بازدید 1849
۲

ماکرون: به گفتگو با امیر قطر ادامه می‌دهم

رییس‌جمهور فرانسه بدون اشاره به بیش از ۷ دهه اشغالگری صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی و تداوم جنایت‌های این رژیم علیه صاحبان اصلی فلسطین، گفت: به گفتگو با امیر قطر برای آزادی اسرا ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۰۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹ 28 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه امروز جمعه در سخنانی ادعا کرد: ما به دنبال آزادی همه اسرا در نوار غزه هستیم.

رئیس جمهور فرانسه بدون اشاره به بیش از ۷ دهه اشغالگری صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی و تداوم جنایت‌های این رژیم علیه صاحبان اصلی این سرزمین، در این خصوص ادامه داد: فرانسه ۳۵ تبعه خود را در حمله حماس از دست داد. سران اتحادیه اروپا حمایت خود را از اسرائیل اعلام کرده، حملات حماس را محکوم کردند.

«امانوئل ماکرون» در ادامه اضافه کرد: به گفتگو با نتانیاهو و امیر قطر برای اطمینان از آزادی همه سرا در غزه ادامه خواهیم داد. کشورهای اروپایی در مورد حق (رژیم) اسرائیل برای دفاع از خود در چارچوب قوانین بین المللی بشردوستانه توافق کردند. ما یک ائتلاف بشردوستانه ایجاد کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که کمک‌های انسان دوستانه به نوار غزه می‌رسد.

رئیس الیزه در این باره اضافه کرد: باید دور جدیدی از مذاکرات را بر اساس راه حل دو دولتی آغاز کنیم. اسرائیل باید در طول عملیات از غیرنظامیان محافظت کند. ما به دنبال آتش بس موقت هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان در نوار غزه می‌رسد. برای اطمینان از رسیدن کمک‌ها به غیرنظامیان و آزادی اسرا در تلاش هستیم تا یک گذرگاه بشردوستانه ایجاد کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مکرون بی شرف
جوگیری به سبک مکرون! همه جا هست: "ما سه نفرو کجا میبرین؟" ... آخرِ بی خاصیت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست