بازدید 3475

دوئل عشقی به خاطر دختر دستفروش

کد خبر: ۱۲۰۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 04 November 2023

همزمان با مرگ پسر دستفروش و سقوط وی از طبقه دوم یک پاساژ، دختر جوانی مدعی شد وی از سوی رقیب عشقی‌اش به قتل رسیده است.

به گزارش ایران، سه روز قبل رهگذران در حال عبور از خیابانی در جنوب تهران بودند که ناگهان پسر جوانی از پنجره مغازه‌ای که در طبقه دوم پاساژ قرار داشت به پایین افتاد. همزمان پسر و دختری هراسان از پله‌ها پایین آمده و قصد فرار داشتند اما رهگذران موفق شدند دختر جوان به نام المیرا را دستگیر کنند.

مرگ پسر جوان به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و تیم جنایی با حضور در محل تحقیقات را آغاز کرد. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی در صحنه، حکایت از آن داشت که پسر جوان با ضربه جسم سنگین به سر جانش را از دست داده و ارتفاعی که از آن سقوط کرده در حدی نبوده است که به کام مرگ برود.
المیرا در بررسی‌های اولیه گفت: من دستفروش هستم و در خیابان بساط لباس‌فروشی دارم. مدتی قبل با فرامرز (مقتول) آشنا شدم.

او هم مثل من بساط لباس داشت. کم‌کم با هم دوست شدیم و رابطه‌‌مان صمیمی‌تر شد. از طرفی پسری به نام مهرداد که ضایعات جمع‌کن بود به من علاقه‌مند شده و از من خواست رابطه‌ام با فرامرز را به‌هم بزنم و با او دوست شوم، اما من قبول نکردم. روز حادثه من و فرامرز داخل پاساژ صحبت می‌کردیم که ناگهان مهرداد با چوب‌دستی وارد شد و به سمت فرامرز حمله کرد بعد با هم درگیر شدند. او چندین ضربه با چوب به سر فرامرز زد و او را هل داد که تعادلش را از دست داد و سقوط کرد.

با اظهارات دختر جوان، بازپرس جنایی دستور بازداشت مهرداد و ادامه تحقیقات را صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست