بازدید 8407

دلیل غیبت سید حسن نصرالله در این روزها چیست؟

یک مقام حزب‌الله لبنان با اعلام اینکه سید حسن نصرالله به دقت همه تحولات جنوب لبنان و نوار غزه و تقابل با دشمن صهیونیستی را پیگیری می‌کند تاکید کرد عدم حضور دبیر کل حزب‌الله در رسانه‌ها بخشی از مدیریت نبرد است و هر زمان لازم باشد ایشان سخنرانی می‌کند.
کد خبر: ۱۲۰۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 22 October 2023


به گزارش تابناک، «حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد که رزمندگان حزب‌الله در جنوب لبنان با ارتش دشمن صهیونیستی مقابله کرده و تلفاتی را به صفوف نظامیان صهیونیست وارد کردند.

وی افزود، مقاومت راهی را که برای دفاع از کشور انتخاب کرده به خوبی بلد است. ما بهترین رزمندگان خود را برای مقابله با دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان آماده کرده‌ایم. مجاهدان مقاومت و خانواده‌های ثابت قدم آنها در خط مقدم برای دفاع از وطن و زمینمان هستند. ما در لبنان هیچ گزینه‌ای جز دفاع از کشور نداریم.

نمی‌گذاریم اشغالگران به اهداف خود در غزه برسند
این نماینده حزب‌الله در ادامه تاکید کرد، دشمن صهیونیستی برای تجاوز به لبنان برنامه‌ریزی می‌کند اما درحال حاضر آمریکا برای صهیونیست‌ها تصمیم می‌گیرد و از ترس متحمل شدن یک شکست جدید، رژیم اشغالگر را به عقب‌نشینی سوق داد. درحال حاضر لبنان هدف قرار گرفته شده و دشمن در کمین است اما اشغالگران به خوبی می‌دانند که مقاومت با شجاعت در خط مقدم ایستاده است.

حسن فضل‌الله گفت، منافع لبنان و مردم آن اولویت اصلی مقاومت است. به نفع لبنان است که مانع از دستیابی دشمن صهیونیستی به اهداف خود در غزه شود. همه ما به فکر دفاع از غزه و جلوگیری از رسیدن اشغالگران به اهدافشان هستیم.

سید حسن نصرالله مستقیما بر مدیریت نبرد نظارت دارد
وی درباره مواضع سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله درباره عملیات طوفان الاقصی و اینکه او چرا تا این لحظه اقدام به سخنرانی نکرده اظهار داشت، سید نصرالله هر لحظه تحولات جنوب لبنان و غزه را دنبال می‌کند و همراه با فرماندهان میدانی مقاومت بر مدیریت نبرد نظارت دارد.

فضل‌الله تاکید کرد، من به خانواده‌های شهدا ابلاغ کردم که سید حسن نصرالله گفته همه شهدا فرزندان او هستند. سید حسن نصرالله به شکل مستقیما همراه با فرماندهان میدانی مقاومت، نبرد را مدیریت می‌کند و عدم حضور او در رسانه‌ها درحال حاضر بخشی از مدیریت نبرد است. هر زمان که سید حسن نصرالله احساس کند مدیریت نبرد مستلزم حضور او در رسانه‌هاست این کار را انجام خواهد داد.

این مسئول حزب‌الله در ادامه گفت، دبیر کل حزب‌الله مدیریت این نبرد را بر عهده دارد و رهبر این مقاومت است. او در همه سطوح ملی و سیاسی و.. در قلب نبرد حضور دارد و وضعیت مردم و روستاها و مناطق جنوب لبنان و عملیات‌هایی که انجام می‌شود را به دقت پیگیری می‌کند. من پیغام‌ها و عواطف و احساسات خانواده‌ای شهدا و تمایل آنها برای فداکاری بیشتر در راه مقاومت را به سیدحسن نصرالله ابلاغ کردم و او گفت که همه آنها مانند فرزندان وی هستند.

حسن فضل‌الله تصریح کرد، سید حسن نصرالله کسی است که این نبرد را مدیریت می‌کند و برای هر احتمال و سناریویی آماده است.

منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
ایول مدیریت
هیچ مقامی نمیتونه ادعا کنه که اینقدر توی 24 ساعت شبانه روز سرش شلوغه که وقت نیم ساعت سخنرانی نداره

قطعا این غیبت به خاطر جلوگیری از ردیابی و هدف قرار گرفتن توسط اسراییل هست
شیخ حسن در پناهگاه
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اینکه در رسانه ظاهر شود و سخنرانی کند و .... نظر ساده لوحان است. سید خود را نشان نمیدهد، حرفی نمی زند تا دشمن گیج بماند. بلکه در سکوت و آرامش دارد مبارزه را مدیریت و برنامه ریزی می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
جان عزیز است غنیمت شمریدش.
در سنگر است
اصلا چرا باید (سیّد) در منظر عمومی ظاهر بشه با وجود این دشمن (قدّار) و تا دندان مسلح . مراقب خودتون باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
در جنگهای صدر اسلام هم طبق تعاریفی که برای ما گفتن دشمن همیشه قدار و تا بن دندان مسلح بود ولی پیامبر و امامان معصوم همیشه خودشون صف اول بودند. یا برای ما درست تعریف نکردن یا اینکه این اقایان دارن حرکت فول میزنن
احتمالا به سفر قطر کردن
پیش دوستاشون
هنیه کجاست؟
همه شهدا فرزندان سید حسن هستند !چه افتخاری !!!!التماس تفکر
و او خواهد آمد با اعلام جهاد علیه اسرائیل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
ساده لوح !!! در اسلام فقط فقیه میتواند حکم
جهاد دهد. نصرالله فقیه هست احیانا ؟؟؟
سیدحسن درسکوت داره نقشه انتقام سخت رامیکشد عموجان انتقام پدرمو می‌گیرد الان درحال کشیدن نقشه هست
احتمالا پیش هنیه س
بنظر اگر هیچچی نمی گفت خیلی سنگین تر بود چون معلومه داره سعی میکنه ماست مالی کنه
احتمالا نصرالله منتظره شاید اسرائیل آتش بس رو قبول کنه و مجبور نباشه با اسرائیل وارد جنگ بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست