بازدید 2700

شلیک موشک از جنوب لبنان به شهرک صهیونیست‌ها

منابع عبری زبان ادعا کردند که یک موشک هدایت شونده دیگر از جنوب لبنان به سمت شهرک اشغالی شلومی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده که در نتیجه آن آتش‌سوزی بزرگی در این منطقه به وقوع پیوسته است.
کد خبر: ۱۱۹۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴ 22 October 2023

به گزارش «تاباک» به نقل از مهر از وبگاه فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) از شلیک یک موشک ضد زره از لبنان به سمت شهرک‌های اشغالی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

بر پایه این گزارش، کانال ۱۲ عبری ادعا کرد که یک موشک ضد زره شهرک اشغالی شلومی واقع در الجلیل در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داد که در نتیجه آن آتش‌سوزی بزرگی در این منطقه به وقوع پیوسته است.

پیشتر نیز نیروهای وابسته به گردان‌های القسام در جنوب لبنان از حملات خمپاره‌ای به شهرک اشغالی نهاریا و شلومی در الجلیل واقع در شمال اراضی اشغالی خبر داده بودند.

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه ۱۵ مهر (۷ اکتبر ۲۰۲۳) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان «طوفان الاقصی» مواضع و پایگاه‌های رژیم اشغالگر قدس را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

در جریان این عملیات، بنا بر اعلام رژیم صهیونیستی ۱۴۰۰ اسرائیلی کشته و بیش از ۳۰۰۰ نفر زخمی شدند. رسانه‌های اسرائیلی نیز اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش شکستی در این سطح را به خود ندیده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار