بازدید 3542
۳

راه‌حل لاپید برای حل‌ و فصل بحران غزه

رئیس جناح اپوزیسیون و نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی همزمان با ورود عملیات «طوفان الاقصی» به بیست و هفتمین روز، پیشنهاد داد که برای حل و فصل بحران غزه، تشکیلات خودگردان فلسطین بار دیگر به این باریکه بازگردد و کنترل آن را به دست بگیرد
کد خبر: ۱۲۰۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ 02 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یائیر لاپید اضافه کرد: البته این بازگشت باید تحت حمایت کشورهای عربی و جامعه بین‌المللی باشد.

گفتنی است، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، در عمل چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اینا فعلا گیج هستن و خودشون هم نمیدونن چیکار کنن
بسیار سنجیده است
میخواد پای حماس ببره
فارغ از اینکه این پیشنهاد را چه کسی داده یک پیشنهاد منطقی است که صلح نسبی را به همراه می آورد. واقعیت این است که برخلاف حماس رابطه مسالمت آمیزی بین تشکیلات خودگردان و اسرائیل وجود دارد و مردمان این دو سرزمین در آرامش نسبی زندگی می کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست