بازدید 4562

آخرین خبر از وضعیت جسمانی "نرگس محمدی"

در پی انتشار خبری مبنی بر مشکلات جسمانی و عدم اعزام به بیمارستان برای زندانی نرگس محمدی، روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان تهران با اعلام خبر حضور وی در بیمارستان این اخبار را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۲۰۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 08 November 2023


به گزارش تابناک، روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان تهران خبر مشکلات جسمانی و عدم اعزام به بیمارستان برای زندانی نرگس محمدی را تکذیب و اعلام کرد: زندانی نرگس محمدی پس از انجام هماهنگی‌های لازم برای بررسی وضعیت سلامتی با رعایت مقررات و پروتکل‌ها به بیمارستان خارج از زندان اعزام و پس از انجام معاینات پزشکی مجدداً به زندان عودت شد.

تمامی اقدامات تشخیصی لازم از قبیل آزمایش خون و تست‌های کامل قلب توسط بیمارستان انجام شد که نتیجه آزمایش ریوی نامبرده کاملاً نرمال اعلام شد و نتیجه سی تی آنژیوگرافی نیز پس از بررسی پزشکان متخصص به این زندانی اعلام خواهد شد.

 

در نهایت با توجه به عدم وجود مشکل حاد، این زندانی جهت ادامه دوران محکومیت به زندان بازگردانده شد.

این خبر می‌افزاید؛ در تمامی زندان‌های کشور واحد بهداری و گروه پزشکان مستقر حضور دارند و مراقبت از سلامت جسمانی تمامی زندانیان از برنامه‌های معمول در زندان های کشور است که در صورت لزوم هر زندانی جهت درمان‌های تکمیلی به مراکز درمانی سطح شهر نیز اعزام می‌شود.

یادآور می‌شود؛ پیش از این نیز اخبار و جوسازی‌های اینچنینی با هدف تشویش اذهان عمومی و فشار بر دستگاه قضایی منتشر شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی