بازدید 10011
۱
حواشی مالک رنجرور ۱۰۰ میلیاردی تمام نمی‌شود

استوری عاشقانه کنعانی برای سروش؛ قلب و داداش!

نام کنعانی با حاشیه گره خورده است؛ از اتوبوس تیم ملی تا رختکن تیم ملی در قطر و بیرون نرفتن از زمین در فینال کافا مقابل ازبکستان و حالا درگیری شدید وسط زمین!!
کد خبر: ۱۲۰۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰ 25 October 2023

استوری عاشقانه کنعانی برای سروش؛ قلب و داداش!

مدافع ملی‌پوش و پرحاشیه پرسپولیس از هم تیمی خود عذرخواهی و دلجویی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نام کنعانی با حاشیه گره خورده است؛ از اتوبوس تیم ملی تا رختکن تیم ملی در قطر و بیرون نرفتن از زمین در فینال کافا مقابل ازبکستان و حالا درگیری شدید وسط زمین!!

محمدحسین کنعانی‌زادگان که طی روزهای اخیر بعد از مصاحبه جنجالی‌اش در مورد پاداش جام جهانی و ماشین ۱۰۰ میلیاردی وارداتی اش، تحت فشار با حواشی عجیبی قرار گرفت، مشخص بود در این بازی تمرکز و حوصله همیشگی را ندارد و با هم‌تیمی خود بحث دور از انتظاری را داشت.

حالا حسین کنعانی با انتشار یک استوری به این حواشی واکنش نشان داد و با گذاشتن عکس سروش رفیعی در اینستاگرامش به نوعی سعی کرد از جبهه آخر با صلح و سازش خارج شود. 

البته هنوز مشخص نیست یحیی تنبیه انضباطی خود را به همین مقدار محدود می‌کند یا اینکه در بازی‌های بعدی هم کنعانی را روی نیمکت می نشاند. امشب با وجود غیبت پورعلی‌گنجی و نیاز پرسپولیس به این مدافع، گل‌محمدی تصمیم قاطعی گرفت تا حساب کار دست کنعانی و سروش و سایر ستاره‌های تیم بیاید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
حسین نباید چون در یک بازی دو گل زده فکر کند دیگه همه کاره تیم است . باید با صبر و حوصله از این حاشیه ها بیرون بیاید و اصل را بر پیروزی و همدلی تیم پرسپولیس قرار دهد والا کادر فنی و بازیکنان و هواداران از این رفتار اشتباه نمی گذرند. و خاطیان را تنبیه خواهند کرد .
می خواهیم حسین کنعانی همان حسین قبلی و پسر خوب پرسپولیس و تیم ملی باشد.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی