بازدید 42240
سی و نهمین روز جنگ غزه

سی ان ان: توافق حماس و اسرائیل نزدیک است/ پشت پرده اعزام 2000 نیروی آمریکایی به اسرائیل چیست؟/ انهدام 182 تانک مرکاوای اسرائیل توسط مقاومت فلسطین/افزایش شمار شهدای غزه به بیش از ۱۱۵۰۰ شهید

جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، وارد سی و نهمین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.  
کد خبر: ۱۲۰۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 14 November 2023

انهدام 182 تانک مرکاوای اسرائیل توسط مقاومت فلسطین

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، وارد سی و نهمین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.  

حمله موشکی انصارالله یمن به سرزمین‌های اشغالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۸

ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب حمله موشکی انصارالله یمن به سرزمین‌های اشغالی را تأیید کرد.

 ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: پدافند هوایی ارتش موشکی که از منطقه "دریای العقبه" شلیک شده بود، پیش از رسیدن به اسرائیل سرنگون کرده است.

در همین رابطه، سازمان پخش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که این موشک، یک موشک زمین به زمین بوده که حوثی‌ها از یمن آن را شلیک کرده بودند.

تاکنون جنبش انصارالله یمن واکنشی نسبت به شلیک این موشک ندشتند.

سی ان ان: توافق حماس و اسرائیل نزدیک است
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۴

یک مقام ارشد آمریکایی در گفتگو به سی‌ان‌ان ادعا کرد که اسرائیل و حماس به یک توافق برای آزادی گروگان‌ها نزدیک‌ شده‌اند.

به گزارش"سی ان ان" این مقام آمریکایی تاکید کرد که در حالی که طرفین به دستیابی به یک توافق نزدیک‌تر شده‌اند، مذاکرات همچنان بی‌ثبات است و ممکن است شکست بخورد.

وی ادامه داد: " توافق نزدیک‌ است اما انجام نشده است. "

یک دیپلمات اروپایی روز دوشنبه ابراز خوش بینی کرد که برخی از اسرای در اختیار حماس در روزها یا هفته‌های آینده آزاد خواهند شد.

به ادعای سی ان ان، در حال حاضر مسایل گسترده‌ای مورد بحث قرار گرفته است. یکی از مسایل آزادی گروه بزرگی از اسرا توسط حماس همزمان با آزادی اسرای فلسطینی توسط اسرائیل است. مبادله اسرا در مقابل زندانیان در جریان یک وقفه مداوم و چند روزه درگیری‌ها انجام می‌شود که می‌تواند تا پنج روز طول بکشد، اما بسیاری از جزئیات، از جمله مدت این وقفه همچنان در دست بررسی از سوی دو طرف است.

سازمان ملل: حدود ۲۰۰ هزار نفر از شمال غزه فرار کرده اند
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۴

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد، ازپنجم نوامبر ( ۱۳ آبان ) تاکنون حدود ۲۰۰ هزار نفر از شمال غزه فرار کرده‌اند.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در گزارش روز سه شنبه خود اعلام کرد: «بر اساس مشاهدات ما این افراد از طریق «کریدور» ایجاد شده توسط ارتش اسرائیل از شمال غزه فرار کرده‌اند.»

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل تأکید کرد، افرادی که به جنوب غزه فرار کرده‌اند با «ازدحام بیش از حد و دسترسی محدود به سرپناه، غذا و آب» دست و پنجه نرم می‌کنند که «نگرانی فزاینده‌ای» ایجاد کرده است.

این نهاد تاکید کرد: "صدها هزار" نفر "که یا مایل نیستند یا نمی‌توانند به جنوب غزه حرکت کنند، در شمال این منطقه حضور دارند. "

نتانیاهو: هدف اول ما پیروزی بر حماس است
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۴

-بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در نتیجه ناکامی در رویارویی با نیروهای مقاومت زیر فشار شدید خانواده اسرای صهیونیست قرار دارد، سه شنبه شب بار دیگر با رجزخوانی علیه حماس گفت که هدف اول ما پیروزی کامل بر حماس و بازگشت اسراست.

نتانیاهو افزود: جبهه شمال شاهد تبادل گسترده حملات است و دستورالعمل من به ارتش آن است که برای هرگونه پیش‌آمدی آماده باشند.

گردان های القسام شمار تلفات جانی و خسارت مالی رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۴

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس سه شب تلفات جانی و خسارت مالی رژیم صهیونیستی در را اعلام کرد و گفت که از صبح امروز مجاهدان ما ۹ نظامی صهیونیست را کشتند.

گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد: نیروهای مقاومت همچنین ۲۲ دستگاه نفربر صهیونیستی که در تلاش برای نفوذ به نوار غزه بودند، به صورت کامل نابود یا به صورت جزیی آسیب دیده است.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که دو تانک و سه خودروی اسرائیل در جنوب غرب شهر غزه را آلیاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام تجمع نیروهای رژیم اشغالگر را در محور جنوب شهر غزه با سامانه موشکی «رجوم» هدف قرار دادند.

منابع خبری همچنین از درگیری شدید میان رزمندگان مقاومت و ارتش رژیم اشغالگر در نزدیکی دانشگاه آزاد قدس، در غرب خیابان النصر غزه خبر دادند.

گردان‌های القسام همچنین تجمع نظامیان صهیونیست در بیت حانون را با خمپاره‌های کالیبر سنگین هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی خواستار استعفای دبیرکل سازمان ملل شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۸

الی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل شایستگی ریاست این سازمان را ندارد و باید استعفا دهد.

کوهن افزود: گوترش باید همانند بسیاری از کشورها خواستار نابودی حماس در غزه و آزادسازی این منطقه شود.

وی همچنین مدعی شد که دبیرکل سازمان ملل نمی تواند باعث گسترش روند صلح در منطقه شود.

«گیلاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان‌ ملل متحد نیز با نادیده‌گرفتن قتل‌عام بیش از ۱۱ هزار نفر از ساکنان غیرنظامی نوار غزه، این نهاد را به دروغ‌گویی درباره جنایات این رژیم متهم کرد.

وی ، سازمان ملل را به زیرپاگذاشتن قواعد اخلاقی و جنبش حماس را به دروغگویی متهم کرد و گفت: دروغ های حماس را باور نکنید.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان‌ ملل متحد پیش از این نیز انتقاد لفظی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از رژیم صهیونیستی را تاب نیاورده و خواهان کناره گیری او از دبیرکلی این سازمان شده بود.

حماس: نبرد همچنان در اوایلش است
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۸

یکی از رهبران حماس تصریح کرد: ما خطاب به اشغالگر می‌گوییم که نبرد همچنان در اوایلش است و آنچه در آینده صورت می‌گیرد، بزرگتر و گسترده‌تر است.

 اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس تصریح کرد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنا به دلایل شخصی مدت جنگ را طولانی می‌کند و به اسراییلی‌ها یا سربازانش در میدان اهمیت نمی‌دهد. ما به خانواده‌های اسیران اسراییلی و افراد خارجی می‌گوییم که ما می‌خواهیم فرزندان شما را به نزدتان بازگردانیم، اما طرفی که مانع این کار می‌شود، کابینه نتانیاهو است.

وی افزود: هیچ چیز مانع از آزادی اسیران ما در زندان‌های اشغالگر نمی‌شود.

اسامه حمدان تصریح کرد: ما قدردان ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های آزاده هستیم و از آنها می‌خواهیم که تا زمان توقف تجاوزات، به تظاهرات خود ادامه دهند.

وی عنوان داشت: ما از سازمان ملل و سازمان‌های بین المللی می‌خواهیم که برای حفاظت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به نوار غزه بیایند. ما از سازمان ملل خواستیم کمیته بین المللی را برای پیگیری امور بیمارستان‌ها در نوار غزه به منظور رد دروغ‌های اشغالگر تشکیل دهد.

حمدان گفت: ادعاهای اشغالگر درمورد بیمارستان الرنتیسی ساده لوحانه بوده و بیانگر وضعیت روحی یک ارتش شکست خورده است.

وی ادامه داد: اشغالگر هدف کوچاندن مردم فلسطین از نوار غزه و تکرار نکبت را دنبال می‌کند. اینکه اشغالگر زیرساخت‌ها و بیمارستان‌ها را در غزه هدف قرار می‌دهد برای واداشتن مردم ما به مهاجرت از نوار غزه است. ما به اسموتریچ میگوییم که ما در این خاک می‌مانیم و شما بزدلان خواهید رفت.

اسامه حمدان خاطرنشان کرد: ۱۷۰ جسد در گورهای دسته جمعی در بیمارستان الشفاء دفن شدند که این لکه ننگی بر پیشانی جامعه بین‌الملل است.

افزایش شمار شهدای غزه به بیش از ۱۱۵۰۰ شهید
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۶

شمار شهدای غزه بر اثر ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ شهید افزایش یافت.

 دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با اعلام آخرین آمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، شمار زخمی های فلسطینی از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی را نیز بیش از ۲۹ هزار نفر اعلام کرد.

هواپیماها و تانک‌های اشغالگران امروز نیز برای سی و نهمین روز متوالی به بمباران مناطق مختلف غزه ادامه دادند که در نتیجه آن ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی و شمار زیادی خانه و امکانات عمومی فلسطینی‌ها را منهدم کردند.

به دنبال شهادت ۳۱ فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر بر اثر بمباران منطقه مسکونی اطراف باشگاه خدمات رسانی اردوگاه جبالیا که در میان آنها حسین زعیتر و ابراهیم قصیعه بازیکنان تیم ملی والیبال فلسطین نیز به چشم می‌خورد، پیکرهای شش شهید دیگر که بر اثر بمباران یک منزل در اطراف مدرسه الفاخوره در اردوگاه جبالیا به شهادت رسیده بودند به بیمارستان اندونزی منتقل شد.

همچنین سه شهید و شماری زخمی ناشی از حمله اشغالگران به منزل خانواده ابوجرو در منطقه دیرالبلح، به بیمارستان شهدای الاقصی انتقال یافتند تا بدین ترتیب شمار شهدا و زخمی های انتقال یافته به این بیمارستان در منطقه مرکزی نوار غزه به بیش از ۲۵ شهید و ۷۰ زخمی افزایش یابد.

از سوی دیگر، تیم های امداد رسانی توانستند پیکردهای دو شهید و شماری زخمی را از زیر آوار منزلی در محله النصیرات در مرکز نوار غزه خارج کنند.

انگلیس حماس را تحریم کرد
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۱

 دولت انگلیس روز سه‌شنبه تحریم‌هایی را علیه چهار نفر از سران ارشد حماس و دو نفر دیگر به بهانه تامین مالی حماس اعمال کرد.

دولت انگلیس اعلام کرد که «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه از جمله مقاماتی است که تحت تحریم قرار گرفته است.

دولت‌های انگلیس و آمریکا از زمان آغاز حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه، حمایت همه جانبه خود از این رژیم را اعلام کرده‌اند.

کشته شدن هفت نظامی صهیونیست در شمال غزه
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۷

 هفت نظامی صهیونیست در جریان رویارویی با نیروهای مجاهد گردان‌های شهید عزالدین القسام در شمال غزه کشته شدند. همچنین نظامیان اشغالگر به دلیل ناکامی در عملیات نظامی خود در طولکرم، پس از ۱۵ ساعت درگیری مجبور به عقب‌نشینی شدند.

در جریان رویارویی نیروهای مجاهد گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با نظامیان اشغالگر صهیونیست، هفت نیروی اشغالگر بر اثر شلیک نیروهای مقاومت از فاصله بسیار نزدیک کشته شدند.

این خبرگزاری فلسطینی همچنین گزارش داد که نیروهای القسام با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ به یک نفربر و یک تانک اشغالگران در همان منطقه شلیک کردند و آنها را به آتش کشیدند.

گردان‌های القسام همچنین یک راکت به طرف پایگاه نظامی «رعیم» متعلق به صهیونیست‌ها شلیک کردند.

در یک تحول مهم دیگر، نیروهای اشغالگر صهیونیست پس از ۱۵ ساعت درگیری با نیروهای مقاومت در اردوگاه و شهر طولکرم، به دلیل ناکامی در پیشروی مجبور به عقب نشینی از منطقه شدند.

حملات موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۵

منابع خبری امروز (سه شنبه) از حملات موشکی دقیق حزب الله لبنان به مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

 حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که موضع نظامی برکه ریشا و اطراف آن را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

حزب الله لبنان در این باره اعلام کرد که اهداف تعیین شده در این حمله به صورت دقیق و مستقیم هدف قرار گرفته شدند.

در همین راستا شبکه الجزیره اعلام کرد که ۲ موشک هدایت شونده به موضع نظامی رویسات العلم ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه تلال کفر شوبا اصابت کرده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که یک موشک ضد زره به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل علیا اصابت کرده است.

بر پایه گزارش این شبکه، این چهارمین حمله به پایگاه مذکور طی روز جاری بوده است.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات توپخانه‌ای را به اطراف شهرک کفر شوبا و کشتزارهای حلتا در جنوب لبنان انجام داد.

دفن بیش از 170 شهید در صحن بیمارستان الشفا غزه
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۱

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین خبر داد که در نتیجه محاصره رژیم صهیونیستی، ۱۷۹ نفر از شهدای بیمارستان الشفاء غزه در یک گور جمعی در صحن این بیمارستان دفن شدند.

الرشق با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اجازه نمی‌دهد ۲۰۰ خانواده حاضر در بیمارستان الشفا، خارج شوند و به منازل خود بازگردند، گفت: این اقدام لکه ننگه بر پیشانی همه کسانی است که برای توقف کشتار قرن در نوار غزه، دست به هیچ اقدامی نمی‌زنند.

خبرگزاری شهاب به نقل از این مقام حماس گزارش داد: به اسرائیل و حامیانش می‌گوییم که این تجاوز و این جنایت به عنوان گواهی بر کشتار مردم فلسطین توسط شما در طول تاریخ باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه این جنایات در حافظه مردم فلسطین ثبت و ضبط خواهد شد، تأکید کرد، این جنایات روحیه دفاع از خود و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را همچنان زنده نگه خواهد داشت تا این رژیم بیرون رانده شود.

سازمان ملل متحد هم امروز با اشاره به بمباران رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستانها در غزه اعلام کرد که در شمال غزه تنها یک بیمارستان عملیاتی باقی مانده است.

رئیس سازمان هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل گفت: به جز یکی بقیه بیمارستانها در شهر غزه و محدوده شمال غزه به دلایلی مثل کمبود سوخت، نبود برق، تجهیزات پزشکی، اکسیژن، غذا و آب و بمباران محوطه‌ها و نواحی اطراف بیمارستانها به دست اسرائیل از سرویس خارج هستند.

پشت پرده اعزام 2000 نیروی آمریکایی به اسرائیل چیست؟
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۹

روزنامه لبنانی الدیار از منابع آگاه نقل کرد که پیامی از جانب آمریکا به حزب‌الله از طریق کانال سومی رسیده است.

در این پیام آمده است که ارتش آمریکا در عملیات میدانی در کنار ارتش رژیم صهیونیستی شرکت نخواهد کرد.

در این پیام آمریکا آمده است که اعزام حدود ۲۰۰۰ نیرو که بیشترشان مستشار هستند، با هدف مشارکت در عملیات میدانی ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه غزه و در جبهه شمال، نیست بلکه ماموریت آنها تامین امنیت و حفاظت از تاسیسات هسته‌ای موجود در اراضی اشغالی است که تاسیسات نخست در منطقه دیمونا و دومی در منطقه صحرایی تبنه است.

در این پیام همچنین آمده است: این ماموریت ایجاب می‌کند که به نخست وزیر و دولت راست‌گرای اسرائیل به رهبری بنیامین نتانیاهو اجازه استفاده از این تاسیسات چه در سطح تاکتیکی کوچک یا در سطح منطقه‌ای گسترده علیه ایران داده نشود.

در این پیام خاطرنشان شده است: همچنین اعلام شد که به هیچ طرفی در محور مقاومت اجازه هدف قرار دادن این دو تأسیسات با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی‌های پدافند هوایی داده نمی‌شود.

روزنامه لبنانی الدیار تصریح کرد، این توضیحات به صورت انحصاری از طریق یک کانال لبنانی مورد اعتماد تمامی طرف‌ها، به دست رهبری مقاومت رسید و این باور وجود دارد که این کانال مرتبط با عباس ابراهیم، مدیر سابق امنیت کل لبنان است و محافل اینگونه احتمال می‌دهند.

آژیر خطر حمله موشکی در جنوب اراضی اشغالی فلسطین فعال شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۳

 منابع صهیونیستی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، از فعال شدن آژیر خطر حمله موشکی و پهپادی در بندر «ایلات» واقع در جنوب اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.

لحظاتی بعد از فعال شدن آژیرهای خطر در بندر ایلات، برخی منابع اسرائیلی از شنیده شدن صدای یک انفجار بزرگ در این بندر خبر دادند. 

منابع اسرائیلی تا لحظه انتشار این گزارش، جزئیات بیشتری درباره تلفات و خسارات مالی احتمالی منتشر نکرده‌اند.

شلیک ۲ موشک کورنت به شمال فلسطین اشغالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۳

رسانه های رژیم صهیونیستی، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) از شلیک ۲ موشک هدایت شونده به یکی از مواضع ارتش این رژیم در شهرک صهیونیست نشین مرگلیوت در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

هنوز آمار تلفات و خسارت های وارده به صهیونیست ها در حمله بعد ازظهر امروز مقاومت لبنان اعلام نشده است.

نبرد سنگین مقاومت با نظامیان صهیونیست در غرب غزه
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۰

منابع خبری از نبرد شدید بین رزمندگان مقاومت و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در غرب شهر غزه خبر می دهند.

 هم اکنون نبردهای شدید بین رزمندگان مقاومت و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در محله الرمال در غرب شهر غزه در جریان است.

محله الشیخ عجلین در غرب شهر غزه نیز یکی دیگر از محورهای نبرد بین رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی است.

ارتش رژیم صهیونیستی درحال گلوله باران توپخانه ای این دو منطقه است.

در همین حال، گردان های القسام ظهر امروز از کشته شدن دو نظامی و زخمی شدن سه نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه خبر دادند.

پیش از این رزمندگان مقاومت فلسطین پایگاه‌ها و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز شب گذشته اعلام کرد که در جریان نبردهای زمینی در شمال نوار غزه دو نظامی صهیونیست کشته و چهار نظامی دیگر زخمی شدند. با احتساب این دو نظامی، ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۴۸ نظامی و افسر خود از آغاز نبردهای زمینی در غزه اذعان کرده است.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که یگان ۶۶۹ ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز حمله محدود زمینی در غزه، بیش از ۲۶۰ عملیات انتقال کشته‌ها و زخمی‌ها را از طریق هوایی و زمینی انجام داده است.

کودکان قربانی جنایات رژیم اسراییل/۲۱ شهید در ۲۴ ساعت
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۶

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه ظهر هر روز آمار شهدای حملات و بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر می کند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین ظهر روز دوشنبه همزمان با سی و هشتمین روز عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد که تعداد کودکان شهید در نوار غزه به چهار هزار و ۶۳۰ نفر رسیده است.

این در حالی است که این سخنگو ۲۴ ساعت قبل یعنی ظهر روز یکشنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که شمار کودکان شهید شده در بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۴ هزار و ۶۰۹ نفر افزایش یافته است.

مقایسه این دو آمار نشان می دهد که جنایتکاران جنگی و رژیم کودک کش صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت، یعنی از ظهر روز یکشنبه تا ظهر روز دوشنبه، ۲۱ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده اند.

این کودکان به همراه شمار دیگری از غیرنظامیان فلسطینی در جریان بمباران شدید بیمارستان های غزه و حمله هواپیماهای رژیم اسرائیل به گروهی از آوارگان فلسطینی به شهادت رسیدند.

شمار تلفات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه به ۴۷ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۶

ارتش رژیم صهیونیستی، بامداد امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که شب گذشته (۱۳نوامبر)، در درگیری‌های زمینی در شمال نوار غزه ۲ نظامی این رژیم کشته و ۴ سرباز دیگر زخمی شده‌اند.

طبق گزارش پایگاه خبری شبکه «الجزیره»، با آمار جدید ارتش رژیم صهیونیستی، تلفات اشغالگران از آغاز نبرد زمینی در نوار غزه از ۲۷ اکتبر تاکنون به ۴۷ کشته رسیده است.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» روز جمعه (دهم نوامبر) با انتشار گزارشی اعلام کرده بود از زمان آغاز عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه در دو هفته اول، بیش از ۲۵۰ نظامی اسرائیلی مجروح شده‌اند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه گزارش امروز خود نوشت: «از آغاز جنگ با حماس تاکنون، حدود ۱۰۰۰۰ موشک، شلیک و ده‌ها پهپاد از غزه، لبنان، سوریه و یمن به سمت اسرائیل روانه شده است».

در بخش پایانی گزارش یدیعوت آحارونوت اشاره شده بود:«برآوردها نشان می‌دهد که ارتش اسرائیل در صورت گسترش و تداوم عملیات زمینی خود در غزه، حدود ۴۰۰ سرباز دیگر را از دست خواهد داد».

عقب نشینی 400 کیلومتری ناوهای آمریکایی از نیروهای مقاومت
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۴

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر برجسته عرب در مطلبی در رای الیوم با اشاره به حمایت های گسترده آمریکا از رژیم صهیونیستی در حملات به غزه و جنوب لبنان، واشنگتن را شریک اصلی تل آویو در تجاوز خونین و وحشیانه به غزه و به جنوب لبنان دانست و نوشت: آمریکا علاوه بر کمک ۱۴.۵ میلیارد دلاری و نیز هزاران تُن مهمات و تجهیزات جنگی، ۲۰۰۰ نظامی و مستشار نظامی برای جنگ در غزه در کنار نظامیان صهیونیست اعزام کرده است، موضوعی که سبب هدف قرار گرفتن پایگاه‌های آن در منطقه در راستای عملیات انتقام جویانه شده است و یانکی ها متحمل خسارات مالی و جانی بسیاری شده است.

وی با اشاره به حمایت تمام عیار آمریکا از رژیم صهیونیستی از مبتلا شدن واشنگتن به سرنوشت استعمارگران اروپایی مانند انگلیس و فرانسه خبر داد و افزود: با این حال این حمایت بی دریغ سبب رقم خوردن جنگ به نفع تل آویو و تحقق اهداف آن یعنی آزادی اسیران رژیم صهیونیستی یا ریشه کنی گروههای مقاومت در غزه نخواهد شد.

عطوان تصریح کرد: آمریکا این شکست را از حیث نظامی و سیاسی و اخلاقی حس کرده است و گواه آن هم گفتگوی تلفنی وزیر دفاعش با همتای صهیونیست اش و درخواست از او برای نکشاندن آمریکا در شکست دیگری در لبنان بود.

وی با بیان این که چندین شاخص وجود دارد که عملاً فرضیه غرق شدن آمریکا در چندین جبهه در منطقه را تأیید می‌کند، می نویسد: نخست، تشدید حملات موشکی از سوی گروه‌های وابسته به محور مقاومت در عراق و سوریه به پایگاه‌های «عین الاسد، التنف و کونیکو» و فراتر رفتن آمار حملات از ۴۰ مورد که به زخمی شدن بیش از صد نظامی آمریکایی منجر شده است.

دوم، سقوط بالگرد آمریکایی در چند روز قبل و کشته شدن ۵ سرنشین آن در جنوب قبرس در دریای مدیترانه؛ بیانیه رسمی وزارت دفاع آمریکا در این باره تاکید دارد که همه کشته شدگان از نظامیان ویژه آمریکا بوده اند، اما واشنگتن درباره علل واقعی سقوط این بالگرد حرفی نزدنه ولی اذعان کرده که آنها در حال انجام تمرین ویژه تخلیه نیروهای آمریکایی در لبنان و سرزمین های اشغالی بوده اند.

سوم، احتمال بسته شدن تنگه باب المندب و حمله به ناوهای جنگی در آن از سوی نیروهای انصارالله یمن در همبستگی با مقاومت فلسطین. نیروهای انصارالله تاکنون چند حمله موشکی و پهپادی به بندر ایلات و اهداف دیگر رژیم صهیونیستی در النقب انجام داده اند.

این تحلیلگر مشهور جهان عرب در ادامه نوشت: ۳۴۰۰ نظامی آمریکایی در پایگاه‌هایی در عراق و سوریه، شکار گرانبهایی برای محور مقاومت به محض گسترش دامنه جنگ خواهند بود. طبق اطلاعات واصله، ناوهای آمریکایی که بایدن رئیس جمهور آمریکا به شرق مدیترانه فرستاده است ۴۰۰ کیلومتر به سمت غرب عقب نشینی کرده‌اند تا در معرض موشک ضدکشتی یاخونت ضدکشتی روسی که برد آن ۴۰۰ کیلومتر است و حزب الله و سوریه در اختیار دارند، قرار نگیرند.

عطوان همچنین با اشاره به نقطه اشتراک مقامات آمریکایی و اسرائیلی که علاوه بر دشمنی با اعراب و مسلمانان، برآورد درست نظامی و سیاسی ندارند و ماهیت تحولات منطقه به ویژه آنچه به محور مقاومت مربوط است را نمی‌دانند، نوشت: رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر متحمل ضربه مهلک ازسوی رزمندگان قسام شد و آمریکا هم به طور حتم مرتکب شکست دیگری در منطقه بسیار بزرگتر از شکست در عراق و افغانستان خواهد شد.

این تحلیلگر در ادامه با اشاره به ارتکاب جنایات گسترده از سوی رژیم صهیونیستی و افزایش نفرت جهانی از این رژیم و این که تل آویو به باری سنگین بر دوش آمریکا تبدیل شده است به از دست رفتن جایگاه آمریکا به نفع چین و روسیه پرداخت.

وی در پایان نوشت: آمریکا از جنگ اوکراین و خاورمیانه سودی نخواهد برد و سرنوشتش مشابه قدرتهای استعماری اروپایی مانند انگلیس و فرانسه خواهد بود.

بایدن: از بیمارستان‌های غزه باید محافظت کرد
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۳

جو بایدن گفت، همزمان با نزدیکی تانک‌های رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفا که صدها بیمار و مجروح در آن گرفتار هستند، باید از این بیمارستان محافظت کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا طی مصاحبه با خبرنگاران در کاخ سفید بیان کرد: امید و توقع من این است که شاهد اقدامات آزاردهنده کمتری علیه بیمارستان‌ها باشیم و ما با اسرائیلی‌ها در این خصوص در تماس هستیم.

طبق گزارش الجزیره، وی افزود: همچنین تلاش‌هایی برای توقف این درگیری جهت رسیدگی و آزادی اسرا وجود دارد و مذاکراتی در این راستا با قطری‌ها در حال انجام است. بنابراین من تا حدی امیدوار هستم اما بیمارستان‌ها باید محافظت شوند.

واشنگتن پست از احتمال برقراری آتش بس ۵ روزه در غزه خبر داد
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۲

روزنامه واشنگتن پست به نقل از یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی خبر داد که (رژیم) اسرائیل و حماس به توافقی برای برقراری یک آتش بس موقت ۵ روزه نزدیک شده‌اند.

 این روزنامه به نقل از یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی، افزود: (رژیم) اسرائیل و حماس به توافقی برای آتش‌بس موقت ۵ روزه با آزادی ده‌ها زندانی نزدیک شده‌اند.

به نوشته واشنگتن پست، این مقام صهیونیست روز دوشنبه در مصاحبه‌ای در این باره، گفت: در توافقنامه آزمایشی، زنان و کودکان اسرائیلی به صورت گروهی و هم‌زمان با زنان و جوانان فلسطینی که در زندان‌های (رژیم) اسرائیل نگهداری می‌شوند، آزاد می‌شوند.

وی مدعی شد: این توافق می‌تواند کمک‌های بین‌المللی بیشتری را برای غیرنظامیان فلسطینی در غزه فراهم کرده و بحران انسانی در غزه را کاهش دهد.

به نوشته واشنگتن پست، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در تماس تلفنی با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از تلاش‌های میانجی‌گرایانه دوحه برای دست یافتن به توافق با حماس، قدردانی کرد.

مقامات ایالات متحده امیدوارند که توافقنامه آزادی اسیران و آتش‌بس موقت بتواند از هیاهوی بین‌المللی پیرامون جنگ در غزه بکاهد.

182 تانک از 600 تانک مرکاوا ارتش صهیونیستی منهدم شدند
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۱

نماینده جنبش حماس در ایران در اجلاسی مجمع جهانی مستضعفین گوشه ای از پیروزی‌های حماس در عملیات طوفان الاقصی را تشریح کرد.

خالد قدومی در سومین اجلاسی مجمع جهانی مستضعفین  گفت: کل تانک‌ها مرکاوا در ارتش صهیونیستی ۶۰۰ دستگاه است که ۱۸۲ مورد طی یک ماه اخیر منهدم شدند.

وی با بیان این‌که «جنگ خیابانی به نفع مقاومت است»  ادامه داد: تجهیزات الکترونیک در جنگ خیابانی هیچ کارایی ندارد. موفقیت برجسته نیروهای مقاومت نیازمند توجه است.

وی هم‌چنین با بیان این‌که « آمریکا در راس کفر و ظلم قرار دارد» ادامه داد:جرم‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا برای امروز نیست از 75 سال پیش تا کنون در فلسطین قابل مشاهده است.

نماینده جنبش حماس در ایران افزود: جهانیان امروز متوجه جنایات رژیم صهیونیستی شدند. 75 سال است که جنایات این رژیم را فریاد می زنیم و مردم جهان حتی آمریکا و یهودیان فهمیدند.

یونیسف: بیش از ۷۰۰ هزار کودک در غزه آواره شدند

 رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از تداوم حملات جنایتکارانه اشغالگران به مناطق مختلفی از نوار غزه خبر دادند.

شبکه «الجزیره» گزارش داد که جنگنده‌های رژیم موقت صهیونیستی به خانه‌ای در اردوگاه النصیرات حمله کردند.

همچنین شمار شهدای حمله هوایی صهیونیست‌ها به اردوگاه جبالیا در شامگاه دوشنبه به ۳۱ نفر افزایش یافت.

«یونیسف» نیز اعلام کرد بیش از ۷۰۰ هزار کودک در غزه آواره و مجبور به ترک همه چیز شدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز خبر داد که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه «طولکرم» در کرانه باختری، دو فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌های مستقیم به شهادت رسید.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه تاکنون به ۱۱۲۴۰ نفر رسید که ۴۶۳۰ نفر از این شهدا کودک و ۳۱۳۰ نفر نیز زن هستند.

کاخ سفید: اطلاعاتی درباره مکان اسرا در غزه نداریم

«جک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید شامگاه دوشنبه گفت که آمریکا به کار برای آزادی صهیونیست‌های اسیرشده توسط حماس ادامه می‌دهد.

سالیوان طی نشست خبری در کاخ سفید توضیح داد: «ما برای آزادی گروگان‌ها در غزه، به آتش‌بس بشردوستانه چند روزه نیاز داریم. ما به گفتگو با اسرائیل در مورد اهمیت دستیابی به آتش‌بس تاکتیکی بشردوستانه ادامه می‌دهیم».

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، وی با بیان اینکه آمریکا اطلاعات روشنی در مورد مکان و شرایط اسرای صهیونیست در غزه ندارد، افزود: «ما می‌خواهیم در چارچوب آزادی گروگان‌ها شاهد توقف‌های بشردوستانه چند روزه باشیم، نه چند ساعته».

این مقام آمریکایی تصریح کرد: «بیمارستان‌های غزه باید بتوانند برای ارائه مراقبت‌های پزشکی به بیماران فعالیت کنند. ما معتقدیم که آتش‌بس نباید تابع یک جدول زمانی دقیق باشد، بلکه باید به اهداف تأمین عبور و انتقال امن کمک‌ها دست یابد».

سالیوان درباره حملات گروه‌های مقاومت در غرب آسیا به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه و عراق نیز گفت که به هرگونه حمله در منطقه پاسخ خواهند داد.

این در حالی است که دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه تاکنون به ۱۱۲۴۰ نفر رسید که ۴۶۳۰ نفر از این شهدا کودک و ۳۱۳۰ نفر نیز زن هستند.

از کار افتادن فعالیت همه بیمارستان‌های غزه تا 48 ساعت آینده

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که فعالیت همه بیمارستانهای غزه تا 48 ساعت آینده به حالت تعلیق درخواهد آمد مگر اینکه طی ساعات آینده کمکهای پزشکی و درمانی به آنها برسد.

به گزارش خبرگزاری تاس، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفته: اگر هیچ کمکی نرسد فعالیت همه بیمارستانهای نوار غزه طی 48 ساعت آینده تعطیل خواهد شد.

نیازهای فوری بیمارستانهای غزه شامل دارو؛ تجهیزات پزشکی و سوخت برای ژنراتورهای برق است.

نظامیان رژیم صهیونیستی از چند روز گذشته به بهانه حضور نیروهای حماس در اطراف بیمارستان الشفاء با تانک و خودروهای زرهی این بیمارستان را به محاصره درآورده‌اند.

این درحالیست که برخی از نوزادان در بخش آی سی یو به دلیل نبود اکسیژن و دیگر امکانات جان خود را از دست داده و جان دهها نوزاد دیگر در خطر است.

جنبش مقاومت حماس در غزه در بیانیه‌ای ادعاهای اسرائیل درباره حضور نیروهای مقاومت در اطراف بیمارستان الشفاء را رد و تاکید کرد که ما در اطراف این بیمارستان نیستیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲۸۸
جبهه حق به یاری خدا پیروز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
صددرصد .تمام دنیا و مردم آزاده دنیا فهمیده اند اسرائیل یک جنایتکاره کودک کش هست و آمریکا هم همدست و شریکه جنایت هاست . اما متاسفانه چیزی که الان هنوز درست نشده رگ بی غیرت بعضی سران عربه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
البته باید دید حق کدوم طرفه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اول
باید جبهه حق را تعریف کنی.
حقیقت آشکار است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
حتماً خودت رو هم بر حق می دانی!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
ناحق در دنیا زیاد است ما وظیفه ای برای از بین بردن آنها نداریم!
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
تابناک جان
نظرات تخصصی متخصص مغز رو منتشر کن لطفا
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مغز براندازان هم اکنون
کشتار کودکان توسط اسرائیل مشروع است چون حماس زیر خونه هاشون تونل زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
خود برتر بینی چقدر در بعضی گروهها زیاد هست دلیل برتر بودن در اسلام به میزان تقوی و پرهیزگاری با این نوع نگرشها و بزرگبینیها و بر حق بودنها که در عده ای میبینم از به این دنیا امدن بیزارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
رزمندگان حماس همگی در مکتب شهید سلیمانی درس شهامت و شهادت اموخته اند برای گرفتن حقشان تا اخرین قطره خون مبارزه میکنند
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
برنامه رژیم کودک کش اینه که خودش رو در شمال غزه تثبیت کنه و همه فلسطینیه ها به جنوب غزه برن.و برای تثبیت خودش 3 تا 4 ماه زمان می بره..امریکا هم به خاطهمین اینهمه حمایت می کنه که رژیم غاصب بتونه پیروز بشه . فقط دعا کنید که خدا کمک کنه که این اتفاق نیوفته
کاظم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
حماس خیلی مزخرف جنگید و پارلمان رو دو دستی تقدیم اسرائیل کرد! ای کاش خودمان غزه بودیم و با اسرائیل می‌جنگیدیم ولی افسوس...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دین من انسانیت است
اسرائیل لکه ننگ انسانیت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
فرض کنید که حماس در بیمارستانها مردم رو گروگان گرفته و پنهان شده اند همونجوری که اسرائیلیها مدعی هستند

وظیفه لشکر مدعی اسرائیل که طرفدار حقوق بشر هستند اینه که گروگانها رو از دست حماس آزاد کنه یا اینکه برای رسیدن به گروگانگیر چند هزار گروگان رو بکشه؟
یکم فکر کنیم که کی راست میگه
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
همین پارسال هم تمام دنیا داشت بر علیه ایران راهپیمایی میکردن
چی شد؟
هیچی
فقط کدخدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اون مغز کله خوره امروز پیداش نیست.
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
فکر می کنی دینت انسانیته یا به عبارتی کلاس اهل دانش را میگذاری و لی در جمله بعدی نشون می دی کی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
ای قادر متعال
ریشه ظالمین را بکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مرجع تشخیص حق و باطل دقیقاً کیه من خیلی دوست دارم بدونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
آقا من دقت کردم این متخصص مغز و بسیاری از همفکرانش هم بی نمکن هم جواب منطقی ندارن هم ترسو و بزدلن که فحاشی می کنن
کبلایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
وقتی حماس توانسته یک سوم تانکهای اسراییل را

منهدم کند!!! !؟ پس چرا اصرار به آتش بس دارند!!! ؟؟

جنگ جنگ تا پیروزی
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
۱۴۱۴
آفرین که دقت کردی
مغزت واسه مطالعه کیس خوبی هست.
ببینیم وقتی دقت میکنی و به این نتیجه ها میرسی دقیقا چه اتفاقی تو مغزت میفته. یدونه مغز در حد دارم آخر کار میبندم روت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
شناخت حق برای کسانیکه چشمان باز و بی غرض دارند روشن هست
4600 کودک کشته شده با اسلحه و بمب و موشک اسرائیل رو با چشمان باز میبینید؟!
تصرف و اشغال 75 ساله کشور فلسطین رو با چشمان باز میبینید؟!
کشتن کودک با گلوله تک تیراندازان رو با چشمان باز و بی غرض دیدید؟
به خدا قسم مردم انگلیس و آمریکا که مشهورند به استکبار و خونریزی امروز توی خیابونها آزادی فلسطین رو شعار میدن
اما بعضی فارسی نویسها تازه سوال میکنند که حق کدوم طرف هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
بزرگوار فرموده اند ٦٠٠ تانک اسرائیل منهدم شده است
این تانکها اگر خالی و در میدان تیر برای هدف گیری بودند که هیچ سخنی نیست
اما اگر در میدان جنگ بودند باید ٢٤٠٠ نفر خدمه می داشتند
اگر فقط در حال رژه بودند حداقل باید ششصد راننده می داشتند
آمار تلفات نظامیان اسرائیل ٤٧ نفر بوده است
بزرگوار این آمارها مرغ پخته رو از سفره پرواز میده
قیاس به نفس فرمودی
مکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
حق فقط مرام علی ع است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
جنگ انسانیت و شرافت با خباثی و درندگی و رذالت و پستی در این نبرد همیشه انسانیت و مردانگی و شرافت پیروز است حتی اگر همگی کشته شدند.
این درس عاشورا است
اسزاییل نابود است
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
آرزو برجوانان عیب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
روسیه رو با اسرائیل اشتباه گرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
هرچه می خواهید شعار بدهید ولی منابع کشور را صرف شعارهایتان نکنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
از قدیم گفتن دیوار کج بالاخره میریزه , باید منتظر ریخته شدن خیلی از دیوارهای کج باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
آرزو بر پیران هم عیب نیست
دولت و هیبت اسرائیل قابل ترمیم نیست
ترک ها برداشته و همین ترکها باعث فروپاشیش در آینده نزدیک خواهد بود
مثل هیتلر
امیر 114
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
قابل توجه طرفداری رژیم صهیونیستی شما مشتی حیوان خونخوار هستید که اینجا با دیس لایک از رژیم صهیونیستی طرفداری می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
سایت محترم تابناک، کامنت امیر114 مصداق بارز اهانت و انگ زدن ناجوانمردانه و بی ادبانه به کسانی است که نظری متفاوت با ایشان دارند.
قراره دخترهای فلسطینی بیان ایران درس بخونن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
آخ جون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
پسر های افغانی هم از اونور اومدن ایران با اونا وصلت کنن
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
جناب ۱۱:۱۰
مگه ایران ... است که هرکس دلش خواست بیاد توش و تولید مثل کنه؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اونها هیچ وقت ایران نمیان کلاسشون بالاتر از اینه که اینجا بیان در مدارس و خانه های ضد زلزله و شیک بودن ماشینهای خوب و مدل بالا سوار میشدن و اینترنت پر سرعت و بدون فیلتر دارن حجابی اختیاری دارن آب و هوای خوب و بکر دارن نه پر از دود و الوده گوشت و برنج خوب میخورند کار نمیکنن مگر دیوانه هستن که بیان ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
خداوند در قرآن نرجفون را لعنت فرموده:
مرجفون به کسانی گفته می شود، که سخنان بیهوده می گویند. مرجف در لغت به کسی گفته می‏شود که اراجیف و سخنان بی پایه می‏گوید و شایعه پراکنی می‏کند.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
فک کن
بیان تیبا قرعه کشی یا پراید قسطی سوار بشن
باور کن برمیگردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
کسانی که تا کنون حق و باطل را نشناخته اند دیگه هیچ امیدی به درک شان نیست. این ها خواب نیستند خود را به خواب زده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
تا می تونی فلسطینی ها رو مسخره کن
نوبت خودت هم میشه
کشورهای عربی هیچ حمایتی از حماس نکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مقاومت حمایت نکرد
عربا که جای خود داره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اعراب سه بار برای فلسطین جنگیدند و هر سه بار شکست خوردند اینبار هرکس بنفع حماس وارد جنگ شود سرنوشتی مثل غزه در انتظار او است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
کشورهای عربی !!
مگر عراقیها عرب نیستند که اسرائیل و آمریکا رو موشک باران میکنند
مگر یمنیها عرب نیستند که اسرائیل رو با موشک و پهپاد داره میزنه
مگر حزب الله عرب نیستند که اومدند پای کار
سوال اینه
غیراز عربها کی به کمک فلسطین اومده؟
کدام اروپایی به کمک اومد
کدام سفید پوست چشم آبی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
وقتی میگن بعضی تو روز روشن دروغ میگن همینجاست
مقاومت چکار باید میکرد که نکرده؟
موشک
خمپاره
پهپاد
همه رو مقاومت بسیج کرده و میریزه روی سر اسرائیلیها
منکر روز روشن نمی تونید بشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
حزب الله و یمن و عراق باید چیکار میکردن که نکردن؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
۱۳:۰۹
یعنی داری میگی کل قدرت مقاومت همین بود؟ با همین 4 تا خمپاره میخواستن اسرائیل رو نابود کنن؟ دیگه کاری از دستشون بر نمیاد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
پاسخ به متعصب ۱۳:۰۷
منظور این است که ارتش کشورهای اسلامی کمکی به حماس نکردند
گروه های شبه نظامی عملا عددی نیستند و کاری از دستشان بر نمی آید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
هیچ کشور اروپایی به فلسطینیها کمک نکردند
حتی یک بیانیه هم صادر نکردند
البته دولت انگلیس و فرانسته تظاهرات به حمایت از فلسطین رو جرم اعلام و حمل پرچم فلسطین رو مشمول جریمه 5000 یورویی کردند

البته نباید از حق بگذریم که بجز دولت ایران و الجزائر و یمن و عراق و سوریه و لبنان تقریبا هیچ دولتی عملا وارد حمایت از فلسطین نشدند
دولت قطر و مصر هم نقش میانجیگری رو داشتند
روسیه و برزیل و چند کشور عربی هم در شورای امنیت قطعنامه ارائه کردند که توسط آمریکا وتو شد
در کل دولتها از ملتهاشون در قضیای انسان دوستانه عقب تر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
فقط ایران در عمل حمایت کرد
خبر اشغال پارلمان غزه دروغ است اگر راست هم باشد پارلمان برای حماس چندان اهمیتی ندارد، مهم تونل‌ها هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
ظاهرا کلا پارلمان ونقش اون برای تفکر شما مهم نیست!
ناشناس
| Azerbaijan |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
فردا پس فردا که گروگانها آزاد شدند آنجا هم آب می بندند و یا پلمپ می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
ظاهرا در تفکر شما بیمارستان و زن و بچه مهم نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
تعجب نداره که اسرائیل پارلمان رو بگیره و تخریب کنه
اگر پارلمان رو قبول داشتند تا الان یک رفراندوم در کل فلسطین برگزار میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
وسط دعوا نرخ تعیین میکنی چه فرقی داره گرفتند یا نه اصلن چقدر مجلس اهمیت داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
راست میگی شما، اگر پارلمان رو اشغال کرده باشه، اهمیتی نداره و تونل ها مهم هستند. اگر تونل ها رو هم اشغال بکنه، اهمیتی نداره، چون خود شهر غزه مهم است. اگر تمام شهر رو هم اشغال بکنه، باز هم اهمینی نداره، چون آرمان فلسطین مهم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
در مقابل محاصره بیمارستانها و کشتن کودکان، خبر اشغال پارلمان خبر مهمی نیست
مردم غزه آب خوردن ندارند الان پارلمان به چه دردشون میخوره؟
سیاست بسیارعجیب وحقیقتا بینظیر درقبال اسرائیل داریم. ازطرفی اسرائیل راچنان نامشروع ونجس میدانند که حتی درمورد چندمیلیارددلاری که قبل انقلاب به شرکتهای اسرائیلی برای انجام چندپروژه کشاورزی وصنعتی وعمرانی داده ایم حاضربه صحبت نیستند واز طرف دیگر کارهایی میکنند وحرفایی میزنند که معنای تلویحی وغیرمستقیمش قبول موجودیت کشور یا حداقل دولت اسرائیل است
به یک زن فلسطینی برای ازدواج و مهاجرت نیازمندم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
فکر کردی زرنگی؟ فاتحه خوندی توی نژاد ت
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
11:06 ای شیطون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
چی تو خودت دیدی که فک میکنی لیاقت یه انسان رو داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
تابناک برای انتشار پیامها هیچ مرزی را نمیشناسی؟ در هیچ رسانه های پیامهای وقیح منتشر نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
12:41
یه بابایی که نمیدونیم الان کجاست تابناک رو پر کرده بود از
جنبش فواحش و این حرف زشت رو خطاب به زنان دختران مملکت خودت میداد
اون موقع کجا بودی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
تو به لودگی بپرداز
چقدر حقیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
ناشناس 13:09
هنوز هم هست. فقط مثل این که با دوستان تابناکی هماهنگ کرده که فقط جمعه ها کامنت هایش را منتشر کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
13:13
پاشو بجا این کارا برو غزه بجنگ مگه اسم ننوشته بودی ؟ ترسیدی بری ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
۱۳:۰۹
زیبا گفتی احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
فدای 13:09 بشوم که چه جواب قشنگ و منطقی به طرف مقابل داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
کبوتر با کبوتر باز با باز
تو لیاقتت یه اسرائیلی هست
زن اسرائیلی بگیر و مهاجرت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
ناشناس 11:33 کثیفتر از نژادپرست کسی نیست پس خدارو شکر دارم برای نژادت فاتحه میخونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
ناشناس 14:58 درسته ایشون جواب منطقی دادن ولی کیه که منطق رو بفهمه؟؟؟؟ بنظرت منطق تو حرفاشون رفتاراشون و اعمالشون هست؟؟؟
مرگ بر آتش بس
پاسخ ها
امیر 114
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
قابل توجه طرفداری رژیم صهیونیستی شما مشتی خونخوار هستید که اینجا با لایک از رژیم صهیونیستی طرفداری می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دین من انسانیت است به روایت کامنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
شعار از نهر با بحر هم همینو میگه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
البته آقای پناهیان با حمایت از جنگ تلویحا این شعار را تایید کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
شاید منظورشون اینه حالا که اسرائیل داره نابود میشه وقفه نندازیم و کارو تموم کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اسرائیل از آتش بس به شدت می ترسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
امیر 114 فعلا که شما مشتی آدم هستید چون تعدادتون از ما خیلی کمتره! حالا تو بگو خونخوار غربزده وطنفروش آخه چند تا کلیدواژه دارین همه جا به کار می برین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
خطاب به امیر 114
واقعا معتقدی که افرادی که اینجا کامنت میدهند خونخوار هستند ؟! نه دوست عزیز، خونخواران جای دیگر هستند و تو بخوبی از محل و جنایات آنها اطلاع داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
امیر 114 تربیت نامناسب شما موجب تاسف متمدنان است.
1.ما صریح وعلنی میگوییم اسرائیل باید نابودشود 2. اسرائیل حق ندارد درمقابل این تهدیدموجودیت حتی درحد حرف وبیانیه واکنش نشان دهد چون تهدید ما محسوب میشود وبه سازمان ملل شکایت میکنیم >نتیجه>> اسرائیل چون بد است وخیلی هم بداست باید خودش را نابودکند یا اجازه دهد دیگران نابودش کند دراین صورت دیگر کاری باهاش نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اسرائیلیها به اندازه هیتلر هم مرد نیستند
هیتلر خودکشی کرد تا بیش از این خونریزی نکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
نمردیم و دلیل خودکشی هیتلر رو هم فهمیدیم!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
۱۳:۱۵
چرا اینقدر دارید جک میگید؟ واقعا درکت از خودکشی هیتلر اینه که برای جلوگیری از خونریزی خودکشی کرد؟
هیلتر وقتی دید راهی برای پیروزی نیست خودکشی کرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
13:15
خداییش کامنت تو خیلی بی مزه و یخ بود و ضمن مسخره بودن، حتی خنده دار هم نبود
مجبور نیستی که نظر بدهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
نتانیاهو مرد نیست
الان که میبینه کابینش فروپاشی کرده و مردمش استعفاش رو خواستارند و مهاجرت معکوس به شدت اتفاق افتاده و میلیاردها دلار رو خرج گنبد آهنین کرده که نقاط کورش زیاده و خرج دیوار امنیتی کرده که با یه لودر ویه »خرج اژدر« خراب میشه
به اندازه هیتلر هم مرد نیست که خود کشی کنه
بازهم دست و پا میزنه با بالابردن آمار کشته های فلسطینی برای خودش دست آورد جور کنه
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
هیتلر بعد از اینکه 50 میلیون کشت برایه اینکه خونریزی نشه خودکشی کرد.آدم رئوفی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
هیتلر هیچ وقت خودکشی نکرد هیچ دلیلی هم براش پیدا نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
الان حماس داره اسراییل رو نابود می کنه. به هیچ ‌وجه نباید آتش بسی در کار باشه. بگذارید ببینیم آخر ماجرا رو.
انشاااله روزی به زودی می رسد که نه از اسراییل منافقین نامی در جهان نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
انشاالله که علاوه بر اسراییل و منافقین کثیف، تمام باجناق های منحرف در سرتاسر عالم هم معدوم گردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
در دنیای واقعیات زندگی کنید نه آرزوها.
انهدام 182 تانک مرکاوای اسرائیل قطعا آمار درستی نیست

در حقیقت این عدد در بهترین حالت تعداد آرپیجی های شلیک شده به تانک ها هست که در بسیاری از موارد سیستم دفاعی تانک ها مانع از رسیدن این آرپی جی ها به بدنه تانک ها میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
صدو هشتادو دو یکم زیاد نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
روز گذشته نحوه شمارش تانکهای سوخته رو یک مقام فلسطینی مطلع عنوان کرد
میتونید تحلیل ایشون رو ببینید
با استفاده از تصاویر ماهواره ای تعداد تانکهای وارد شده به نوار غزه در این مدت شمارش شده بود
تعداد تانکهای درگیر در جبهه های شمال غرب و غرب و جنوب غزه مجددا شمارش شد
تفاضل اینها شد تانکهای منهدم شده و از میدان جنگ خارج شده
امروز ماهواره وجود داره میشه راست و دروغها رو تا حدودی تشخیص داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
از دروغ اسرائیلیها یکی اینکه اصلا کشته نمیدهند
میگویند در فلان حمله موشکی 30 نظامی زخمی شدند
آخه آدم عاقل حتی یکی هم کشته نشد؟!
کلا ارتش اسرائیل و آمریکا فقط زخمی میده و کشته نداره
انهدام 182 تانک در یک ماه؟! هر تانک اگر 3 خدمه داشته باشد پس حدود 550 سرباز هم باید کشته شده باشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
در مورد تعداد دقیق تانکها نظر نمی دم اما قطعا اسرائیلیها آمار کشته شدگانشون رو پنهان میکنند
به هرحال دادن این آمار روحیه سربازان رو خراب میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
تلفات ۴۷ نفر و ۱۸۲ تانک منهدم شده یعنی چی یه آمار درست منتشر کنین !!!!! لطفاً
این آمار انهدام 182 تانک اسرائیل دروغی بیش نیست اگر واقعیت داشت اسرائیل قطعاً آتش بست را پذیرفته بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اسرائیل اعلام کرده که حدود 300 تانک به باریکه غزه وارد شدند این آمار رسمی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مقاومت جانانه حماس باعث سر درگمی صهیونها شده

بردگان صهیون هم از ناراحتی اینکه چرا سریعا غزه با خاک یکسان نشد و مقاومت طولانی شد به انکار پناه بردن

به مزدوران بی جیره و مواجب صهیون بگم تشت رسوایی اربابتان از بام افتاد

انکار فایده نداره

اسراعیلتون اسب بازنده شد

باز هم مثل همیشه اشتباه کردید
به دامن ملت برگردیدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
ناشناس ۱۶:۱۵، اگر حرف شما درست باشه الان هر نوع آتش بس به نفع اسراییل تموم می شه. پس با آتش بس مخالفم
تابناک

از آغاز جنگ زمینی 47 نظامی اسراییل کشته شدند

آمار جالبی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
کشته های نظامی اسراعیل بیش از 800 نفره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
800 نظامی کشته شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دولت صهیونیستی اعلام کردند 47 نظامی کشته شده
اما رسانه ها و تلویزیون اسرائیل برآورد کرده که 800 نظامی کشته شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
آمار اسرائیلیها دروغه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
من امار دقیق دارم کلا 13 نفر دچار حمله عصبی و فشار مغزی شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مُرده شور ۱۱:۵۵ حتما در غسالخانه کار میکنه که آمار کشته های اسراییل رو داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
آمارها حاکیست یک نظامی اسرائیلی هم خودش رو بنابه دلایلی که فاش نکردند خودش رو خیس کرده
اما برخی منابع این آمار را بیش از ده ها نفر اعلام کردند
تابناک با این امار انهدام 185 تانک مرکاوا در 30 روز که دروغ مسلم هست کاری میکنی اعتماد نصفه نیمه ای هم که به تو داریم را از دست بدیم. خبرنگاری یعنی صداقت و راستگویی و بیان حقیقت وگرنه شبکه های فارسی زبان و خارجی زیاد هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
آمار درسته
حقیقت را بپذیر
اسراعیل در باتلاق گرفتار شده
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
این آمار رو که تابناک نداده. تابناک از نماینده حماس نقل کرده. اشتباه بودنشو اون باید جواب بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
من وتو که داره تعطیل میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
از فیلمای شکار تانکی که تا الان حماس گذاشته حداقل 50 تانک رو ترکوندند
همین عدد رو هم دست کم نگیرید
تانک میراکاوا رو مدعی بودند غیر قابل انهدام هست
اسم این تانک به فارسی میشه »مرکب خدا«
پدافند ضد موشک داره مثلا
پدافند فریب و استتار داره
شلیک لیزری داره و هزارتا فناوری دیگه
اگر هر تانک سه خدمه هم داشته باشه حداقل باید 150تا نظامی آمار کشته ها باشه
اسرائیل داره به مردم خودش هم دروغ میگه که با ورود به غزه چه گندی زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
۱۳:۳۰
کوچولو کسی بهت نگفته وقتی تانک رو با آرپی جی میزنن خدمه داخلش نهایتا گوش درد و سردرد میشن و انفجار به داخل نفوذ نمیکنه؟
قدرت موشک های ضدتانک در حد تخریب بدنه و از کار انداختن پیشرانه هست نه بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
ناشناس 14:38
بنده کوچیک شما هستم اما تا حالا آر پی جی زدی؟
بنده آموزش تخریب دیدم و آر پی جی هم شلیک کردم
آر پی جی موج انفجار رو به داخل تانک منتقل میکنه
این موج انفجار مهمات داخل تانک رو منفجر میکنه
برای همینه که بعضی وقتها از قدرت انفجار برجت تانک به هوا پرت میشه و الا موشک آرپی جی نیم پوند TNTبیشتر نداره
البته موشک یاسین 105 مواد منفجره بیشتری داره و با نوک طراحی شده جدیدش نفوذ موج بیشتری رو تولید میکنه
در خوش بینانه ترین حالت خدمه تانک ضربه مغزی میشن
اگر موشک به شنی تانک بخوره فقط موجب نهایتا پارگی میشه
اگر توی فیلمی دیدی بعد از اصابت موشک برجک تانک آتش گرفت یعنی موشک به جای مناسب برخورد کرده
رسم این است که هر چه شکست دردناک تر باشد، رجز خوانی ها هم بیشتر شود.

حالا حکایت جناب عبدالباری عطوان «تحلیلگر برجسته عرب» است که یک تنه نسخه آمریکایی ها را پیچید و در «چندین جبهه در منطقه» غرقشان کرد.

دلایلش هم رد خور ندارد: «تشدید حملات موشکی از سوی گروه‌های وابسته به محور مقاومت در عراق و سوریه» ، «سقوط بالگرد آمریکایی و کشته شدن ۵ سرنشین آن در جنوب قبرس» و «احتمال بسته شدن تنگه باب المندب»

احتمالاً از همان موقع که این مطلب منتشر شد، خودکشی ژنرال های آمریکایی در مقیاس وسیع شروع شده باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
عبدالباری ز وطنش لبنان بهتر نسخه می پیچه تا از لدن.اگرراست میکه برگرده بن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اتفاقا برخی تحلیلهاش منطقی بود
من که پسندیدم
آمریکا اوقدر نادون نیست که الکی و مستقیم خودش رو درگیر جنگ اسرائیل کنه. پس در نهایت فقط از اسرائیل پشتیبانی تسلیحاتی میکنه
می گم بد نیست تابناک یک نسخه از مطالبش را برای پرسنل ناوهای آمریکایی هم بفرستد. گناه دارند؛ خودشان نمی دانند که چهارصد کیلومتر عقب نشینی کرده اند آن وقت سیستم مکان یابی شان به اشتباه می افتد و گم می شوند، ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
در دريا و اقيانوس كيلومتر استفاده نمي شه! اين عدد چهارصد از كجا آمده؟
يهو بنويسيد چهارهزار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
درست میفرمایید در دریا از واحد کیلومتر استفاده نمیشه
اما باهوش موضوع فاصله هوایی ساحل تا ناو هست
مثل اون زمانی که خلبان هواپیما میگه با شهر مقصد چقدر فاصله داریم
برد موشک با کیلومتر سنجیده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
فرماندهان ناوهای آمریکایی میدونند برد موشکهای حزب الله چقدر هست
برای همین رفتن عقب
حزب الله قبلا با همین موشکها ناوچه اسرائیل رو زده و امروز موشک جدیدترش رو در اختیار داره
نبرد طوفان الاقصی برکات زیادی داشت:

تشدید بی سابقه تنفر از اسراعیل

فعالیت بی‌سابقه دیپلماسی ایرانی

همگرایی بی سابقه کشورهای اسلامی

بازگشت مسأله فلسطین به اولین مسأله جهان اسلام

شکست مفتضحانه عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونسیتی

خون کودکان غزه به ثمر می نشیند

وعده الهی پیروزی حق بر باطل است

پیروز باد محور مقاومت سر بلند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
حداقل تو ده تا خبر دیدم همینو کپی پیست کردی سایبری جان . خلاقیت داشته باش یه بخشی از پولی میگیری شاید حلال بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
پس جنگ نعمت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
خاری موند برای کسانی که برای نابودی اسرائیل در کسری از ثانیه لحظه شماری می کردند و با شروع جنگ قایم شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
احسنت
این حداقل برکات این جنگ هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
بیا برو عامو
جنگ غیر از خرابی و ویرانی و کشتار و آوارگی هیچی دیگه نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
رومبل لم دادی
از مرگ و نیستی یکی دیگه
برا خودت برکت و دستاورد
می سازی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
پس دیگه چرا تقاضای آتش بس دارین؟ حیف نیست که اینهمه نعمات طلایی جنگ رو با آتش بس نابود کنین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
در مقابل چرت و پرتها و سوالات تکراری بعضی ها پاسخها تکراری میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اگر با فرهنگ شیعه آشنا باشی شهادت امام حسین(ع) به همراه یاران و حتی طفل ششماهش اونموقع معنی برکات رو میفهمی
یک روی کربلا زشت و نفرت انگیز بود
اما عمل کردن امام و یارانش و صحنه هایی که رقم زدند باعث شد که حضرت زینب(س) بگه بجز زیبایی ندیدم

فجایعی که اسرائیل کرده اشک هر آزاده ای رو در میاره و قلب هر انسانی رو می فشره اما وقتی میبینی چقدر آزادی خواه در جهان علیه زشتی جنگ و جنایات صهیونیستها بسیج میشن به انسانیت خودت افتخار میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
این برکت و دستاوردی که شما میگید فقط مال مردم فلسطین هست و نه مال اونی که روی مبل لم داده
«182 تانک از 600 تانک مرکاوا ارتش صهیونیستی منهدم شدند»
عجیب است که این همه تانک درونش آدم نبوده. برای همینه که نیروهای پیاده وارد غزه شدند چون تانکشان را زده بودند چاره ای جز پیاده روی نداشتن. جالب است تعداد تانک های منهدم شده حدود 4-5 برابر کشته شدگان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
نیروی پیاده در جنگ شهری اونهم در این حد و حجم معنی نداره
کدوم فرمانده ای پیاده نظام میفرسته توی شهر
اسرائیل نیروز زرهی رو فرستاد تا بعد از پاکسازی نیروهای زمینی بتونند وارد شوند
برای همین هست که بیشتر تلفات تانک بوده
اما اینکه چرا تعداد نظامیان کشته شده کمه دلیلش واضحه اسرائیل آمار واقعی کشته شدگان رو اعلام نمیکنه و این رو خبرنگاران شبکه 13 اسرائیل هم به صراحت عنوان کردند
ناشناس
| Azerbaijan |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
خوب تانک ها سر خود درفتند؟ هر تانکی لابد 3-4 نفر نیرو به عنوان اداره کننده، کمک، .... دارد. اگر این همه تانک از بین رفتند چرا تعداد کشته ها یک چهارم این تانکها است؟
نیمه شمالی غزه دیگر کاملاً از دست رفته است و فقط عملیات جستجو و انهدام مخفیگاه های حماس توسط اسرائیلی ها در حال انجام است.

توصیه می کنم وزارت خارجه کشورمان از همین امروز هشدارهای جدیدش را شروع کند: هر گونه عملیات زمینی در جنوب غزه خط قرمز ما به حساب می آید و مطمئناً باعث گشوده شدن جبهه های جدید توسط نیروهای مقاومت خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
تو یک تحلیلگر و کارشناس جنگی درجه یک هستی
اسرائیل میگه در حال محاصره شما غزه هست شما میگید اونها اشتباه گفتند و شمال غزه از دست رفت
اسرائیل هنوز بیت حانون رو نگرفته
هنوز بیت لاهیا رو نگرفته
هنوز جبالیا رو نگرفته
هنوز وارد شهر غزه هم نشده
ده روزه با تانکهاش و پشتیبانی هوایی داره زور میزنه
بعد چطور فهمیدی داره عملیات نظامی تموم شده و عملیات جستجو شروع شده
لطفا نظر نده
اسرائیل حالا حالاها باید پارو بزنه
فرصت نتانیاهو رو به اتمام هست و اگر نتونه سریعتر غزه رو اشغال کنه از جهات مختلف نابود خواهد شد و با نابودی خودش دولت رو هم سرنگون میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دلاور 13:42
اصلا نگران نباش، همه اونهایی که گفتی، در آینده نزدیک محقق خواهد شد. فقط بگو بعدش ما باید چیکار بکنیم؟
احتمالاً یا نمی دونید 182 چقدر می شه یا نمی دونید تانک مرکاوا چیه و یا این که نمی دونید مقاومت چیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
تانک مراکاوا که خیلی غوله و بالاتر از اون وجود نداره
اما متاسفانه سامانه فریب و ضد موشکش در فضای بسته شهری و فاصله نزدیک کار نمیکنه
تا الان فیلمهای انهدامشون رو هم دیدیم و مطمئن شدیم راسته
البته هنوز مقاومت رو نشناختیم و فکر کنم چندبرار هیبتی که داریم ازش میبینیم زیر زمین باشه و رو نکرده باشند
مضافا اینکه جدیدا از دوش پرتاب ضد هوایی هم رونمایی کردند و باهاش پهپاد غول اسرائیل رو زدند
عدد 182 خیلی بزرگه اما بعید نیست
مقاومت مدعی شده از فاصله صفر شما رو میزنیم
واقعا هم خیلی به تانکها نزدیک میشوند و اونها رو میزنند
چرا ۱۸۲ تانک
سما بگو ۱۰۰۰۰ تانک
کنتور که نمی اندازد
۱۸۲ تانک منفجر و فقط ۴۴ نفر کشته
جالبه که اسراییل در این ۳۰ روز فقط ۴۴ کشته داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
همه گیج شدند
قطعا آمار کشته های اسرائیل بیشتر از این حرفهاست
مگر اسرائیلیها لشکر ترمیناتور رو وارد کرده باشند که هیچ سلاحی بهشون کارگر نیست و مجددا در بیمارستانها شارژشون میکنند و میفرستند جبهه
فکر می کنم اگر اسرائیل نیمه جنوبی نوار غزه را هم تصرف کند، جناب عطوان ادعا کند که آمریکایی ها از ترس مقاومت، نه تنها ناوها، بلکه خود قاره آمریکا را هم چند هزار کیلومتر عقب کشیده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
خوشمزه
غزه چه ربطی داره به ناو آمریکایی
آمریکا از ترس حزب الله عقب نشینی کرده
حماس اعلام نکرده که ناو میزنه
البته حماس از اژدر خودش رونمایی کرد اما فکر نمیکنم آمریکا از اون اژدر عقب نشینی کرده باشه
واقعا حزب الله مجهز شده هم از روسیه و هم از ایران و هم خودش خیلی چیزها رو تولید کرده برای همین روزها و احتمالا استفاده کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
احتمالاً خواهند گفت که با اشغال و ویرانی غزه ضربه محکمی به اسراییل وارد شده.
جالبه که دختر های فلسطینی بی حجاب هستند و امکان نداره ایران با حجاب اجباری بیایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
بی مزگی نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
شما اگر تصویر یک زن بی حجاب از غزه نشون بدی، 1 میلیارد دلار بهت جایزه میدم
irani
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
بگو کچا بفرستم این پول و به من بده که سخت نیازمندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
۱۸:۳۵، من زیاد فلسطینی دیدم که بی حجاب بودن. ضمناً در غزه چندان آزادی پوشش نیست. برو کرانه باختری ببین خواهران فلسطینی هم مثل‌همون اندوه لبنان کشت ما را لباس می پوشند. ضمناً فرصت کردی کنی‌با فاسطینی ها معاشرت کن ببین نظرشون درباره ایران و تشیع چیه.
اصلا ۱۸۲ تانک تو غزه جا میشه
مثل امار ورزشکار ۱ میلیونی شهر ۵۰ هزار نفری است
پاسخ ها
عارف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
حالا چرا به شما فشار اومده ؟ ارتش اسرائیل خودش آمار ۸۸ تانک رو تایید کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
جناب عارف
ارتش اسرائیل نه 88 تا و نه حتی 8 تا تانک را تایید نکرده. این عدد 88 مربوط به ادعای یک «کارشناس» شبکه الجزیره است که استدلال کرده چون عکس های ماهواره ای نشان می دهد تعداد تانک های اسرائیلی در بعضی از مناطق درگیری 88 تا کمتر شده اند پس لابد منهدم شده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اسرائیل اعلام کرد که سه لشکر زرهی شامل حدود 300 تانک رو وارد غزه کرده
با غرور هم میگفت که یعنی حماس نتونسته جلوی ورودشون رو بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
آقای عارف عزیز
برادرانه به شما توصیه می نمایم که از پیگیری اخبار رسانه های غربی و حتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی اجتناب نموده و اخبار واقعی جنگ را از قرارگاه های نظامی حماس و یا کانال ماهواره ای المنار گوش دهید تا بشنوید که هزاران تانک اسراییلی ذوب شدند و میلیونها سرباز صهیونیست کشته شده اند و تل آویو به تصرف نیروهای مقاومت در آمده تا بدینترتیب ، هم به اخبار حقیقی دسترسی داشته باشید، و هم اعصاب مبارکتان با این اخبار جعلی اینترنشنال و امثالهم خط خطی نشود
چنانچه 185 تانک مرکاوا منهدم شده باشند اونوقت سرنشینان این تانک ها چه شده اند، این رقم با تعداد 47 نفر نظامی اسرائیلی که کشته شده اند در تضاد است ونمیتواند رقم درستی باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
رضا جون
آمار تانکها رو هوایی ماهواره ها شمردن و گفتن
آمار کشته شده های اسرائیلی رو خود نتانیاهو اعلام کرده
بنظرت چقدر نتانیاهو راست میگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
احتمالا چند تاش پنچر شده به خدمه آسیب نرسیده
بساط حماس برای ابد جمع شد چون پارلمان غزه راهم اسرائیلی ها گرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
خب حالا کجا باید شیرینی بخوریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
وقتی به بیمارستان و آمبولانس حمله میکنند و وقتی با تک تیرانداز مجروحین توی بیمارستان رو دقیق میزنند پارلمان به چه درد مردم میخوره
اسرائیل و آمریکا پارلمان سازمان ملل رو به مسخره گرفتند و آراء بقیه کشورها رو قبول ندارند
عزیز دل تو چی داری میگی!
گتانیاهو و نتانیاهو سوراخه
واقعا خنده دار هستید! یعنی راستی آزمایی اخبار اصلا در کار نیست! در یک صفحه می نویسید تلفات اسرائیل به 47 نفر رسید بعد می گویید 182 تانک اسرائیل منهدم شدند. این یعنی در هر 4 تانک منهدم شده کمتر از یک نفر کشته شده آخه این شدنیه؟! حالا کشته شدگان پیاده نظام بماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
تانک ها که سرنشین ندارد. از دور هدایت می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
فکر کنم تابناک عمدا این آمارها رو از دوطرف جنگ نقل قول کرده تا ما بفهمید یکی داره دروغ میگه
البته فیلمها که میگه بیشتر از 47 نظامی اسرائیل کشته شده
تلویزیون صهیونیستها هم گفته بیش از 800 نفر کشته شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
شاید منظورشون از 182 تا مجموع خودروهای نظامی و تانک و نفر بر با هم بوده
عبدالباری یک فلسطینی است در لندن چه می کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
نتانیاهو که اصالتا آمریکایی هست و اونجا هم درس خونده توی فلسطین چه غلطی میکنه!
وزیر دفاع اسرائیل گالانت هم که لهستانی هست توی
فلسطین چه غلطی میکنه!
این مهاجرا چرا برنمیگردند همونجایی که بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
ناشناس ۱۶:۳۱، کمی درباره صلاح الدین ایوبی، تاریخ فلسطین و ‌ضعیت جمعیتی آن قبل از اعلامیه بالفور مطالعه آزاد داشته باش. موفق باشی
عبذالباری عطوان هم مثل عطا مهاجرانی است از وطن فراری و لندن نشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
زندگی این دو نفر از کجا تامین می شه؟ هزینه زندگی در لندن کم نیست.
رژیم کودک کش اسرائیل در سی و نه روز نزدیک به ۵ هزار کودک را به شهادت رسانده که به نظر می رسد تعداد زیادی کودک در زیر آوارها مانده اند و گزارش آنها در دست نیست همین آمار کودکان به شهادت رسیده دلیل محکمی مبنی بر جنایت جنگی ارتش رژیم غاصب صهیونیست است و باید فرماندهان این رژیم و شخص نتانیاهو برای محاکمه به مراجع ذی صلاح کیفری معرفی و به جنایات جنگی آنها در غزه رسیدگی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
هر چند كشته شدن حتي يك كودك ناراحت كننده هستش
ولي خدايي اين غزه اي ها عجب زادو ولدي دارند از هر خونه 10 يا 20 تا بچه درمياد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اسرائیل نمیتونه فردا مدعی بشه که اشتباهی این همه بچه رو کشته
بلکه دقیق و حساب شده محل تجمع مردم رو داره میزنه
مگر میشه از 11هزار کشته 8هزار نفر زن و بچه باشند؟
یعنی خلبانان اسرائیل اینقدر غیرحرفه ای هستند که اهدافشون رو مدام اشتباه میزنند؟
مگر خودشون نگفتند که بانک اهداف دارند!
اسرائیل قطعا جنایتکاره و باید محاکمه بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
هنیه ۱۳ فرزند داره که بحمدالله همه صحیح و سالمند. راستی هنیه و خانواده اش کجا هستند در میانه این جنگ؟
خالد قدومی در سومین اجلاسی مجمع جهانی مستضعفین گفت: کل تانک‌ها مرکاوا در ارتش صهیونیستی ۶۰۰ دستگاه است که ۱۸۲ مورد طی یک ماه اخیر منهدم شدند
با توجه به اینکه صرفا ۴۷ نفر اسراییلی کشته شده اند میبایستی خدمه ۱۸۲ تانک را اسیر کرده باشند که از قلم افتاده در خبر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
بالاخره صدای خانواده های سربازان کشته شده اسرائیلی درمیاد و ظشت رسوایی نتانیاهو برزمین می افته
بیش از 1000 نفر از نظامیاشون کشته شدند
آقا اصلا ناو ها در رفتن سمت مریخ ، من خودم دیدم ، دیشب تو خواب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دیشب تو خواب خیارشور بغل کرده بودی؟
با نمک شدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دلیل فرار ناو آمریکا ، تهدید حزب الله لبنان نبوده است بلکه ماهواره ها کشف کردند که حسین شریعتمداری شنا کنان از تنگه هرمز به طرف دریای مدیترانه میرود و لذا کاپیتان ناو آمریکایی، هراسان دستور عقب نشینی داد
من خودم مخالف سرسخت جنگ و حتی سیاستهای اسرائیلم و خیلی هم دوست دارم این آمار واقعی باشه ولی اون آقا هه لطف میکردن با سند واقعی از لحظه انهدام 182 تانگ حداقل چند تا فیلم نشون میدادن تا باور کردنی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
182 تا برای یک روز نیست از اول جنگ تا حالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
فیلم که خیلی گذاشته شده
قطعا بیش از 50تا تانک زده شده
اما عدد 182 هم زیاده
شاید با نفربر و ماشینهای نظامی دیگه شمردن
به گفته یونیسف ۷۰۰ هزار کودک غزه آواره شده اند، نزدیک به ۵ هزار کودک کشته شده اند، نوزادان بستری در بخش ای - سی - یو به دلیل نبود اکسیژن جان خود را از دست می دهند، بیمارستان الشفاء غزه را محاصره نظامی کرده اند آخر چه کسی بیمارستان را محاصره نظامی می کند اینان بشر نیستند که این گونه رفتار می کنند، هیهات من الذله.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
يعني ٥٠٪؜ درصد مردم غزه را كودكان تشكيل مي دهند يعني كاري غير از بچه درست كردن نداشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
منظور از کودک افراد زیر 18 سال است و بعلت زاد و ولد بالا در غزه بالای 50 درصد جمعیت زیر 18 سال هستند
این اخبار فقط مصرف داخلی دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اینها برای ما خبر هست برای اسرائیلها که از نزدیک دارند میبینند ترکیدن 10 تا تانکشون هم ترس بر اندامشون میاندازه
فکرش رو بکن بغل دستت تانک رفیقت آتش بگیره و تو اصلا نفهمی از کدوم سوراخی اینها شکارش کردند
هرکه باشه از ترس جام میکنه
جنابان «عبدالباری عطوان» و «خالد قدومی» روزمان را ساختند. یکیشان 182 تانک مرکاوای اسرائیلی را منهدم کرد و دیگری ناوهای آمریکایی راچهارصد کیلومتر عقب راند.

مانده ام که با وجود چنین اعجوبه هایی، چرا نیروهای مقاومت این همه هزینه و خطر را برای به دست آوردن اسلحه و مهمات می پذیرند کافی است به جای آن از این بزرگواران درخواست کنند که اندکی بیشتر انرژی صرف کنند و کار اسرائیل و آمریکا را یکباره و برای همیشه تمام کنند.
دوستان کشوری سراغ دارید به یک کفتر باز حرفه ای پناهندگی اعطا کند. بزنیم بریم از این جا. خلاص شیم. همش اخبار جنگ و تورم و تحریم و رد صلاحیت. ترس از جنگ از خود جنگ بدتره. الان غزه ای ها درست کشته شدن. حداقل تکلیفشون هم با حماس هم با اسرائیل روشن شده.
دونه کبوتر و واکسن هم خیلی گرون شده.
به نظر شما با توجه به تیپ و قیافه و قد عطا مهاجرانی چه شغلی مناسب ایشون در لندن هست. در یک کلمه لطفا
مثلا
مدل لباس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دلالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
بچه غیبت نکن! تابناک جای غیبت مردم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
دربان موزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
داد بزن پیاده رو جلوی مغازه.
دم خروس اسرائیل که قبلا میگفت باید رسانه ها در ایران آزاد باشند بیرون زد
شبکه المیادین از اراضی اشغالی اخراج شدند
شبکه المیادین در این مدت جزء فعالین رسانه ای بود که گویا باب میل اسرائیل خبرها رو مدیریت نمی کرد
مرگ بر دروغ
مرگ بر اسرائیل
کی به کیه منم میگم 380 تا تانک منهدم شده
دیده بان حقوق بشر سازمان ملل تا امروز چند بار اعلام کرده که با بازرسی بعمل اومده در بیمارستان شما و سایر بیمارستانها هیچ نیروی نظامی حماس حضور ندارند
بازهم اسرائیل داره به بیمارستانها حمله میکنه
دروغگوها
شما فقط میخواید حداکثر کشته رو از مردم مظلوم فلسطین بگیرید
پاسخ ها
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
دادا بازرسی نمیخاد، فیلماش هست هم فیلم لانچرهای موشک تو مهدکودک هم ورودیهای تونل تو بیمارستان که ازشون رفت وآمد میشه
واقعا غزه خوب جایی برای زندگی بود.
آب و هوای مدیترانه ای. قهوه عربی. شاورما. زن عربی که دست وپای شوهرش می بوسه. تویوتا و بنز.شاسی بلند.آپارتمان ضد زلزله. ساحل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اسرائیل جای بهتری هست
شما که به ساحل علاقه داری مهاجرت کن برو حیفا
این تازه روزهای خوب اسرائیل هستش وقتی موشکهای هایپر رو بیاریم بیرون روزی 500 تانک اسقاطی میشن دوستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
خدا خیرت بده
خدا پدر و مادرت رو حفط کنه
خد بهت سلامیت بده
باعث شدی امروز کمی بخندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
استامینوفن کدئین، هر چهار ساعت یکعدد
نزدیک 40 روزه این شده سر تیترتون :"جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است." عوضش کنید.تیتر جدیدی ندارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
40 روزه شب و روزفلسطینیها شده قتل و تجاوز
شما از یه تیتر چرا اینقدر ناراحت میشید
کودک کشی شده داستان هر روز اسرائیلیها
و البته شکست اطلاعاتی خیلی خیلی مهمه
چون اسرائیل تمام قدرتش در جاسوسانش و در تجهیزات شنود و اطلاعاتیش بود
خیلی مهمه که یه جمعیت کوچیک بتونه پنهونی تجهیزات نظامی جمع کنه، آموزش ببینه، تونل حفر کنه، موشک بسازه و از دیوار امنیتی رد بشه، گروگان بگیره وغیره
بعضی شاید هنوز اهمیت شکست اطلاعاتی رو نفهمیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
چهل شب که سهل است اگر ۴۰۰ سال هم بگویند باز هم کم است
چون این ضربه کاری ترین ضربه به اسرائیل بود که او را نابود خواهد کرد
یکی می گوید جنگ برکت
چه خزعبلاتی
یعنی هرچی جنگ بیشتر گسترش یابد
برکات ش هم بیشتر می شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
هر جنگی برکات نداره
جنگی برکت داره که بتونه دست یه ظالم و جانی رو که نقش بشر دوستی و صلح رو بازی میکنه رو کنه
رسوایی ظالم و شنیده شدن صدای مظلوم خیلی مهمه
حتی مصیحیان اعتقاد دارند حضرت مسیح فدیه شد برای آزادی مردم از جهنم
مسلمانها هم اعتقاد دارند ارزش عزت و سربلندی از خون و جون بالاتره
غیرت و انسانیت باعث میشه که یه نفر یک تنه جلوی چند نفر وایسه با اینکه میدونه زورش نمی رسه اما کوتاه هم نمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
جنگ به جای خود باشد برکت است مخصوصا این جنگ
بی سواد
این اروپایی ها اگر بینی یکی شان خون بیاید عالم و آدم را با خبر می کنند ولی ۵ هزار کودک بی گناه در غزه شهید شده اند، ۷۰۰ هزار کودک آواره شده اند، اسرائیل با حمایت آمریکا زن و کودک بی دفاع را می کشد از بیش از ۱۱ هزار شهید بیش از ۷۰ درصد زن و کودک هستند.
ارتش اسرائیل با حمایت آمریکا جنایت جنگی کرده پس هر دو رژیم باید پاسخگو باشند که چرا با زن و کودک بی دفاع این گونه رفتار می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
بقدری جنایت های اسرائیل بی حد وحصر شده که حتی اروپایی ها و آمریکایی ها هم صدایشان درآمده و باید به شرف آنهایی که مدافع مظلوم هستند درود فرستاد
زنده باد مقاومت فلسطین، زنده باد آزاد مردانی که بی قانونی ها و بی عدالتی های رژیم غاصب اسرائیل را بر نمی تابند و با خون خود آزادی، مردانگی، ایمان و غیرت می آفرینند.
درست است که با تعداد کم در برابر جبهه استکبار (آمریکا) و دولت تروریستی منطقه (رژیم کودک کش اسرائیل) برای دفاع از خاک و ناموس و آرمان فلسطین (آزادی قدس شریف) ایستاده اید ولی پیروزی نهایی با شماست که خداوند یار و یاورتان خواهد بود زیرا حق ماندنی و باطل رفتنی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اولا امریکا در جنگ شرکت نکرده، ثانیا بجای عربده کشی، خودتون تشریف ببرید خط مقدم جبهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
بازم که دارین شعار میدین،، برخیزید و به همراه حسن عباسی و شریعتمداری به فلسطین بروید برای جنگ با اسراییل متجاوز
مقاومت جانانه حماس باعث سر درگمی صهیونها شده

بردگان صهیون هم از ناراحتی اینکه چرا سریعا غزه با خاک یکسان نشد و مقاومت طولانی شد به انکار پناه بردن

به مزدوران بی جیره و مواجب صهیون بگم تشت رسوایی اربابتان از بام افتاد

انکار فایده نداره

اسراعیلتون اسب بازنده شد

باز هم مثل همیشه اشتباه کردید
به دامن ملت برگردیدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دوران بزن در رو تمو شده! نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
شما عفو بفرمایید که با خاک یکسان شدن غزه ، قدری طولانی تر از برنامه ریزی اولیه خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
اسراییل با نابود کردن غزه ضربه جبران ناپذیری متحمل خواهد شد. نه؟
خدا به ظالمین مرگ بدهد و همچنین اونهایی که هنوز در شناخت ظالم و مظلوم شک دارند یا خود را به حماقت فلسفی می زنند که مثلا اول حق را تعریف کنیم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
اینهمه سال برای نصف بیشتر دنیا مرگ و نیستی آرزو کردید همش به زندگی خودمون برگشت تموم نمی کنید؟
اسرائیل رفتنی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
به جان خودت قسم که راست میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
دقیقا
چون وعد خالق است
نه وعده مخلوق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
ناشناس محترم 9:06، متاسفانه به آنها هم وعده هایی داده شده. برگرد روی زمین و به دنیای واقعی. با شعار کاری از پیش نخواهد رفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ناشناس 9:6 اگه خداوند وعده می داد که اونها رو به وجود نمی آورد معنی وعده اینه که خداوند اونها رو از بین خواهد بود نه شما ایرانیا!! مگر اینکه خداوند به شما فقط به شما ایرانیا دستور داده باشه یهود رو از بین ببرید چون قرآنی که کشورهای مسلمون دیگه دارن یا این جمله رو نگفته یا اونها گوش نمی کنن
از ابن همه بی احساسی فارسی زبانان نظردهندگان این خبر در تعجبم باور نمیکنم ابن تعداد باور به نطر داده شده داشته باشند کسی می نویسد حق پيروز است و بقیه منفی بدهند ..... مگر انسان بالغ می تواند بگوید راستی بر ناراستی پيروز نیست کجا چنین شتابان انسان ۲۰۲۳....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دوست عزیز کاملاً حق داری متعجب شود
اما اینها که حق را انکار میکنن و پای کودک کشی مهر تایید میزنم و اخبار فلاکت اراسراعیل را انکار میکنن و...
اصلأ بالغ نیستن در ارتش سایبری آلبانی سازمان منافقین پیر شده‌اند ولی هنوز بالغ نشده‌اند ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
کی گفته تو حقی یا طرف حقی؟؟چه نوشابه ای واسه
!! خودت باز می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
کامنتهای منفی احساسی نیست بلکه عده ای حقوق می گیرند تا توی دل برخی افراد مستعد را خالی کنند
اگر با فرهنگ شیعه آشنا باشی شهادت امام حسین(ع) به همراه یاران و حتی طفل ششماهش اونموقع معنی برکات رو میفهمی
یک روی کربلا زشت و نفرت انگیز بود
اما عمل کردن امام و یارانش و صحنه هایی که رقم زدند باعث شد که حضرت زینب(س) بگه بجز زیبایی ندیدم

فجایعی که اسرائیل کرده اشک هر آزاده ای رو در میاره و قلب هر انسانی رو می فشره اما وقتی میبینی چقدر آزادی خواه در جهان علیه زشتی جنگ و جنایات صهیونیستها بسیج میشن
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
آزاده راست میگی برو غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
راه بدهند میریم غزه تا چشمت در بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
در تاریخ شیعه، شیعیان کوفه از امام حسین (ع) دعوت کردند اما هنگامی که ایشان و یارانشان در محاصره قرار گرفتند کوفیان از یاری سر باز زدند. الان هم کسانی که دم از حمایت از مقاومت فلسطین می زدند صدای هل من ناصر را نمی شنوند. کمی تفکر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
ناشناس ۱۶:۵۷، الان امثال شما نقش کوفیان را در کربلای غزه دارید یا در کنار مظلوم می‌جنگید؟ هر روز‌سران حماس تقاضای کمک دارند. کمی عربی بلد باشی و رسانه هاشون رو بخونی هل من ناصر می شنوی.
احتمالا 1/82 منظورش بوده.ممیز رو یادش رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
بدبخت های خود تحقیر
اگر 182 تانک به ردیف تو خیابان های غزه پار کنی همه شهر پر از تاک میشه، شاید منظورشان 18 عدد تانک بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
خود تحقیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
شما متاسفانه بیشتر از این عدد هم نمی تونی بشماری
خوشحالیم که این عدد برای اینقدر بزرگه تا به بزرگی حماس و مقاومت پی ببرید
رادیو اسرائیل اعلام کرد که در بیمارستان شفا و قدرس اثری از حماس و تونل پیدا نشد
بازهم شکست اطلاعاتی اسرائیل
بازهم هم دروغ و فریب افکار عمومی
ا
پاسخ ها
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
این که نوشتی خیلی حرف توشه.یعنی از تعجب گفتی ا
آنچه که من از احبار تابناک استنباط میکنم این است که اکثر تانکها و ماشین جنگی اسراییل منهدم شده و نیروهای حماس با قدرت تمام در حال پیشروی بسوی بیت المقدس هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
استنباط شما کاملا غلطه
حماس 182 تانک زده و قویا داره دفاع میکه
یه جمعیت شبهه نظامی با تعداد و امکانات کم در مقابل لشکر چهارم دنیا که به هواپیما و تانک میراکاوا مجهزه و چیزی از اسلحه در جهان نیست که نداشته باشه
حماس اگر یک هفته هم تونسته بود مقاومت کنه نمرش 100 بود الان دیگه حماس تبدیل به الگو برای بقیه ضعیفهای دنیا هم شده
همه رفتنی هستند دوست عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
اما جنایتکاران تاریخ مثل اسرائیل با خفت و بی آبرویی و حقارت خواهند رفت مثل هیتلر نازی و نژاد پرست
حدود ۴۰۰ نفر نظامی اسراییلی تا کنون کشته شدند
اما در مورد تانک ها چنین عددی گزارش نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
فیلمهاش هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
کی باید گزارش بده؟!
مثلا منتظرید اسرائیل دروغ گو که میگفت بیمارستان شفا مقر حماس هست و تونل زیرش هست و بعد هم دیدن توش هیچی نبوده راست بگه
آمار واقعی تلفاتش رو اعلام کنه
با توجه به فیلمهای انفجار تانکها این آمار صحیح به نظر میرسه
1800 تانک اسراییل منهدم شده
من صبح اونجا بودم !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
نوبت شما امریکایی ها هم میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
همه چیز رو به مسخره گرفتید
اما جدی جدی ناو آمریکا رو هم میزنیم و هیچ غلطی نمی کنه
180تا تانک دیگه عادی شده برای بچه های حماس
الان موشک با کلاهک 200 کیلویی رو حماس شروع کرده به زدن
الان موشک هدایت شوندش رو حماس تازه رونمایی کرده و باهاش پهپاد میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ناشناس 9:3 حالا شما اولی رو نابود کن بعد نوبت دیگرون بشه
من خبر موثق دارم که از تانک های باقیمانده حداقل ۲۰۰ تاشون به خاطر تحریم قطعاتشون گیر نمیاد و گزاشتند کنار تا وقتی قطعاتش گیر اومد تحویل بدهند
ما پیروزیم حتی اگر شکست بخوریم.اینم از استدلالشون
ضد ایرانی های تابناک دوست ، من وتو شماها دارد تعطیل می شود. شاید از این اتفاق دارید می سوزید وبه فلسطینی ها توهین می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
نه ضد ایران هستیم نه بی دین نه طرفدار من و تو ما دنبال منافع ملی و رشد و توسعه کشور هستیم
ما بیشماریم بالای ۹۸ درصد مردم ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
شما نیم درصد هم نیستید و رسوا شدید
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
ناشناس ۹۲۰ رفراندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
ناشناس|Iran (Islamic Republic of)|۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲
عجب رویی دارین شما 2 در صدیها
خیلی جالبه.تو خبرگزاریها و تلویزیون خودمون.کلا میگن از 600 تانک موجود 400 تا نابود شده این قدر خودرو زرهی نابود کردیم.این همه ازشون کشته گرفتیم.پس چرا عالم و آدم رو بسیج کردین که آتش بس بشه.پس با این فرمون که اعلام میکنید پس تا 5 روز دیگه اثری از اسرائیل نمیمونه. مگه شما اینو نمیخواستین. اون چند هزار نفر که ثبت نام کردن کجان.کم داره در باغ شهادت بسته میشه.
اسامه حمدان: ما می‌خواهیم فرزندان شما را به نزدتان بازگردانیم، اما طرفی که مانع این کار می‌شود، کابینه نتانیاهو است.!!! چرا اسیر کردند که حالا قپی میان. خود کرده را تدبیر نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
اشتباه استراتژیک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
نیمی از حرف رو نزدید
می خواهیم با 6000 هزار زنو بچه و مرد فلسطینی که سالهاست زندان کردید معاوضه کنیم چون فلسطینیها هم حق آزادی دارند
حماس اسیر گرفت تا معاوضه کنه و الان هم تا این معاوضه اتفاق نیافته حماس کسی رو آزاد نخواهد کرد
این تعداد تانک احتمالا تو بازی کامپیوتری از بین رفته.
منظورشون تانکر بوده نه تانک.حتی اگه تانکر هم میبود این تعداد رو نمیتونستن منهدم کنن.
بیخود دست و پا نزنید
حماس پیروز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
بله با ویرانی غزه و کشته شدن اهالی آن، ضربه محکمی به اسراییل وارد کرده.
من در عجبم چرا ی لشکر از این بسیجیهای غیور که تو تمام مراسم داخل شهر اسفند دود میکنن و شربت میدن نرفتن غزه
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
صلاح نیست برن تازه سلاح هم نیست
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
اونجا نوشابه لیموناد با کیک میدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
اگر ایران مثل عراق با فلسطین مرز مشترک داشت یا مثل سوریه فرودگاه و بندر آزاد داشت مطمئن باش تا الان ما بسیجیها اسرائیل رو شخم زده بودیم
مثل داعش که توی عراق و سوریه نابود کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
اونجا دشمن تفنگ داره. ضمناً زبونش رو هم بلد نیستن.
خدا کنه توافق نکنن تکلیف همه روشن شه دوباره چند وقت دیگه درگیری ها و مظلوم نمایی ها شروع میشه تمومش کنید بره دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
با نابودی اسرائیل کودک کش منطقه آروم میشه
اسرائیلیها اعلام کردند که در بیمارستان شفا و قدس هیچ آثاری از حضور حماس و تونل پیدا نشد
روسیاهی برای اونهایی موند که دروغهای اسرائیل کودک کش رو نشر میدادند
لطفا در خصوص سپر انسانی بیمارستانها برای حماس کاملا خفه شید
با تشکر از اونهای که متوجه شدند
نباید یکطرفه قضاوت کرد. .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست