بازدید 2294
۱

بایدن و شی‌ جین‌پینگ در سان‌فرانسیسکو دیدار می‌کنند

دولت آمریکا اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور چهارشبنه این هفته با همتای چینی خود در شهر سان‌فرانسیسکو دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۰۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 11 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و «شی جین‌پینگ»، رئیس‌جمهور چین برای نخستین بار در یک سال اخیر چهارشنبه باهم دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

دیدار سران آمریکا و چین در حاشیه نشست همکاری اقتصادی و اقیانوسیه (اَپِک) در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود و احتمالا ساعت‌ها طول خواهد کشید و تیم‌هایی از مقامات واشنگتن و پکن نیز درگیر این دیدار خواهند بود.

به گفته مقامات ارشد دولت بایدن پیش‌بینی می‌شود در این دیدرا موضوعات جهانی از جنگ اسرائیل علیه فلسطین تا جنگ اوکراین و رسیه، روابط کره شمالی با روسیه، تایوان، منطقه ایندوپاسفیک، حقوق بشر، هوش مصنوعی و همچنین روابط تجاری و اقتصادی «عادلانه» بحث و بررسی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امریکا به زانو درآمده امریکا می ترسد چین به تایوان حمله کند و امریکا در شرایط فعلی توان پشتیبانی از تایوان را ندارد وهمیم موضوع باعث شکست اقتصادی امریکا و در نهایت ورشکست دولت بایدن بشه در این دیدار امریکا به چین التماس خواهد کرد که:
- روسیه را قانع کند دست از جنگ اوکراین بردارد
- به تایوان حمله نکند
- کره شمالی را کنترول کند
- نیروهای مقاومت را از حمله به پایگاه های امریکا در خاور میانه بازدارد
- اسرائیل را از مخمصه حاضر نجات دهد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی