بازدید 4588
۶

درخواست دبیرکل سازمان ملل از ایران درباره حماس

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد روز یکشنبه گفت که از ایران خواسته است حماس را برای آزادی اسرا متقاعد کند و حزب الله لبنان را از ورود به درگیری باز دارد.
کد خبر: ۱۲۰۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶ 13 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از "اسپوتنیک", دبیرکل سازمان ملل متحد در مصاحبه با شبکه سی ان ان افزود ، نگران سرایت جنگ غزه به کرانه باختری اشغالی توسط اسرائیل و سپس گسترش آن به لبنان است و این کشور از جنگ همه جانبه بین اسرائیل و حزب الله بسیار صدمه خواهد دید.

او تاکید کرد که ایران همیشه نقش خود در درگیری‌های جاری را رد کرده است.

به گزارش ایرنا, حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران, پیش از این اعلام کرده بود که "حماس و حزب‌الله گروه‌های آزادی‌بخشی هستند که برای امنیت سرزمین فلسطین و لبنان تلاش می‌کنند. ما رابطه سیاسی قوی با آن‌ها داریم. "

شهادت چهار هزار و ۴۱۲ نفر کودک، ۳۳۰۰حمله هوایی، انهدام ۵۱ آمبولانس، تخریب ۱۲۰ موسسه بهداشتی، از کار افتادن ۱۸ بیمارستان و ۴۰ موسسه بهداشتی - درمانی اولیه، تنها گوشه‌ای از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه است. نواری که از زمین، جغرافیای خاصی اشغال نکرده اما بزرگترین زندان روباز جهان است که این روزها تراژیک‌ترین رویدادها را تجربه می‌کند.

گروههای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروههای مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از تل آویو به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
همه فهمیدن دود از کنده ما بلن میشه
واقعا که بی خاصیتی اول جلوی امریکا را بگیر به اسرائیل کمک نکنه حتی اتش بس را وتو میکنه. ثانیا جلوی اسرائیل را بگیر به مردم فلسطین ظلم نکنه واراضی انها را اشغال نکنه وحاکمیت فلسطین را به فلسطینیان برگردونه .وثالثا به وظایف خودت درست عمل کن وبه دیگران دستور نده
جلو ضهیونیست های وحشی را نمی تواند بگیرد حرف مفت می زند. صهیونیست ها کودک کشی و نسل کشی می کنندو این دبیر کل بی خاصیت و سازمان بی خاصیت ترش در صدد انحراف افکار عمومی هستند. حماس کار خودش را می کند و حزب الله هم از لبنان دفاع می کند.
سازمان ملل مامن قاتلان و قاچاقچیان انسان و مواد مخدر در جهان است و فاسد ترین تشکیلات جهانی است.
موضوع خیلی ساده است . صهیونیست ها اسرای فلسطینی را ازاد کنند و از غزه بیرون بروند تا حماس هم اسرا را ازاد کند. این دبیر کل بی عرضه و غربی های وجشی همه چیز را بک طرفه می خواهند. اسرای صهیونیست هنوز دو ماه هم نیست که گرفتار هستند اما برخی از فلسطینیان بیش از ده سال است که اسیر هستند اگر بنا باشد کسی ازاد شود اول انها باید ازاد شوند. این دبیر کل هنوز نفهمیده که حرقش در دنیا ارزشی ندارد و نهایت کارش هم اظهار تاسف کردن است.
دنیا باید به این توله سگ هار منطقه اسرائیل لجام محکم بزند والا باز هم منطقه را به آتش می کشد.البته سر رشته این فجایع به واسطه چک سفید امضای هست که شیطان بزرگ و غرب وحشی حقوق بشری به این نکبت خبیث اسرائیل داده و دیر یا زود پاچه خود این جنایتکاران اروپایی را هم خواهد گرفت.
رئیس سازمان ملل که فقط یه مترسگه
تا حالا دیدین خلاف اهداف کشورهای غربی کاری بکنه؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی