراکز بدون شناسنامه هستند و مجوز آژانس گردشگری ندارند و اتفاقا ما مطالبه‌گر هستیم که باید جلو این مراکز بدون مجوز و شناسنامه را در گردشگری بگیرند.  

این بخشنامه در سال‌های گذشته که این کنسرت‌ها در کشورهای همجوار بیشتر برگزار می‌شد، نیز ابلاغ شده و درباره ممنوعیت تبلیغ و فروش خدمات مرتبط با آن به دفاتر گردشگری هشدار و اخطار داده شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
اینکه مردم درخارج از کشورهم به کنسرت بروند ممنوع است؟ جالب که تازگیها نمایش رسمی آهنگهای این خوانندگان با بدل رایج شده. دیگرباید از تجربیات 45 سال گذشته درس بگیرند وسعی نکنند دوباره دهه 60 راکه میگفتند مردم باید عینا طبق میل ما رفتارکنند وازجمله درهمین زمینه موسیقی ماشینها را نگهداشته میگشتند کاست هایده وحمیرا و ابی و...نباشد را تکرارنکنند.
به این شرکت‌ها بگویید بلیط های هواپیما ها را گران نکنند
بگویید هزینه های این تور های داخلی و خارجی را بالا نبرند
بگویید سرویس های بهتری به مسافران خود ارایه دهند
شما راحت ترین راه تذکر را انتخاب کرده اید

تذکر و ممنوعیتی که همواره بوده و هیچ باردهی هم نداشته است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی