بازدید 1900

تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در محدوده پارک ملی گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: در اثر وقوع تصادف زنجیره‌ای در پارک ملی این استان هشت نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶ 07 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان‌، قاسم غریب‌آبادی دوشنبه شب در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: وقوع این تصادف زنجیره‌ای که دوشنبه شب رخ داد، به منظور اعزام نیروهای کمکی امداد و نجات، از طریق پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (EOC)، گزارش شد.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم ۶ نفر از امدادگران، امداد و نجات مستقر در ۲ پایگاه امداد جاده‌ای از سه راهی گالیکش و تنگراه در قالب سه تیم با ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو ست نجات به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: نوع این حادثه جاده‌ای و بین چهار دستگاه خودرو (پراید، پژو ۴۰۵، مزدا وانت و نیسان وانت) در محل محدوده روستای آق‌قمیش واقع در مسیر گالیکش - پارک ملی گلستان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: سرنشینان این چهار دستگاه خودرو حادثه دیده در مجموع ۱۰ نفر بودند که هشت نفر از آنان مصدوم شدند.

غریب‌آبادی افزود: از مجموع مصدومان این تصادف، سه نفر به صورت سرپایی و در محل وقوع حادثه توسط نیروهای اورژانس مداوا شدند.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس همچنین سه مصدوم را با آمبولانس‌های خود به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ مصدوم باقی مانده دیگر که خانم ۳۰ ساله و پسر بچه ۲ ساله بودند، به علت تروما سر توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به وسیله آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم