بازدید 3647

۱۰۰ هزار نفر در صف خرید این گوشی عجیب هستند

یک روز پس از عرضه‌ی رسمی اوپو رینو ۱۱، چینی‌ها برای خرید این گوشی صف کشیدند و ۱۰۰ هزار دستگاه را پیش‌خرید کردند.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ 16 November 2023

 به گزارش تابناک، اوپو تاریخ عرضه‌ی گوشی اوپو Reno 11 را صبح ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) اعلام کرد، ولی یک روز قبل از اعلام تاریخ عرضه‌ی گوشی جدید، امکان پیش‌خرید آن برای کاربران چینی فراهم شد.

اوپو رینو ۱۱ در تنها یک روز با استقبال قابل‌ توجهی مواجه شد. به‌لطف تبلیغات و بازاریابی گسترده‌ی اوپو برای رینو ۱۱، تعداد زیادی از چینی‌ها این گوشی را پیش‌خرید کردند.

مای‌درایوز در گزارشی می‌گوید که بیش از ۸۲ هزار نفر سری Oppo Reno 11 را در فروشگاه‌های اینترنتی اوپومال و جی‌دی‌ پیش‌خرید کرده‌اند. در ساعات اولیه، پیش‌خرید در سایت اوپومال بیش از ۵۲ هزار و در سایت جی‌دی بیش از ۳۲ هزار مورد بوده است.

با افزایش پیش‌فروش اوپومال به ۶۲ هزار دستگاه و افزایش پیش‌فروش جی‌دی، تعداد کل پیش‌خریدها در روز اول به ۱۰۰ هزار دستگاه رسید.

علاوه بر دو فروشگاه اینترنتی ذکر شده، تی‌مال و پیندودو نیز امکان پیش‌خرید اوپو رینو را برای کاربران مهیا کرده‌‌اند؛ اما اطلاعات دقیقی از تعداد رزرو این گوشی در سایت‌های مورد بحث وجود ندارد. گفته‌ می‌شود محبوبیت زیاد این گوشی مدیون سفیر آن یعنی ژو ییلونگ، بازیگر چینی، است.

 
طبق اطلاعات فاش شده، گوشی Oppo Reno 11 شامل مدل‌های نسخه‌ی پایه و پرو خواهد بود. این نسخه‌ها به ترتیب از پردازنده مدیاتک Dimensity 8200 و کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت خواهند گرفت.

اوپو رینو ۱۱ و رینو ۱۱ پرو دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 و دوربین تله‌فوتو‌ی ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 سونی خواهند بود. دوربین اصلی این دو گوشی قرار است متفاوت باشد. سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 اوپو رینو ۱۱ پرو در مقایسه با سنسور LYT-600 سونی در مدل پایه، قوی‌تر خواهد بود.

هر دو نسخه‌ی گوشی اوپو Reno 11 پرو و پایه با رابط کاربری ColorOS 14 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ساخته می‌شوند؛ اما سرعت شارژ آن‌ها متفاوت خواهد بود. گوشی اوپو Reno 11 در مقایسه با قابلیت شارژ ۸۰ واتی در اوپو Reno 11 Pro، با سرعت ۶۷ وات کمی کندتر شارژ می‌شود.

 

زومیت

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست