بازدید 2547

هشدار واشنگتن به رژیم اسرائیل درباره تشدید تنش‌ها

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل در مورد تشدید تنش‌ها در غزه به وی هشدار داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳ 12 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از وب گاه وزارت دفاع آمریکا، پاتریک رایدر سخنگوی پنتاگون شنبه شب (به وقت محلی) در بیانیه‌ای اعلام کرد: وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ (رژیم) اسرائیل در یک تماس تلفنی درباره جنگ در نوار غزه با یکدیگر گفت وگو و رایزنی کردند.

در این بیانیه آمده است: وزیر دفاع آمریکا با اشاره به حق (رژیم) اسرائیل برای دفاع از خود، بر اهمیت حفاظت از جان غیرنظامیان و ارائه کمک‌های بشردوستانه به فلسطینیان غزه تاکید کرد.

این بیانیه می‌افزاید: در این تماس تلفنی، آستین همچنین بر لزوم مهار درگیری در غزه و پرهیز (رژیم) اسرائیل از تشدید تنش‌ها در منطقه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست