بازدید 6534
۵

حمله آمریکا به کامیون‌های حامل مواد غذایی در سوریه

واشنگتن ادعا کرده کامیون‌هایی که در سوریه مورد حمله قرار گرفتند حامل تسلیحات بودند؛ اما مردم عادی با مشاهده توقف کامیون، بارهای آن را تخلیه می‌کنند. راننده کامیون نیز با علم به این‌که انتقال این مواد غذایی به بخش مرکزی و غربی سوریه غیرممکن است، به عابران اجازه تخلیه بار را می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۰۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 03 November 2023

 به گزارش تابناک- تسنیم نوشت: تصاویری اختصاصی از حمله آمریکا به کامیون‌های حامل مواد غذایی در شهر البوکمال و نزدیکی مرز عراق به دست آمده است.

واشنگتن ادعا کرده است این کامیون‌ها حامل تسلیحات بودند؛ اما مردم عادی با مشاهده توقف کامیون، بارهای آن را تخلیه می‌کنند. راننده کامیون نیز با علم به این‌که انتقال این مواد غذایی به بخش مرکزی و غربی سوریه غیرممکن است، به عابران اجازه تخلیه بار را می‌دهد.

لازم به ذکر است که ایالات متحده با وضع قانون قیصر و تحریم‌های سختگیرانه، معیشت ملت سوریه را به‌شدت تحت فشار قرار داده است، همزمان با تصرف میادین نفتی سوریه، راه‌های درآمدزایی دولتی را مسدود کرده است، به این‌ها باید اشغال مهم‌ترین مناطق زراعتی را افزود؛ مناطقی که نقش اساسی در تأمین سبد غذایی مردم دارند و حالا اشغال آن‌ها باعث شده است در سوریه بحران «نان»، «گوشت» و... به وجود آید زیرا مزارع «گندم»، «کنجاله» و... در اشغال ایالات متحده و نیروهای وابسته به آن (قسد) است.

این وضعیت باعث شده است حیات روزمره ملت سوریه وابسته به واردات از عراق باشد، در چنین وضعیتی، پنتاگون با اخلال در مسیر واردات روزمره کالا از عراق و هدف قرار دادن کامیون‌ها و کانتینرهای ترانزیتی، می‌خواهد از ملت سوریه زهرچشم بگیرد. به‌نظر می‌رسد ناتوانی ارتش آمریکا در ممانعت از حملات گروه‌های مقاومت به پایگاه‌های خود، باعث شده است آن‌ها از ملت سوریه و غیرنظامیان انتقام بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
باشه مواد غذایی بوده
تمام منافع وپایگاههای آمریکا باید مورد حمله قرار گیرد تا آمریکا مجبور به تخلیه کل سربازان وپایگاههای خود شود .که البته این اقدام در آینده به واقعیت میپیوندد چه بهتر زودتر.
پایگاه های این (حرامی) ها را به آتش بکشید اینها حرامزاده هستند همانند صهیونیست ها اینها حرامزاده اند بکشید اینها را تا انسانیت روی کره ی زمین راحت از شرشان زندگی کند
البته در پوشش مواد غذایی
خودمون هستیم آمریکا هم چه دزدی هست نفت سوریه را می‌دزدند آنوقت به کامیون مواد غذایی حمله می‌کند خسته نباشی آمریکایی دوزاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست