بازدید 2353

رسوایی شکارچی حیوانات در فضای مجازی!

کد خبر: ۱۲۰۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ 14 November 2023

مرد 46 ساله ای که برای خودنمایی و جلب توجه دیگران ،تصاویر شکار قوچ های وحشی را در فضای مجازی منتشر می کرد با رصدهای اطلاعاتی نیروهای کلانتری شفای مشهد رسوا شد و به دام افتاد.

به گزارش خراسان، ماموران کلانتری شفای مشهد که مشغول رصد فضای مجازی برای مقابله با جرایم سایبری بودند، ناگهان به تصاویری از یک شکارچی مسلح به سلاح گرم دست یافتند که نشان از شکار بی رحمانه و غیرمجاز قوچ و بز کوهی داشت.

بنابراین گروهی مشترک از عوامل تجسس و اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری به سرپرستی سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)بررسی های نامحسوس اطلاعاتی را آغاز کردند و با هماهنگی های قضایی،شکارچی مذکور را در حالی به دام انداختند که وی مدعی بود اسلحه شکار نزد برادرش است.با کشف سلاح، تحقیقات تخصصی ادامه یافت و مشخص شد که متهم مذکور به همراه یکی از دوستانش از مدت ها قبل به شکار غیرمجاز حیوانات روی آورده اند.

این متهم ابتدا سعی داشت خونریزی حیوانات را پنهان کند اما وقتی دید با تصاویر فضای مجازی رسوا شده است لب به اعتراف گشود وگفت :برای جلب توجه دیگران از شکارهایم عکس می گرفتم و در فضای مجازی منتشر می کردم .وی که ادعا می کرد تاکنون20 راس قوچ و بز کوهی شکار کرده است از رفتارهای خود ابراز پشیمانی کرد. به گزارش روزنامه خراسان، تحقیقات برای ریشه یابی جرایم احتمالی دیگر این شکارچی غیرمجاز ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی