بازدید 4323
۲

هیلاری کلینتون ترامپ را با هیتلر مقایسه کرد

وزیر خارجه اسبق آمریکا در یک مصاحبه رئیس‌جمهور سابق آمریکا را با آدولف هیلتر مقایسه کرد. 
کد خبر: ۱۲۰۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ 09 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس،  هیلاری کلنیتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری باراک اوباما، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق کشورش را با «آدولف هیتلر»، رهبر آلمان نازی مقایسه کرد.

هیلاری کلینتون که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ رقابت انتخاباتی را به ترامپ واگذار کرد درباره احتمال بازگشت دوباره ترامپ به قدرت گرفت: «بازگشت او به قدرت به منزله پایان کشور ما به حالتی است که آن را می‌شناسیم.»

وی در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد: «هیلتر با یک روند قانونی انتخاب شد. ناگهان فردی با آن تمایلات دیکاتوری و استبدادی تمایلش بر این قرار گرفت که «بسیار خوب ما این فرایند (انتخابات) را تعطیل خواهیم کرد و این آدم‌ها را به زندان خواهیم انداخت. و آنها معمولاً این مسائل را علنی نمی‌کردند. ترامپ به صورت علنی به ما می‌گوید که قصد دارد چه کاری انجام دهد.»

اظهارات کلینتون چند روز بعد از آن مطرح می‌شود که روزنامه واشنگتن‌پست چند روز پیش در گزارشی تصریح کرده بود که ترامپ برای اطرافیانش توضیح داده چگونه قصد دارد در صورت بازگشت به قدرت از وزارت دادگستری برای تحقیق درباره رقبای سیاسی و منتقدانش استفاده کند.

در آن گزارش روزنامه واشنگتن‌پست توضیح داده بود که قصد دارد در نخستین روز بازگشت به کاخ سفید «قانون شورش» را فعال کند. فعال کردن این قانون به ترامپ اجازه خواهد داد از ارتش آمریکا برای سرکوب تظاهرات‌ها و مخالفان استفاده کند.

تیم ترامپ همچنین در حال آماده کردن یک دولت بالقوه با وکلای راست‌گرای افراطی است که دردسر کمتری برای برنامه‌های او در این زمینه برای سرکوب مخالفان ایجاد خواهدکرد.

نتایج یک نظرسنجی که روز یکشنبه روزنامه نیویورک‌‌تایمز منتشر کرده نشان می‌دهد که دونالد ترامپ در چندین ایالت کلیدی از جو بایدن پیشتاز است. ترامپ در چهار پرونده متفاوت با احکام کیفری روبرو است و قرار است سال آینده به دادگاه برود.

برای ترامپ پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری بهترین راه برای گریز از محاکمه است و نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که بسیاری از این رأی‌هندگان گفته‌اند در صورت مجرم شناخته شدن ترامپ به بایدن رأی خواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
هیلاری انسان نیست
فعلن که ترامپ با اختلاف پیشرو در نظرسنجی های انتخابات هست و به طور قطع بایدن رو شکست خواهد داد و دموکرات‌ها از این موضوع ترس و حسادت شدید دارند و در واقع هیچ کاری هم نمی‌توانند انجام بدهند، چون هر کار میشد انجام دادن تا ترامپ متوقف بشه. اما نشد. در واقع تقلب دموکرات‌ها در انتخابات قبلی و عملکرد بد بایدن در این دوره، باعث شکست شدید اونها در انتخابات بعدی خواهد شد.حالا تنها راه نجات دموکرات‌ها،درگیر کردن آمریکا در یک جنگ هست که در اینصورت بایدن می‌تونه به بقای خودش امیدوار باشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی