بازدید 4212

احمدي‌نژاد: تحريم‌هاي بيشتر آسيبي به ايران نمي‌رساند

كشور ما ايران به هيچ وجه به آمريكا نيازي ندارد. حتي اگر دولت آمريكا تحريم‌ها عليه ايران را افزايش دهد و 100برابر كند و حتي اگر اروپا نيز در تحميل تحريم‌هاي سنگين‌تر به آمريكا بپيوندد، ما در ايران در موقعيتي قرار داريم كه مي‌توانيم احتياجات خود را برآورده سازيم.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵ 16 September 2010
رئيس‌جمهوري ايران در مصاحبه با يك شبكه تلويزيوني آمريكايي تأكيد كرد كه تحميل تحريم‌هاي بيشتر، هيچ آسيبي به جمهوري اسلامي ايران وارد نخواهد كرد.

به گزارش فارس، "محمود احمدي‌نژاد " روز گذشته در مصاحبه با شبكه تلويزيوني "ان‌بي‌سي " آمريكا تأكيد كرد در حالي كه كشورهاي غربي به دنبال اقدامات شديدتري عليه برنامه هسته‌اي ايران هستند اما تحريم‌هاي بيشتر هيچ آسيبي به جمهوري اسلامي ايران وارد نخواهد آورد.

وي در مصاحبه خود كه در تهران صورت گرفت و شب گذشته در شبكه تلويزيوني "ان‌بي‌سي " آمريكا پخش شد، تأكيد كرد: كشور ما ايران به هيچ وجه به آمريكا نيازي ندارد. حتي اگر دولت آمريكا تحريم‌ها عليه ايران را افزايش دهد و 100برابر كند و حتي اگر اروپا نيز در تحميل تحريم‌هاي سنگين‌تر به آمريكا بپيوندد، ما در ايران در موقعيتي قرار داريم كه مي‌توانيم احتياجات خود را برآورده سازيم.

رئيس‌جمهوري ايران سپس به ديده‌بان هسته‌اي سازمان ملل توصيه كرد كه رژيم صهيونيستي را به دليل داشتن زرادخانه‌هاي تسليحات هسته‌اي مورد بازرسي قرار دهد.

احمدي‌نژاد در خصوص برنامه تسليحاتي رژيم صهيونيستي به شبكه "ان‌بي‌سي " گفت: آنها [رژيم صهيونيستي] تسليحات هسته‌اي دارند و به طور دائم همسايگان خود را تهديد مي‌كنند.

رئيس‌جمهوري ايران همچنين در خصوص پرونده سه آمريكايي دستگير شده در ايران كه يكي از آنها با ضمانت وثيقه‌اي آزاد شد، اعلام كرد كه به هيچ عنوان در پرونده دو آمريكايي ديگري كه هنوز در بازداشت ايران قرار دارند، دخالت نخواهد كرد.

احمدي‌نژاد در اين باره افزود: من فكر مي‌كنم ما نبايد در كار يك قاضي، خود را در موقعيت دخالت كردن قرار دهيم. من فكر مي‌كنم ما بايد به قاضي و دادگاه اجازه دهيم تا در خصوص اين پرونده تصميم‌گيري كند.

وي تصريح كرد كه دو زنداني آمريكايي بازداشت شده در ايران بايد ثابت كنند كه در صدد ارتكاب جرم در ايران نبودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی