بازدید 5803
۵

عنایتی: پرسپولیس بازیکن نداد/پرسپولیس:جواب باخت را بده

کد خبر: ۱۲۰۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ 27 October 2023

سرمربی ناکام تیم ملی امید در برنامه تلویزیونی علیه پرسپولیس موضع گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا عنایتی که در انتخابی المپیک و بازیهای آسیایی هانگژو شکست تلخی را تجربه کرد و به هیچ موفقیتی دست نیافت ، گفت: از تمام تیم های لیگ برتری تشکر میکنم که بازیکن در اختیار ما گذاشتند؛ از باشگاه پرسپولیس تشکر نمی‌کنم چون هیچ بازیکنی در اختیار ما نگذاشت!

عنایتی گفت: یاسین سلمانی قرار نبود به پرسپولیس برود، به گل‌محمدی هم گفته بودم سلمانی جزو لیست هانگژو است!

سرمربی تیم امید افزود: یاسین سلمانی قرار نبود به پرسپولیس برود ولی یکسری اتفاقاتی افتاد که این انتقال انجام شد! قبل از اینکه یاسین سلمانی به پرسپولیس برود گفته بودم این بازیکن جزو لیست هانگژوی ماست و این موضوع را به یحیی گل‌محمدی هم گفته بودم.

او تصریح کرد: اصلا در جریان نبودم که توافق شده بازیکنان پرسپولیس به اردوی این تیم برای بازی‌های لیگ قهرمانان برگردند چون دلیلی نداشت.

در همین حال مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به این حرفهای عنایتی واکنش نشان داد. مصطفی لشگری با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به سرمربی ناکام تیم ملی تاخت و او را به باد انتقاد گرفت.

لشگری نوشت: ببخشید که برای انتقال سلمانی با شما هماهنگ نکردیم اما دادن دو بازیکن کلیدی مصدوم ، میزان همکاری پرسپولیس با تیم‌های ملی را نشان می‌دهد. قابل پیش‌بینی بود که در توجیه شکست های تیم ملی امید، دست به فرافکنی بزنید. شما باید پاسخگوی ناکامی در انتخابی المپیک و بازیهای هانگژو باشید و اینکه چطور دو بازیکن بزرگسال استقلال را به این رقابت‌ها بردید و باعث تعویق مسابقات لیگ شدید.

عنایتی: پرسپولیس بازیکن نداد/پرسپولیس:جواب باخت را بده

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
الان پرسپولیس با این همه بازیکن مجروح و مصدوم و محروم داره نتیجه میگیره و تیم تو علل تمام ناکامی هایش یاسین سلمانی بوده؟ این شد بهونه ؟؟؟
چه انتظاری از یک استقلالی داشتید. مکتب استقلال همینه هوچیگری و فرافکنی. عروس بلد نیست برقصه میگه اتاق کجه. آخه با چه سابقه ای اینجور آفراد می شن سرمربی تیم ملی امید. این استقلالی ها هر مشکلی براشون پیش بیاد می گن پرسپولیس مقصره. قشنگ می شه حسادت رو تو حرفها و چهره تک تک استقلالیا دید. آب یخ بدم خدمتتون
خوب راست میگه، بازیکن رو گرفتید
عنایتی اصلا سرمربی تیم ملی نمی تونه باشه چون چیزی از مربی گری بلد نیست ، با لابی گری شد سر مربی، مفابل ازبکستان با همه نفرات حتی سلمانی چیکار کرد؟؟؟؟باید از مردم عذر خواهی کند ، البته تاج باید عذر خواهی کند ،چچن این گند کاری های فدراسیونه
حاج آقا رضا عنایتی!



تو در مربیگری ناتوان هستی و نتیجه نتوانستی بگیری

تو دانش فوتبال و مربیگری را باد نیستی و ریپ زدی!!!
تو نشان دادی که:
کار هر کس نیست خرمن کوفتن
گاو نر می خواهد و مرد کهن..

حالا پرسپولیس را مقصر می دانید!!!؟؟؟

ظاهراً هنوز در حال و هوای دربی هستند!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی