پیشنهاد تشکیل ناتوی اسلامی و پول واحد اسلامی

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: از دنیا و جهان اسلام انتظار می‌رود که انرژی خود را بر رژیم صهیونیستی ببندند تا فشاری بر این رژیم وارد شود.
کد خبر: ۱۲۰۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 13 November 2023

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو با ایسنا، در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در ریاض در راستای ضرورت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، بیان کرد: امروز هر جنایتی که در این عالم رخ می دهد قطعا پای آمریکا در میان است و قطعا در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین نیز آمریکایی ها شریک هستند. این موضوع مسلم بوده و شکی در آن نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه از سوی دیگر از جهان اسلام انتظار می رود که انرژی خود را بر رژیم صهیونیستی ببندند تا فشاری بر این رژیم وارد شود، اظهار کرد: از سوی دیگر باید برای بازسازی غزه دنیای اسلام به میدان آمده و کمک کنند همچنین برای جلوگیری از ادامه و تکرار این جنایات باید یک ناتوی اسلامی شکل بگیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید پول واحد اسلامی بین کشورهای اسلامی شکل بگیرد تا از قدرت دلار و یوروی غربی برای پیشبرد برنامه های ضدبشری کاسته شود. مجموع این اقدامات در توقف جنایات رژیم صهیونیستی و تقویت دنیای اسلام موثر واقع خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست