بازدید 5313
۱

ماجرای شناسنامه دادن به اتباع خارجی چیست؟

وزیر کشور با تکذیب برخی اخبار مبنی بر شناسنامه‌دار شدن اتباع خارجی، از صدور کد و «شناسه» برای مهاجرین و اتباع خارجی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 27 October 2023

به گزارش تابناک؛ احمد وحیدی در سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران در خصوص ساماندهی اتباع خارجی در کشور ضمن رد صدور شناسنامه برای آنها، گفت: شنیده شده برخی گفته‌اند بناست برای اتباع و مهاجرین شناسنامه صادر شود که غلط است، در واقع قرار است برای آنها شناسه صادر شود که شناسه به معنای همان کد است که بر اساس آن ساماندهی اتباع و مهاجرین انجام می‌شود.

وی ورود مهاجرین افغانستانی به کشور را حاصل سیاست‌های غلط استکبار جهانی در نتیجه مشکلات داخلی این کشور دانست و گفت: آمارهای ارائه شده در این رابطه درست نیست.

وحیدی اعلام کرد: براساس طرح ساماندهی اتباع خارجی، این اتباع نباید در محدوده برخی اماکن سکونت داشته باشند؛ بر همین اساس طرح خروج آنها از اطراف برخی اماکن در حال اجراست.

وی ادامه داد: این طرح در سطح استانداری ها و فرمانداری های برخی شهرها در حال انجام بوده و در چارچوب ساماندهی اتباع خارجی، اقداماتی که برای افزایش امنیت لازم است، اجرا می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱
اقای وزیر کشور در هر خیابان که عبور میکنید تعداد افغانی مهاجر بیش از ایرانی ها است و در تمام سطح استانها و شهرهای کشور هستند چه لزومی دارد این همه افغانی به ایران بیایند هفته پیش طالبان اظهار داشت اگر تصمیم بگیرد اصفهان را میتواند ظرف یک هفته بگیرد انوقت شما دنبال دادن مجوز و همان شناسه به مهاجر افغان هستید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست