بازدید 3265

اظهارات جدید حدادعادل درباره مدیریت زنان

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به لزوم فعال‌سازی بانوان در بخش‌های مختلف، گفت: ما هنوز در زمینه استفاده از ظرفیت‌های فکری، تحلیلی و مدیریتی بانوان در کشور ضعف داریم.
کد خبر: ۱۲۰۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 03 November 2023

به گزارش تابناک، نشست ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خانم شاغل در رسانه‌های جبهه انقلاب به همت معاونت بانوان شورای ائتلاف با حضور حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.

در ابتدای این نشست قاسم‌پور معاون بانوان شورای ائتلاف نکاتی در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت بانوان برای پررنگ شدن نقش و جایگاه زنان در اداره کشور ارائه و از اجرای دوره آموزشی حکمرانی حوزه زنان و خانواده با همکاری شورای ائتلاف و مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد.

  

در ادامه این نشست، حاضرین ضمن بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون فضای سیاسی کشور، انتقاداتی نسبت به عدم حضور و مشارکت جدی زنان در رده‌های مختلف تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را مطرح نموده و در خصوص لزوم استفاده از پتانسیل‌های بانوان در تخصص‌های مختلف و همچنین فعالیت‌های خبرنگاران خانم در فضای رسانه‌ای کشور نظرات خود را بیان کردند.

حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز در این نشست با اشاره به لزوم فعال‌سازی بانوان در بخش‌های مختلف، از اقدامات و برنامه‌های شورای ائتلاف طی سال‌های اخیر برای شناسایی، شبکه‌سازی و سازماندهی بانوان فعال و انقلابی در تهران و استان‌ها خبر داد و گفت: شورای ائتلاف اقدامات زیادی برای شناسایی و شبکه سازی بانوان نخبه و انقلابی در سراسر کشور انجام داده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این زمینه به بیان مصادیقی از حمایت تشکیلاتی شورای ائتلاف از حضور زنان در عرصه سیاسی کشور اشاره کرد و گفت:‌ اگرچه ما هنوز در زمینه استفاده از ظرفیت‌های فکری، تحلیلی و مدیریتی بانوان در کشور ضعف داریم اما به سرعت به دنبال حل این مشکل هستیم و طی چندسال اخیر نیز اتفاقات خوبی در این خصوص صورت گرفته است که به عنوان نمونه هم اکنون ۶ نفر از اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب را زنان تشکیل می‌دهند و در معاونت‌ها و کمیته‌ها و کانون‌های شورا نیز نقش کلیدی و موثر دارند.

سلسله نشست‌های معاونت بانوان شورای ائتلاف با عنوان ایمان و امید تاکنون با حضور اقشار مختلف بانوان و پیرامون مسائل و موضوعات روز کشور برگزار شده است و به صورت منظم نیز تداوم دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
حدادخان کتاب فرهنگ برهنگی که سال 59 تحریر فرمودی (راجع به مسئله حیاتی روسری خانمها) در چاپهای جدیدش کلی تغییر کرده. علتش چیه ؟
كسي اين حرف ها را باور مي كنه ؟
چرا در دوران مديريتي خودتان از اين اتفاقات فرخنده روي نداد ؟ تازه به فكر مديريت زنان افتاديد ؟
باز موقع انتخابات شد، آقایون به فکر مدیریت خانم ها بیفتند
دوباره زمان انتخابات شد و وعده دادن شروع شد . جناب حداد از صدها پستی که دارند قبل از انتخابات یکی را برای خودشان بردارند مابقی را به بانوان بدهند
مثلا حجاب بانان مترو
آقای حداد عادل یکی از ضعف‌های بزرگ کشور وجود امثال شما بعنوان مدیران میباشد.
بانوان کلی نگر نیستند. سخت گیر هم هستند
در تمام دنیا زنان سیاستمدار توسط مردان پشت پرده اداره می شوند
انتخابات نزدیک است!!!!!!!!!!!!!!
کی ژاپن اسلامی می شیم دکتر؟؟؟
بابا تو مملکت ما حراف حرفای شیرین زیاده
بازهم انتخابات و بازهم قصه تکراری شیره مالی بر سر ملت. البته انصافا تا حالا که جواب داده
منظورش امثال آمنه ساداته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست