بازدید 16580
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

فوت غم انگیز آرمیتا گراوند/ ماجرای صدور حکم اعدام برای میلاد حاتمی/ تبرئه کیوان امام وردی از حکم اعدام/ جنگ غزه و اسرائیل به کجا رسید؟ / مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۳

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخباری همچون ماجرای اعدام میلاد حاتمی، دعوای سحر قریشی و امیر تتلو، جنگ اسرائیل و غزه، تبرئه کیوان امام وردی از اتهام فساد فی الارض و مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۳ که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۰۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 31 October 2023

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت قابل توجهی در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

فوت غم انگیز آرمیتا گراوند

در هفته جاری، «آرمیتا گراوند» دانش‌آموز بیهوش شده در متروی پایتخت، متاسفانه علی‌رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد و نام او نیز بار دیگر به تیتر اخبار داغ رسانه ها تبدیل شد. 

آرمیتا گراوند، دختر دانش‌آموز ۱۶ ساله‌ای که در مترو بیهوش شده بود، علی‌رغم تلاش پزشکان پس از گذشت ۲۶ روز، جان خود را از دست داد. صبح روز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲، «آرمیتا گراوند»، دختر دانش‌آموزی که از ایستگاه شهدا خط ۴ مترو تهران به سمت مدرسه خود می‌رفت در واگن مترو تعادلش را از دست داد و بر اثر اصابت سرش به سکوی قطار مترو آسیب شدید دید. آرمیتا همان لحظه توسط چند تن از همراهانش به بیرون قطار منتقل شد و بلافاصله عوامل امدادی مترو اقدامات اولیه درمانی روی وی را آغاز کردند. همچنین پس از تماس با اورژانس، عملیات درمانی پس از چند دقیقه توسط اورژانس ادامه یافت و او به مجهزترین بیمارستان در نزدیکی ایستگاه مترو شهدا منتقل شد.

ماجرای اعدام میلاد حاتمی

میلاد حاتمی یکی از بلاگر‌ها و مدیران سایت‌های شرط بندی ایرانی است که سابق بر این در ترکیه زندگی می‌کرد و با فعالیت‌های غیرقانونی خود در شبکه‌های مجازی، علاوه بر اخلال در نظم اقتصادی و کلاهبرداری، همچنین فعالیت‌های غیر اخلاقی گستردگی داشت که در نهایت منجر به بازداشت او و استردادش به ایران شد.

حالا و پس از مدت‌ها از طی فرایند دادرسی و دادگاه میلاد حاتمی، ماجرای حکم اعدام او مطرح شده و در کانون توجهات قرار گرفته است.

میلاد حاتمی بازداشت شد - تابناک | TABNAK

در همین رابطه «جام جم» نوشت: علیرضا طباطبایی، وکیل محمدرضا زاهدی گفت: «به این پرونده در شعبه۱۵ دادگاه انقلاب تهران رسیدگی و موکلم به ۲۱سال حبس بابت معاونت در افسادفی‌الارض، ۲۰سال حبس بابت اخلال در نظام اقتصادی کشور و دو سال حبس بابت امحای ادله محکوم شد. مطابق قانون حکم بیشتر که ۲۱‌سال حبس است، اجرایی می‌شود. ما به کیفرخواست و گزارش‌ها ایراداتی داشتیم و درخواست کرده بودیم پرونده به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع شود که توجهی نشد. به رأی اعتراض خواهیم کرد و امیدواریم به این ایرادات در دیوان عالی کشور توجه شود.» وی با اشاره به این‌که موکلش متهم ردیف اول و میلاد متهم ردیف دوم است، افزود: «درخصوص معاونت در جرم باید وحدت قصد باشد که این موضوع میان موکلم و میلاد وجود نداشت.» طباطبایی درباره روند رسیدگی به پرونده گفت‌: «قاضی صلواتی زمان کافی برای دفاع را در اختیار متهمان و وکلای قرار داد تا کامل از اتهامات دفاع کنند. این رأی تازه ابلاغ شده و در فرصت قانونی به آن اعتراض می‌کنیم.»

ماجرای صدور حکم اعدام برای میلاد حاتمی/ تبرئه کیوان امام وردی از حکم اعدام/ جنگ غزه و اسرائیل به کجا رسید؟ / مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۳

وکیل میلاد حاتمی هم در واکنش به صدور حکم اعدام برای موکلش گفت: فارغ از صحت و سقم خبر، تا زمانی که رأی قطعی برای متهم صادر نشده، حق اطلاع رسانی وجود ندارد و این اقدام، مصداق‌ افترا ست.

دعوای سحر قریشی و امیر تتلو

سحر قریشی بازیگر سرشناس ایرانی است که چند سال پیش از ایران خارج شد و در همکاری امیر تتلو وارد فضای غیر اخلاقی شبکه‌های مجازی خارج از کشور شد و با این خواننده زیر زمینی تعامل و همکاری داشت.

پس از مدتی، اما سحر قریشی با امیر تتلو به اختلاف خوردند و در نهایت این موضوع منجر به جدایی آن‌ها شد.

افشای یک راز جنجالی درباره تتلو و سحر قریشی - تابناک | TABNAK

به تازگی هر دوی این افراد نسبت به یکدیگر واکنش‌هایی داشته اند که سبب شده نام هر دو دوباره در کانون توجهات قرار گرفته و اصطلاحاً ترند شود.

تتلو نزدیک به یک سال پیش با سحر قریشی رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرد که این موضوع مدت زمان زیادی دوام نداشت. در همان دوره عشق و عاشقی آقای خواننده و خانم بازیگر، امیر تتلو مطالبی را منتشر می‌کرد که بجای تعریف و تمجید بوی آبروریزی می‌داد.

جنگ اسرائیل و غزه به کجا رسید؟

پس از حمله سنگین و غیرقابل انتظار جنبش مقاومت حماس به اسرائیلی‌ها که خسارت سنگینی به آن‌ها وارد کرد، ارتش رژیم صهیونیستی در مقام انتقام حملات گسترده‌ای علیه مردم ساکن در نوار غزه آغاز کرد که در جریان آن زنان و کودکان بسیاری قربانی شدند.

استمرار این جنگ حالا سبب شده تا همزمان نام غزه و اسرائیل نیز در کانون توجهات بماند و بسیاری این سوال را مطرح کنند که جنگ اسرائیل و غزه به کجا رسید؟

در این رابطه «بلومبرگ» به نقل از مقام‌های رسمی گزارش کرد: عملیات نظامی اسراییل در غزه احتمالاً بین شش هفته تا شش ماه ادامه خواهد داشت. بر اساس این گزارش، پیشتر، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسراییل گفته بود که ارتش رژیم جعلی، طی روز‌های اخیر، عملیات‌ زمینی را در نوار غزه انجام داده است و این عملیات‌ها از روز ۲۷ اکتبر (پنجم آبان ماه) در حال گسترش است. بلومبرگ با اشاره به این موارد گزارش کرد که وزارت جنگ اسراییل به جای حمله زمینی گسترده، تاکتیک پیشروی تدریجی را برگزیده است، زیرا نگران است که حزب‌الله لبنان به این جنگ و درگیری بپیوندد و احتمالاً عملیات نظامی تل‌آویو در غزه بین شش هفته تا شش ماه طول بکشد. این وبگاه تحلیلی ادامه داد، بنا به گفته مقام‌هایی که نامی از آن‌ها برده نشده است، هدف اسیراییل این‌ بار، از بین بردن حماس و خنثی کردن تمامی تهدیداتی است که از سوی نوار غزه متوجه رژیم موقت است.

تبرئه کیوان امام وردی از اتهام افساد فی الارض

کیوان امام وردی دانش آموخته مقطع کارشناسی دانشگاه تهران است که پس از فارغ التحصیلی در اطراف دانشگاه تهران فعالیت داشت و در جریان حضور مستمر در دانشگاه با دختران دانشجو ارتباط برقرار می‌کرد و پس از شکل گیری جنبش می‌تو با شکایت چند دختر دانشجو بازداشت شد.

جزئیات جدید حکم اعدام کیوان امام‌ وردی - تابناک | TABNAK

پس از مدتی اعلام شد که قاضی برای او به اتهام افساد فی الارض حکم اعدام صادر خواهد کرد، اما به تازگی وکیل او این موضوع را رد کرده و همین مسئله دوباره او را به سر خط خبر‌ها آورد.

ماجرای صدور حکم اعدام برای میلاد حاتمی/ تبرئه کیوان امام وردی از حکم اعدام/ جنگ غزه و اسرائیل به کجا رسید؟ / مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۳

سایت روزنامه شرق در این باره نوشت: شیما قوشه، وکیل دادگستری در مورد پرونده کیوان امام‌وردی توضیح داد. شیما قوشه وکیل دادگستری و وکیل شکات کیوان امام وردی از نقض حکم شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران نسبت به متهم در دیوان عالی کشور خبر داد و افزود: دادگاه انقلاب با عدول از نظر قبلی دال بر افساد فی الارض و تبرئه او از این اتهام، پرونده را برای ادامه رسیدگی، ضمن تخفیف قرار بازداشت موقت به وثیقه، به محاکم کیفری تهران ارسال کرد.

بازیگرانی که کشف حجاب کردند

به دنبال کشف حجاب چند بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور به تازگی خبری مبنی بر ممنوع الفعالیتی تعدادی از آن‌ها منتشر شد که برای بسیاری این سوال را ایجاد کرد که دقیقا این افراد چه کسانی هستند؟

بعد از کشف حجاب تعدادی از بازیگران تا کنون سخنان بسیاری در رابطه با امکان فعالیت آن‌ها شنیده می‌شد، مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چند باری از آن صحبت کردند و در نهایت با مساعدت این وزارتخانه، فیلم‌های قبلی این بازیگران به دلیل عدم متضرر شدن فیلمساز و تهیه‌کننده امکان نمایش پیدا کرد.

بازیگرانی که کشف حجاب کردند و ممنوع الکار شدند

اما در نهایت محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد که این بازیگران امکان فعالیت نخواهند داشت. پیش از این هم حبیب ایل‌بیگی در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفته بود: «آن‌ها به دلیل محدودیتی که برایشان وجود دارد نمی‌توانند در فیلم‌های سینمایی بازی کنند. آثار قبلی‌شان به تدریج منتشر می‌شود که مالکان فیلم‌ها متضرر نشوند. چون سرمایه زیادی خرج شده است. ولی از این به بعد نمی‌توانند در فیلم جدیدی بازی کنند.» به این ترتیب فهرستی شامل چندین بازیگر زن مطرح سینمای ایران ممنوع‌الکار خواهند شد. بازیگرانی، چون باران کوثری، ویشکا آسایش، ترانه علیدوستی، کتایون ریاحی، پانته‌آ بهرام، هنگامه قاضیانی، پگاه آهنگرانی، مریم بوبانی، گلاب آدینه، فاطمه معتمدآریا، شقایق دهقان، افسانه بایگان، آبان عسکری و... در این فهرست قرار دارند.

بازی رئال مادرید و بارسلونا

ال کلاسیکو با بازی سنتی رئال مادرید و بارسلونا همواره در سرتاسر جهان از جمله ایران طرفداران ویژه‌ای دارد که این موضوع در هفته گذشته نیز سبب شد تا دوباره نام این دو باشگاه مطرح اسپانیا در جهان مورد توجه قرار بگیرد.

ماجرای صدور حکم اعدام برای میلاد حاتمی/ تبرئه کیوان امام وردی از حکم اعدام/ جنگ غزه و اسرائیل به کجا رسید؟ / مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۳

در جریان رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا، ال کلاسیکوی رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد و در نهایت تیم فوتبال رئال مادرید، دو بر یک به برتری رسید. ایلکای گوندوگان در دقیقه ششم تک‌گل بارسا را زد و سپس جود بلینگام در دقیقه ۶۸ گل اول رئال را زد و بازی را به تساوی کشاند و در نهایت جود بلینگام در دقیقه ۹۲ گل دوم را زد و دبل کرد.

مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۳

برگزاری مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۳ در شب گذشته نیز سبب شد تا نام لیونل مسی و دیگر نامزد‌های این توپ دوباره به صدر اخبار ایران و جهان در حوزه ورزش بیاید.

لیونل مسی هشتمین توپ طلای دنیا را برد/ مسی: کجایی دیه‌گو! این جایزه مال توست

بر اساس اخبار منتشره، لیونل مسی شب گذشته در پاریس برای هشتمین بار جایزه توپ طلا را کسب کرد و جاودانه شد. بعید است بازیکن دیگری بتواند به او برسد. پس از معرفی بازیکنان برتر این مراسم و دیگر جایزه‌ها، بالاخره نوبت به اهدای جایزه توپ طلا در بخش مردان رسید. دیوید بکام، مالک باشگاه اینتر میامی، به روی صحنه آمد تا این جایزه را به برنده یعنی کاپیتان باشگاه خودش اهدا کند. او نام لیونل مسی را خواند و بدین ترتیب، اعجوبه آرژانتینی برنده هشتمین توپ طلای دوران فوتبالش شد.

 

او پس از کسب این جایزه، از خانواده‌اش و بازیکنان و کادر فنی تیم ملی آرژانتین تشکر کرد و از ارلینگ هالند و کیلیان امباپه به عنوان نامزدان اصلی کسب توپ طلا در سال‌های آینده نام برد. او همچنین در آخر از دیه‌گو مارادونا یاد کرد و جای او را در سالن خالی دانست و جایزه را به او تقدیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۴
مصیبت تنها محدود به غزه نیست.
امروز هر جایی از این جهان پهنآور که حق در آن جا پایمال می شود، غزه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
فقط در کشورهای قانونمند است که حق شهروندان تا حدودی رعایت می شود.
حق را در سینی نگذاشته و دو دستی و با احترام به مردم تقدیم نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
روزی هزار تا زن تو غزه میکشید حالا برای یک احتمال دنبال برهم
زدن امنیت ایران هستید
در سال چند هزار نفر به وسیله پلیس آمریکا کشته میشن ؟
در حمله ره کنگره مگه جلوی دوربینها یک زن کشته نشد چرا اونجا
لال بودید؟
فقط دنبال جوسازی و ایجاد نا امنی تو ایران هستید ؟چن تا مامور امنیتی زن و بچش به وسیله جو سازی شماها برپایه احتمال کشته شدن یک زن یتیم شدن؟
آرمیتا گراوند، 17 ساله، دارای کمربند سیاه در تکواندو، عضو تیم فوتسال که بنا بر فیلم های ضبط شده در ایستگاه مترو، چند دقیقه قبل از سوار شدن به واگن مترو آب میوه و کیک خورده، دچار افت فشار خون شده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
یه توضیح راجع به دروغ اون پزشک مثلا متخصص مغز و اعصاب ساکن امریکا راجع به عکس های پزشکی مهسا امینی بدهید بعد از یک مرگ جدید کشته سازی کنید . اونقدر پارسال دروغ گفتید که اینبار حتی مردم به قضیه مرگ این دختر خانم توجه نصفه نیمه هم نکردند . شما غربگداها که از قضا بسیار کم هستید اما با فضای مجازی و حملات گله وار قصد زیاد جلوه دادن خودتان را دارید ، سوار بر موج اعتراصات معیشتی و اقتصادی مردم می شوید و اینگونه وانمود می کنید که هر کسی از سوءمدیریت و اختلاص و اقتصاد خراب می نالد ، در تیم شما است . اگر نصف نصف اکانتهای فیک شماها واقعی بود ، لحظه ای ایران را آرام نمی گذاشتید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
بنظرت کسی که کمبرند مشکی داره از پس یکی که بهش حمله کنه برنمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
۰۹:۴۹
باشه آقا ما غربگدا و اقلیت شما شرقگدا و اکثریت
مگر ادعا نمیکنید شما اکثریت هستید؟ چرا در هیچ موردی جرات برگزاری رفراندوم ندارید تا عیارتون مشخص بشه
همین مثبت منفی های تابناک گویای همه چیز هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
۰۹:۴۹
دلبند با سوام!!! اختلاس صحیح هست نه اختلاصصصصص
استاااااااااااااااااااااااااااااااد!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
9:52
روح الله داداشی، قویترین مرد ایران
از پس حمله ناگهانی یک بچه چاقوکش
بر نیامد.
حالم از مسی و رونالدو و بقیه این ورزشکاران مولتی میلیاردر که زندگی اشرافیشان هر روز در مطبوعات زرد به تصویر کشیده شده و اخبار مربوط به آنها وسیله ای شده برای پوشاندن حقایق و خرابکاریها ی دولتهای بسیاری از کشورها، به هم می خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
آب رو بریز اونجایی ک میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
اینها جهت پرکردن زرد نامه ها و مشغول کردن ذهن مردم برای بسیاری دولتها غنیمت هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
یک نمونه اش جام جهانی برگزار شده در قطر بود.
برای آماده سازی استادیوم های قطر جهت برگزاری جام جهانی، بیش از 6000 کارگر اغلب خارجی به علت فقدان شرایط ایمن کار
جان خودشان را از دست دادند.
دنیا فقط چهره رونالدو و مسی و سایر ورزشکاران و مربی هایشان را نظاره کرد.
هیچگاه ابعاد فساد پشت رشوه قطری ها به
فیفا و استعمار کارگران خارجی توسط این کشور، به خاطر تو بوغ و کرنا کردن مسی و رونالدو معلوم نگردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
۱۰:۴۶
فکر کنم شما امار برده های ساخت دیوار چین و اهرام مصر رو با ورزشگاه قطر اشتباه گرفتی!!!
شش هزار نفر؟!!! تو قطر کوره آدم سوزی داشتن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
11:20
منبع: روزنامه گاردین، روزنامه نیویورک تایمز، تلویزیون BBC انگلیسی
اینترنت را سرچ کن تا متوجه شوی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
اعلام شده است که به ازای هر نیم ساعت بازی انجام شده در جام جهانی یک کارگر جانش را از دست داده است!
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
|۱۲:۱۱
اخبار رو تحریف نکنید. این مدل خبررسانی با دروغ تفاوتی نداره.
این عدد ارتباطی با جام جهانی نداره. تعداد کل کارگران فوتی خارجی در قطر طی 10 سال منتهی به جام جهانی 6750 نفر بوده. اکثر این افراد در پروزه های های غیرمرتبط با جام جهانی کشته شدن یا فوت کردن.
شاید اگر تعداد کارگران فوتی کشور خودمون رو در همین مدت حساب کنیم به عددی بیش از این برسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
بیشترین مرگ در میان این پنج کشور مربوط به کشور هند است که 2711 شهروند این کشور طی 10 سال در قطر جان باخته‌اند. یعنی سالیانه 271 نفر که طبق جدول آماری، 80 درصد این تعداد به مرگ طبیعی جان سپرده‌اند. 10 درصد در حوادث جاده‌ای یا رانندگی جان باخته‌اند، 6 درصد خودکشی کرده‌اند و 4 درصد هم در حوادث شغلی جان سپرده‌اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
13:12 و 13:14

مرگ این 6600 نفر کارگر از ابتدای ساخت 8 ورزشگاه در این کشور در سال 2012 تا سال برگزاری مسابقات 2022 بوده است.
برخلاف گفته شده، تمام این مرگها مرتبط با کارگرانی بوده که در پروژه ساخت این ورزشگاهها دخیل بوده اند.
حتی یک کلمه هم در فیفا و درقطر از این موضوع صخبت نشده است.
این تعداد مرگ با نسبت جمعیت 2.6 میلیونی قطر بسیار آمار تکاندهندهی است.
مقاله های روزنامه های گاردین و نیویورک تایمز بسیار صریح و گویا هستند.
بازیگران کشف حجاب کرده، تنها نخواسته اند به تظاهر و ریا ادامه دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
سحر قریشی بازیگر سرشناس ایرانی است!!!!!!!!!
سحر قریشی بازیگر سرشناس هست؟ والا ما جز فیلمای دو زاری که به زور هم نمیشه تا اخر نگاش کرد ایشون رو جایی ندیدیم. یک فیلم قابل تحمل نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
سلبریتی ها فقط به دنبال افزایش و حفظ هوادار و فالوور و اعتبار و منزلت خودشون هستند، اونها نون رو به نرخ روز و مطابق وزش شدیدتر باد میخورن و کاری با اخلاص و ریا ندارن
ببینید دیگه چقدر فاجعه اتفاق افتاده که از نظر شما هم غم انگیزه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
فقط نمایش کامل فیلم داخل واگن مترو میتواند

حقیقت و رسیدن‌به عدالت را به اجرا گذارد و لاغیر
تابناک محافظه کار میزاشتی چهلمشم بدن بعد تیتر میزدی
امروز وظیفه محول شده به سحر قریشی و امیر تتلو این است که کارکرد هنرمندان داخل کشور را زیر سوال برده و به قول معروف پرده دری علیه آنها انجام داده تا شان اجتماعی آنها را کاهش دهند!
اما این دو خودشان غرق در انواع فساد هستند.
آن قدر بر روی پوست بدنشان خالکوبی و تتو کرده اند که هیچ حیوانی در طبیعت به این رنگ و وارنگی نیست.
ما مردم ایران همگی پشت انقلاب هستیم واز آرمان های امام راحل دفاع میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
از طرف خودت نطق کن استاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
چرا این همه منفی؟ مگر حرف بدی زده؟
آخر الزمان شده انگار!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
بله ما پشت انقلابی هستیم که آرمان های قبل از پیروزی را داشت در آن انقلاب صحبت از آزادی است در آنجا یک موی کوخ نشین با کاخ نشین معاوضه نمی شود آنجا مملس در راس امور بود یعنی مردم در راس بودند نه چند نفر که از جانب مردم تصمیم بگیرند آنرا مصلحت و یا تصویب استصوابی بنامند
Arash
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
از طرف مردم حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
نه اخر از زمان نشده تتخم مرغ را شانه ای 26 می خریدم کفتید حسن بده ابرام خوبه بیاد مشکلات حل میشه تخم مرغ شده 140 .... تعجبت برطرف نشد
تابناک بدت نمیاد ها دوباره تو ایران آشوب بشه دلار بکشه بالا؟ گراوند به ما چه؟ هرکسی که بمیره همینجوری تیتر میزنی براش؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
دوست عزیز برا همینه که اکثر مردم میگن غزه به ما جه؟ تو چجور انسانی هستی که دختر هموطنتو میگی به من چه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
گراوند هموطن ماست و به ما مربوطه
اون چیزی که بی ربطه غزه هست که حتی ما ایرانی هارو مسلمان نمیدونن و به ما میگن مجوس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
مردم غزه اگر مهم چون امنیت ملی ما در خطره
ناشناس
| Singapore |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
نمی دانم که چرا ساندیس تا این اندازه قدرت فکر را از انسان می گیرد..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
۰۹:۵۲
شما به اسرائیل سیخ نزن و به حماس پول نده امنیت ملیت خود ب خود تامین میشه

اسرائیل اگر دنبال کشور گشایی بود زمین هایی که پس از شکست اعراب به دست اورد رو به راحتی بهشون پس نمیداد
در این روزها بعضی از کودکان غزه با لبهای تشنه کشته می شوند اگر نمی توانیم به کمکشان برویم دست کم در وقت نوشیدن آب آنها را یاد کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
بروکمکشون کسی جلوتونگرفته در ضد التماس دعا داریم در اون دنیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
با یاد این کودکان مظلوم چیزی عوض نمیشه، اگر صادقی و چهل ساله که همه کشور را معطل نابودی اسرائیل کردید، بسم الله بروید بجنگید والا دیگه حرفی نزنید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
وقتی کودکان حلب هم زیر بمباران روسیه میمردن یادی ازشان میکردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
از هردو طرف کودک کشته میشود ...کودکان سیستان بلوچستان وجاهای محروم دیگر هم تشنه هستند اب خوردی یاد اونها هم باش
آرمیتا گراوند فشارش افتاد بی هوش شد.
خوب مثل همه ی موارد اورژانسی چرا عادی رفتار نشد
چرا به بیمارستان نظامی منتقل شد؟ .
چرا دونفر همکلاسی که دنبالش بودند ناپدید شدند؟
چرا پدر و مادرش تا الان هیچی نگفتن؟
چرا سرش را باند بسته بودند؟
چرا همکلاسی ها و معلم ها هیچ نگفتن؟
چرا دوربین داخل واگن هیچی ضبط نکرده؟
و هزار تا چرای دیگر
صادق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
پاسخ همه چراها مشخصه.علت همونه ک در ذهن همه است
تا کی قراره این اشتباه تکرار بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
پدر مادرش دوستاش کلی صحبت کردن بنظرت مگه میشه دونفر درگیر بشن ملت همیشه در صحنه هیچی نگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
با مردم صادق نیستید
تابناک انصاف داشته باش فوت آرمیتا زوایای مبهم بسیار دارد که اقدامی برای شفاف سازی آن نشد . اینگونه خبری را منتشر می کنی نه کسی را قانع می کند بلکه به آبروی خبر رسانی خودت لطمه می زنی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
مثلا یکی از زوایای مبهم رو میتونید بگید ؟؟؟؟؟
در رابطه با درگذشت آرمیتای عزیز.
اگر برخورد با حجاب بان بوده آن فرد الان چجوری داره نفس میکشه؟ عذاب وجدان نداره اصلا؟
اگر هم ضعف و بیحالی بچه بوده ای وای بر ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
نون ناپاک وجدان رو از بین میبره
ناشناس
| Australia |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
حجاب بان نبوده آتش به اختیار بوده فیلمش هم هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
حجابانها بر اساس مصوبه کدام نهاد شکل گرفتند اینقدر کشور بی قانون است
اگر اونجا درگیری بود صدرصد مردم دخالت میکردن وقتی دخالتی نیست یعنی طرف افتاد ملت بیکار دوستدارن هروز یک داستانی پیش بیاد کشور به هرج مرج بکشن اقتصاد کشور همین جوریش داغون هیست
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
اتفاقا اونا که اونجا بودن به گاردین گفتن چه اتفاقی افتاده بوده
چرا سحر قریشی تو لیست بازیگران ممنوع کار نیست بی حجابی ،تتوی کامل و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
چون تو تیم خودی هاست
برای بازی دادن مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
چون تتلو از رییسی خواهش کرده کاری با سحر نداشته باشند... سفارشیه حتما
مگه این بازیگرهای که نام بردید قبلش حجاب داشتن؟؟؟ آهان همون یه تیکه پارچه را میگید ای بابا خخخخخخخخ
انچه غیر قابل انکاره ماندن حقیقت در پشت پرده ابهام تا ابده . ماه برای همیشه پشت ابر نمیمونه وای برحال کسانی که لعنت را تا ابدیت برای خود و تبار خود خریده اند
از فوت این دختر عزیز بسیار منقلب و ناراحتم خداوند بزرگترین منتقم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
ما هم بسیار ناراحتیم ولی انتقام از کی و بابت چی؟
چرا برای مسی صهیونیست که به قول خودش سالی ۵ ملیون دلار به رژیم کودک کش کمک مالی می نماید تبلیغ و مطرح می نمایید
در حالیکه مثلا تجمع ۲۰ ملیونی اربعین هم توسط رسانه های غربی ها و فارسی زبانان نادیده گرفته می شود
آرمیتا روحت شاهد خواهد بود ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست