بازدید 2757

عاملان نزاع و درگیری غرب گیلان بازداشت شدند

- فرمانده انتظامی ماسال گیلان از دستگیری پنج نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ 23 October 2023


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ مرتضی ترازی با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم فرد یا افرادی آرامش و امنیت موجود را به خطر بیاندازد.

وی در ادامه افزود: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری بین چند نفر در شهرستان ماسال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی موضوع مشخص شد پنج نفر با یکدیگر به علت قدرت‌نمایی درگیر شدند ، بیان کرد: متهمان ۳۸،۴۳، ۳۴ ،۳۸ و ۳۵ ساله این درگیری دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

ترازی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

دستگیری سارق مسافرکش‌نما در شفت

همچنین بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی شفت از دستگیری یک سارق مسافرکش‌نما در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید تقی‌زاده اظهار کرد: در پی گزارش وقوع ۲ فقره سرقت طلا توسط فردی با پوشش مسافرکش توسط راننده یک دستگاه خودروی پراید در شفت، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی از انجام تحقیقات توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و بررسی سرنخ‌های بدست آمده از محل‌های وقوع جرم خبر داد و افزود: متهم این پرونده و مشخصات خودروی وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

تقی زاده با بیان اینکه از مخفیگاه این سارق پنج حلقه النگوی سرقتی کشف شد، بیان کرد: این متهم ۳۴ ساله در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۲ فقره سرقت با استفاده از سلاح سرد اعتراف کرد که وی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دستگیری اراذل و اوباش در تالش

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی تالش از شناسایی، احضار و دستگیری ۲۴۹ نفر از اراذل و اوباش از آغاز سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: برقراری و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه یکی از اهداف مهم پلیس است.

سرهنگ محمد رستمی بیان کرد: با اعلام اینکه ماموران انتظامی با حساسیتی ویژه نسبت به شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار