بازدید 20026
سی و چهارمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

موافقت اسرائیل با توقف ۴ ساعته جنگ در هر روز/پیشنهاد قطر برای آتش‌بس ۳ روزه در ازای آزادی ۱۲ اسیر/انهدام ۲ تانک مرکاوا توسط حزب‌الله

خبرها و گزارش ها حاکی از آن است که عملیات زمینی ارتش اسرائیل علیه غزه تعلیق شده است. پایگاه شبکه تلویزیونی روسیا الیوم در این رابطه نوشت: ارتش اسرائیل امروز پنجشنبه در سایت اینترنتی خود بدون ارایه جزئیاتی اعلام کرد که عملیات زمینی در غزه را تعلیق کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 09 November 2023

عملیات زمینی ارتش اسرائیل علیه غزه تعلیق شد

بین الملل تابناک: خبرها و گزارش ها حاکی از آن است که عملیات زمینی ارتش اسرائیل علیه غزه تعلیق شده است. پایگاه شبکه تلویزیونی روسیا الیوم در این رابطه نوشت: ارتش اسرائیل امروز پنجشنبه در سایت اینترنتی خود بدون ارایه جزئیاتی اعلام کرد که عملیات زمینی در غزه را تعلیق کرده است.

 این خبر درحالی منتشر شد که پیش از این منابع خبری فلسطینی از نبردهای سنگین در شرق خانیونس در نوار غزه خبر داده بودند.

هنوز منابع و رسانه های نزدیک به مقاومت فلسطین خبر تعلیق حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی را تایید نکرده اند.

به نوشته پایگاه شبکه روسیا الیوم، این خبر تعلیق درحالی منتشر می شود که منابعی به روزنامه صهیونیستی "هاآرتس" گفتند که اطلاعاتی مبنی بر نزدیک بودن اعلام یک آتش بس انسانی در نوار غزه برای آزادی برخی از اسیرانی وجود دارد که در نزد جنبش حماس هستند.  

به نوشته این پایگاه، یک منبع همچنین به خبرگزاری فرانسه گفته است که مذاکراتی در حال حاضر با میانجیگری قطر با هماهنگی آمریکا برای آزادی ۱۰ تا ۱۵ اسیر در نزد حماس  و آتش بسی موقت برای یک یا دو روز در غزه در حال انجام است.

بنا به اذعان صهیونیستها، شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله زمینی به نوار غزه به ۳۵ نفر افزایش یافته و شمار کل تلفات نظامی رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۸ مهرماه تاکنون به ۳۵۱ نفر رسیده است.

این آمار درحالی منتشر می شود که منابع خبری رژیم صهیونیستی دوشنبه شب گزارش داده بودند که خبرنگار مشهور این رژیم به علت فاش کردن شمار کشته‌های ارتش تل آویو بازداشت شده است.

براساس اعلام این منابع، "افرائیم مردخای" پس از آن که گفته بود شاهد اجساد ده‌ها تن از نظامیان "اسرائیلی" بوده که روی هم در یکی از بیمارستان‌های تل‌آویو تل انبار شده بود، بازداشت شد.

وی افزوده بود که ارتش "اسرائیل" اجساد را به خانواده‌ آنها تحویل نمی‌دهد.

تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ - ۰۲:۴۵

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، حزب الله لبنان تعدادی از مواضع نظامیان صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و در مقابل رژیم صهیونیستی نیز حملات هوایی و توپخانه‌ای به جنوب لبنان انجام داده است.

 مقاومت اسلامی لبنان اطراف پادگان دوفیف واقع در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را هدف گلوله قرار داد.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، نیروهای حزب الله لبنان با یک موشک ضد زره منطقه ادمیت را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های یارین، البستان، اللبونه، بیت لیف، عیترون، مرجعیون، المجیدیه و بسطره واقع در جنوب لبنان را هدف حملات هوایی و توپخانه قرار داد.

گزارشی درباره تلفات درگیری‌ها در شمال فلسطین اشغالی تاکنون گزارش نشده است.

هلاکت یک نظامی اسیر صهیونیست در بمباران غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ - ۰۰:۴۵

کتائب القسام با اشاره به تداوم بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی از هلاکت یک نظامی اسیر این رژیم خبر داد. 

بنابر گزارش شبکه المنار، کتائب القسام اعلام کرد که روز پنجشنبه در بمباران نوار غزه، یک نظامی زن صهیونیست به نام «فاؤول أزای مارک أسیانی» به هلاکت رسید و یک نظامی اسیر دیگر نیز زخمی شد. 

«ابوعبیده» سخنگوی کتائب القسام پیشتر از هلاکت ۵۰ اسیر صهیونیست در بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی خبر داده بود. 

کتائب القسام طی چند روز گذشته چهار اسیر را با میانجی‌گری قطر و مصر، آزاد کرد. 

کتائب القسام اعلام کرده بود که تعداد اسرای صهیونیست در غزه نزدیک به ۲۵۰ نفر هستند که ۲۰۰ نفر آن‌ها در نزد القسام و بقیه نیز در نزد دیگر گروه‌های مقاومت هستند. 

سازمان ملل: جنگ، اقتصاد غزه و کرانه باختری را یک دهه عقب برده است
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۲۲:۴۴

گزارش یک نهاد سازمان ملل حاکی است جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی اقتصاد فلسطینی‌ها در غزه و کرانه باختری را یک دهه عقب برده است.

در گزارشی که روز پنجشنبه «برنامه توسعه سازمان ملل» منتشر کرده تصویر ناامیدکننده‌ای از شرایط اقتصادی در نوار غزه ترسیم شده است. ۱۰۷۰۰ نفر در غزه بعد از حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

عبدالله الدارداری»، مدیر دفتر منطقه‌ای برنامه توسعه سازمان ملل گفته از زمان آغاز درگیری‌ها شمار فلسطینی‌هایی که در فقر زندگی می‌کنند با افزایش ۳۰۰ هزار نفری روبرو بوده است.

آژانس پناهندگان سازمان ملل گزارش داده از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه نزدیک به ۱.۵ میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. همزمان، اقدام رژیم اسرائیل در محاصره کامل غزه باعث ایجاد بحران انسانی در این منطقه شده است.

تحلیل برنامه توسعه سازمان ملل نشان می‌دهد شاخص‌های کلیدی اقتصادی از جمله نرخ اشتغال و تولید ناخالص داخلی در سراسر غزه و کرانه باختری با افت مواجه بوده‌اند.

در این گزارش تصریح شده درگیری‌های یک ماهه باعث از بین رفتن ۶۱ درصد اشتغال در نوار غزه و ۲۴ درصد اشتغال در کرانه باختری شده است.

انتظار می‌رود تولید ناخالص داخلی فلسطین بعد از یک ماه جنگ ۴.۲ درصد نسبت به قبل از جنگ افتکردهباشد. این معادل ۸۵۷ میلیون دلار ضرر است. در صورتی که جنگ یک ماه دیگر ادامه پیدا کند این رقم به ۱.۷ میلیارد دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

الدرداری در مصاحبه‌ای گفت: «این رقم بزرگی است. من ۳۰ سال است که درگیری‌ها را دنبال می‌کنم و هرگز شاهد چنین شوک عظیمی در این برهه کوتاه زمانی نبوده‌ام.»

آمارهای بانک جهانی نشان می‌دهد فقر در غزه قبل از آغاز حملات رژیم صهیونیستی از روز ۷ اکتبر نیز شایع بود. طبق این آمار، ۶۱ درصد مردم ساکن در این باریکه در سال ۲۰۲۰ زیر خطر فقر بوده‌اند.

در ۱۷ سال گذشته دسترسی به این باریکه که پرتراکم‌ترین منطقه جمعیتی جهان به شمار می‌رود توسط اسرائیل و مصر محدود شده و گروه «دیده‌بان حقوق بشر» به همین دلیل، از غزه به عنوان بزرگترین زندان روباز جهان یاد کرده است.

آغاز جنگ اخیر باعث تشدید این اوضاع نابسامان اقتصادی شده است.

گزارش برنامه توسعه سازمان ملل نشان می‌دهد در یک ماه گذشته شمار افرادی که در غزه و کرانه باختری در فقر زندگی می‌کنند نزدیک به ۲۰ درصد افزایش داشته است. چنانچه جنگ برای یک ماه دیگر ادامه داشته باشد، افزایش میزان جمعیتی که در فقر زندگی می‌کنند به ۳۴ درصد خواهد رسید.

خسارت‌های واردشده به سازه‌های ساختمانی در این منطقه در جریان جنگ ۴ هفته‌ای اسرائیلی وسیع بوده است. گفته می‌شود نزدیک به نیمی از منازل مسکونی در نتیجه بمباران‌های رژیم صهیونیستی نابود یا تخریب شده‌اند. ۴۰ درصد مراکز آموزشی نیز تخریب شده‌اند.

برنامه توسعه سازمان ملل در کل پیش‌بینی کرده شاخص موسوم به «توسعه انسانی» در نتیجه درگیری‌ها تا کنون به اندازه ۱۱ تا ۱۶ سال عقب‌گرد داشته است. این برآورد بر اساس ارزیابی برنامه توسعه سازمان ملل از آن دسته از شاخص‌های آموزشی، سلامت و اقصادی انجام شده که در نمره فلسطین در شاخص توسعه انسانی نقش دارند.

الدرداری گفت چنانچه جنگ قرار باشد برای یک ماه دیگر ادامه داشته باشد اقتصاد فلسطین ۱۹ سال به عقب برخواهد گشت. او گفت: «این به معنای آن است که فلسطین به سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۲ بازخواهد گشت.»

وی اضافه کرد: «هر سرمایه‌گذاری که جامعه بین‌المللی و مردم فلسطین صرف توسعه انسانی کرده‌اند – اعم از آموزش، سلامت، رشد، تجارت- و هر آنچه که از سال ۲۰۰۲ ساخته شده از دست خواهد رفت.»

ارتش رژیم صهیونیستی: آتش‌بسی در غزه برقرار نشده است
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۲۲:۱۲

به فاصله کوتاهی بعد از آنکه یک مقام کاخ سفید مدعی موافقت اسرائیل با برقراری وقفه‌های جنگی ۴ ساعته در هر روز در شمال غزه شد ارتش رژیم صهیونیستی تأکید کرد آتش‌بسی در غزه برقرار نشده است. 

یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی گفت: « «هیچ آتش‌بسی در غزه برقرار نشده و تنها وقفه‌های تاکتیکی و محلی برای رساندن کمک‌های انسانی وجود دارند.»

در بیانیه‌ای از دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که روزنامه تایمز اسرائیل به آن اشاره کرده نیز اشاره‌ای به برقراری وقفه‌های بشردوستانه ۴ ساعته که کاخ سفید ادعا کرده بود نشده است. 

رزمندگان حزب‌الله نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۲۱:۱۴

جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان این جنبش عصر امروز پنج‌شنبه یک گروه از نیروهای پیاده مکانیزه رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند. 

در این بیانیه آمده است: «در حمایت از ملت استوار غزه، در تأیید مقاومت شرافتمندانه و قهرمانانه‌ آن، عصر امروز پنجشنبه(۱۵:۴۵) رزمندگان مقاومت اسلامی، نیروهای پیاده مکانیزه اسرائیلی را در روستای لبنانی اشغالی طربیخا (وادی شومرا) با راکت هدف قرار دادند و راکت‌ها به هدف اصابت کرد». 

موافقت اسرائیل با توقف ۴ ساعته جنگ در هر روز
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۲۱:۰۹

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد اسرائیل با باز کردن ۲ کریدور بشردوستانه از شمال تا جنوب غزه موافقت کرده است. 

او همچنین مدعی شد اسرائیل با اجرای روزانه یک توقف چهارساعته در جنگ در شمال غزه موافقت کرده است.

جان کربی گفت که این وقفه‌ها از چند ساعت قبل از برقراری اعلام خواهند شد. 

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از یک مقام صهیونیستی به ادعای کاخ سفید مبنی بر موافقت اسرائیل با توقف روزانه در جنگ به مدت ۴ ساعت واکنش نشان دادند. 

این مقام وزارت جنگ اسرائیل گفت: «این وقفه‌ها همین الان هم در حال اجرا هستند. اینها وقفه‌هایی تاکتیکی در نقاط مختلف هستند که هر روز اجرا می‌شوند تا جمعیت از شمال غزه به جنوب غزه حرکت کنند. 

ساعتی قبل‌تر، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد که هیچ احتمالی برای برقراری آتش‌بس در غزه وجود ندارد. 

انهدام ۲ تانک مرکاوا توسط حزب‌الله
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۲۰:۰۲

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از انهدام ۲ تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی و وارد شدن تلفات قطعی به همه سرنشینان خبر داد.

حزب‌الله لبنان امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی حمله با راکت‌های هدایت شونده به پایگاه صهیونیستی در «المطله»، ۲ تانک مرکاوا هدف قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری العهد، در بیانیه‌ مقاومت اسلامی لبنان آمده که همه سرنشینان تانک‌ها کشته و یا زخمی شده‌اند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که رزمندگان مقاومت گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در روستای اشغالی «طربیخا» با راکت هدایت‌شونده هدف قرار داده و تلفات قطعی به دشمن وارد کردند.

نیویورک‌تایمز؛ آمادگی رام‌الله برای همکاری با واشنگتن درباره غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۱۹:۱۰

طبق گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، مقامات ارشد سازمان آزادی‌بخش فلسطین گفته‌اند تشکیلات خودگردان فلسطین به اطلاع دولت بایدن رسانده که اگر آمریکا به طور کامل از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند، این تشکیلات آماده ایفای نقش در هدایت غزه خواهد بود.

«حسین الشیخ» مدیرکل سازمان آزادی‌بخش فلسطین عنوان کرد که هفته گذشته گفت‌وگویی با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا داشته و به او گفته که «تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال دریافت تعهد ایالات متحده و تصمیم سیاسی جامع این کشوب در رابطه با نوار غزه، کرانه باختری و قدس شرقی است».

او روز سه‌شنبه به نیویورک تایمز گفته بود که سران فلسطین به دنبال «ابتکاری جدی از سوی آمریکا هستند که اسرائیل را به تبعیت از آن وادار کند».

این مقام «ساف» گفت: دولت آمریکا توانایی انجام این کار را دارد. پیام او هم تسلی خاطر و هم چالشی برای کاخ سفید است.

نیویورک تایمز نوشت که کاخ سفید به دنبال راه خروجی از بدترین خشونت شکل گرفته میان رژیم صهیونیستی و حماس طی دهه‌های گذشته است.

مقامات آمریکایی می‌گویند که تشکیلات خودگردان فلسطین پس از پایان یافتن عملیات نظامی رژیم صهیونیستی باید نقشی حیاتی در غزه ایفا کند.

تشکیلات خودگردان فلسطین پیام‌هایی مبنی بر تمایل به پذیرش این نقش ارسال کرده است.

به گفته الشیخ این کار می‌تواند مشکلاتی که صلح‌بانان دهه‌هاست با آن درگیر بودند - از جمله خروج رژیم صهیونسیتی از کرانه باختری و وضعیت سیاسی در شرق قدس اشغالی -  را برطرف کند.

الشیخ عنوان کرد که بدون ابتکار جامع سیاسی از سوی آمریکا، غزه پس از جنگ به «خاکی حاصلخیز برای رادیکالیسم» بدل خواهد شد.

او همچنین گفت: باید تصویری از آنچه که رخ خواهد داد وجود داشته باشد. از نظر ما باید راهکار ۲ دولتی دنبال شود.

اصابت یک فروند پهپاد به شهر اشغالی ایلات
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۴

 عصر امروز پنجشنبه یک فروند پهپاد انتحاری به شهر اشغالی ایلات اصابت کرده است.

برآوردهای اولیه نشان می‌دهد این انفجار ناشی از حمله پهپادی انتحاری بوده‌ که البته بدون فعال شدن سیستم هشدار رخ داده ‌است.

به گزارش الجزیره ، پلیس رژیم صهیونیستی این انفجار را یک حادثه امنیتی قلمداد کرد و اعلام کرد که «با انفجار ایلات به عنوان یک رخداد امنیتی برخورد می کنیم».

اوایل هفته جاری هم گردان‌های قسام در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه، شهر اشغالی ایلات را با موشک عیاش ۲۵۰ هدف قرار داده بود.

نشست روسای سازمان‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در قطر
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۴

روسای سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل در قطر طی نشستی سه جانبه با مقامات دوحه درباره توقف درگیری‌ها و مذاکرات برای آزادی عوامل اسرائیلی گفتگو کردند.

 مقامات ارشد سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل روز پنج‌شنبه در کشور قطر طی نشستی طرح آزادی اسرا و ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه حاضر را بررسی کردند.

در این مذاکرات سه جانبه، ویلیام برنز، رئیس سازمان سیا، دیوید بارنیا، رئیس موساد و مقاماتی از کشور قطر درباره توقف سه روزه حملات اسرائیل توافق کردند تا آزادی عوامل اسرائیلی تسهیل شود.

حاضران در این نشست توافق کردند که با استفاده از ارتباطات قطر با گروه حماس نسبت به آزادی عوامل اسرائیلی اقدام شود. یک مقام قطری گفته است که گفتگوها در روزهای گذشته به خوبی پیش رفته است.

پیش از این پیشنهاد بنیامین نتانیاهو برای توقف حملات اسرائیل به ازای آزادی عوامل این رژیم شکست خورده بود ولی گفته می‌شود گفتگوهای قطر موفقیت خوبی داشته است.

این گفت‌وگوها در حالی انجام می‌شود که نیروهای اسرائیلی جنگ را در مرکز شهر غزه تشدید کرده‌اند و ارتش این رژیم تسلط خود را بر شمال نوار غزه تقویت کرده است. ده ها هزار فلسطینی روز چهارشنبه مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.

اهالی غزه گزارش دادند که در نزدیکی دو بیمارستان بزرگ این شهر یعنی الشفاء و القدس درگیری‌ها شدیدتر از بقیه جاها بوده است.

حماس: مردم دنیا علیه جنگ اشغالگران به خیابان بیایند
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۴

حماس در بیانیه‌ای خواستار تحرک گسترده ضد جنگ و ضد تجاوز رژیم صهیونیستی از سوی مردمان سراسر جهان شد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، حماس مجددا خواستار تحرک قوی در سطح جهان عرب و اسلام علیه جنایات رژیم صهیونیستی شد.

در بیانیه حماس آمده است: ما مجددا از ملت‌ها و نیز جهان عرب و اسلام و نیز آزادگان دنیا می‌خواهیم که بر دامنه اقدامات بیافزایند و در همه شهرها و میادین و پایتخت ها در همه قاره ها حاضر شوند و در حمایت از حقوق ملت به پا خیزند.

در بیانیه حماس خواستار تحرک گسترده در حمایت از آزادی سرزمین فلسطین، حق بازگشت و حق تعیین سرنوشت فلسطینیان شده است و اینکه در محکومیت حمله اشغالگران و حمایت بی دریغ آمریکا از این رژیم، اقدام قوی به عمل آید.

حماس بیان کرد: ما خواستار تداوم و تشدید تظاهرات در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در مخالفت با حمله دشمن اسرائیلی به غزه هستیم.

وبگاه ارتش اسرائیل خبر تعلیق عملیات زمینی در غزه را اصلاح کرد
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۵

شبکه روسیا الیوم که امروز (پنجشنبه، ۹ نوامبر)، به نقل از سایت ارتش رژیم صهیونیستی از تعلیق عملیات زمینی در نوار غزه خبر داده، لحظاتی پیش نوشت: ارتش اسرائیل، خبر منتشر شده در وبگاه خود در خصوص تعلیق عملیات زمینی در غزه را حذف و با خبر جدیدی در خصوص تداوم عملیات زمینی در نوار غزه جایگزین کرد. 

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در ابتدا نوشته بود: عملیات زمینی در غزه به حالت تعلیق درآمد. اما پس از آن، خبر را حذف و خبر جدیدی از تداوم عملیات زمینی در نوار غزه منتشر کرد. 

خبرنگار شبکه روسیا الیوم نوشت که یک اشتباه تایپی موجب انتشار خبر نخست شده بود که پس از آن اصلاح شد. 

خبرگزاری رسمی اردن (پترا) و رسانه‌های عربی دیگر نیز، این اشتباه در انتشار خبر وبگاه ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر و و اعلام کردند که ارتش اسرائیل خبر مذکور را از وبگاه خود حذف کرد و از تداوم عملیات زمینی در غزه خبر داد.

 

عباس: راه‌حل بحران غزه، نظامی نیست
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۲

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، هیچ راهکار امنیتی یا نظامی برای غزه وجود ندارد و این منطقه بخشی جدایی‌ناپذیر از فلسطین است.

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس تلفنی با «مارک روته» نخست‌وزیر هلند بر لزوم توقف فوری جنایات قتل‌عام، برقراری آتش‌بس و تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم خاتمه یافتن تجاوزات شهرک‌نشینان تروریست و نظامیان اشغالگر علیه مردم غزه و آزادسازی کامل وجوه مالیاتی تاکید کرد.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی(وفا)، عباس با اشاره به تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر کسر مبلغ تخصیص یافته به نوار غزه و اسرای فلسطینی از محل وجوه مالیاتی مختص تشکیلات خودگردان فلسطین، خواستار آزادسازی کامل این اموال شد و افزود: ما آن‌ها را کسر شده نخواهیم پذیرفت.

عباس بر لزوم اجرای راه حل سیاسی مبتنی بر مشروعیت بین المللی به منظور دستیابی ملت فلسطین به آزادی، استقلال و حاکمیت خود که تضمین کننده امنیت و ثبات برای همگان در منطقه است تاکید کرد.

رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: هیچ راه‌حل امنیتی و نظامی برای نوار غزه وجود ندارد و نوار غزه بخشی جدایی‌ناپذیر از فلسطین است و پذیرش یا تعامل با طرح‌های مقامات اشغالگر برای جداسازی نوار غزه امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه ما تصمیم‌های مستقل و ملی را اتخاذ می‌کنیم و سیاست‌ها و تصمیم‌های سازمان آزادی‌بخش فلسطین حاکم بر تحرکات ما است، تاکید کرد: هر راه حلی در چارچوب دولت فلسطین شامل کرانه باختری، قدس و غزه باید جامع و فراگیر باشد.

عباس همچنین در تماس تلفنی با «آنتونی آلبانیز» نخست‌وزیر استرالیا ضمن تاکید بر این اظهارات گفت، آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد نسل‌کشی است که باید فورا متوقف شود. همچنین آنچه از کشتار، تخریب بیمارستان‌ها و پناهگاه‌ها و گرسنه نگه داشتن مردم به دلیل اعمال محاصره از سوی رژیم صهیونیستی و عدم وارد نمودن مواد غذایی و پزشکی و نیز عدم وجود آب، برق و سوخت رخ می‌دهد باید متوقف شود. 

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت: غزه نباید دوباره اشغال شود، بلکه باید توسط فلسطینی‌ها اداره شود.

نتانیاهو: بدون آزادی اسرا، آتش‌بسی در کار نخواهد بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۲

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت، بدون آزادی اسرای در بند حماس، آتش‌بس در جنگ علیه غزه برقرار نخواهد شد.

 «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت، ارتش این رژیم در صورتی‌که اسرای آن نزد حماس در داخل نوار غزه آزاد نشوند، جنگ علیه این باریکه را متوقف نخواهد کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش آورده است که نتانیاهو برقراری آتش‌بس در جنگ غزه را مشروط به آزادی اسرای آن نزد حماس می‌داند.

پیش از این، نیویورک تایمز به نقل از مقامات عرب و غربی مطلع نوشت که رژیم صهیونیستی چندین روز پیش از حمله زمینی به غزه به توافق با حماس درخصوص آزادی ۵۰ اسیر در ازای توقف بمباران غزه نزدیک شده بود اما پس از حمله زمینی این رژیم در تاریخ ۲۷ اکتبر، مذاکرات به شکل ناگهانی متوقف شد.

این مقامات که می‌خواستند نام‌شان فاش نشود، اعلام کردند که این مذاکرات پس از چند روز ازسرگرفته شد و هم‌اکنون نیز درجریان است.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای کتبی به نیویورک تایمز گفت: بدون بازگشت اسرا و مفقودین هیچ توقفی در کار نخواهد بود. تنها راه نجات اسرا، تداوم عملیات زمینی اسرائیل است.

این در حالی است که تحلیلگران صهیونیست اعلام کردند که احتمالا ظرف چند روز آینده به دلیل فشارهای آمریکا بر رژیم صهیونیستی و در راستای تلاش‌ها برای تحقق معامله تبادل اسرا آتش بس در غزه برقرار شود.

در همین راستا، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس اعلام کرد، رژیم صهیونیستی یا باید بی‌قید و شرط عقب‌نشینی کند یا فرمول سیاسی که منجر به عقب‌نشینی او می‌شود، بپذیرد. مقاومت از همان ابتدا روشن بود و شرطش این است یا تبادل کامل اسیران یا برقراری آتش‌بس همزمان با آزادی دوتابعیتی‌ها.

وی افزود، نتانیاهو فرمول آزادی خارجی‌ها و گروهی از اسیران را مختل کرد و بعد هم آزادی ۱۲ خارجی را برهم زد.

باتلاق غزه همچنان از ارتش اسرائیل تلفات می‌گیرد
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۱

ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یکی دیگر از افسران خود در جریان نبردهای زمینی با رزمندگان مقاومت فلسطین در نوار غزه و زخمی شدن ۵ افسر و نظامی دیگر اذعان کرد.

به گزارش شبکه الجزیره، منابع صهیونیستی اعلام کردند که افسر کشته شده سرگرد الیاهو بنجامین ۲۹ ساله از ساکنان شهر اشغالی قدس و از نیروهای یگان مهندسی گردان ۸۲۱۹ تیپ ۵۵۱ ارتش بوده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفته ۵ افسر و نظامی دیگر در درگیری‌های دیروز با مقاومت فلسطین زخمی شدند.

یک افسر و دو نظامی از گردان ۲۰۲ تیپ چتربازان، یک افسر از گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱ و یک نظامی از گردان ۶۵۵۱ تیپ ۵۵۱ بودند که همگی به شدت مجروح شدند.

بدین ترتیب و بنا به اذعان خود صهیونیستها، شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله زمینی به نوار غزه به ۳۵ نفر افزایش یافت و شمار کل تلفات نظامی رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۸ مهرماه تاکنون به ۳۵۱ نفر رسید.

رسانه آمریکایی: مصر طرح رئیس سیا برای اداره غزه را نپذیرفت
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۰

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات بلندپایه مصری گزارش داد که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر طرح برنز درخصوص این که مصر مدیریت امنیت در نوار غزه را برعهده گیرد، نپذیرفته است.

براساس این گزارش، السیسی گفته که مصر هرگز نقشی را برای نابودی حماس بازی نخواهد کرد، چرا که دولت قاهره برای حفظ امنیت مرز غزه با مصر به حماس نیاز دارد.

ایمن الصفدی وزیر امورخارجه اردن نیز چهارشنبه شب گفت: حرف و حدیث‌ها در مورد سناریوهای احتمالی پس از جنگ اسرائیل علیه غزه را نمی‌پذیریم.

الصفدی افزود: ما مخالف هرگونه سخنانی از مدیریت غزه پس از پایان جنگ از طریق نیروهای عربی یا غیر عربی هستیم.

وزیر امورخارجه اردن ادامه داد که حماس یک اندیشه پایان ناپذیر است و هرکسی که خواهان وضعیت متفاوت است باید حقوق مردم فلسطین را رعایت کند.

این درحالی است که آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه آمریکا پیشتر گفته بود: نباید هیچ، جابه جایی اجباری فلسطینی ها از غزه، نه اکنون، نه پس از جنگ، وجود داشته باشد اما باید این اطمینان وجود داشته باشد که از غزه به عنوان بستری برای تروریسم یا سایر حملات خشونت آمیز، استفاده نشده و پس از پایان درگیری، غزه دوباره اشغال نخواهد شد.
این مقام آمریکایی همچنین نسبت به تلاش برای محاصره یا تحریم غزه یا هرگونه کاهش در قلمرو غزه هشدار داد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه پیشنهاد کرد که اسرائیل پس از جنگ، کنترل امنیت غزه را در دست بگیرد.

با این حال، مقامات آمریکایی روز بعد گفتند: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا از «اشغال مجدد غزه توسط نیروهای اسرائیلی» حمایت نمی کند.

آفریقای جنوبی سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۰

یک مقام سیاست خارجی آفریقای جنوبی روز چهارشنبه به خبرگزاری رویترز گفت، دولت این کشور سفیر رژیم صهیونیستی را با هدف توبیخ رسمی به سبب طرح اظهارات توهین‌آمیز احضار کرده است.

اخیرا رسانه‌های آفریقای جنوبی گزارش دادند، یکی از وزرای کابینه «سیریل رامافوزا» رئیس‌جمهور این کشور گفت، وی به وزارت روابط و همکاری‌های بین‌المللی در دولتش دستور داده علیه سفیر رژیم صهیونیستی در این کشور اقدام کند و در عین حال دیپلمات‌های آفریقای جنوبی از تل‌آویو برای رایزنی فراخوانده شوند.

به گفته این مقام، کابینه دولت آفریقای جنوبی به تداوم اظهارات توهین‌آمیز «الیو بلوتسرکوفسکی» سفیر اسرائیل درباره مخالفان جنایت و نسل‌کشی تل‌آویو در غزه اشاره کرد. او گفت موضع سفیر اسرائیل در آفریقای جنوبی بسیار غیرقابل دفاع می‌شود و افزود کابینه تصمیم گرفته به وزارت روابط و همکاری‌های بین‌المللی دستور دهد تا اقدامات لازم را از طریق کانال‌های دیپلماتیک و پروتکل‌ها برای برخورد با رفتار وی انجام دهد. 

یک روز بعد از انتشار این مطلب، «زین دانگور»، مدیر کل وزارت روابط و همکاری‌های بین‌المللی آفریقای جنوبی به خبرگزاری رویترز اعلام کرد، بلوتسرکوفسکی به منظور اعتراض رسمی به صحبت‌هایش به این وزارتخانه احضار شده است.

«نالدی پاندور»، وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی پیشتر گفت: «سفر اسرائیل اخیرا یک سری اظهرنظرهایی را بدون اینکه هیچ بحثی با اعضای بلند پایه دولت آفریقای جنوبی انجام داده باشد ایراد کرده است. نمی‌دانم آیا انگیزه آنها این بوده که چون اینجا یک کشور آفریقایی است خواستند به ما بی احترامی کنند اما ما نباید اینها را تحمل کنیم».

پاندور روز چهارشنبه در پارلمان آفریقای جنوبی از احتمال اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از کشورش نیز حرف زد اما گفت هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

دولت آفریقای جنوبی روز دوشنبه مخالفتش با بمباران غزه را تکرار کرد و گفت، رژیم صهیونیستی و آمریکا قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت را تضعیف می‌کنند.

یک مقام ارشد این دولت گفت: «اسرائیل ثبات سیستم جهانی را با رفتار خود علیه فلسطینیان تهدید می‌کند. حمایت آمریکا از اسرائیل آن را قادر می‌کند سیستم جهانی چندجانبه‌گرایی و حکمرانی خوب را تهدید کند و نظم جهانی صلح‌آمیز را در معرض تهدید قرار دهد».

این مقام آفریقای جنوبی در ادامه سخنانش به حملات رژیم صهیونیستی به مدارس، بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها و غیرنظامیان اشاره کرد و گفت «همانطور که قبلاً گفته شد نسل‌کشی در مقابل دیدگان جامعه بین‌المللی قابل تحمل نیست...و دولت آفریقای جنوبی تصمیم گرفته همه دیپلمات‌هایش را از تل‌آویو برای رایزنی فرابخواند».

پیشنهاد قطر برای آتش‌بس ۳ روزه در ازای آزادی ۱۲ اسیر
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۹

یک منبع نزدیک به جنبش حماس گفت که مذاکراتی با رژیم صهیونیستی با میانجی‌گری قطر در خصوص برقراری آتش‌بس سه روزه در ازای آزادی ۱۲ اسیر که نیمی از آن‌ها آمریکایی هستند، در جریان است. 

پیشتر «ابوعبیده» سخنگوی جنبش حماس گفته بود که تعداد اسرای صهیونیست در غزه نزدیک به ۲۵۰ نفر هستند که ۲۰۰ نفر آن‌ها در نزد القسام و بقیه نیز در نزد دیگر گروه‌های مقاومت هستند. 

منبع مذکور گفت که پیشرفت در این مذاکرات به مدت زمان آتش‌‌بس و وضعیت شمال نوار غزه که شاهد عملیات جنگی گسترده است، بستگی دارد. 

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، منبع مذکور افزود که قطر منتظر پاسخ رژیم صهیونیستی است. 

پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که تقریبا توافق برای دستیابی به آتش‌بس سه روزه حاصل شده است. 

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که در جریان برقراری آتش‌بس سه روزه، ۱۵ تا ۲۰ نفر از اسرا دارای تابعیت خارجی آزاد خواهند شد. 

انصارالله: تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل، حملاتمان ادامه خواهد یافت
۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۸

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن، شامگاه چهارشنبه، در حساب کاربری خود در شبکه‌های مجازی بر تداوم عملیات‌های مقاومت یمن در حمایت از غزه تاکید کرد.

سخنگوی انصارالله ابتدا با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی یمن، گفت: «با سرنگونی یک پهپاد متخاصم آمریکایی بر فراز آب‌های منطقه‌ای، نیروهای مسلح ما تاکید دارند برای مقابله با تمام عملیات‌های خصمانه‌ای که حاکمیت ملی [ما را] نقض می‌کند، آماده هستند».

ارتش یمن، ساعاتی قبل، از سرنگونی یک پهپاد متخاصم MQ9 آمریکایی خبر داده بود که در حال انجام مأموریتی خصمانه و جاسوسی در حریم یمن بود.

محمد عبدالسلام در ادامه اضافه کرد: «سرنگونی پهپاد آمریکایی نشان می‌دهد نیروهای مسلح ما به عملیات‌‌های خود در حمایت از غزه تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل ادامه خواهند داد».

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن ساعاتی قبل با تاکید بر حق مشروع این کشور در دفاع از حریم یمن و مقابله با تهدیدات، تصریح کرده بود تحرکات خصمانه مانع تداوم عملیات‌های نظامی یمن علیه رژیم صهیونیستی نخواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۹۳
نباید تعلیق شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
چه تعلیق بشود، چه تعلیق نشود،
حماس با این ترقه بازی که موجب کشته شد هزاران فلسطینی در غزه شد،
به آخر راه رسیده است. رهبران خارج نشین حماس هم هیچ ارج و قربی در بین فلسطینی ها ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
مردم به تحولات غره بی تفاوت هستند.
تعداد کشته ها در غزه، نصف تعداد تصادفات رانندگی یک سال در ایران است.
عملکرد خودروسازان ایرانی بسیار بدتر از بمباران غزه است.
خودرو تنها یک قلم است.مسببین آلودگی هوا، گرانی، تحریم ها، کمبود آب.......!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
حامیان حماس هم باید به مردم فلسطین پاسخگو باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
استفاده از مذهب برای مشروعیت بخشیدن به امور از جمله جنگ، نه کار درستی است و نه قابل دفاع و نه مشروع.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ما در ایران از صهیونیست ها، صهیونیست تر هم داریم. واقعا شرم بر وطن فروشها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
تا آمریکا نخواهد جنگ متوقف نمی شود . هر وقت دیدید نوچه های امریکا در خاورمیانه مانند سران ترکیه ، مصر ، عربستان و ... دور افتادند برای میانجی گری ، یعنی چراغ سبز پایان جنگ در واشنگتن روش شده است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
دین من انسانیت است به روایت کامنت
ناشناس
| Russian Federation |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
۱۱:۱۳
درود بر تو
مافیای خودرو به مراتب بیش ازاین جنگ از یاران قربانی گرفته و میگیرد و خواهد گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
عک اسرائیل هم آره
طرف رفته گفته چند تا کشته دیدم گرفتنش
کجا رفت آزادی بیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
حسن روحانی:
در شرایط جنگ نیستیم اما با جنگ هم فاصله زیادی نداریم!
ناشناس
| France |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
نیکی هیلی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در مناظره جمهوری‌خواهان:
در واکنش به حمله‌های نیروهای نیابتی ایران به مواضع آمریکا گفت: باید زیرساخت‌های ایران را که این حمله‌ها را ممکن می‌کند، هدف قرار دهیم. اگر یک بار برای همیشه مشت محکمی به آنها بزنیم، عقب می‌کشند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
توجه کردید قبلا می نوشتند ارتش رژیم اشغالگر قدس الان می نویسند ارتش اسرائیل.
ناشناس
| Turkey |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ناشناس ۱۱ و ۱۸
مایی که اینجا کامنت میذاریم یک وطن بیشتر نداریم و اونهم ایرانه. حالا اگه شما فکر کردی ما در خرید و فروش وطن شما اعم از فلسطین و اسراییل فعالیت داریم تصورات خام و اشتباه خودته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
از عقلت استفاده کن نیرو ی مبارز عزالدین قسام از خود مردم غزه هستن بیش از هشتاد درصدشون خانواده هاشونه طی این سال ها بمب باران از دست دادن یعنی زخم خورده هستن به اخر خط هم نرسیده فعلا اربا ب کودک کش تون در بیابان های غزه گیر کرده تو هم بهتره سخنگوی مردم غزه نشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
مگه دنبال محو اسرائیل نبودید؟؟؟؟!!!پس چرا میخواهید صلح کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
عقل که نباشه
جان در عذابه
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
بنده بلحاظ استرانتژیستیک و پرندگانی گری ارز میکنم که تحلیل های همه غلط است و تنها تحلیل من صحیح است. صلواآات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
جلال محمودزاده، نماینده مجلس:

شورای نگهبان باید مصوبه رصد «سبک زندگی مردم» را خلاف شرع و قانون اساسی تشخیص دهد. هدف شان بررسی حرکت روزانه مردم است؛ می‌خواهند تمام کار‌ها و رفت و آمد‌های مردم را رصد کنند!!!!
جانم فدای ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اگر از مسیولین بپرسین ک نابودی اسراییل مهم‌تره یا عمرانی آبادی کشور؟. چ جوابی میدن
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ما نه صهیونیستیم نه وطن فروش ولی شاخصی داریم که ادمهای عین تو هرطرف باشند ما در طرفدیگریم
حتی اون طرف دیگر شیطان باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
مرگ بر نیکاراگوا
دوره دوره شعاره
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اسراییل داره دست و پا میزنه ، سربازهاش دارند سقط میشند ، اسیرانشون دارند کشته میشند . فکر خوبیه ادامه بده بی بی تا کشته شدن اخرین اسیر ادامه بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
جوانک های امروزی
جنگ را با بازی های موبایلی اشتباه گرفتن.
حتی بلایای طبیعی در مقایسه باجنگ
پیامدهای کمتری دارند.
کودک و نوجوانی که شاهد انفجار بمب و کشتار و خونریزی باشد تا لحظه مرگ آنها را فراموش نمی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
نیکی هیلی
به قبر پدرش خندید
عجوزه
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
امام حسین میگفت اگر دین ندارید حداقل در این دنیا ازاده باشید . قابل توجه پیاد نظام غربی و اسراییلی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
تا همین جا هم برنده اصلی حماس است. آنان که به مرگ تدریجی مبتلا شده بودند بیش از این قدرت تحمل نداشتند. ابرو و حیثیتی برای رژیم اسرائیل باقی نمانده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
سایت های خبری آمریکایی دارند فلسطینی ها رو از حماس جدا می کنند. این خیلی خطرناک است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
چه تعلیق بشه یا نشه. به شما صهیونیست ها اجازه اون جنایات در ایران داده نمیشه. هیچ وقت دستان جنایت کار شما به فرزندان ما نخواهد رسید.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
بیشرف های اسراییلی مردم بی دفاع را میکشند و براندازهای داخلی از انها بدتر به ان افتخار میکنند ، اگر راست میگید بگید چند تا رزمنده حماس را تونستید به شهادت برسونید تقریبا هیچ چی
خداییش آمار دروغ میدم و قطعا خیلی بیشتر هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
از مسئولین خواهشمندیم روی اسب بازنده شرط بندی نکنن. کار حماس تمومه. پول این ملت مظلوم رو بیش از این خرج این گروه نکنید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
جنگ بسیار سخت و طاقت‌فرسایی در جريان است و شرایط بسیار حساسی وجود دارد به واسطه نوع جنگ و خوی وحشیانه‌ای اسرائیل، اما تا این لحظه رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی نظامی جز تخریب منازل مسکونی و قتل عام مردم نداشته و به هیچ هدف از پیش تعيين شده‌ای نرسیده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
تصاویر و فیلم هایی که از کشف تونل ها و تجهیزات حماس میاد عقل از سار آدم میبره! طرف تو خونه اش کنار اتاق خواب 2 تا بچه کارگاه مونتاژ موشک و پهباد زده!
آخه بی انصاف نگفتی در اثر اشتباه مواد منفجره عمل کنه و بچه هات تیکه پاره بشن! واقعا عجیبه!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
حمایت ازغزه با تمام قوا ادامه خواهد داشت . حماس زخم کاری را به این رژیم کودک کش وارد کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
خطابم به حکام کشور است
آمریکایی‌ها مقادیر زیادی سلاح رو رها کردن بیفته دست این وحوش و عواملشون و فرستادن تو کشور
اما متاسفانه شما فکر کردید آمریکا را از منطقه دور کردید
تا از این دیرتر نشده فکری بکنید شما برای عدم سازش با آمریکا ناچار به سازش با بسیار بدتر از آمریکا شده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
منظورم از وحوش طالبان بود ذکر نکرده بودم
بسم اله قاسم الجبارین
علی . ان حزب اله . هم الغالبون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
حزب الاه با ۱۱ هزار کشته مغلوبون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
هنوز از خواب بیدار نشدین و دارین کماکان شعار میدین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
این ده هزار کشته مردم عادی از زن بچه و پیر هستن از نیروی مبارز فلسطینی نیستن و اسراییل وقتی زورش به مبارزان فلسطینی نمیرسه عقده شکست وحقارتشو سر کودکان در میاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اول بر یاد بگیر درست بنویسی بعد شعار بده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
همیشه اهل حق در بین مردم در اقلیت هستند ولی خدا یاری کننده آنهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اعوذو بالله من شیطون ارجیم
حزب اله با ۱۰ هزار کشته و ۳۰ هزار زخمی هم المغلوبین ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
حاجی من جات شعار میدم

بلکه بیشتر از خودت

شما برو غزه
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
امریکا سعی داره نوکر خودش را تا نابودی تمام اسرا و سرباز های اسراییلی مثل اوکراین حمابت کند . چه عاقبت نیکویی در انتظار اسراییلی ها هست
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ناشناس 17:48 منتظر تو هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
اینها مرده نیستند اینها شهید و زنده هستند و از بهشت نظاره گر هستند
مرده طرف اسرائیلی است که در جهنم هستند و در عذاب الیم

در قاموس ایمان به خدا چه کشته شوی و چه بکشی پیروز هستی اما در قاموس ظلم و جنایت و شیطان چه پیروز شوی و چه به هلاکت برسی شکست خورده هستی
فهم این موضوع ساده است اما عده ای ابزار فهمیدن آنرا در اختیار ندارند درست مثل یک کور مادر زاد که نمی تواند رنگ سبز و پیروزی را از رنگ قرمز و خطر را تشخیص بدهد
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
آرتیست بازی حماس و شعارهای تو خالی شماها مردم بیچاره غزه را دچار مصیبتی بزرگ کرد که به این زودی ها درست نمیشه
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
ناشناس 03:43
میدونستی تو دنیا حدود پنجاه دین و مذهب معتقد به وحدانیت وجود داره و تقریبا پیروان هرکدومشون قویا معتقدن که فقط خودشون برحق و عاقبت بخیرن و بقیه گمراه و بدفرجام؟
خدا را شکر
احتمالاًازتهدیدات ماترسیده خودماکه مردم شجاع وبی باکی هستیم اگریکی مسئولینمان ما راتهدیدکند زهره ترک میشویم یهودی هاکه به ترسوبودن مشهورند وای بحالشان حالا خدابدادشان برسد
مغز براندازان هم اکنون
عملیات زمینی تعلیق شده ولی بمباران هوایی بیمارستان ها و مدارس و مساجد ادامه خواهد داشت و مشروع هم هست چون حماس ....

تشخیص
درمان خاصی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
تو متخصص ساندیسی فقط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
هارت و پورت کردن و شعار دادن و این کردن وان کردنتون در همین حد کامنت گذاشتن و تحقیر مردم و ایران است وگرنه متخصص مغز که چه عرض کنم متخصص دل و جگر هم نیستی
ناشناس
| Russian Federation |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اگر مرد بودی جای کامنت گذاشتن میرفتی غزه
ساندیستو بخور
سرتو بکن زیر پتو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
چرا درمان داره برن پیش دکتر سمیعی اون آت وآشغالا رو بریزه بیرون یه مخ آک بذاره جاش شاید آدم حسابی شن شاید !!!!!
حسینعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
نه اینکه سلبریتی‌ها کشتار مردم غزه توسط اسرائیل را نبینند، اتفاقا می‌بینند؛ اما نمیخواهند اگر گذرشان آن سوی آب افتاد، به‌خاطر دفاع از فلسطین، امکان اقامت و تابعیت‌شان از دست برود! آری؛ جنایات غرب را محکوم نمی‌کنند تا نکند یک‌وقت به گذرنامه‌هایشان مهر نزنند یا از آنجا دیپورت شوند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
شما برانداز ها هم استاد ماله کشی
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ناشناس 11:54 سرتو از زیر پتو در بیار ما بالا سرت هستیم اقاجون خون چه رنگیه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
بس که ساندیس میک زدی، مغزت آبسه کرده، برانداز را ربط میده به جنگ اسرائیل
لابد حماس هم پیروز شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اینو نگن چی بگن ؟.
۱۰۰۰ کشته گرفتن
۱۰۰۰۰ کشته دادن
به خودشون میگن پیروز
خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
قطعا پیروزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
حماس با نابودی هم پیروزه
امیدوارم فقط به این مدل پیروزی زودتر دست پیدا کنه یکم خرج مملکت کم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
آره اینا پیروز شدن با ۱۱ هزار کشته و شهر شخم زده شده
پیروز شدن ولی درخواست آتش بس فوری هم دارن
اینا آخر پیروزی خستن
:-)
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
شما امریکاییها چرا خودتونو خراب کردید ، مگر ارتش منطقه نبود ، از ترس تون دلقک تون را از یاد بردید
دیگه آبروشون رفت به خاطر حقوق بشر گفتن یک چند روزی برای حفظ ظاهر هم که شده اسرادیل را مجبور به تعلیق عملیات کنیم
غزه درمحاصره کامل قرار داره.پس دو سه روز اتش بس هیچ سود و منفعتی به حال حماس نداره .دیر یا زود غزه رو از وجود حماس پاکسازی میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
انشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
حماس یک نیروی مقاومت در مقابل اشغال گره
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
شتر درخواب بیند پنبه دانه ، از بی بی تون بپرس و ارتش پوشکی اسراییل
مرگ بر آتش بس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
حماس نفس های آخر خود را میکشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
جبهه مقاومت مطابق پلن‌های عملیاتی از پیش تعیین شده، عمل خواهد کرد و در این جنگ بسیار سخت و ناجوانمردانه، پیروز خواهد شد.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
نعره های دیو سفتان سایبری ، حمایت امریکا قطع بشه نیازی به اتش بس نیست . واقعا که وقیح هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
این شعار شما عین شراکت در جنایات اسراییل است
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
وسط هتل در قطر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
گفتم که
همین دور و براست
کارش داری بهش بگم
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
داره دلار میشماره و شعار میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
جنگ با اسلحه پیش‌ نمی‌رود و نیاز به مردان با ایمان و با قلب‌های مطمئن نیاز دارد نه دل‌های مضطرب
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
فکرکنم این متخصص مغزه خود هنیه هست
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
بی بی تون کجاست
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اطاق ماساژ
حماس جنگ رو برد اسرائیلیها رو هم قراره همین امروز بریزن دریا قدس هم مال ما شد فردا صبح هم قراره بریزیم کاخ سفید رو حسینیه کنیم مگه نه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
پخش شیرینی فراموش نشه دلم شیرینی ناپلئونی میخواد
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ارتش پوشکی فقط با زور حمایت امریکا و از راه دور فقط بلده بجنکه مثل همه ارتش های پوشالی
پیروز کسی است که حدود و مرزهای قوانین اسنانی را رعایت کرد(فلسطین) پیروز است
پاسخ ها
نرگس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
توی شروع جنگ معنی قوانین انسانی را خوب دیدیم وفهمیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
صهیونیست‌ها یهودی نیستند بلکه پیروان فرعون می‌باشند و البته روی فرعون را هم سفید کرده‌اند. فرعون از بیم تولد حضرت موسی علیه‌السلام کودکان و نوزادان پسر را به قتل می‌رساند ولی صهیونیست‌ها زن و مرد و پیر و جوان و کودکان پسر و دختر را قتل عام می‌کنند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
بیشرفتر از اسراییلی ها خودشون و دورغگوهاشون هستند
خبرها از درگیری شدید در غزه میگند چطور تعلیق شده
به امید شروع جنگهای تمام عیار هسته ای و انمی در کل منطقه !!!
انشالله و به امید حق
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
شما اروپاییها همیشه اینقدر پست بودید ؟
تابناک رسایی و شریعتمداری و دوستانشون بالاخره رفتند یا نرفتند غزه؟
ببین داره دیر میشه ها
اینها برند اسراییل سه روزه چپه میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
پیاده راه افتادن ریا نشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
مثه علی کریمی از دور دارن مبارزه میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
رژیم صهیونیستی بسیاری از اعضای خانواده فرماندهان حماس را قتل عام کرده و به شهادت رسانده است ولی آنها همچنان در کنار مردم غزه هستند و همدل و همراه با آنان به مبارزه مشغولند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
منتظر هستند نوکرهای اسراییل و امریکا هم به سرباز های پوشکی اسراییل ملحق بشند تا خدمت ارتش قدر قدرت
اسراییل یکجا برسند
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
به مثبت ها نگاه کن و دق کن
تابناک بنظرم بجای خبر واقعی داری آرزوهاتو منتشر می کنی.. تعلیق کجا بود برادر
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اروپاییها ی مفت خور ناراحت نشید شما ها میتونید حمایت تون را به اسراییل نشان بدید
نباید تعلیق شه
حماس داره پیروز میشه
خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
دیدی زور اربابت نرسید؟ فقط زن و بچه هارو کشت زورش به حماس نرسید
زیزیگولو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ناشناس 13:08
اسرائیل اگه میخواست قتل عام کنه با این همه بمبی که به غزه زد تا الان باید دویست - سیصد هزار نفر از فلسطینیا میمردن. مشخصه که داره کاملا هدفمند میزنه. و کاری به غیرنظامیا نداره
غیرنظامی اگه کشته میشه تقصیر حماسه که پشت اونا پناه میگیره و سپر میکندشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
وعده لا یتخلف الهی این است که "إِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ". مقاومت مظلوم غزه، همین روزها بشارت پیروزی های بزرگ تر را می دهد.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ناشناس 13:08 اسراییل مثل صدام و بدتر نامردتر از اینها هست دیگه زورش نمیرسه اگر میتونست انجام میداد . این ارتش پوشکی فقط از راه دور و با حمایت امریکا بلده کاری بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
زیزیگولو عزیز قطع آب و برق و بستن مرز و زدن نونوایی و بچه‌ها که رفتن سر تانکر و بمب فسفری و خبرنگار و حمایت مردم از حماس و... هزار تا اتفاق دیگه رو هم توجیه کن تا روشن شیم بزرگوار
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
توی دنیا باید به اندازه طول دماغت حرف بزنی و گر نه می چیننش
اشتباه محاسباتى حماس
نتانياهو روى سكه ديگر افراطى هاى طرف مقابل
اين وسط مردم دو طرف كشتار ميشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
آنچه در فلسطین می گذرد، کربلای قرن بیست و یکم امروز است.
خب اینم راه حلیه !!!...
هی اسرائیل میترکونه غزه رو و اونها مجبورن اسیر آزاد کنن و باز و باز همین روند.آخرش اسرا تموم میشن و اسرائیل غزه رو با خاک یکسان میکنه و 6000 اسیر فلسطینی هم توی زندان.
یک عده خیلی حقیر بدبخت و ترسو و بی شرافت هستند . فقط و فقط زنده بئپودن و خوشگذرانی و .... به هر بهایی را میخواهند . چه میدانند عزت یعنی چه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
خود شما عافیت طلب تر و فرصت طلب تر از همه هستی. که واقعیات را به خاطر برخورداری از مزایای انکار می کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
راستی احمد خاتمی کجاست یه چشم غره بره حماس پیروز میشه
حزب اله می غرد
اسراییل می لرزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
فعلا ک ما داریم از ترس جنگ میلرزیم
چرا عاقل کند کاری که باز آید به کنعان غم مخور!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
همان خانم را میگی که سند کسور را زده بود بنام خودش
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
مشکل امثال تو اینه که فک می کنید خدا فقط واس ماس
فکر نمی کنی خدا اسرائیلیها و آمریکاییها را که زحمت می کشند و پیشرفت کرده اند ،
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ناشناس 12:52 تو ماله بکش دلار بگیر
بنا به اذعان صهیونیستها، شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله زمینی به نوار غزه به ۳۵ نفر افزایش یافته و شمار کل تلفات نظامی رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۸ مهرماه تاکنون به ۳۵۱ نفر رسیده است.

جتگ است حلوا که خیر نمی کنند .
33 روزه دعا می کنیم آتش بس بشه.
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
پشيمانى كدومه
جنگ براى بعضى ها نعمته
جامعه ببن الملل باید بزاره تا اسرائیل کارش رو انجام بده و اینقد مزاحم نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
کار پدر جد اسرائیل نیست بتونه حتی یکی از بازوهای ایران رو شکست،بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
مرد حسابی خوب معلومه کار پدرجدش نیست چون پدرجدش شمشیر داشت

ولی لامذهب زیر دریایی اتمیک هم دارد خوب ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ناشناس 13:07
شما دیگه شکست به چی میگی ؟!؟
احتمالا شهروند های درجه یک حزب الهی از فرودگاه مهرآباد با پرواز داخلی امروز تازه رسیدن غزه اسراییلی ها هم خوب ترسیدن..
یعنی سایت ارتش اسرائیل را مستقیماً نمی توانید مشاهده کنید که برای گزارش محتوای آن مجبورید از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم نقل قول کنید؟
برای،شروع جنگ جشن گرفتیم
الان باید چکار کنیم
جشن بگیریم و یا عزا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
تو که از همه چی راحتی بی خیال این حرف ها
یکعده که از انسانیت وشرافت بوئی نبرده اند . از کشته شدن فلسطینیان در غزه اظهار خوشحالی کرده و از عملیات جنایتکارانه صهیونیستها واز مستکبرین عالم حمایت میکنند
بالاخره یک روزی به این اشتاه فاحش خود پی خواهند برد
دیروزود دارد . ولی . سوخت وسوز ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
حرص نخور!!!همه نباید از شما دستور بگیرن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
غزه بزرگترین آزمون غیرت و آزادگی است اگر دین ندارید آزاده باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
مطمئنم اینها ایرانی نیستن چون ایرانی ها شرافت دارن و همیشه از مظلوم دفاع میکنن
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
کسی از کشته شدن غیرنظامیها خوشحال نمیشه حماس هم نماینده مردم فلسطین نیست یه غلطی کرده باید تاوانشو بده اگه شهامت داره تسلیم بشه که د
این کشتار تموم بشه تسلیم نشه تسلیمش میکنن شک نگنید آینده ای بهتر از صدام ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
ماها همه مون برای انسانها دل می سوزانیم
چه عرب. چه عجم چه غربی چه شرقی و دیندار یا بی دین

ولی اینهایی که مردم را بجان هم انداختن محکوم هستند

مثلا اون اسمال‌ هنی میخواد زنده بمونه و به نسلهای بعدی چه جوابی بده‌ ؟؟؟
چرا میدونست زورش نمیرسه اتش افروزی کرد و جان و مال مردمی را به اتش فنا انداخت‌ ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
برای اینکه یک عده اقلیت ناچیز تمام امکانات کشور را خرج اسب بازنده کردند و ظلم بزرگی به مردم کشور خودمان این عکس العمل طبیعی مردم است پول ایران باید خرج آبادی ایران شود نه ویرانی دیگر کشورها
حالا فهمیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
نه ما هم ایرانیم هم وطن پرستیم هم از مظلوم دفاع می کنیم ولی در طرف که شما باشید نمی ایستیم اگردر کنار شیطان بایستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
درود به شرفت ۲۲:۲۳
واقعا طرفه درست وایسادی.دمت گرم.
ایا کسی ، کمیته ای ، اداره ای ، ارگانی و ....... هست که نظرات ارسالی به تابناک را بخواند و تحلیل کند ( بدون غرضو مرض) و نتیجه را به اطلاع مسئولین برساند تا انها بفهمند مردم ، مردم ،مردم 0ه می گویند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
حالا فکر میکنی نظرات مردم براشون مهم است مگه خدا نکرده عقب افتاده هستن که از چیزی و اوضاع مملکت و دل مردم خبر نداشته باشن همه چی خوب هم میدونم منتها مردم براشون مهم نیستن
تاریخ به ما نشان داده که نظامیان آمریکایی نفرین شده هستند و در اکثر جاهایی که ورود نظامی داشتند با خفت و خواری بیرون رفته اند و آنجا آزاد شده است

در ویتنام / در افغانستان / در ایران / در عراق و سوریه و اکراین که بزودی با خفت و خواری بیرون خواهند رفت و آخرینش هم در فلسطین

یعنی هرجا آمریکاییها حظور نظامی فعال پیدا کردند امید به آزادی آن کشور داشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
فعلا جنگ بین اسراییل و حماس است چه ربطی به آمریکا دارد
حماس اشتباه فاحشی مرتکب شد. اسرائیل وحشی بازی کرد. اگر جند نفر عاقل برای این قسمت کره زمین فکری اساسی نکنند در آینده بدتر هم خواهد شد.
عربستان اعلام کرد در حال عادی سازی روابط با اسب بازنده است.
توجه
توقف عملیات زمینی به خاطر آماده شدن برای حمله گسترده توسط اسراییل با پشتیبانی بمب‌های هوشمند آمریکایی است و قطعا حماس برای همیشه نابود هست
فورا غزه تخلیه شود تا کشته ها بیشتر نشده
خداوند متعال رژیم جنایتکار کودک کش وحشی صهیونیستی وحامیانش را با دست مبارک حق طلبان با غیرت نابود گرداند.
انسانهای شریف بیش از این تحمل دیدن اینهمه وحشیگری وکشتار زن وکودک مظلوم وبی دفاع را تدارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
در کار خداوند دخالت نکن
اصلا جرا آفرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
آخی
یه جشن هم برای تعلیق 3 روزه بگیرین و اسمشو بذارین پیروزی. شما میتونین. رو که نیست...
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
اگر منصف باشید و تحلیلی از انسانیت داشته باشی مشروط به اینکه صهیونیست نباشی باید به این نتیجه رسیده باشی که حماس از روز اول پیروز بوده و هست چون برای آرمان بزرگ آزادی مبارزه میکنه
علی
| Canada |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
عالی بود :)))))))
یک از هنرمندان فکر کنم آقای طالبی چندین روزپیش در جمع خودشون گفت صهیونسیم حتما نباید در اسرائیل باشه و یهودی باشه صهیونیسم میتونه یک دکتر باشه یک روزنامه نگار مسلمان باشه یک مسیحی باشه واقعا الان من امروز با خوندن یکسری کامنت فهمیدم صهیونیست همه جا هست. اما تنها راه مقابله مقاومت هست و مقاومت و باز هم مقاومت. چند سال بعد میبینید حماس هم شده مثل حزب الله یک نیروی قوی و بازدارنده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
صهیونیزم عین ادم ساده لوح همه جا پیدا میشه
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
خودت که مطمینا نمی دونی ولی از همون بابا یه سوالی بکن( اگه خودشم بدونه) ببین صهیونیست به کی میگن و صهیونیزم یعنی چی. یه راهنمایی میکنم، فحش و ناسزا نیست.
بهتر است حماس و حامیانش عذرخواهی کرده و خود را تسلیم نمایند شاید اسراییل و حامیانش اجازه داده خانواده آنها در صورت نداشتن جرم و کشتار زنده بمانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
منتظر نظر جنابعالی بودن! صبر کن فعلا زوده در مورد آینده حماس نظر بدین
مرگ بر اسرائیل !
درود بر مردم ستم دیده فلسطین
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
متاسفم ..... الان چند هفته است که ساندیس تموم شده
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
آش ماش بیرون باش. مواظب خودت باش/ ساندیس بخور ساکت باش
اسرائیل صد در صد پیروز بی چون و چرا این جنگ است در کل. تا آخر جنگ شاید کلا 2000 تا کشته بده با احتساب 1400 تای 7 اکتبر، ولی غزه رو میگیره و حماس رو هم نابود می کند. ازاین بهتر؟!! تا صد سال هم کسی جرأت حمله به اسرائیل رو پیدا نمی کند. هیمنه محور مقاومت هم شکست‌.
تمام مقالات و درخواست ها از ایران داره ریجکت میشه
بس کنید غزه غزه
کدوم کشوری انقدر دنبال ایناس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
والا
اسرایل تا حماس. را از بین نبرد به صفیر کبیر رحم نمی کند حماس باید سریع از غزه فرار کند تا کمتر فلسطینی ها کشته بشوند این بهترین کاری است که می تواند بکند. فردا زمستان می اید دو‌میلیون اواره خانه خراب
آنهایی که در شامگاه 16 مهر در خیابانهای تهران جشن گرفتند و آتش بازی کردند آیا می دانستند به زودی باید برای بیش از 10000فلسطینی که نیمی از آنها از کودکان بی گناه و بی دفاع هستند باید عزاداری کنند.
اون سازمانی که آن جشن را ترتیب داد باید پاسخگو باشد.
مقامات این روزها اگر می‌خواهند عوامل صهیونیستی را در داخل و به خصوص در بین برخی از مسئولین و افراد مشهور شناسایی کنند، الان وقتش است. اینکه هم از مواهب این کشور برخوردار باشی و هم از دشمن ترین دشمنان آن حمایت کنی، به هیچ توجیهی قابل قبول نیست
2006 آمریکا حزب الله باید نابود بشه
ایران نه
2011 اسد باید برود
ایران نه
2014انصار الله باید نابود شود
ایران نه
و الان 2023 حماس نابود شود
سینه چاک آن آمریکا و صهیونیسم جوجه را آخر پاییز میشمارند
در ضمن حقیقت با منفی دادن تغییر نمیکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
آدم عاقل سر مرغ تخم طلاشو نمی بره
تابناک چشم بسته غیب میگه این خبرها را معلوم نیست از کجا کشف میکنه این تیتر از کجا آمده اینها خبرهای اکراین طبق آمار شما باید کل ارتش اکراین الان بایستی کفن پوسونده بود
آنچه در غزه در جریان است همان نبرد حق و باطل است . نبردی که از خلقت انسان بوده است نکند در جبهه باطل باشیم
رژیم اسراییل به قصد پیاده کردن اهداف استکبار جهانی خلق شده است پس ببینیم ما در کجای تاریخ ایستاده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
همه دنیا همه باطلند فقط ما حقیم همه جهانیان به جهنم می روند فقط حزب اللهی ها بهشت می روند هرچه در دنیا و آخرت هستدفقط مال ماست
عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
شماها تازنده هستید و حیات دارید‌ و فرصت دارید
بخودتون بیایید‌ و تفکر کنید
چه نشانه ها و علائمی‌ در اطراف‌ خود‌ می بینید‌ که دلالت بر حق مطلق‌ بودن‌ شما و ماها باشد؟؟؟

زهی تفکر
یکی از عجایب جنگ غزه این است که تعداد تانک های منهدم شده بیشتر از افراد کشته شده است!
اگر در هر تانک یک نفر راننده هم موجود باشد باید از ۱۳۶ تانک منهدم شده ۱۳۶ نفر کشته شده باشند اما فقط ۳۵ نفر کشته شدند
پیدا کنید پرتقال فروش را و اگر حماس دروغ نگفته باشد ظاهرا اسرائیل باید تمام افسران نظامی خودش را به خاطر رها کردن تانک ها و فرار اعدام کند
من رای می دهم | تو رای می دهی | ما رای می دهیم

تابناک لطفا ملاحظات را کنار بگزار این جمله را در نظر سنجی بگزار تا ببینیم یک کیلو ماست چقدر کره می ده و ملت فضای مجازی در چه حالی هستند؟

من رای می دهم: +
من رای نمی دهم: -
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
فعلا‌ مهم غزه‌ است‌
غزه که ازاد بشه همه چی اوکی است

اینجا تو ایران هم‌ کار و شغل و پست‌ و وزارت و وکالت اختصاص بیک‌ گروه خاص داره‌
بقیه هم چی بیسواد چه باسواد‌ چه نابغه چه غیره‌
اگر خیلی‌ خیلی پسر خوبی بودند گوشه کناری مشغول میشن
وگرنه‌ راه باز و جاده دراز
تشریف ببرن‌ دیار‌ غربت‌

مهم‌ محور‌ مقاااااااااااااومت‌ است و دیگر هیچ
تایناک آمار بده از کشته شده های غزه جیگرمون حال بیاد
حیف که رائفی پور نمیره غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
رائفی پور به غزه کاری نداره
ایشون تعلق به گروه فتح دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
ناشناس ۱۰:۳۷:
???
مرحله کنونی جنگ اسرائیل و حماس مرحله وقت‌های اضافه است اگر برنده در این مرحله مشخص نشود شاهد مرحله حساس ضربات پنالتی خواهیم بود، این یک جنگ حذفی خواهد بود.
کلا محو شدن چیز خوبیه ، هر جا که باشه و هر کسی که باشه .
باید امیدوار به همه محوه شدنهای خارجی و داخلی باشیم ، انشالله
ما شاهد فینال خاورمیانه هستیم و الان در بخش وقت‌های اضافه قرار داریم شاید کار به ضربات پنالتی هم کشیده شود.
کدام ذهن بیماری مسئولیت این کشتار است کدام ايدئولوژي متوهمانه مسبب کشتار این همه کودک بیگناه شد ؟؟؟ نابود باد برای همیشه
دروغ منتشر نکنید . هیچ آتش بسی پذیرفته نشده
این همه اساتید و دانشمندان دارین نظر می دین . بمباران اتمی که شد همه این حرفها کشک است و بس. دنبال پناهگاه باشین. خخخخخخخخ. وصیت نامه هامون رو بنویسیم.
از امیر عبدالله خبری نیست
نقطه ضعف ناتانیاهو و دولتش، یک مسیله مشخص است.
عبور فلسطینیها از دیوار گفته شده.
انچه که نقل شده غیر ممکن به نظر می رسد.
انچه به نظر می رسد ان است که انها اجازه داده اند اعضا حماس عبور کنند،
تا بعد این داستانها ایجاد شود.
می بایست بتوانیم روی این مسیله مانور دهیم. موضوع از اول هم توطیه
مانند است. مخصوصا اگر مشکلات ناتانیاهو را قبل از این مسایل در نظر بگیریم، و اینکه
می خواست دستش در همه امور باز باشد.
اگر جلوی ناتانیاهو گرفته نشود به این شیوه ادامه خواهد داد، و
هم امریکا و هم روسیه را بیش از پیش درگیر ماجر ا خواهد نمود.
حماس باید قبول کند اشتباه کرده و اسرا را فورا آزاد کند تا مردم کمتری کشته شوند
و هرگونه اهمال در آزادی اسرا عواقب وحشتناکی دارد
حماس اسرا را آزاد کن
کسانی که ثبت نام کرده اند خصوصا آن 135 نماینده ای آرزوی شهادت دارند قبل از اینکه در شهادت بسته شوند لطفا اعزام شوید تا بعدا نگویند قسمت نشد.
طبق اعلام رسانه های معتبر اسرائیلی از زمان عملیات غرور آقرین طوفان الاقصی تا امروز حدود 25 میلیون سرباز اسرائیلی به هلاکت رسیدند و تعداد 35 میلیون هم محروح شده اند!!!
آقا!!! آقا!!!!
بله
اسرائیل کلا شش میلیون نفره!!
ای وای ببخشید 2.5 میلیون کشته و سه و نیم میلیون مجروح!!
آقا الان که بازهم تمامشون نابود شدن که پس کی داره میجنگه!!
ای وای ببخشید 250 هزار کشته 350هزار زحمی
آقا!!!
....
....
....
!!
باید دید دستاورد حمله به مردم اسراییل چه بوده که الان غزه با خاک یکسان شده و کشتار مردم بی دفاع ادامه دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست