بازدید 3122

با کِی‌کُجا؛ راهکار جدید سفر ارزان در فلای تودی آشنا شوید

کد خبر: ۱۲۰۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 24 October 2023

سفر همواره بخش جذاب زندگی انسان‌ها بوده است و شکل دیگری از زندگی را به شما نشان می‌دهد. اما سفر همیشه ملزوماتی نیاز دارد و اگر بتوانید آنها را با کمترین قیمت ممکن تهیه کنید، نه تنها سفر مقرون به صرفه‌تری خواهید داشت، بلکه برای سفرهای بیشتر برنامه‌ریزی خواهید کرد. در این میان فلای تودی همواره تلاش کرده تا با ارائه بهترین قیمت‌ها، سفر را برای افراد بیشتری امکانپذیر کند. در حال حاضر هم با رونمایی از سایت جدید خود، محصولاتی متنوع و منحصر به فرد را در اختیار کاربرانش قرار داده است. یکی از این محصولات، کِی کُجا نام دارد؛ محصولی که ارزانترین بلیط های داخلی و خارجی را به صورت یکجا و همزمان به شما نمایش می دهد!

با کِی‌کُجا؛ راهکار جدید سفر ارزان در فلای تودی آشنا شوید

کی کجا چیست؟

تقریبا همه ما برای یکبار هم که شده رویای شب‌های روشن پاریس و خوردن پاستاهای اصل ایتالیایی را در ذهن پرورش داده‌ایم. در دشت‌های بکر جنوب غربی ایران قدم‌ زده‌ایم و مسافر بافت قدیمی خطه مرکزی شده‌ایم.

«کی کجا فلای تودی» دقیقا همان راهکاری است که مسیر رسیدن شما به مقصد مورعلاقه تان ساده‌تر می‌کند. فلای تودی برای اولین بار در ایران، محصولی به نام کی کجا را در سایت جدید خود معرفی کرده که ارزانترین پروازهای داخلی و خارجی در تاریخ ها مختلف به شما نشان می‌دهد.

با کِی‌کُجا؛ راهکار جدید سفر ارزان در فلای تودی آشنا شوید

راهنمای استفاده از کی کجا فلای تودی

استفاده از این ابزار به‌ هیچ عنوان سخت نیست. فقط باید وارد سایت فلای تودی شوید و روی گزینه کی‌کجا کلیک کنید. حالا نوبت وارد کردن مبدأ است. سپس باید منتظر پیشنهادات هیجان‌انگیز فلای تودی باشید تا به شما بگوید بلیط کجا، چه زمانی ارزانتر است!

وارد کردن مقصد و زمان سفر در کی ‌کجا الزامی نیست؛ اما اگر می‌خواهید به مقصد مشخصی سفر کنید و نمی‌دانید چه زمانی ارزانترین بلیط‌ها موجود است، می‌توانید نام شهر مقصد را وارد کنید. به این ترتیب، تمام بلیط های ارزان مقصد موردعلاقه خود را یکجا مشاهده خواهید کرد.

اگر هم فرصت سفر شما محدود است و می‌خواهید برای زمان مشخصی سفر کنید، اما دلتان یک مقصد جدید می‌خواهد، باید زمان سفرتان را وارد کرده تا ارزان‌ترین مقصدهای داخلی و خارجی در آن بازه زمانی را به شما نشان دهد.

همچنین ممکن است به دنبال یک بلیط ارزان برای تعطیلات پیش رو باشید، اما ندانید به کجا می‌توانید سفر کنید. در کی کجا فقط باید مبدا و زمان را مشخص کنید تا ارزانترین پروازهای داخلی و خارجی را به شما نمایش دهد. انتخاب مقصد با شما!

برای انتخاب آسانتر، می توانید از فیلترهای موجود مثل بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت، کلاس پروازی، تعیین محدوده قیمت بلیط، مدت زمان پرواز و همچنین تفکیک مقاصد داخلی و خارجی استفاده کنید. حتی می‌توانید از مبدا انتخابی خود، ارزانترین پروازها را به مقاصد مختلف روی نقشه هم مشاهده کرده و با یه کلیک روی نام مقصد به صفحه خرید بلیط هواپیما همان مقصد وارد شوید.

با کِی‌کُجا؛ راهکار جدید سفر ارزان در فلای تودی آشنا شوید

نگاهی به ویژگی های سایت جدید فلای تودی

سایت جدید فلای تودی با هویت بصری متفاوت، ویژگی‌های کارآمدتر و همچنین امکانات منحصر به فرد و جدید رونمایی شد. سرعت بالا، امنیت خرید، طراحی کاربردی و استفاده آسان از جمله ویژگی‌های سایت جدید فلای تودی محسوب می‌شود. علاوه بر این امکان خرید بلیط قطار نیز در سایت جدید فراهم شده است تا رضایت مخاطبان بیشتری را در صنعت سفر و گردشگری فراهم شود. در حال حاضر می‌توانید تمام خدمات فلای تودی را از سایت جدید و همچنین اپلیکیشن دریافت کرده و به راحتی برای سفر بعدی خود برنامه‌ریزی کنید.

کلاس جهانی سفر با فلای تودی

فلای تودی به عنوان یکی از معتبرترین مراجع سفر، همواره سعی کرده کامل ترین خدمات را در سطح بین المللی به کاربران خود ارائه دهد. از این رو فرقی ندارد که در کدام نقطه کره زمین باشید، به راحتی و با پرداخت ریالی و از طریق کارت های شتاب می توانید خدمات مورد نظر خود را در این سایت دریافت کنید. از خرید بلیط هواپیما تا رزرو هتل، دریافت خدمات ویزا، تورهای مسافرتی، بیمه سفر و ... همه و همه تنها با چند کلیک در این سایت انجام می شوند. در نهایت پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی نیز در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات و ابهامات شما خواهد بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست