ارائه پیام قالیباف به رئیس مجلس سوریه

هیئت اعزامی مجلس شورای اسلامی پس از سفر به عراق و لبنان امروز با حضور در مجلس نمایندگان سوریه پیام قالیباف را به حموده صباغ رئیس مجلس نمایندگان این کشور ارائه کرد.
کد خبر: ۱۲۰۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 30 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با رئیس مجلس نمایندگان سوریه گفت: سفر هیئت پارلمانی ایران به منظوراستفاده از ظرفیت دیپلماسی برای هماهنگی بیشتر محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی است.

ابراهیم عزیزی افزود: حملات محور مقاومت از غزه و کرانه باختری سبب شده تا رژیم صهیونیستی به صورت جنون آمیز به مردم بی دفاع به خصوص زنان و کودکان حمله کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آثار فروپاشی رژیم صهیونیستی مشخص شده، اظهار داشت: طوفان الاقصی گنبد آهنین و دیوارهای میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی را فرو ریخته و جبهه های دیگری هم علیه رژیم صهیونیستی باز شده است.

وی افزود: در مجامع بین‌المللی نیز به جز آمریکا و اذناب آن، کشورهای فراوانی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کردند و سفر هیئت پارلمانی ایران به منطقه نیز به منظور تکمیل استفاده از ظرفیت دیپلماسی برای هماهنگی بیشتر محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی است.

عزیزی با بیان اینکه آزادی جولان دور از دسترس نیست، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال وحدت جهان اسلام برای مقابله با رژیم صهیونیستی است تا با اقداماتی هوشمندانه و با دقت پیروزی محور مقاومت را شکل دهد.

حموده صباغ رئیس مجلس نمایندگان سوریه در این دیدار، اظهار داشت: سفر هیئت پارلمانی ایران در این شرایط حساس بسیار اثرگذار و مهم است زیرا باید مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی ایستادگی کنیم چرا که تا امروز حملات رژیم صهیونیستی در غزه ۸ هزار کشته و ۲۰۰ هزار مجروح برجای گذاشته است.

رئیس مجلس نمایندگان سوریه به استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح هایی که در جامعه بین الملل استفاده آنها ممنوع است اشاره کرد و گفت: سوریه معتقد است هزینه تسلیم شدن بیشتر از مقاومت است و تا همیشه از مقاومت حمایت می‌کند.

حموده صباغ اقدامات جمهوری اسلامی ایران را همواره در حمایت از آرمان فلسطین دانست و گفت: امام خمینی (ره) ابتدای انقلاب سفارت رژیم صهیونیستی در تهران را بست و آن را در اختیار فلسطین قرار داد و این تصمیم هرگز فراموش نمی‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی