بازدید 2112

تیراندازی مرگبار پلیس خودروی مسروقه را متوقف کرد

کد خبر: ۱۲۰۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ 01 November 2023

راننده خودروی مسروقه وقتی بی‌توجه به دستور پلیس به فرار ادامه داد در نهایت با تیراندازی پلیس به کام مرگ رفت.

به گزارش ایران، ساعت 4 صبح 9 آبان، مرگ مرد جوانی به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی، دستور تحقیقات را صادر کرد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مأموران گشت کلانتری در بزرگراه نواب به خودروی پرایدی مشکوک شدند و با استعلام شماره پلاک خودرو، مشخص شد که چند روز قبل به سرقت رفته است.

با برملا شدن راز سرقتی بودن خودروی پراید، مأموران به راننده خودرو دستور ایست دادند، اما راننده، بدون توجه به اخطارهای پلیس اقدام به فرار کرد. بدین ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد و مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، چندین‌بار ایست داده و در نهایت دست به اسلحه شدند و با شلیک چند تیر هوایی قصد داشتند راننده را مجبور به توقف کنند اما راننده باز هم توجه نکرد که این ‌بار به‌ناچار لاستیک‌های خودرو را نشانه گرفتند و یکی از لاستیک‌ها هدف قرار گرفت وقتی خودرو متوقف نشد مأموران که به خودرو نزدیک شده بودند بار دیگر شلیک کرده و این‌بار گلوله به پهلوی راننده فراری اصابت کرده و او را به کام مرگ کشاند.

در بازرسی بدنی از راننده خودرو، مدرک شناسایی که هویت او را برملا کند به‌دست نیامد. بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، دستور تحقیقات برای شناسایی هویت راننده خودرو، بررسی سوابق کیفری او، شناسایی مالک خودرو، بررسی کارشناس در رابطه با تیراندازی و شناسایی مقصران احتمالی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی